Meer dan jij denkt of verondersteltquote:Op zondag 7 december 2025 18:51 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Jij snapt weinig van de impact van seksueel misbruik.
Je zegt er in ieder geval geen slimme dingen over.quote:
Je stapt in een frame, hoogstens door Team Borsato aangepraat. Maar je brengt er geen enkel bewijs bij.quote:Alleen ik geloof niet dat Asmara ervan overtuigd is dat hij haar op ongepaste wijze heeft aangeraakt; zoals je zelf al zegt, dat is haar nu door mams aangepraat. Ze is tot haar partner in crime gemaakt.
Dat deed ze met 17 jaar dus niet bij de politie.quote:Sorry maar als je werkelijk dusdanig van de kaart bent dat je ongepast bent betast, zeg je dat (ze was met 17 oud genoeg om haar mond open te trekken; als ze het tegen de politie kan,
Dit is de schuld in de schoenen van het slachtoffer schuiven. Je zegt dat het slachtoffer maar niet amicaal moet doen met de dader. Maar je begrijpt helemaal niet wat er aan de hand is qua machtsmisbruik.quote:kan ze het ook tegen Marco) en ga je zéker niet daarna nog eens amicaal worden met iemand waar je van gruwelt.Die hele smoezenbatterij van "ja ik was bang dat mijn moeder haar baan verloor bladiebla" is je reinste flauwekul (als ze echt misbruikt zou zijn).
Het gesprek waarin Marco Borsato sprak over zijn eigen ongepaste gedrag vond jaren later plaats.quote:Op zondag 7 december 2025 18:57 schreef r_one het volgende:
[..]
Strelen hoeft niet ongepast te zijn. Hij was flabbergasted, vroeg zich van alles af en overwoog dat het inderdaad - achteraf- ongepast kan zijn overgekomen.
(waarna het meiske weer vrolijk en blij bij 'm op schoot kroop .... goh)
Waarom niet?quote:Ik geloof nooit dat zij een arbeidsovereenkomst had met Musica é BV
Ik hoef niks te bewijzen hè. Voor de rest heb ik alles wel gezegd wat ik je te zeggen had.quote:Op zondag 7 december 2025 19:09 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Je zegt er in ieder geval geen slimme dingen over.
[..]
Je stapt in een frame, hoogstens door Team Borsato aangepraat. Maar je brengt er geen enkel bewijs bij.
[..]
Dat deed ze met 17 jaar dus niet bij de politie.
[..]
Dit is de schuld in de schoenen van het slachtoffer schuiven. Je zegt dat het slachtoffer maar niet amicaal moet doen met de dader. Maar je begrijpt helemaal niet wat er aan de hand is qua machtsmisbruik.
(Borsato is ongeveer 30 jaar ouder, een rijke succesvolle muzikant, was een soort van pleegvader en had moeder in dienst, probeer daar als jonge vrouw maar even tegenin te gaan.)
Klopt. Toen Borsato uit rancune plotseling met die verzinsels werd geconfronteerd. Jaren na dato.quote:Op zondag 7 december 2025 19:13 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Het gesprek waarin Marco Borsato sprak over zijn eigen ongepaste gedrag vond jaren later plaats.
Waarom wel? Een fanclub?quote:[..]
Waarom niet?
Het is een viezerik met z’n ranzige berichten.quote:Op zondag 7 december 2025 19:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Marco is gewoon een smeerlap en iedereen die nu ineens amicaal anders beweert heeft een grandioos bord voor z’n kop
En met d'r broer(tje).quote:Op zondag 7 december 2025 19:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het is een viezerik met z’n ranzige berichten.
Echter is hij vrijgesproken.
En die moeder is zo gek als een deur.![]()
Ik kan alleen maar medelijden met dat meisje hebben. (Of vrouw inmiddels.)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
quote:Op zondag 7 december 2025 19:42 schreef r_one het volgende:
[..]
En met d'r broer(tje).Jep, Santegoeds, genoeg op de dansvloer geweest nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ga gerust maar even eten of je huis opruimen en daarna masturberen want daar ga je je vast beter door voelen!
love & heet
Ah, kom jij daaaagen later ook nog effe je plasje erover doenquote:Op zondag 7 december 2025 20:08 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Jep, Santegoeds, genoeg op de dansvloer geweest nu.
Ga gerust maar even eten of je huis opruimen en daarna masturberen want daar ga je je vast beter door voelen!
Jep, al die dagen, overigens, dat jij hier veel te actief bent met die viespeukerige kinderlokkert / corpulente smeerpijp te verdedigen, alsof je in een sekte zitquote:Op zondag 7 december 2025 20:17 schreef r_one het volgende:
[..]
Ah, kom jij daaaagen later ook nog effe je plasje erover doen![]()
#BayHarborPisser
Zo kan-ie wel weerquote:Op zondag 7 december 2025 20:20 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Jep, al die dagen, overigens, dat jij hier veel te actief bent met die viespeukerige kinderlokkert / corpulente smeerpijp aan het verdedigen bent, alsof je in een sekte zit
Hij is niet de enige die Marco nu ineens beschermt terwijl hij wel heeft toegegeven vieze appjes naar een 15-jarige te sturen.quote:Op zondag 7 december 2025 20:20 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Jep, al die dagen, overigens, dat jij hier veel te actief bent met die viespeukerige kinderlokkert / corpulente smeerpijp te verdedigen, alsof je in een sekte zit
Hoezo "ineens"?quote:Op zondag 7 december 2025 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij is niet de enige die Marco nu ineens beschermt terwijl hij wel heeft toegegeven vieze appjes naar een 15-jarige te sturen.
Je ziet wat de media nu ineens voor charmeoffensief levert terwijl ze hem een maand geleden nog terecht een vies mannetje vondenquote:
Ik ben de media niet.quote:Op zondag 7 december 2025 20:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je ziet wat de media nu ineens voor charmeoffensief levert terwijl ze hem een maand geleden nog terecht een vies mannetje vonden
Uiteindelijk heeft hij wel gelijk gehad en heeft hij de uitspraak van de rechter weten te voorspellen.quote:Op zondag 7 december 2025 20:20 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Jep, al die dagen, overigens, dat jij hier veel te actief bent met die viespeukerige kinderlokkert / corpulente smeerpijp te verdedigen, alsof je in een sekte zit
Kijkquote:Op zondag 7 december 2025 21:33 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Uiteindelijk heeft hij wel gelijk gehad en heeft hij de uitspraak van de rechter weten te voorspellen.
Ja, in eerste instantie was ik kritisch op je opmerkingen, maar je had mij snel overtuigd.quote:Op zondag 7 december 2025 21:46 schreef r_one het volgende:
[..]
Kijk![]()
Eindelijk iemand die -door de reeksen heen- opgelet heeft
Mwah, schromelijke onzin.quote:Op zondag 7 december 2025 21:33 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Uiteindelijk heeft hij wel gelijk gehad en heeft hij de uitspraak van de rechter weten te voorspellen.
Alleen is het daarmee niet dat Marco ineens een kies persoon is geworden. Daar zit de misvatting.quote:Op zondag 7 december 2025 22:21 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ja, in eerste instantie was ik kritisch op je opmerkingen, maar je had mij snel overtuigd.
Nee, hij is geen heilige.quote:Op zondag 7 december 2025 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen is het daarmee niet dat Marco ineens een kies persoon is geworden. Daar zit de misvatting.
Voor u en mij niet..quote:
Zij duidelijk ook niet in de aangifte, aaien en strelen, maar geen duiding over datum of tijd of plek.quote:Op zondag 7 december 2025 19:09 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Je zegt er in ieder geval geen slimme dingen over.
[..]
quote:Op zondag 7 december 2025 23:00 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Zij duidelijk ook niet in de aangifte, aaien en strelen, maar geen duiding over datum of tijd of plek.
Best bijzonder, als je andere verklaringen leest van seksueel misbruikte personen, of je in de materie van verslagen van seksueel misbruikte personen verdiept.
Haar verhaal wijkt enorm af van het gemiddelde.
Genoeg veroordelingen waarbij er geen precieze data zijn, maar gesproken wordt over periodes van misbruik.quote:Op zondag 7 december 2025 23:00 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Zij duidelijk ook niet in de aangifte, aaien en strelen, maar geen duiding over datum of tijd of plek.
Zeg maar over welke verklaringen je het hebt.quote:Best bijzonder, als je andere verklaringen leest van seksueel misbruikte personen, of je in de materie van verslagen van seksueel misbruikte personen verdiept.
Haar verhaal wijkt enorm af van het gemiddelde.
Deze verdient gewoon een quote.quote:Op zondag 7 december 2025 22:39 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Mwah, schromelijke onzin.![]()
"Gelijk" is natuurlijk heel subjectief in dit absurde circus.
Er was genoeg om Borsato in de rechtbank te krijgen, was anders ook echt niet gebeurd.
Daarbij al die jaren je mond dichthouden over je onschuld, een zaak aanspannen tegen de aangeefster (in de hoop dat ze zich terug zou trekken), voorspel ik hier gelijk even dat die dikke die zaak niet voortzet![]()
En nog veul meerr
Het tas-onder-tafel-gesprek, geile appjes (en andere 'missers' door een niet te temmen geillheid:) bleek m.i. uit dat hij guilty as sin was. Dat het valt te gebruiken bij een veroordeling is een ander verhaal.
Uitermate triest natuurlijk dat hij zo in de aanval ging om die familie in diskrediet te brengen, en daarnaast er 20 jaar thuis kwam, moeder een beurt of 100 gaf, met zekerheid aan dat meisje heeft gezeten (maar niet te bewijzen op haar 15e).
En ookbijvoorbeeld dat hij in de rechtbank kwam melden dat hij een onderzoek had laten doen door een forensic en dat daaruit kwam dat hij geen persoonlijkheidsstoornis had en geen seksuele afwijking richting jonge meisjes.
Geeft voor moi allemaal wel aan dat hij wist dat de kans op een veroordeling een optie was en hij daarom om zich heen 'maaide' als een geile wasbeer met hiv.
Een treurige en wel ietwat zwakbegaafde man (net als z'n hardcore-volgers).
Maar ik ben blij voor hem dat hij niet het gevang in moet, want ik blijf voor ogen houden dat hij -voortkomend uit z'n niet al te hoge IQ-, moeilijk weerstand kon bieden aan geile impulsen, maar dan ook weer niet een fulltime misbruikert was. Of zow..
Maar wél verwerpelijk: naast ook nog een volwassen leven van constant vreemdgaan (wijst ook wel op een niet al te goed en zuiver geweten).
En dan met name extreem fout:
Die familie voor de bus gooien vond ik echt het allerlaagste wat hij had kunnen doen.
En die vrouw die hij volledig afmaakte en door het slijk haalde, maar waar hij jaaaren z'n zak had geleegd en waar hij eerder alleen maar lyrisch over sprak*zie flimpie
Bekijk deze YouTube-video
![]()
![]()
1 x gezien, kan het nu niet weer annnnn
Kromme tenen vannn. En dan dat lachende paard op de achtergrond dat het filmt, maar de dag ervoor en -na weer bedrogen werd door de Italian Stud
![]()
![]()
Dat z'n kinderen en mensen die hem feliciteren / trots zijn op hem, is natuurlijk te bizar om aan te gluren in de aftermath![]()
![]()
Alles wees erop dat hij zich misdragen heeft, of het nu voor haar 16e was of erna. Dat er niet genoeg bewijs is, maakt hem natuurlijk verre van onschuldig.
Alsof een niet-veroordeelde moordenaar (door gebrek aan bewijs, maar alles wees erop), thuis onthaald wordt en z'n dochter bij de mediacourant zegt dat ze trots op papa is![]()
Ik kan nog wel ff doorgaan, maar het is wel goed.
Als hij echt zo'n gevoelsmens is, zoals beweerd wordt door vrinden en niet te vergeten Wendy van Dijk, hoop ik in ieder geval niet voor hem dat zijn geweten aan hem gaat knagen voor wat hij aan nare 'trucjes' heeft moeten uithalen om zichzelf vrij te laten pleiten.
Plus: die Knoopjes zijn natuurlijk ook walgelijke figuren zonder geweten en die komme in de hel![]()
![]()
dawashetwel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |