Jep, al die dagen, overigens, dat jij hier veel te actief bent met die viespeukerige kinderlokkert / corpulente smeerpijp te verdedigen, alsof je in een sekte zitquote:Op zondag 7 december 2025 20:17 schreef r_one het volgende:
[..]
Ah, kom jij daaaagen later ook nog effe je plasje erover doen![]()
#BayHarborPisser
Zo kan-ie wel weerquote:Op zondag 7 december 2025 20:20 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Jep, al die dagen, overigens, dat jij hier veel te actief bent met die viespeukerige kinderlokkert / corpulente smeerpijp aan het verdedigen bent, alsof je in een sekte zit
Hij is niet de enige die Marco nu ineens beschermt terwijl hij wel heeft toegegeven vieze appjes naar een 15-jarige te sturen.quote:Op zondag 7 december 2025 20:20 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Jep, al die dagen, overigens, dat jij hier veel te actief bent met die viespeukerige kinderlokkert / corpulente smeerpijp te verdedigen, alsof je in een sekte zit
Hoezo "ineens"?quote:Op zondag 7 december 2025 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij is niet de enige die Marco nu ineens beschermt terwijl hij wel heeft toegegeven vieze appjes naar een 15-jarige te sturen.
Je ziet wat de media nu ineens voor charmeoffensief levert terwijl ze hem een maand geleden nog terecht een vies mannetje vondenquote:
Ik ben de media niet.quote:Op zondag 7 december 2025 20:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je ziet wat de media nu ineens voor charmeoffensief levert terwijl ze hem een maand geleden nog terecht een vies mannetje vonden
Uiteindelijk heeft hij wel gelijk gehad en heeft hij de uitspraak van de rechter weten te voorspellen.quote:Op zondag 7 december 2025 20:20 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Jep, al die dagen, overigens, dat jij hier veel te actief bent met die viespeukerige kinderlokkert / corpulente smeerpijp te verdedigen, alsof je in een sekte zit
Kijkquote:Op zondag 7 december 2025 21:33 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Uiteindelijk heeft hij wel gelijk gehad en heeft hij de uitspraak van de rechter weten te voorspellen.
Ja, in eerste instantie was ik kritisch op je opmerkingen, maar je had mij snel overtuigd.quote:Op zondag 7 december 2025 21:46 schreef r_one het volgende:
[..]
Kijk![]()
Eindelijk iemand die -door de reeksen heen- opgelet heeft
Mwah, schromelijke onzin.quote:Op zondag 7 december 2025 21:33 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Uiteindelijk heeft hij wel gelijk gehad en heeft hij de uitspraak van de rechter weten te voorspellen.
Alleen is het daarmee niet dat Marco ineens een kies persoon is geworden. Daar zit de misvatting.quote:Op zondag 7 december 2025 22:21 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ja, in eerste instantie was ik kritisch op je opmerkingen, maar je had mij snel overtuigd.
Nee, hij is geen heilige.quote:Op zondag 7 december 2025 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen is het daarmee niet dat Marco ineens een kies persoon is geworden. Daar zit de misvatting.
Voor u en mij niet..quote:
Zij duidelijk ook niet in de aangifte, aaien en strelen, maar geen duiding over datum of tijd of plek.quote:Op zondag 7 december 2025 19:09 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Je zegt er in ieder geval geen slimme dingen over.
[..]
quote:Op zondag 7 december 2025 23:00 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Zij duidelijk ook niet in de aangifte, aaien en strelen, maar geen duiding over datum of tijd of plek.
Best bijzonder, als je andere verklaringen leest van seksueel misbruikte personen, of je in de materie van verslagen van seksueel misbruikte personen verdiept.
Haar verhaal wijkt enorm af van het gemiddelde.
Genoeg veroordelingen waarbij er geen precieze data zijn, maar gesproken wordt over periodes van misbruik.quote:Op zondag 7 december 2025 23:00 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Zij duidelijk ook niet in de aangifte, aaien en strelen, maar geen duiding over datum of tijd of plek.
Zeg maar over welke verklaringen je het hebt.quote:Best bijzonder, als je andere verklaringen leest van seksueel misbruikte personen, of je in de materie van verslagen van seksueel misbruikte personen verdiept.
Haar verhaal wijkt enorm af van het gemiddelde.
Deze verdient gewoon een quote.quote:Op zondag 7 december 2025 22:39 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Mwah, schromelijke onzin.![]()
"Gelijk" is natuurlijk heel subjectief in dit absurde circus.
Er was genoeg om Borsato in de rechtbank te krijgen, was anders ook echt niet gebeurd.
Daarbij al die jaren je mond dichthouden over je onschuld, een zaak aanspannen tegen de aangeefster (in de hoop dat ze zich terug zou trekken), voorspel ik hier gelijk even dat die dikke die zaak niet voortzet![]()
En nog veul meerr
Het tas-onder-tafel-gesprek, geile appjes (en andere 'missers' door een niet te temmen geillheid:) bleek m.i. uit dat hij guilty as sin was. Dat het valt te gebruiken bij een veroordeling is een ander verhaal.
Uitermate triest natuurlijk dat hij zo in de aanval ging om die familie in diskrediet te brengen, en daarnaast er 20 jaar thuis kwam, moeder een beurt of 100 gaf, met zekerheid aan dat meisje heeft gezeten (maar niet te bewijzen op haar 15e).
En ookbijvoorbeeld dat hij in de rechtbank kwam melden dat hij een onderzoek had laten doen door een forensic en dat daaruit kwam dat hij geen persoonlijkheidsstoornis had en geen seksuele afwijking richting jonge meisjes.
Geeft voor moi allemaal wel aan dat hij wist dat de kans op een veroordeling een optie was en hij daarom om zich heen 'maaide' als een geile wasbeer met hiv.
Een treurige en wel ietwat zwakbegaafde man (net als z'n hardcore-volgers).
Maar ik ben blij voor hem dat hij niet het gevang in moet, want ik blijf voor ogen houden dat hij -voortkomend uit z'n niet al te hoge IQ-, moeilijk weerstand kon bieden aan geile impulsen, maar dan ook weer niet een fulltime misbruikert was. Of zow..
Maar wél verwerpelijk: naast ook nog een volwassen leven van constant vreemdgaan (wijst ook wel op een niet al te goed en zuiver geweten).
En dan met name extreem fout:
Die familie voor de bus gooien vond ik echt het allerlaagste wat hij had kunnen doen.
En die vrouw die hij volledig afmaakte en door het slijk haalde, maar waar hij jaaaren z'n zak had geleegd en waar hij eerder alleen maar lyrisch over sprak*zie flimpie
Bekijk deze YouTube-video
![]()
![]()
1 x gezien, kan het nu niet weer annnnn
Kromme tenen vannn. En dan dat lachende paard op de achtergrond dat het filmt, maar de dag ervoor en -na weer bedrogen werd door de Italian Stud
![]()
![]()
Dat z'n kinderen en mensen die hem feliciteren / trots zijn op hem, is natuurlijk te bizar om aan te gluren in de aftermath![]()
![]()
Alles wees erop dat hij zich misdragen heeft, of het nu voor haar 16e was of erna. Dat er niet genoeg bewijs is, maakt hem natuurlijk verre van onschuldig.
Alsof een niet-veroordeelde moordenaar (door gebrek aan bewijs, maar alles wees erop), thuis onthaald wordt en z'n dochter bij de mediacourant zegt dat ze trots op papa is![]()
Ik kan nog wel ff doorgaan, maar het is wel goed.
Als hij echt zo'n gevoelsmens is, zoals beweerd wordt door vrinden en niet te vergeten Wendy van Dijk, hoop ik in ieder geval niet voor hem dat zijn geweten aan hem gaat knagen voor wat hij aan nare 'trucjes' heeft moeten uithalen om zichzelf vrij te laten pleiten.
Plus: die Knoopjes zijn natuurlijk ook walgelijke figuren zonder geweten en die komme in de hel![]()
![]()
dawashetwel
Gelukkig voor Jada behandelde Marco zijn eigen kinderen anders, want mores gezin dit en dat.quote:Op zondag 7 december 2025 22:39 schreef sly-nl het volgende:
[..]
z'n dochter bij de mediacourant zegt dat ze trots op papa is![]()
Ik kan nog wel ff doorgaan, maar het is wel goed.
Dit vat het wel mooi samen zo.quote:Op zondag 7 december 2025 22:39 schreef sly-nl het volgende:
Een treurige en wel ietwat zwakbegaafde man (net als z'n hardcore-volgers).
Idd. Tietenzwaaien bij afscheid getuigt nou niet bepaald van veel intellectquote:Op zondag 7 december 2025 23:33 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Dit vat het wel mooi samen zo.
Ja, gaan we echt zover?quote:Op zondag 7 december 2025 23:13 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Genoeg veroordelingen waarbij er geen precieze data zijn, maar gesproken wordt over periodes van misbruik.
[..]
Zeg maar over welke verklaringen je het hebt.
Puur platonisch dusquote:Op maandag 8 december 2025 00:47 schreef ootjekatootje het volgende:
Nathalie zegt na zes jaar geen contact met haar bestie, dat ze hem geneukt heeft om te zorgen dat die niet vreemd ging. Echt serieus, wie denkt zij voor de gek te houden?
Moet eerlijk bekennen dat ik een paar keer eenquote:Op maandag 8 december 2025 00:43 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja echt. Stel bijzonder figuren op fok, kleurt de boel gezellig op zullen we maar zeggen.
Gelukkig voor Jada en Luca behandelde Leontien Marco ook anders, want geen gezwaai met tieten voor het raam enzoquote:Op zondag 7 december 2025 23:30 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Gelukkig voor Jada behandelde Marco zijn eigen kinderen anders, want mores gezin dit en dat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door r_one op 08-12-2025 01:26:16 ]r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
quote:Op maandag 8 december 2025 01:18 schreef r_one het volgende:
[..]
Gelukkig voor Jada en Luca behandelde Leontien Marco ook anders, want geen gezwaai met tieten voor het raam enzoDenk wel dat Marco naar een 15 jarige stuurde dat ze mooie billen heeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Mooie billen =/= geyle billenquote:Op maandag 8 december 2025 01:29 schreef engine het volgende:
[..]
Denk wel dat Marco naar een 15 jarige stuurde dat ze mooie billen heeft.
Ja wel apart om dat naar een minderjarige te sturen.quote:
Ze was niet zomaar "een" minderjarige en als welgemeend compliment is het al stukken minder apart.quote:Op maandag 8 december 2025 01:35 schreef engine het volgende:
[..]
Ja wel apart om dat naar een minderjarige te sturen.
Af, u dingt niet mee naar de hoofdprijs.quote:Op maandag 8 december 2025 01:29 schreef engine het volgende:
[..]
Ouchquote:Op maandag 8 december 2025 01:52 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Af, u dingt niet mee naar de hoofdprijs.
Dat appje werd 2,5 jaar later verstuurd.
Want dan is het ineens wel normaalquote:Op maandag 8 december 2025 01:52 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, dat deed die niet. Die appjes waren aantoonbaar van veel later, waardoor je je zou kunnen afvragen waarop een slachtoffer überhaupt nog reageert op een kwaadaardig misbruiker.quote:Op maandag 8 december 2025 01:29 schreef engine het volgende:
[..]
Vraagje: met welke leeftijd zou jij dan wel stoppen de moraalridder uit te hangen?quote:
Ik doe geen moeite aan alle verdachtmakingen een jaartal of leeftijd te hangen (tenminste als ze niet ten laste zijn gelegd) maar vertrouw volledig op jouw scherpe geheugenquote:Op maandag 8 december 2025 02:04 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja, wel bij de feiten blijven.
En toen pleegde haar man zelfmoord, en zet zij de tekst van Marco op het graf van haar man.quote:Op maandag 8 december 2025 01:07 schreef r_one het volgende:
[..]
Puur platonisch dus![]()
Joa joa.
En even later zegt ze ook dat ze dol is op seks.
Haar man ook.
Goh .... je verwacht het niet hè
Tja, je hebt natuurlijk wel een reputatie van sensatiemedia hoog te houden hèquote:Op maandag 8 december 2025 02:27 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
En toen pleegde haar man zelfmoord, en zet zij de tekst van Marco op het graf van haar man.
Maar volgens onze Belgen, HLN, de DPG media en dus hun schoothondje het AD is Marco nog steeds schuldig….
Inderdaad. Een volwassen vent die seksueel getinte berichtjes stuurt naar een 15jarige is niet goed bij z'n hoofd. Het is gewoon een viespeuk.quote:Op zondag 7 december 2025 23:30 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Gelukkig voor Jada behandelde Marco zijn eigen kinderen anders, want mores gezin dit en dat.
Dan nog ben je niet goed wijs. Hij heeft nota bene zelf toegegeven dat hij dingen tegen het meisje heeft gezegd dat hij niet tegen zijn eigen dochter zou doen.quote:Op maandag 8 december 2025 01:52 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Alhoewel ik de mening (en muziek) van Boef over het algemeen net zo smaakvol vind als een vergeten pak melk in de garage, heeft hij hier wel een punt. Daarbij moet ik wel direct opmerken dat ik de zaken niet allemaal tot in detail ken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |