abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 6 december 2025 @ 11:28:43 #101
18653 crew  D.
pi_219423235
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 14:49 schreef Watmoetjenou het volgende:
Het zullen je dochters maar zijn...
Het zal jouw zoon maar zijn...

Die dochters krijgen nog begrip en medeleven, zoonlief is de boeman
  Moderator zaterdag 6 december 2025 @ 11:32:41 #102
18653 crew  D.
pi_219423263
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 10:28 schreef -Sigaartje het volgende:
Inderdaad, als je de berichtgeving zo leest, is het allemaal de schuld van de politie.er daar aan de hand? En het is het dan afkeurenswaardig als ze er achteraan gaan. Is de wereld zo geworden?
Dat lees ik niet in de berichtgeving. Enkel in sommige reacties, en nooit van een weldenkend iemand.
  zaterdag 6 december 2025 @ 11:37:10 #103
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_219423290
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 09:49 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Ik acht het heel goed mogelijk dat bij de kennismaking eerder die avond ter sprake is gekomen wat voor werk hij deed en dat hij vertelde dat hij controleur bij de HTM is, en dat de dames toen gedacht hebben dat hij wel te vertrouwen is en dat hij iemand is met verantwoordelijkheidsgevoel en daarom bij hem in de auto zijn gestapt.
En het kan zijn dat ze niet hebben gezien dat hij meer dan 2 glazen gedronken had. Als ze het wel hadden natuurlijk wel heel dom. Bizarre reactie wel op politie om er dan maar van door te gaan.
pi_219423301
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 11:28 schreef D. het volgende:

[..]
Het zal jouw zoon maar zijn...

Die dochters krijgen nog begrip en medeleven, zoonlief is de boeman
Tja daar kunnen de ouders inderdaad ook niks aan doen.
pi_219423330
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 09:49 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Ik acht het heel goed mogelijk dat bij de kennismaking eerder die avond ter sprake is gekomen wat voor werk hij deed en dat hij vertelde dat hij controleur bij de HTM is, en dat de dames toen gedacht hebben dat hij wel te vertrouwen is en dat hij iemand is met verantwoordelijkheidsgevoel en daarom bij hem in de auto zijn gestapt.
Ja, of ze waren allemaal ladderzat. Of de vrouwen spoorden hem aan om weg te rijden, omdat één van de dames cocaïne in haar tas had...
pi_219423356
quote:
Rest alleen nog de vraag wat de bestuurder bezielde om ervandoor te gaan.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_219423436
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 11:46 schreef Hathor het volgende:
Rest alleen nog de vraag wat de bestuurder bezielde om ervandoor te gaan.
Dat is inderdaad de grote vraag. De enige overlevende van het ongeluk zal het wel weten en zodra ze voldoende hersteld is van haar verwondingen zal ze wel gehoord worden door de Rijksrecherche, en die zullen haar daar ook beslist naar vragen. Ik heb wel een voorgevoel dat de media er geen aandacht meer aan besteden als de Rijksrecherche klaar is met het onderzoek, maar ik hoop dat ik het mis heb.
pi_219423514
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 11:51 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Dat is inderdaad de grote vraag. De enige overlevende van het ongeluk zal het wel weten en zodra ze voldoende hersteld is van haar verwondingen zal ze wel gehoord worden door de Rijksrecherche, en die zullen haar daar ook beslist naar vragen. Ik heb wel een voorgevoel dat de media er geen aandacht meer aan besteden als de Rijksrecherche klaar is met het onderzoek, maar ik hoop dat ik het mis heb.
Het enige wat ik kan bedenken is dat de bestuurder onder invloed was van alcohol/drugs en als de dood was om zijn rijbewijs te verliezen. omdat dat mogelijk ook tot verlies van zijn baan zou kunnen leiden.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  Spellchecker zaterdag 6 december 2025 @ 12:17:16 #109
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_219423796
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 11:55 schreef Hathor het volgende:

[..]
Het enige wat ik kan bedenken is dat de bestuurder onder invloed was van alcohol/drugs en als de dood was om zijn rijbewijs te verliezen. omdat dat mogelijk ook tot verlies van zijn baan zou kunnen leiden.
En dan ga je als wildvreemde drie dames een lift naar huis aanbieden.
pi_219423809
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 11:55 schreef Hathor het volgende:

[..]
Ik weet het niet. Zou hij niet gewoon aan het werk zijn geweest, die meiden een lift aangeboden omdat er geen OV meer rijdt?

Lijkt me wat logischer aangezien vermeld moet worden dat hij voor HTM werkte.

Maargoed, ook dan kun je onder invloed zijn natuurlijk
pi_219423825
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 12:09 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Dus, is het de schuld van die ouders?

Wat de toedracht ook is geweest, de ouders van die 2 meisjes en jongen zijn hun kind verloren hoor. Een beetje medeleven zou sommigen hier wel sieren.
Toch heb ik meer van doen met de ouders van de passagiers dan met de ouders van de bestuurder.
pi_219426169
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 11:32 schreef D. het volgende:

[..]
Dat lees ik niet in de berichtgeving. Enkel in sommige reacties, en nooit van een weldenkend iemand.
Ik las een bericht met de kop iets van "Zo onschuldig, zo...." Ik dacht dat het de Telegraaf of het AD was, maar de toon was direct gezet.
  zaterdag 6 december 2025 @ 16:59:12 #113
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_219426371
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 16:23 schreef -Sigaartje het volgende:

[..]
Ik las een bericht met de kop iets van "Zo onschuldig, zo...." Ik dacht dat het de Telegraaf of het AD was, maar de toon was direct gezet.
Als ik de politie zie ga ik er ook altijd als een speer vandoor - hele normale reactie als je niets te verbergen hebt 🤪
"Hoka Hey!"
pi_219426447
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 16:59 schreef matspontius het volgende:
Als ik de politie zie ga ik er ook altijd als een speer vandoor
Waarom?
  zaterdag 6 december 2025 @ 18:44:34 #115
287741 matspontius
pi_219427022
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 17:10 schreef -Sigaartje het volgende:

[..]
Waarom?
Omdat ik onschuldig ben 🤣
"Hoka Hey!"
  zaterdag 6 december 2025 @ 18:54:34 #116
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_219427088
De bestuurder heeft een kwalijke keuze gemaakt die helemaal fout is afgelopen.
Geen idee of de dames die in de auto zaten hier iets aan konden doen, hier invloed op hadden. Vind het ontzettend triest dat dit een paar jonge levens heeft gekost.
Wie dit leest is een lezer van dit
  zaterdag 6 december 2025 @ 19:47:38 #117
287741 matspontius
pi_219427573
🙃
"Hoka Hey!"
  zaterdag 6 december 2025 @ 20:08:55 #118
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_219427808
Je bent wel echt een enorme brokkenpiloot als je het voor mekaar krijgt op deze weg zo te crashen.
pi_219429835
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 december 2025 11:06 schreef KreKkeR het volgende:
Wellicht is het ongeluk juist veroorzaakt doordat iemand in paniek heeft geprobeerd aan de handrem te trekken of de motor uit te doen door de sleutel om te draaien. Of werkt dat tegenwoordig niet meer zo?
Hangt een beetje van de leeftijd van de auto af.
Een elektronische handrem kan je omhoog trekken waardoor de auto geleidelijk tot stilstand komt, maar dat moet je ook maar net weten. Sleutel uit het contact halen (voor zover dat er nog is) zorgt voor een stuurslot, waardoor je niet meer kan sturen, dus dat is niet aan te raden.
pi_219429934
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 00:55 schreef maily het volgende:
(op dit moment) geen premium-artikel

Slachtoffers politieachtervolging zouden chauffeur die avondhebben ontmoet; pure pech, pure onschuld
...
Vrijwel meteen vloog de auto in brand. Omwonenden uit de flat hoorden de klap en zagen de vlammen metershoog omhoog schieten. Ze zagen ook hoe agenten om de auto heen renden. Alleen de 21-jarige vrouw kon levend uit het wrak worden gehaald en naar het ziekenhuis gebracht. Even later hoorden sommigen nog gegil. Dan vullen brandweerauto’s, ambulances en politiewagens de plek des onheils.
...
Damn, zal een heftige ervaring voor die agenten zijn geweest. Eerst iemand levend uit een brandend wrak halen, en vervolgens gegil horen van levenden die nog in de auto zitten en er voor je ogen sterven. Sterkte aan die agenten!
  zondag 7 december 2025 @ 13:02:51 #121
3542 Gia
User under construction
pi_219432457
Verschrikkelijk! Maar die gast zal wel iets op zijn kerfstok hebben gehad dat hij op de vlucht ging voor de politie. Kan bijna niet anders. Of misschien had hij minder frisse plannen met die meisjes en wilde niet dat die in gevaar kwamen?

Anyhow, ik vind niet dat de politie fout is in deze. Op onder andere facebook gaat het behoorlijk los over het feit dat de politie ook gewoon de nummerplaat had kunnen noteren en daarna de bestuurder op had kunnen sporen. Los van het feit dat je dan niet meer kunt bewijzen wie er in die auto reed, kun je ook eventuele foute plannen van die bestuurder niet meer voorkomen als je hem weg laat rijden.

Dus, terechte achtervolging.
pi_219432460
Voortaan maar crashtenders mee laten achtervolgen
pi_219432526
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 13:02 schreef Gia het volgende:
Anyhow, ik vind niet dat de politie fout is in deze. Op onder andere facebook gaat het behoorlijk los over het feit dat de politie ook gewoon de nummerplaat had kunnen noteren en daarna de bestuurder op had kunnen sporen. Los van het feit dat je dan niet meer kunt bewijzen wie er in die auto reed, kun je ook eventuele foute plannen van die bestuurder niet meer voorkomen als je hem weg laat rijden.
Behalve dat hoeft de kentekenplaat die op de auto zat niet de kentekenplaat te zijn die bij het voertuig hoort. Vooral bij mensen die het een en ander te verbergen hebben komt het vaak voor dat ze met gestolen kentekenplaten rondrijden.
  zondag 7 december 2025 @ 13:14:24 #124
287741 matspontius
pi_219432566
quote:
Verschrikkelijk! Maar die gast zal wel iets op zijn kerfstok hebben gehad dat hij op de vlucht ging voor de politie. Kan bijna niet anders. Of misschien had hij minder frisse plannen met die meisjes en wilde niet dat die in gevaar kwamen?

Sinds wanneer mag de politie verdachten niet meer achtervolgen?
"Hoka Hey!"
  Spellchecker zondag 7 december 2025 @ 13:15:34 #125
197773 crew  maily
pi_219432583
Bloemenzee voor omgekomen vrouwen na crash met auto in Den Haag
quote:
Dodelijke crash in Den Haag na verjaardagsfeest: twee jonge vrouwen verongelukt na politieachtervolging. Vrienden en kennissen leggen bloemen voor de omgekomen vrouwen.
Filmpje in de link.

De vrouwen zouden na een verjaardag nog naar de stad gaan en zijn toen bij die meneer ingestapt.
pi_219432647
quote:
Ik vind de titel en tekst van dit bericht veelzeggend: bloemen voor de omgekomen vrouwen. Dus niet voor de man die achter het stuur zat.
  zondag 7 december 2025 @ 13:21:29 #127
3542 Gia
User under construction
pi_219432656
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 13:14 schreef matspontius het volgende:

[..]
Sinds wanneer mag de politie verdachten niet meer achtervolgen?
Eens hoor! Maar er zijn legio mensen die de politie de schuld geven van deze 3 sterfgevallen. "Want als die niet achtervolgt hadden, hadden ze nu nog geleefd."

Alweer heel wat jaartjes geleden waren er rellen uitgebroken in Parijs, dacht ik, omdat twee jongens op de vlucht voor de politie zich verstopten in een elektriciteitshuisje en geëlektrocuteerd werden. Hiervan kreeg de politie de schuld.

Je vlucht gewoon niet weg als de politie je iets wil vragen! Hoe moeilijk kan dat zijn?
  Spellchecker zondag 7 december 2025 @ 13:23:45 #128
197773 crew  maily
pi_219432679
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 13:20 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Ik vind de titel en tekst van dit bericht veelzeggend: bloemen voor de omgekomen vrouwen. Dus niet voor de man die achter het stuur zat.
Het zullen bekenden en familie van de vrouwen zijn geweest. Die de man niet kenden.

En ik snap wat je leest. :Y
pi_219432681
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 13:20 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Zal vast niets te maken hebben met dat hij de dader is of zo. Muh feminism.
  zondag 7 december 2025 @ 13:24:59 #130
287741 matspontius
pi_219432685
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 13:21 schreef Gia het volgende:

[..]
Eens hoor! Maar er zijn legio mensen die de politie de schuld geven van deze 3 sterfgevallen. "Want als die niet achtervolgt hadden, hadden ze nu nog geleefd."

Alweer heel wat jaartjes geleden waren er rellen uitgebroken in Parijs, dacht ik, omdat twee jongens op de vlucht voor de politie zich verstopten in een elektriciteitshuisje en geëlektrocuteerd werden. Hiervan kreeg de politie de schuld.

Je vlucht gewoon niet weg als de politie je iets wil vragen! Hoe moeilijk kan dat zijn?
Ieder normaal denkend mens vlucht niet voor de politie als je niets te verbergen hebt!! Ik word echt doodziek van dat slachtoffer verheerlijking en politie blaming 🤮
"Hoka Hey!"
pi_219432709
quote:

[..]
Die man maakt de keuze om als een idioot te vlucht voor de politie in plaats van simpelweg even het stopteken op te volgen. Die vrouwen hadden waarschijnlijk nauwelijks invloed op die beslissing van de bestuurder en zijn wat dat betreft dus slachtoffers van de bestuurder zijn acties.
  zondag 7 december 2025 @ 13:27:42 #132
3542 Gia
User under construction
pi_219432723
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 13:26 schreef Ivo1985 het volgende:

[..]
Die man maakt de keuze om als een idioot te vlucht voor de politie in plaats van simpelweg even het stopteken op te volgen. Die vrouwen hadden waarschijnlijk nauwelijks invloed op die beslissing van de bestuurder en zijn wat dat betreft dus slachtoffers van de bestuurder zijn acties.
Dit. En degene die de bloemen leggen zijn mogelijk familie en vrienden van de dames en kennen die man niet. Dus leggen ze bloemen voor de meisjes, niet voor die man.
  Moderator zondag 7 december 2025 @ 13:29:57 #133
18653 crew  D.
pi_219432762
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 13:24 schreef matspontius het volgende:

[..]
Ieder normaal denkend mens vlucht niet voor de politie als je niets te verbergen hebt!!
Ow, dus als je een andere mening hebt ben je gelijk 'niet normaal denkend', chapeau
pi_219432789
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 13:21 schreef Gia het volgende:

[..]

Geheel mee eens.
Vluchten voor de politie en daarbij gevaarlijk gedrag vertonen kan nooit de schuld zijn van een agent die gewoon zijn taak uitvoert en daarbij iemand achtervolg omdat die persoon een stopteken of bevel tot "staan blijven" heeft genegeerd.

Op moment dat iemand vlucht is die persoon verdachte en is het juist de primaire taak van de agenten om die persoon te achtervolgen, aan te houden, de identiteit vast te stellen etc.
En bovenstaande kan niet op basis van de kentekenplaat die op de auto geschroefd is. Want kentekenplaten kunnen vals zijn of de auto kan simpelweg door iemand anders dan de kentekenhouder bestuurd worden. En beiden kunnen pas na staandehouding gecontroleerd worden.
pi_219433064
Het negeren van een stopteken van de politie is op zichzelf ook een overtreding. Er staat een boete van 460 euro op, exclusief 9 euro administratiekosten. Dat komt dus bovenop eventuele andere boetes voor overtredingen die je gemaakt hebt. Daarbij vergroot het de kans aanzienlijk dat de politie je aanmeldt voor een EMG.
  zondag 7 december 2025 @ 13:56:17 #136
438527 MissButterflyy
pi_219433125
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 13:54 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Het negeren van een stopteken van de politie is op zichzelf ook een overtreding. Er staat een boete van 460 euro op, exclusief 9 euro administratiekosten. Dat komt dus bovenop eventuele andere boetes voor overtredingen die je gemaakt hebt. Daarbij vergroot het de kans aanzienlijk dat de politie je aanmeldt voor een EMG.
Ontzettend dom ja.
Vermoedelijk was meneer onder invloed van drank of drugs, of had hij ook wat bij zich.
  zondag 7 december 2025 @ 14:07:38 #137
287741 matspontius
pi_219433372
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 13:29 schreef D. het volgende:

[..]
Ow, dus als je een andere mening hebt ben je gelijk 'niet normaal denkend', chapeau
Ja, jij hebt het helemaal begrepen professor 🙏
"Hoka Hey!"
  Spellchecker zondag 7 december 2025 @ 14:15:09 #138
197773 crew  maily
pi_219433484
Familie noemt verlies jonge vrouwen door ongeluk in Den Haag onbeschrijfelijk
quote:
De familie van de twee jonge vrouwen die donderdag om het leven kwamen bij een ongeluk in Den Haag noemt het verlies "onbeschrijfelijk" en "oneerlijk". Bij het ongeluk overleden twee vrouwen van 20 en 21 jaar en een man van 24 jaar.
"Het is niet te bevatten dat zij er ineens niet meer zijn", schrijven de families in een verklaring van Namens de Familie. "De grond is onder onze voeten weggeslagen." De vrouwen "zijn op een tragische manier overleden op een dag die feestelijk had moeten zijn". De nabestaanden geven aan tijd nodig te hebben om het "tragische verlies" te verwerken.

De vriendinnen uit Den Haag waren volgens verschillende media op een verjaardag geweest waarna ze samen naar huis reden. De 24-jarige man was de chauffeur van de auto, schrijft onder meer het AD op basis van het Openbaar Ministerie (OM). Rond 4.40 uur gaf de politie een stopteken omdat agenten de auto wilde controleren vanwege opvallend rijgedrag. Dat stopteken werd genegeerd waarna de politie een achtervolging inzette, schreef het OM.

De chauffeur verloor de macht over het stuur en botste tegen een boom op de Bezuidenhoutseweg in Den Haag. De auto vloog daarna in brand. Van de vier inzittenden kwamen drie mensen om het leven.

Een 21-jarige vrouw overleefde de crash, maar raakte gewond. Volgens Namens de Familie maakt zij het naar omstandigheden goed. Ze is inmiddels thuis om daar verder te herstellen. "Ook zij is zeer aangeslagen en intens verdrietig om het verlies van haar vriendinnen."

Als onderdeel van het onderzoek worden de agenten gehoord die bij de achtervolging betrokken waren. Ook de Rijksrecherche doet onderzoek naar het incident. Dat is de standaardprocedure als iemand gewond raakt of overlijdt bij politieoptreden.
pi_219434724
quote:

[..]
Die heeft dit ook veroorzaakt.
pi_219434783
De 20 jarige jonge dame die het ongeluk overleefd heeft, heet (familie wil niet dat haar naam genoemd wordt).

[ Bericht 26% gewijzigd door Kip_Frites_Appelmoes op 07-12-2025 15:49:52 ]
pi_219435416
quote:
1s.gif Op zondag 7 december 2025 15:35 schreef MissButterflyy het volgende:
Waarom deel je de naam hier? Ik las net een bericht op een nieuwspagina dat de familie dit niet wil.
Ik heb het zojuist ook gelezen dat de familie dat niet wil.
Ik zal het direct verwijderen. Doe jij dat dan ook?
  zondag 7 december 2025 @ 16:00:48 #142
402274 Cruzinats
we were kings, and such
pi_219435607
Is dit trouwens femicide? Die drerrie zou namelijks nooit kerels in z'n leasebak mercedes hebben meegenomen om naar huis te brengen.
  Spellchecker zondag 7 december 2025 @ 16:01:07 #143
197773 crew  maily
pi_219435609
quote:
4s.gif Op zondag 7 december 2025 16:00 schreef Cruzinats het volgende:
Is dit trouwens femicide? Die drerrie zou namelijks nooit kerels in z'n leasebak mercedes hebben meegenomen om naar huis te brengen.
:')
  zondag 7 december 2025 @ 16:16:13 #144
438527 MissButterflyy
pi_219435770
quote:
Dat zijn de dames die het niet hebben overleefd.
Het ging om de dame die nog leeft.
  zondag 7 december 2025 @ 16:16:45 #145
438527 MissButterflyy
pi_219435775
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 15:49 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Ik heb het zojuist ook gelezen dat de familie dat niet wil.
Ik zal het direct verwijderen. Doe jij dat dan ook?
Heeft een mod dus al gedaan.
pi_219436018
quote:
Dus die werkte bij Service & Veiligheid. Passend hoor.
pi_219436058
Je vraagt je dan af wat die 3 dames bij yousuf in de auto deden als ze deze kerel niet eens zouden kennen, aldus de familie
pi_219436069
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 december 2025 11:42 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Ja, of ze waren allemaal ladderzat. Of de vrouwen spoorden hem aan om weg te rijden, omdat één van de dames cocaïne in haar tas had...
Dat moeten dan wel kilos zijn, want voor een grammetje (als ze dat al vinden) krijg je hooguit een fopstrafje, als dat al uberhaupt bestraft wordt.
Daar ga je toch niet voor wegvluchten
pi_219436089
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 16:40 schreef 111210 het volgende:

[..]
Dat moeten dan wel kilos zijn, want voor een grammetje (als ze dat al vinden) krijg je hooguit een fopstrafje, als dat al uberhaupt bestraft wordt.
Klinkt mij vooral als een gevalletje stoerdoenerij voor 3 vrouwen in de oren

Enfin, de overlevende vrouw zal vast meer kunnen vertellen over wat er voorviel in de auto voor ie op de vlucht ging. Ze hoeft niemand meer te beschermen wat ze zijn allemaal dood.
  zondag 7 december 2025 @ 16:45:02 #150
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_219436099
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 16:43 schreef littlemindy het volgende:

[..]

Enfin, de overlevende vrouw zal vast meer kunnen vertellen over wat er voorviel in de auto voor ie op de vlucht ging. Ze hoeft niemand meer te beschermen wat ze zijn allemaal dood.
Zoiets denk ik ook ja.
  zondag 7 december 2025 @ 17:09:59 #151
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_219436326
quote:

Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat je op de vlucht slaat uit stoerdoenerij.
pi_219436358
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 17:09 schreef Tengano het volgende:

[..]
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat je op de vlucht slaat uit stoerdoenerij.
Jonge mannen doen wel gekkere dingen om stoer gevonden te worden door de meiden

Dat jij je dat niet voor kunt stellen maakt het niet minder waar
  zondag 7 december 2025 @ 17:13:03 #153
287741 matspontius
pi_219436369
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 17:09 schreef Tengano het volgende:

[..]
Dit dus - die linkmiechel had zeker iets te verbergen anders sla je niet als een debiel op de vlucht
"Hoka Hey!"
pi_219436387
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 16:40 schreef 111210 het volgende:
De straffen voor het bezit van drugs, zolang het niet om grote hoeveelheden gaat, zijn weliswaar niet zo hoog, maar je krijgt wel een strafblad, en dat kan weer van invloed zijn op het wel of niet kunnen krijgen van een VOG. Niet dat je dan meteen voor iedere functie waarvoor een VOG vereist is, gediskwalificeerd bent, maar waarschijnlijk wel voor een BOA.
pi_219436412
Ze hebben hem ontmoet diezelfde avond tijdens het uitgaan lees ik op Reddit.
  zondag 7 december 2025 @ 17:20:04 #156
287741 matspontius
pi_219436422
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 17:18 schreef Alpha0 het volgende:
Ze hebben hem ontmoet diezelfde avond tijdens het uitgaan lees ik op Reddit.
Wat moeten die meiden met zo'n looser? Ik zal dat wel nooit snappen 😳
"Hoka Hey!"
  zondag 7 december 2025 @ 17:21:50 #157
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_219436437
Niet alle moslims zijn ook even streng. Als hij gepakt zou worden met alcohol of een andere substantie terwijl hij aan het rijden was, zou hij wellicht bang kunnen zijn voor de reacties vanuit zijn omgeving.
AZ
ALKMAAR
pi_219436440
quote:
Ze hoeft niemand meer te beschermen wat ze zijn allemaal dood.
Ze is de enige overlevende. Dat heeft een voordeel en een nadeel. Het voordeel is dat ze vrijuit kan praten. Het nadeel is dat ze dan kan vertellen wat ze maar wil en dat niemand haar kan corrigeren als ze niet de waarheid spreekt of belangrijke feiten verzwijgt.

Stel je voor dat er inderdaad sprake van is geweest dat een van de inzittenden drugs bij zich had en de bestuurder heeft aangespoord om door te rijden en dat zij zelf de persoon was die cocaïne in haar handtas had, dan kan ze daar makkelijk over liegen en zeggen dat het een van haar vriendinnen was of de bestuurder.
  zondag 7 december 2025 @ 17:22:56 #159
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_219436448
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 17:22 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Ze is de enige overlevende. Dat heeft een voordeel en een nadeel. Het voordeel is dat ze vrijuit kan praten. Het nadeel is dat ze dan kan vertellen wat ze maar wil en dat niemand haar kan corrigeren als ze niet de waarheid spreekt of belangrijke feiten verzwijgt.

Stel je voor dat er inderdaad sprake van is geweest dat een van de inzittenden drugs bij zich had en de bestuurder heeft aangespoord om door te rijden en dat zij zelf de persoon was die cocaïne in haar handtas had, dan kan ze daar makkelijk over liegen en zeggen dat het een van haar vriendinnen was of de bestuurder.
Lijkt me niet.

Die auto zal toch wel enigzins onderzocht zijn om te kijken wat er aan boord was ed. Hier komt ook nog een ander onzerzoek bij te pas en dat is de rol van die agenten. Dan gaan ze echt wel proberen om te zien wat er mogelijk nog meer aan de hand was lijkt mij.
pi_219436456
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 17:22 schreef Tengano het volgende:
Die auto zal toch wel enigzins onderzocht zijn om te kijken wat er aan boord was ed.
Als er nog wat te onderzoeken is nadat de auto volledig uitgebrand is.
pi_219436479
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 17:22 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]

ALS zijzelf mede schuldig was dan is ze al behoorlijk gestraft. Vriendinnen dood en zelf in het ziekenhuis. Das wel een gevalletje "dat doe ik nooit meer", ook al zou de waarheid nooit uitkomen.

Overigens was de bestuurder degene die de vluchtactie daadwerkelijk uitvoerde, dus ze zou in het hoogste geval medeschuldig zijn, en in het beste geval onschuldig.
  zondag 7 december 2025 @ 17:27:47 #162
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_219436488
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 17:26 schreef littlemindy het volgende:
ALS zijzelf de schuldige was dan is ze al behoorlijk gestraft. Vriendinnen dood en zelf in het ziekenhuis. Das wel een gevalletje "dat doe ik nooit meer", ook al zou de waarheid nooit uitkomen.
Die meiden kwamen van een verjaardagsfeestje, dus die waren met hele andere dingen bezig.

Maar wat de oorzaak ook was, het was het niet waard.

[ Bericht 3% gewijzigd door Tengano op 07-12-2025 17:33:52 ]
pi_219436521
Best opmerkelijk dat de enige overlevende er relatief goed vanaf is gekomen terwijl de andere inzittenden overleden zijn. Airbag misschien?
pi_219436546
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 17:32 schreef Alpha0 het volgende:
Best opmerkelijk dat de enige overlevende er relatief goed vanaf is gekomen terwijl de andere inzittenden overleden zijn. Airbag misschien?
Of als enige op tijd uit te auto kunnen komen voor ie in de fik vloog.
pi_219436563
Het kan ook nog gebeuren dat ze zich helemaal niets weet te herinneren.

Trevor Rees-Jones was ook de enige overlevende van een auto ongeluk dat de media gehaald heeft. Tot op de dag van vandaag weet hij zich daar ook niets meer van te herinneren.
pi_219436698
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 17:20 schreef matspontius het volgende:

[..]
Wat moeten die meiden met zo'n looser? Ik zal dat wel nooit snappen 😳
Soort zoekt soort.
  zondag 7 december 2025 @ 18:13:33 #167
438527 MissButterflyy
pi_219436814
quote:
1s.gif Op zondag 7 december 2025 17:54 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Soort zoekt soort.
Doe eens normaal.
Jij was altijd nadenkend en deed nooit minder slimme dingen toen je jonger was?
  zondag 7 december 2025 @ 18:22:45 #168
287741 matspontius
pi_219436857
Minder slimme dingen als in 2 meiden en jezelf doodrijden 🥴 Ja hoor, dagelijks....
"Hoka Hey!"
pi_219436865
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 18:22 schreef matspontius het volgende:
Minder slimme dingen als in 2 meiden en jezelf doodrijden 🥴 Ja hoor, dagelijks....
Iedereen doet domme dingen, die meestal zonder gevolgen zijn of met een sisser aflopen.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zondag 7 december 2025 @ 18:26:54 #170
287741 matspontius
pi_219436877
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 18:24 schreef Soury het volgende:

[..]
Iedereen doet domme dingen, die meestal zonder gevolgen zijn of met een sisser aflopen.
Vrij simplistisch om domme dingen te vergelijken met jezelf en twee meiden van begin 20 doodrijden. Blijf de dader maar verontschuldigen - let op: deze week stille tocht voor dit stuk verdriet!
"Hoka Hey!"
  zondag 7 december 2025 @ 18:38:59 #171
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_219436943
quote:

Facebook :')
pi_219436948
quote:
1s.gif Op zondag 7 december 2025 18:13 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Doe eens normaal.
Jij was altijd nadenkend en deed nooit minder slimme dingen toen je jonger was?
Nee, ik deed nooit dit type domme dingen.
  zondag 7 december 2025 @ 18:56:36 #173
438527 MissButterflyy
pi_219437060
quote:
1s.gif Op zondag 7 december 2025 18:26 schreef matspontius het volgende:

[..]
Vrij simplistisch om domme dingen te vergelijken met jezelf en twee meiden van begin 20 doodrijden. Blijf de dader maar verontschuldigen - let op: deze week stille tocht voor dit stuk verdriet!
Ik heb het over de vrouwen, niet over hem.
  zondag 7 december 2025 @ 18:58:12 #174
438527 MissButterflyy
pi_219437073
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 18:24 schreef Soury het volgende:

[..]
Inderdaad. En degenen die lekker oordelen en altijd verstandig waren, zitten al hun hele leven op hun zolderkamer.
pi_219437113
quote:
1s.gif Op zondag 7 december 2025 18:56 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik heb het over de vrouwen, niet over hem.
Mogelijk is tijdens de kennismaking ter sprake gekomen wat voor werk hij deed en heeft hij verteld dat hij bij Service & Veiligheid van de HTM werkte, en hebben de dames toen gedacht dat hij wel te vertrouwen zou zijn en dat hij wel iemand zou zijn met verantwoordelijkheidsbesef.
pi_219437985
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 17:32 schreef Alpha0 het volgende:
Misschien was het vuur iets later bij de deur waar zij zat en konden de agenten haar daardoor nog wel eruit trekken. Of trokken ze haar deur het eerste open, en was het vuur al te ver nadat ze haar eruit getrokken hadden.

Maar woensdagnacht om 4:40 van een verjaardagsfeestje komen? En dan nog schijnbaar de stad in willen? Tuurlijk dat kan, maar dat zal nooit een mooi feest meer geworden zijn, tenzij het verrijkt is met een ruime hoeveelheid aan geestverruimende middelen. Wat is er nog open om 05:00 op woensdagnacht in Den Haag?
  zondag 7 december 2025 @ 21:06:58 #177
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_219438113
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 20:51 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
Misschien was het vuur iets later bij de deur waar zij zat en konden de agenten haar daardoor nog wel eruit trekken. Of trokken ze haar deur het eerste open, en was het vuur al te ver nadat ze haar eruit getrokken hadden.

Maar woensdagnacht om 4:40 van een verjaardagsfeestje komen? En dan nog schijnbaar de stad in willen? Tuurlijk dat kan, maar dat zal nooit een mooi feest meer geworden zijn, tenzij het verrijkt is met een ruime hoeveelheid aan geestverruimende middelen. Wat is er nog open om 05:00 op woensdagnacht in Den Haag?
Ze hebben gewoon de studenten leeftijd dus dat kan prima op een donderdag.

Maar goed wel weer een reden om als ouder aan te geven dit soort type jongen te mijden ook al leer je hem via via kennen op een feestje. <Knip>

[ Bericht 1% gewijzigd door Jippie op 07-12-2025 22:37:58 ]
pi_219438319
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 21:06 schreef RamboDirk het volgende:

[..]

Maar goed wel weer een reden om als ouder aan te geven dit soort type jongen te mijden ook al leer je hem via via kennen op een feestje. Echt wat mis met dat volk.
Wat voor soort type jongen :?
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zondag 7 december 2025 @ 21:39:24 #179
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_219438356
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 21:35 schreef Soury het volgende:

[..]
Wat voor soort type jongen :?
Je weet wel dat type dat de servers van het cbs laat roken.
pi_219438427
quote:
1s.gif Op zondag 7 december 2025 21:28 schreef matspontius het volgende:

[..]
Als jij nou eerst even de term sarcasme opzoekt in het woordenboek, studiebol 🤓
Nee want ik weet precies hoe hij dat bedoeld
  zondag 7 december 2025 @ 22:09:30 #181
287741 matspontius
pi_219438589
quote:
1s.gif Op zondag 7 december 2025 21:39 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Je weet wel dat type dat de servers van het cbs laat roken.
Altijd naar de bekende weg vragen terwijl ze heel goed weten waar het om draait

[ Bericht 0% gewijzigd door matspontius op 08-12-2025 09:08:34 ]
"Hoka Hey!"
  zondag 7 december 2025 @ 22:09:46 #182
287741 matspontius
pi_219438593
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 21:46 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Nee want ik weet precies hoe hij dat bedoeld
Joh..... 🤓
"Hoka Hey!"
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zondag 7 december 2025 @ 22:37:11 #183
485843 crew  Jippie
pi_219438743
Hier geen namen van de slachtoffers noemen als de ouders dat liever niet hebben
pi_219438835
Wat zijn dit voor noord koreaanse toestanden hier :')

Dus als iemand het wegvluchten voor de politie en het dood rijden van 2 meisjes bagatelliseert door het af te doen met "iedereen doet domme dingen" mag degene daar niet op aangesproken worden en komt er een mod a la josef stalin of kim jong un hier ff de boel censureren.

Fok :')

Een site om te discussiëren waar de standpunten alleen in een bepaald straatje mogen zitten.
pi_219438888
quote:
2s.gif Op zondag 7 december 2025 21:06 schreef RamboDirk het volgende:

[..]

Maar goed wel weer een reden om als ouder aan te geven dit soort type jongen te mijden ook al leer je hem via via kennen op een feestje. <Knip>
Het is donderdagochtend om 4:40 gebeurd, dus nacht woensdag op donderdag. Als het donderdag op vrijdag was geweest was een stuk normaler geweest voor studenten. Hij werkte bij de HTM, weet niet of hij ook nog student was. Kan natuurlijk vrij zijn geweets de volgende dag. Maar een verjaardagsfeest tot half 5 's nachts, op een woensdag, buiten een vakantie, ik vind het vrij laat.
  zondag 7 december 2025 @ 23:08:54 #186
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_219438892
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 23:07 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
Het is donderdagochtend om 4:40 gebeurd, dus nacht woensdag op donderdag. Als het donderdag op vrijdag was geweest was een stuk normaler geweest voor studenten. Hij werkte bij de HTM, weet niet of hij ook nog student was. Kan natuurlijk vrij zijn geweets de volgende dag. Maar een verjaardagsfeest tot half 5 's nachts, op een woensdag, buiten een vakantie, ik vind het vrij laat.
de flessen van het lachgas vatten gelijk vlam
pi_219438896
quote:
1s.gif Op zondag 7 december 2025 22:56 schreef SOG het volgende:

Dus als iemand het wegvluchten voor de politie en het dood rijden van 2 meisjes bagatelliseert door het af te doen met "iedereen doet domme dingen" mag degene daar niet op aangesproken worden en komt er een mod a la josef stalin of kim jong un hier ff de boel censureren.

Een site om te discussiëren waar de standpunten alleen in een bepaald straatje mogen zitten.
Fok is een beetje een afspiegeling van de samenleving, en net als in de samenleving, zie je ook op Fok steeds meer dat een discussie eigenlijk geen discussie is, maar meer het verkondigen van standpunten, waarbij minder en minder naar elkaar geluisterd wordt, en mensen minder en minder bereid zijn hun standpunten te herzien, of zelfs maar aan te passen.
pi_219438922
En ik zeg het gewoon, Youssef was geen slachtoffer, maar een dader die het leven van 3 meisjes heeft verwoest.
  zondag 7 december 2025 @ 23:24:21 #189
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_219438947
quote:
1s.gif Op zondag 7 december 2025 23:16 schreef Watmoetjenou het volgende:
En ik zeg het gewoon, Youssef was geen slachtoffer, maar een dader die het leven van 3 meisjes heeft verwoest.
Ja eens. Dit zei ik donderdagmiddag ook al, maar in iets andere woorden:
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2025 15:09 schreef Tengano het volgende:
Opnieuw een mannenprobleem dit dus; hij was blijkbaar de bestuurder.

Drie vrouwen aan boord, en die zijn waarschijnlijk ongewild in deze omstandigheden verzeild geraakt van het volstrekt onverantwoorde gedrag van deze bestuurder.

Afschuwelijk.
En toen was nog niet bekend dat betrokkene medewerker Service en Veiligheid HTM was.

En die aanname van @RamboDirk over dat lachgas vind ik nog niet eens zo onaannemelijk trouwens.

Het zou het overmoedige en roekeloze rijgedrag en het direct vlam vatten van het voertuig kunnen verklaren.

Als ze hem gepakt hadden met dat lachgas had hij zijn rijbewijs kunnen kwijtraken, wat een reden geweest kan zijn om er vol gas vandoor te gaan. Daarnaast wordt je van lachgas impulsiever, wat mogelijk gemaakt heeft dat hij deze beslissing te impulsief en vanuit angst heeft genomen.

Maar let wel, dit is een aanname. Maar als het zo geweest is, krijgen we dit mogelijk later nog te horen want ik vermoed dat nader onderzoek niet uit zal blijven.

[ Bericht 4% gewijzigd door Tengano op 07-12-2025 23:48:59 ]
pi_219439020
quote:
Maar let wel, dit is een aanname. Maar als het zo geweest is, krijgen we dit mogelijk later nog te horen want ik vermoed dat nader onderzoek niet uit zal blijven.
Het is maar de vraag of de resultaten van dat onderzoek bekend gemaakt worden. Er zal geen rechtszaak komen; de dader kan niet meer gestraft worden. De nabestaanden van de slachtoffers zullen wel wat te horen krijgen natuurlijk.

Hier nog een beeldverslag van regio15: Drie doden bij zware crash na achtervolging op de Bezuidenhoutseweg
Gezien de remsporen op 1 van de foto's heeft die gast serieus hard gereden.
  maandag 8 december 2025 @ 00:12:15 #191
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_219439042
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 00:00 schreef hb64 het volgende:
Het is maar de vraag of de resultaten van dat onderzoek bekend gemaakt worden. Er zal geen rechtszaak komen; de dader kan niet meer gestraft worden. De nabestaanden van de slachtoffers zullen wel wat te horen krijgen natuurlijk.

Hier nog een beeldverslag van regio15: Drie doden bij zware crash na achtervolging op de Bezuidenhoutseweg
Gezien de remsporen op 1 van de foto's heeft die gast serieus hard gereden.
Ik heb niet alles gevolgd moet ik eerlijk zeggen, maar ik vermoed dat die agenten hem achtervolgd hebben. En dat maakt dat ze een aandeel hebben in deze toedracht denk ik. En dat zal mogelijk dan onderzocht moeten worden of ze wel het juiste besluit genomen hebben om de achtervolging te continueren ipv deze af te breken ivm de algemene veiligheid.

Als die agenten hem hadden laten gaan, was dit mogelijk niet zo afgelopen; wie zal het zeggen.

Daarom denk ik dat er een onderzoek komt en dat er een oordeel komt of die agenten dan wel of niet zorgvuldig en professioneel gehandeld hebben. En dan is het wel belangrijk om meer zaken in het zicht te hebben zoals wat was eigenlijk de reden dat betrokkene er vandoor ging ed.

Toen destijds die gijzelnemer bij de McDonalds in Amsterdam werd geschept en direct daarna overleed nadat een justitiemedewerker hem opzettelijk aanreed volgde er ook een onderzoek. Dat duurde best een tijdje, maar daar kwam toen bijvoorbeeld uit dat deze agent de juiste actie onder deze omstandigheden had gemaakt en dus professioneel handelde met helaas het overlijden van de gijzelnemer tot gevolg.

Daarom denk ik dat dit hier ook gaat gebeuren, want deze afloop is natuurlijk niet niks! Los van die bestuurder zijn hier nog twee overledenen te betreuren die waarschijnlijk helemaal helemaal niks met deze situatie te maken hadden.

En als die agenten geweten zouden hebben dat dit het eindresultaat was geweest, hadden ze hem natuurlijk! laten gaan. Want ook die agenten hebben dit niet gewild. Maar dit soort dingen kun je natuurlijk nooit van tevoren weten; die agenten moeten in een split second inschatten, beslissen en acteren in zo'n situatie.

Maar hoe dan ook, het blijft gewoon afschuwelijk wat hier gebeurd is.
pi_219439932
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2025 22:18 schreef Tengano het volgende:

[..]
Ja, anders had ik het niet gepost.
Want jij staat erom bekend altijd goed onderbouwde reacties te geven.... :')
pi_219440020
Vind het altijd maar vaag dat 3 van die meiden bij een willekeurig Marokkaantje in gaan stappen om 04.00 uur 's nachts die je niet eens kent. Heel naïef
  maandag 8 december 2025 @ 09:14:22 #194
287741 matspontius
pi_219440026
quote:
1s.gif Op zondag 7 december 2025 22:56 schreef SOG het volgende:

Dit dus. Zal ook te maken hebben met users die een lange tenen mentaliteit, geen enkele vorm van humor of zelfinzicht hebben - die dienen dan een klacht in over een post en hoppa opschoon actie of slotje, Sommige mods gaan hier dan schijnbaar klakkeloos in mee en dan wordt zo'n topic doodleuk, met die oogkleppen op, opgeschoond en soms zelfs gesloten. Vaak willekeurige censuur inderdaad want zoals al gezegd is Fok een afspiegeling van de samenleving waarin mensen amper nog tegen kritiek of sarcasme kunnen en andere meningen al helemaal niet getolereerd worden. Welkom in 2025 :!

Vaak kun je dit al zien aankomen in een topic over een bepaald onderwerp en als bepaalde users dan gaan meelullen ........
"Hoka Hey!"
pi_219440076
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 december 2025 09:40 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Alleen maar medelijden hebben, omdat het vrouwen betreft. Vind je vrouwen zwak ofzo?
8)7
  maandag 8 december 2025 @ 09:40:51 #196
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_219440225
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 09:14 schreef DefKu het volgende:
Vind het altijd maar vaag dat 3 van die meiden bij een willekeurig Marokkaantje in gaan stappen om 04.00 uur 's nachts die je niet eens kent. Heel naïef
Is niet een willekeurig Marokkaantje. Is waarschijnlijk via via een bekende van iemand het verjaadagsfeestje. Waar ze de hele avond/nacht ook nog mee gehangen hebben.
pi_219440299
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 09:40 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Is niet een willekeurig Marokkaantje. Is waarschijnlijk via via een bekende van iemand het verjaadagsfeestje. Waar ze de hele avond/nacht ook nog mee gehangen hebben.
Dan blijft mijn punt nog staan. Waarom dan nog meerijden met zo'n figuur?
pi_219440359
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 09:19 schreef Alloch87 het volgende:

[..]
8)7
Waarom 8)7 ?

Het is een valide vraag. Vele mensen beschouwen vrouwen blijkbaar als kwetsbaar, zwakker, incompetent, die dus beschermd moeten worden en dus daarom ook inherent onschuldig zijn. Of de andere kant: een vrouw had ik nog kunnen gebruiken, zonde... En daarom kunnen de vrouwen dus op meer medeleven rekenen. Bij 3 kerels, zelfde situatie, had deze user dit echt niet gezegd.
  maandag 8 december 2025 @ 10:32:39 #199
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_219440536
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 09:05 schreef Alloch87 het volgende:
Vergelijk deze posts anders even met elkaar:

quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 23:24 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ja eens. Dit zei ik donderdagmiddag ook al, maar in iets andere woorden:
[..]
En toen was nog niet bekend dat betrokkene medewerker Service en Veiligheid HTM was.

En die aanname van @:RamboDirk over dat lachgas vind ik nog niet eens zo onaannemelijk trouwens.

Het zou het overmoedige en roekeloze rijgedrag en het direct vlam vatten van het voertuig kunnen verklaren.

Als ze hem gepakt hadden met dat lachgas had hij zijn rijbewijs kunnen kwijtraken, wat een reden geweest kan zijn om er vol gas vandoor te gaan. Daarnaast wordt je van lachgas impulsiever, wat mogelijk gemaakt heeft dat hij deze beslissing te impulsief en vanuit angst heeft genomen.

quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 00:12 schreef Tengano het volgende:
Ik heb niet alles gevolgd moet ik eerlijk zeggen, maar ik vermoed dat die agenten hem achtervolgd hebben. En dat maakt dat ze een aandeel hebben in deze toedracht denk ik. En dat zal mogelijk dan onderzocht moeten worden of ze wel het juiste besluit genomen hebben om de achtervolging te continueren ipv deze af te breken ivm de algemene veiligheid.

Als die agenten hem hadden laten gaan, was dit mogelijk niet zo afgelopen; wie zal het zeggen.

Daarom denk ik dat er een onderzoek komt en dat er een oordeel komt of die agenten dan wel of niet zorgvuldig en professioneel gehandeld hebben. En dan is het wel belangrijk om meer zaken in het zicht te hebben zoals wat was eigenlijk de reden dat betrokkene er vandoor ging ed.

Toen destijds die gijzelnemer bij de McDonalds in Amsterdam werd geschept en direct daarna overleed nadat een justitiemedewerker hem opzettelijk aanreed volgde er ook een onderzoek. Dat duurde best een tijdje, maar daar kwam toen bijvoorbeeld uit dat deze agent de juiste actie onder deze omstandigheden had gemaakt en dus professioneel handelde met helaas het overlijden van de gijzelnemer tot gevolg.

Daarom denk ik dat dit hier ook gaat gebeuren, want deze afloop is natuurlijk niet niks! Los van die bestuurder zijn hier nog twee overledenen te betreuren die waarschijnlijk helemaal helemaal niks met deze situatie te maken hadden.

En als die agenten geweten zouden hebben dat dit het eindresultaat was geweest, hadden ze hem natuurlijk! laten gaan. Want ook die agenten hebben dit niet gewild. Maar dit soort dingen kun je natuurlijk nooit van tevoren weten; die agenten moeten in een split second inschatten, beslissen en acteren in zo'n situatie.

Maar hoe dan ook, het blijft gewoon afschuwelijk wat hier gebeurd is.
En hier heb je jouw posts of 'bijdragen' in dit topic:

quote:
quote:
8)7
Kun je het verschil zien?
  maandag 8 december 2025 @ 10:40:01 #200
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_219440566
quote:
quote:
8)7
Hoe 'onderbouwd' vindt je dus eigenlijk je eigen reacties op een schaal van 1 op 10?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')