abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219412876
Vaak ben je gewoon te bang.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  vrijdag 5 december 2025 @ 10:22:23 #102
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_219414065
Bijna gelukt om te ontkomen, bijna.
  vrijdag 5 december 2025 @ 11:06:19 #103
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_219414527
quote:
4s.gif Op donderdag 4 december 2025 23:26 schreef Cruzinats het volgende:
Als ook maar één van de bijrijdsters een flinke ruk aan de (in dit geval) elektronische handrem had gegeven waren ze nu hoogstwaarschijnlijk nog in leven geweest.
Wellicht is het ongeluk juist veroorzaakt doordat iemand in paniek heeft geprobeerd aan de handrem te trekken of de motor uit te doen door de sleutel om te draaien. Of werkt dat tegenwoordig niet meer zo?
Krekker is de bom!
  vrijdag 5 december 2025 @ 12:47:51 #104
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_219415355
Update: Dodelijk ongeval Bezuidenhoutseweg na korte achtervolging

Bij het ongeval aan de Bezuidenhoutseweg in Den Haag op donderdag 4 december zijn een 21-jarige vrouw uit Den Haag, een 20-jarige vrouw uit Den Haag en een 24-jarige man uit Den Haag om het leven gekomen. Een 21-jarige vrouw uit Den Haag raakte gewond. De Rijksrecherche doet op dit moment onderzoek naar de feitelijke toedracht, waarbij wordt gekeken of de politie rechtmatig heeft gehandeld.

Opvallend rijgedrag
De politie wilde op 4 december rond 04.40 uur een voertuig controleren vanwege opvallend rijgedrag. De agent gaf een stopteken, waar niet aan werd voldaan. Vervolgens ging het voertuig er vandoor. Daarop ontstond er een korte achtervolging. Op de Bezuidenhoutseweg verloor de bestuurder de macht over het stuur, waarna hij tot stilstand kwam tegen een boom, waarna het voertuig in brand vloog. Een van de inzittenden is uit het voertuig gehaald en met verwondingen naar het ziekenhuis gebracht. Drie inzittenden zijn overleden.
Onderzoek

De Rijksrecherche doet op dit moment onderzoek naar de feitelijke toedracht, waarbij wordt gekeken of de politie rechtmatig heeft gehandeld. Het onderzoek loopt nog. De agenten worden gehoord. Daarnaast worden nog getuigen gehoord en camerabeelden uitgekeken.
Rijksrecherche

De Rijksrecherche is een onafhankelijke instantie die onder leiding van het Openbaar Ministerie het optreden van de politie onderzoekt. Dat gebeurt altijd wanneer bij politieoptreden iemand (zwaar)gewond raakt of overlijdt.
  vrijdag 5 december 2025 @ 12:51:39 #105
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_219415385
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 07:08 schreef Discombobulate het volgende:
Vaak ben je gewoon te bang.
Precies. Het is gewoon onzekerheid en niets meer dan dat.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_219415437
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 12:47 schreef Momo het volgende:
Daarnaast worden nog getuigen gehoord en camerabeelden uitgekeken.
De 21 jarige vrouw die het ongeluk overleefde, heeft natuurlijk alles gezien. Hopelijk herstelt ze snel van haar verwondingen en is ze spoedig aanspreekbaar voor de rechercheurs van de Rijksrecherche.
pi_219415896
quote:
9s.gif Op donderdag 4 december 2025 17:03 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Één man en drie vrouwen die om 4:40 's nachts proberen weg te komen van de politie. Ben stiekem toch wel benieuwd naar het verhaal hierachter.
Volgend jaar een documentaire hierover bij Videoland.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_219416246
Het zullen je dochters maar zijn...
Nee ik ben niet nieuw, ben gewoon mijn wachtwoord kwijt van mijn mail
pi_219416284
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2025 14:37 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Zouden ze nu ook postuum onderzoeken of de bestuurder onder invloed was van drank of drugs?
Ja, alleen heb je er geen reet aan, want er valt niemand meer strafrechtelijk te vervolgen.

Het wordt vaak ook niet in de media bekend gemaakt als alle slachtoffers overleden zijn
Nee ik ben niet nieuw, ben gewoon mijn wachtwoord kwijt van mijn mail
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')