Het zal jouw zoon maar zijn...quote:Op vrijdag 5 december 2025 14:49 schreef Watmoetjenou het volgende:
Het zullen je dochters maar zijn...
Dat lees ik niet in de berichtgeving. Enkel in sommige reacties, en nooit van een weldenkend iemand.quote:Op zaterdag 6 december 2025 10:28 schreef -Sigaartje het volgende:
Inderdaad, als je de berichtgeving zo leest, is het allemaal de schuld van de politie.er daar aan de hand? En het is het dan afkeurenswaardig als ze er achteraan gaan. Is de wereld zo geworden?
En het kan zijn dat ze niet hebben gezien dat hij meer dan 2 glazen gedronken had. Als ze het wel hadden natuurlijk wel heel dom. Bizarre reactie wel op politie om er dan maar van door te gaan.quote:Op zaterdag 6 december 2025 09:49 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Ik acht het heel goed mogelijk dat bij de kennismaking eerder die avond ter sprake is gekomen wat voor werk hij deed en dat hij vertelde dat hij controleur bij de HTM is, en dat de dames toen gedacht hebben dat hij wel te vertrouwen is en dat hij iemand is met verantwoordelijkheidsgevoel en daarom bij hem in de auto zijn gestapt.
Tja daar kunnen de ouders inderdaad ook niks aan doen.quote:Op zaterdag 6 december 2025 11:28 schreef D. het volgende:
[..]
Het zal jouw zoon maar zijn...
Die dochters krijgen nog begrip en medeleven, zoonlief is de boeman
Ja, of ze waren allemaal ladderzat. Of de vrouwen spoorden hem aan om weg te rijden, omdat één van de dames cocaïne in haar tas had...quote:Op zaterdag 6 december 2025 09:49 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Ik acht het heel goed mogelijk dat bij de kennismaking eerder die avond ter sprake is gekomen wat voor werk hij deed en dat hij vertelde dat hij controleur bij de HTM is, en dat de dames toen gedacht hebben dat hij wel te vertrouwen is en dat hij iemand is met verantwoordelijkheidsgevoel en daarom bij hem in de auto zijn gestapt.
Rest alleen nog de vraag wat de bestuurder bezielde om ervandoor te gaan.quote:Op zaterdag 6 december 2025 00:55 schreef maily het volgende:
(op dit moment) geen premium-artikel
Slachtoffers politieachtervolging zouden chauffeur die avondhebben ontmoet; pure pech, pure onschuld
[..]
Dat is inderdaad de grote vraag. De enige overlevende van het ongeluk zal het wel weten en zodra ze voldoende hersteld is van haar verwondingen zal ze wel gehoord worden door de Rijksrecherche, en die zullen haar daar ook beslist naar vragen. Ik heb wel een voorgevoel dat de media er geen aandacht meer aan besteden als de Rijksrecherche klaar is met het onderzoek, maar ik hoop dat ik het mis heb.quote:Op zaterdag 6 december 2025 11:46 schreef Hathor het volgende:
Rest alleen nog de vraag wat de bestuurder bezielde om ervandoor te gaan.
Het enige wat ik kan bedenken is dat de bestuurder onder invloed was van alcohol/drugs en als de dood was om zijn rijbewijs te verliezen. omdat dat mogelijk ook tot verlies van zijn baan zou kunnen leiden.quote:Op zaterdag 6 december 2025 11:51 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Dat is inderdaad de grote vraag. De enige overlevende van het ongeluk zal het wel weten en zodra ze voldoende hersteld is van haar verwondingen zal ze wel gehoord worden door de Rijksrecherche, en die zullen haar daar ook beslist naar vragen. Ik heb wel een voorgevoel dat de media er geen aandacht meer aan besteden als de Rijksrecherche klaar is met het onderzoek, maar ik hoop dat ik het mis heb.
En dan ga je als wildvreemde drie dames een lift naar huis aanbieden.quote:Op zaterdag 6 december 2025 11:55 schreef Hathor het volgende:
[..]
Het enige wat ik kan bedenken is dat de bestuurder onder invloed was van alcohol/drugs en als de dood was om zijn rijbewijs te verliezen. omdat dat mogelijk ook tot verlies van zijn baan zou kunnen leiden.
Ik weet het niet. Zou hij niet gewoon aan het werk zijn geweest, die meiden een lift aangeboden omdat er geen OV meer rijdt?quote:Op zaterdag 6 december 2025 11:55 schreef Hathor het volgende:
[..]
Het enige wat ik kan bedenken is dat de bestuurder onder invloed was van alcohol/drugs en als de dood was om zijn rijbewijs te verliezen. omdat dat mogelijk ook tot verlies van zijn baan zou kunnen leiden.
Toch heb ik meer van doen met de ouders van de passagiers dan met de ouders van de bestuurder.quote:Op zaterdag 6 december 2025 12:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus, is het de schuld van die ouders?
Wat de toedracht ook is geweest, de ouders van die 2 meisjes en jongen zijn hun kind verloren hoor. Een beetje medeleven zou sommigen hier wel sieren.
Ik las een bericht met de kop iets van "Zo onschuldig, zo...." Ik dacht dat het de Telegraaf of het AD was, maar de toon was direct gezet.quote:Op zaterdag 6 december 2025 11:32 schreef D. het volgende:
[..]
Dat lees ik niet in de berichtgeving. Enkel in sommige reacties, en nooit van een weldenkend iemand.
Als ik de politie zie ga ik er ook altijd als een speer vandoor - hele normale reactie als je niets te verbergen hebt 🤪quote:Op zaterdag 6 december 2025 16:23 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Ik las een bericht met de kop iets van "Zo onschuldig, zo...." Ik dacht dat het de Telegraaf of het AD was, maar de toon was direct gezet.
Waarom?quote:Op zaterdag 6 december 2025 16:59 schreef matspontius het volgende:
Als ik de politie zie ga ik er ook altijd als een speer vandoor
Hangt een beetje van de leeftijd van de auto af.quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:06 schreef KreKkeR het volgende:
Wellicht is het ongeluk juist veroorzaakt doordat iemand in paniek heeft geprobeerd aan de handrem te trekken of de motor uit te doen door de sleutel om te draaien. Of werkt dat tegenwoordig niet meer zo?
Damn, zal een heftige ervaring voor die agenten zijn geweest. Eerst iemand levend uit een brandend wrak halen, en vervolgens gegil horen van levenden die nog in de auto zitten en er voor je ogen sterven. Sterkte aan die agenten!quote:Op zaterdag 6 december 2025 00:55 schreef maily het volgende:
(op dit moment) geen premium-artikel
Slachtoffers politieachtervolging zouden chauffeur die avondhebben ontmoet; pure pech, pure onschuld
...
Vrijwel meteen vloog de auto in brand. Omwonenden uit de flat hoorden de klap en zagen de vlammen metershoog omhoog schieten. Ze zagen ook hoe agenten om de auto heen renden. Alleen de 21-jarige vrouw kon levend uit het wrak worden gehaald en naar het ziekenhuis gebracht. Even later hoorden sommigen nog gegil. Dan vullen brandweerauto’s, ambulances en politiewagens de plek des onheils.
...
Behalve dat hoeft de kentekenplaat die op de auto zat niet de kentekenplaat te zijn die bij het voertuig hoort. Vooral bij mensen die het een en ander te verbergen hebben komt het vaak voor dat ze met gestolen kentekenplaten rondrijden.quote:Op zondag 7 december 2025 13:02 schreef Gia het volgende:
Anyhow, ik vind niet dat de politie fout is in deze. Op onder andere facebook gaat het behoorlijk los over het feit dat de politie ook gewoon de nummerplaat had kunnen noteren en daarna de bestuurder op had kunnen sporen. Los van het feit dat je dan niet meer kunt bewijzen wie er in die auto reed, kun je ook eventuele foute plannen van die bestuurder niet meer voorkomen als je hem weg laat rijden.
Sinds wanneer mag de politie verdachten niet meer achtervolgen?quote:Op zondag 7 december 2025 13:02 schreef Gia het volgende:
Verschrikkelijk! Maar die gast zal wel iets op zijn kerfstok hebben gehad dat hij op de vlucht ging voor de politie. Kan bijna niet anders. Of misschien had hij minder frisse plannen met die meisjes en wilde niet dat die in gevaar kwamen?
Anyhow, ik vind niet dat de politie fout is in deze. Op onder andere facebook gaat het behoorlijk los over het feit dat de politie ook gewoon de nummerplaat had kunnen noteren en daarna de bestuurder op had kunnen sporen. Los van het feit dat je dan niet meer kunt bewijzen wie er in die auto reed, kun je ook eventuele foute plannen van die bestuurder niet meer voorkomen als je hem weg laat rijden.
Dus, terechte achtervolging.
Filmpje in de link.quote:Dodelijke crash in Den Haag na verjaardagsfeest: twee jonge vrouwen verongelukt na politieachtervolging. Vrienden en kennissen leggen bloemen voor de omgekomen vrouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |