Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat je op de vlucht slaat uit stoerdoenerij.quote:Op zondag 7 december 2025 16:43 schreef littlemindy het volgende:
Klinkt mij vooral als een gevalletje stoerdoenerij voor 3 vrouwen in de oren
Enfin, de overlevende vrouw zal vast meer kunnen vertellen over wat er voorviel in de auto voor ie op de vlucht ging. Ze hoeft niemand meer te beschermen wat ze zijn allemaal dood.
Jonge mannen doen wel gekkere dingen om stoer gevonden te worden door de meidenquote:Op zondag 7 december 2025 17:09 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat je op de vlucht slaat uit stoerdoenerij.
Dit dus - die linkmiechel had zeker iets te verbergen anders sla je niet als een debiel op de vluchtquote:Op zondag 7 december 2025 17:09 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat je op de vlucht slaat uit stoerdoenerij.
De straffen voor het bezit van drugs, zolang het niet om grote hoeveelheden gaat, zijn weliswaar niet zo hoog, maar je krijgt wel een strafblad, en dat kan weer van invloed zijn op het wel of niet kunnen krijgen van een VOG. Niet dat je dan meteen voor iedere functie waarvoor een VOG vereist is, gediskwalificeerd bent, maar waarschijnlijk wel voor een BOA.quote:Op zondag 7 december 2025 16:40 schreef 111210 het volgende:
Dat moeten dan wel kilos zijn, want voor een grammetje (als ze dat al vinden) krijg je hooguit een fopstrafje, als dat al uberhaupt bestraft wordt.
Daar ga je toch niet voor wegvluchten
Wat moeten die meiden met zo'n looser? Ik zal dat wel nooit snappen 😳quote:Op zondag 7 december 2025 17:18 schreef Alpha0 het volgende:
Ze hebben hem ontmoet diezelfde avond tijdens het uitgaan lees ik op Reddit.
Ze is de enige overlevende. Dat heeft een voordeel en een nadeel. Het voordeel is dat ze vrijuit kan praten. Het nadeel is dat ze dan kan vertellen wat ze maar wil en dat niemand haar kan corrigeren als ze niet de waarheid spreekt of belangrijke feiten verzwijgt.quote:Op zondag 7 december 2025 16:43 schreef littlemindy het volgende:
Ze hoeft niemand meer te beschermen wat ze zijn allemaal dood.
Lijkt me niet.quote:Op zondag 7 december 2025 17:22 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Ze is de enige overlevende. Dat heeft een voordeel en een nadeel. Het voordeel is dat ze vrijuit kan praten. Het nadeel is dat ze dan kan vertellen wat ze maar wil en dat niemand haar kan corrigeren als ze niet de waarheid spreekt of belangrijke feiten verzwijgt.
Stel je voor dat er inderdaad sprake van is geweest dat een van de inzittenden drugs bij zich had en de bestuurder heeft aangespoord om door te rijden en dat zij zelf de persoon was die cocaïne in haar handtas had, dan kan ze daar makkelijk over liegen en zeggen dat het een van haar vriendinnen was of de bestuurder.
Als er nog wat te onderzoeken is nadat de auto volledig uitgebrand is.quote:Op zondag 7 december 2025 17:22 schreef Tengano het volgende:
Die auto zal toch wel enigzins onderzocht zijn om te kijken wat er aan boord was ed.
ALS zijzelf mede schuldig was dan is ze al behoorlijk gestraft. Vriendinnen dood en zelf in het ziekenhuis. Das wel een gevalletje "dat doe ik nooit meer", ook al zou de waarheid nooit uitkomen.quote:Op zondag 7 december 2025 17:22 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Ze is de enige overlevende. Dat heeft een voordeel en een nadeel. Het voordeel is dat ze vrijuit kan praten. Het nadeel is dat ze dan kan vertellen wat ze maar wil en dat niemand haar kan corrigeren als ze niet de waarheid spreekt of belangrijke feiten verzwijgt.
Stel je voor dat er inderdaad sprake van is geweest dat een van de inzittenden drugs bij zich had en de bestuurder heeft aangespoord om door te rijden en dat zij zelf de persoon was die cocaïne in haar handtas had, dan kan ze daar makkelijk over liegen en zeggen dat het een van haar vriendinnen was of de bestuurder.
Die meiden kwamen van een verjaardagsfeestje, dus die waren met hele andere dingen bezig.quote:Op zondag 7 december 2025 17:26 schreef littlemindy het volgende:
ALS zijzelf de schuldige was dan is ze al behoorlijk gestraft. Vriendinnen dood en zelf in het ziekenhuis. Das wel een gevalletje "dat doe ik nooit meer", ook al zou de waarheid nooit uitkomen.
Of als enige op tijd uit te auto kunnen komen voor ie in de fik vloog.quote:Op zondag 7 december 2025 17:32 schreef Alpha0 het volgende:
Best opmerkelijk dat de enige overlevende er relatief goed vanaf is gekomen terwijl de andere inzittenden overleden zijn. Airbag misschien?
Soort zoekt soort.quote:Op zondag 7 december 2025 17:20 schreef matspontius het volgende:
[..]
Wat moeten die meiden met zo'n looser? Ik zal dat wel nooit snappen 😳
Doe eens normaal.quote:
Iedereen doet domme dingen, die meestal zonder gevolgen zijn of met een sisser aflopen.quote:Op zondag 7 december 2025 18:22 schreef matspontius het volgende:
Minder slimme dingen als in 2 meiden en jezelf doodrijden 🥴 Ja hoor, dagelijks....
Vrij simplistisch om domme dingen te vergelijken met jezelf en twee meiden van begin 20 doodrijden. Blijf de dader maar verontschuldigen - let op: deze week stille tocht voor dit stuk verdriet!quote:Op zondag 7 december 2025 18:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Iedereen doet domme dingen, die meestal zonder gevolgen zijn of met een sisser aflopen.
quote:Op zondag 7 december 2025 13:02 schreef Gia het volgende:
Verschrikkelijk! Maar die gast zal wel iets op zijn kerfstok hebben gehad dat hij op de vlucht ging voor de politie. Kan bijna niet anders. Of misschien had hij minder frisse plannen met die meisjes en wilde niet dat die in gevaar kwamen?
Anyhow, ik vind niet dat de politie fout is in deze. Op onder andere facebook gaat het behoorlijk los over het feit dat de politie ook gewoon de nummerplaat had kunnen noteren en daarna de bestuurder op had kunnen sporen. Los van het feit dat je dan niet meer kunt bewijzen wie er in die auto reed, kun je ook eventuele foute plannen van die bestuurder niet meer voorkomen als je hem weg laat rijden.
Dus, terechte achtervolging.
Nee, ik deed nooit dit type domme dingen.quote:Op zondag 7 december 2025 18:13 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Doe eens normaal.
Jij was altijd nadenkend en deed nooit minder slimme dingen toen je jonger was?
Ik heb het over de vrouwen, niet over hem.quote:Op zondag 7 december 2025 18:26 schreef matspontius het volgende:
[..]
Vrij simplistisch om domme dingen te vergelijken met jezelf en twee meiden van begin 20 doodrijden. Blijf de dader maar verontschuldigen - let op: deze week stille tocht voor dit stuk verdriet!
Inderdaad. En degenen die lekker oordelen en altijd verstandig waren, zitten al hun hele leven op hun zolderkamer.quote:Op zondag 7 december 2025 18:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Iedereen doet domme dingen, die meestal zonder gevolgen zijn of met een sisser aflopen.
Mogelijk is tijdens de kennismaking ter sprake gekomen wat voor werk hij deed en heeft hij verteld dat hij bij Service & Veiligheid van de HTM werkte, en hebben de dames toen gedacht dat hij wel te vertrouwen zou zijn en dat hij wel iemand zou zijn met verantwoordelijkheidsbesef.quote:Op zondag 7 december 2025 18:56 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik heb het over de vrouwen, niet over hem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |