abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 6 december 2025 @ 11:28:43 #101
18653 crew  D.
pi_219423235
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 14:49 schreef Watmoetjenou het volgende:
Het zullen je dochters maar zijn...
Het zal jouw zoon maar zijn...

Die dochters krijgen nog begrip en medeleven, zoonlief is de boeman
  Moderator zaterdag 6 december 2025 @ 11:32:41 #102
18653 crew  D.
pi_219423263
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 10:28 schreef -Sigaartje het volgende:
Inderdaad, als je de berichtgeving zo leest, is het allemaal de schuld van de politie.er daar aan de hand? En het is het dan afkeurenswaardig als ze er achteraan gaan. Is de wereld zo geworden?
Dat lees ik niet in de berichtgeving. Enkel in sommige reacties, en nooit van een weldenkend iemand.
  zaterdag 6 december 2025 @ 11:37:10 #103
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_219423290
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 09:49 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Ik acht het heel goed mogelijk dat bij de kennismaking eerder die avond ter sprake is gekomen wat voor werk hij deed en dat hij vertelde dat hij controleur bij de HTM is, en dat de dames toen gedacht hebben dat hij wel te vertrouwen is en dat hij iemand is met verantwoordelijkheidsgevoel en daarom bij hem in de auto zijn gestapt.
En het kan zijn dat ze niet hebben gezien dat hij meer dan 2 glazen gedronken had. Als ze het wel hadden natuurlijk wel heel dom. Bizarre reactie wel op politie om er dan maar van door te gaan.
pi_219423301
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 11:28 schreef D. het volgende:

[..]
Het zal jouw zoon maar zijn...

Die dochters krijgen nog begrip en medeleven, zoonlief is de boeman
Tja daar kunnen de ouders inderdaad ook niks aan doen.
pi_219423330
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 09:49 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Ik acht het heel goed mogelijk dat bij de kennismaking eerder die avond ter sprake is gekomen wat voor werk hij deed en dat hij vertelde dat hij controleur bij de HTM is, en dat de dames toen gedacht hebben dat hij wel te vertrouwen is en dat hij iemand is met verantwoordelijkheidsgevoel en daarom bij hem in de auto zijn gestapt.
Ja, of ze waren allemaal ladderzat. Of de vrouwen spoorden hem aan om weg te rijden, omdat één van de dames cocaïne in haar tas had...
pi_219423356
quote:
Rest alleen nog de vraag wat de bestuurder bezielde om ervandoor te gaan.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_219423436
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 11:46 schreef Hathor het volgende:
Rest alleen nog de vraag wat de bestuurder bezielde om ervandoor te gaan.
Dat is inderdaad de grote vraag. De enige overlevende van het ongeluk zal het wel weten en zodra ze voldoende hersteld is van haar verwondingen zal ze wel gehoord worden door de Rijksrecherche, en die zullen haar daar ook beslist naar vragen. Ik heb wel een voorgevoel dat de media er geen aandacht meer aan besteden als de Rijksrecherche klaar is met het onderzoek, maar ik hoop dat ik het mis heb.
pi_219423514
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 11:51 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Dat is inderdaad de grote vraag. De enige overlevende van het ongeluk zal het wel weten en zodra ze voldoende hersteld is van haar verwondingen zal ze wel gehoord worden door de Rijksrecherche, en die zullen haar daar ook beslist naar vragen. Ik heb wel een voorgevoel dat de media er geen aandacht meer aan besteden als de Rijksrecherche klaar is met het onderzoek, maar ik hoop dat ik het mis heb.
Het enige wat ik kan bedenken is dat de bestuurder onder invloed was van alcohol/drugs en als de dood was om zijn rijbewijs te verliezen. omdat dat mogelijk ook tot verlies van zijn baan zou kunnen leiden.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  Spellchecker zaterdag 6 december 2025 @ 12:17:16 #109
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_219423796
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 11:55 schreef Hathor het volgende:

[..]
Het enige wat ik kan bedenken is dat de bestuurder onder invloed was van alcohol/drugs en als de dood was om zijn rijbewijs te verliezen. omdat dat mogelijk ook tot verlies van zijn baan zou kunnen leiden.
En dan ga je als wildvreemde drie dames een lift naar huis aanbieden.
pi_219423809
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 11:55 schreef Hathor het volgende:

[..]
Ik weet het niet. Zou hij niet gewoon aan het werk zijn geweest, die meiden een lift aangeboden omdat er geen OV meer rijdt?

Lijkt me wat logischer aangezien vermeld moet worden dat hij voor HTM werkte.

Maargoed, ook dan kun je onder invloed zijn natuurlijk
pi_219423825
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 12:09 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Dus, is het de schuld van die ouders?

Wat de toedracht ook is geweest, de ouders van die 2 meisjes en jongen zijn hun kind verloren hoor. Een beetje medeleven zou sommigen hier wel sieren.
Toch heb ik meer van doen met de ouders van de passagiers dan met de ouders van de bestuurder.
pi_219426169
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 11:32 schreef D. het volgende:

[..]
Dat lees ik niet in de berichtgeving. Enkel in sommige reacties, en nooit van een weldenkend iemand.
Ik las een bericht met de kop iets van "Zo onschuldig, zo...." Ik dacht dat het de Telegraaf of het AD was, maar de toon was direct gezet.
  zaterdag 6 december 2025 @ 16:59:12 #113
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_219426371
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 16:23 schreef -Sigaartje het volgende:

[..]
Ik las een bericht met de kop iets van "Zo onschuldig, zo...." Ik dacht dat het de Telegraaf of het AD was, maar de toon was direct gezet.
Als ik de politie zie ga ik er ook altijd als een speer vandoor - hele normale reactie als je niets te verbergen hebt 🤪
"Hoka Hey!"
pi_219426447
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 16:59 schreef matspontius het volgende:
Als ik de politie zie ga ik er ook altijd als een speer vandoor
Waarom?
  zaterdag 6 december 2025 @ 18:44:34 #115
287741 matspontius
pi_219427022
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 17:10 schreef -Sigaartje het volgende:

[..]
Waarom?
Omdat ik onschuldig ben 🤣
"Hoka Hey!"
  zaterdag 6 december 2025 @ 18:54:34 #116
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_219427088
De bestuurder heeft een kwalijke keuze gemaakt die helemaal fout is afgelopen.
Geen idee of de dames die in de auto zaten hier iets aan konden doen, hier invloed op hadden. Vind het ontzettend triest dat dit een paar jonge levens heeft gekost.
Wie dit leest is een lezer van dit
  zaterdag 6 december 2025 @ 19:47:38 #117
287741 matspontius
pi_219427573
🙃
"Hoka Hey!"
  zaterdag 6 december 2025 @ 20:08:55 #118
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_219427808
Je bent wel echt een enorme brokkenpiloot als je het voor mekaar krijgt op deze weg zo te crashen.
pi_219429835
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 december 2025 11:06 schreef KreKkeR het volgende:
Wellicht is het ongeluk juist veroorzaakt doordat iemand in paniek heeft geprobeerd aan de handrem te trekken of de motor uit te doen door de sleutel om te draaien. Of werkt dat tegenwoordig niet meer zo?
Hangt een beetje van de leeftijd van de auto af.
Een elektronische handrem kan je omhoog trekken waardoor de auto geleidelijk tot stilstand komt, maar dat moet je ook maar net weten. Sleutel uit het contact halen (voor zover dat er nog is) zorgt voor een stuurslot, waardoor je niet meer kan sturen, dus dat is niet aan te raden.
pi_219429934
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 00:55 schreef maily het volgende:
(op dit moment) geen premium-artikel

Slachtoffers politieachtervolging zouden chauffeur die avondhebben ontmoet; pure pech, pure onschuld
...
Vrijwel meteen vloog de auto in brand. Omwonenden uit de flat hoorden de klap en zagen de vlammen metershoog omhoog schieten. Ze zagen ook hoe agenten om de auto heen renden. Alleen de 21-jarige vrouw kon levend uit het wrak worden gehaald en naar het ziekenhuis gebracht. Even later hoorden sommigen nog gegil. Dan vullen brandweerauto’s, ambulances en politiewagens de plek des onheils.
...
Damn, zal een heftige ervaring voor die agenten zijn geweest. Eerst iemand levend uit een brandend wrak halen, en vervolgens gegil horen van levenden die nog in de auto zitten en er voor je ogen sterven. Sterkte aan die agenten!
  zondag 7 december 2025 @ 13:02:51 #121
3542 Gia
User under construction
pi_219432457
Verschrikkelijk! Maar die gast zal wel iets op zijn kerfstok hebben gehad dat hij op de vlucht ging voor de politie. Kan bijna niet anders. Of misschien had hij minder frisse plannen met die meisjes en wilde niet dat die in gevaar kwamen?

Anyhow, ik vind niet dat de politie fout is in deze. Op onder andere facebook gaat het behoorlijk los over het feit dat de politie ook gewoon de nummerplaat had kunnen noteren en daarna de bestuurder op had kunnen sporen. Los van het feit dat je dan niet meer kunt bewijzen wie er in die auto reed, kun je ook eventuele foute plannen van die bestuurder niet meer voorkomen als je hem weg laat rijden.

Dus, terechte achtervolging.
pi_219432460
Voortaan maar crashtenders mee laten achtervolgen
pi_219432526
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 13:02 schreef Gia het volgende:
Anyhow, ik vind niet dat de politie fout is in deze. Op onder andere facebook gaat het behoorlijk los over het feit dat de politie ook gewoon de nummerplaat had kunnen noteren en daarna de bestuurder op had kunnen sporen. Los van het feit dat je dan niet meer kunt bewijzen wie er in die auto reed, kun je ook eventuele foute plannen van die bestuurder niet meer voorkomen als je hem weg laat rijden.
Behalve dat hoeft de kentekenplaat die op de auto zat niet de kentekenplaat te zijn die bij het voertuig hoort. Vooral bij mensen die het een en ander te verbergen hebben komt het vaak voor dat ze met gestolen kentekenplaten rondrijden.
  zondag 7 december 2025 @ 13:14:24 #124
287741 matspontius
pi_219432566
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 13:02 schreef Gia het volgende:
Verschrikkelijk! Maar die gast zal wel iets op zijn kerfstok hebben gehad dat hij op de vlucht ging voor de politie. Kan bijna niet anders. Of misschien had hij minder frisse plannen met die meisjes en wilde niet dat die in gevaar kwamen?

Dus, terechte achtervolging.
Sinds wanneer mag de politie verdachten niet meer achtervolgen?
"Hoka Hey!"
  Spellchecker zondag 7 december 2025 @ 13:15:34 #125
197773 crew  maily
pi_219432583
Bloemenzee voor omgekomen vrouwen na crash met auto in Den Haag
quote:
Dodelijke crash in Den Haag na verjaardagsfeest: twee jonge vrouwen verongelukt na politieachtervolging. Vrienden en kennissen leggen bloemen voor de omgekomen vrouwen.
Filmpje in de link.

De vrouwen zouden na een verjaardag nog naar de stad gaan en zijn toen bij die meneer ingestapt.
pi_219432647
quote:
Ik vind de titel en tekst van dit bericht veelzeggend: bloemen voor de omgekomen vrouwen. Dus niet voor de man die achter het stuur zat.
  zondag 7 december 2025 @ 13:21:29 #127
3542 Gia
User under construction
pi_219432656
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 13:14 schreef matspontius het volgende:

[..]
Sinds wanneer mag de politie verdachten niet meer achtervolgen?
Eens hoor! Maar er zijn legio mensen die de politie de schuld geven van deze 3 sterfgevallen. "Want als die niet achtervolgt hadden, hadden ze nu nog geleefd."

Alweer heel wat jaartjes geleden waren er rellen uitgebroken in Parijs, dacht ik, omdat twee jongens op de vlucht voor de politie zich verstopten in een elektriciteitshuisje en geëlektrocuteerd werden. Hiervan kreeg de politie de schuld.

Je vlucht gewoon niet weg als de politie je iets wil vragen! Hoe moeilijk kan dat zijn?
  Spellchecker zondag 7 december 2025 @ 13:23:45 #128
197773 crew  maily
pi_219432679
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 13:20 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Ik vind de titel en tekst van dit bericht veelzeggend: bloemen voor de omgekomen vrouwen. Dus niet voor de man die achter het stuur zat.
Het zullen bekenden en familie van de vrouwen zijn geweest. Die de man niet kenden.

En ik snap wat je leest. :Y
pi_219432681
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 13:20 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Zal vast niets te maken hebben met dat hij de dader is of zo. Muh feminism.
  zondag 7 december 2025 @ 13:24:59 #130
287741 matspontius
pi_219432685
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 13:21 schreef Gia het volgende:

[..]
Eens hoor! Maar er zijn legio mensen die de politie de schuld geven van deze 3 sterfgevallen. "Want als die niet achtervolgt hadden, hadden ze nu nog geleefd."

Alweer heel wat jaartjes geleden waren er rellen uitgebroken in Parijs, dacht ik, omdat twee jongens op de vlucht voor de politie zich verstopten in een elektriciteitshuisje en geëlektrocuteerd werden. Hiervan kreeg de politie de schuld.

Je vlucht gewoon niet weg als de politie je iets wil vragen! Hoe moeilijk kan dat zijn?
Ieder normaal denkend mens vlucht niet voor de politie als je niets te verbergen hebt!! Ik word echt doodziek van dat slachtoffer verheerlijking en politie blaming 🤮
"Hoka Hey!"
pi_219432709
quote:

[..]
Die man maakt de keuze om als een idioot te vlucht voor de politie in plaats van simpelweg even het stopteken op te volgen. Die vrouwen hadden waarschijnlijk nauwelijks invloed op die beslissing van de bestuurder en zijn wat dat betreft dus slachtoffers van de bestuurder zijn acties.
  zondag 7 december 2025 @ 13:27:42 #132
3542 Gia
User under construction
pi_219432723
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 13:26 schreef Ivo1985 het volgende:

[..]
Die man maakt de keuze om als een idioot te vlucht voor de politie in plaats van simpelweg even het stopteken op te volgen. Die vrouwen hadden waarschijnlijk nauwelijks invloed op die beslissing van de bestuurder en zijn wat dat betreft dus slachtoffers van de bestuurder zijn acties.
Dit. En degene die de bloemen leggen zijn mogelijk familie en vrienden van de dames en kennen die man niet. Dus leggen ze bloemen voor de meisjes, niet voor die man.
  Moderator zondag 7 december 2025 @ 13:29:57 #133
18653 crew  D.
pi_219432762
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 13:24 schreef matspontius het volgende:

[..]
Ieder normaal denkend mens vlucht niet voor de politie als je niets te verbergen hebt!!
Ow, dus als je een andere mening hebt ben je gelijk 'niet normaal denkend', chapeau
pi_219432789
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 13:21 schreef Gia het volgende:

[..]

Geheel mee eens.
Vluchten voor de politie en daarbij gevaarlijk gedrag vertonen kan nooit de schuld zijn van een agent die gewoon zijn taak uitvoert en daarbij iemand achtervolg omdat die persoon een stopteken of bevel tot "staan blijven" heeft genegeerd.

Op moment dat iemand vlucht is die persoon verdachte en is het juist de primaire taak van de agenten om die persoon te achtervolgen, aan te houden, de identiteit vast te stellen etc.
En bovenstaande kan niet op basis van de kentekenplaat die op de auto geschroefd is. Want kentekenplaten kunnen vals zijn of de auto kan simpelweg door iemand anders dan de kentekenhouder bestuurd worden. En beiden kunnen pas na staandehouding gecontroleerd worden.
pi_219433064
Het negeren van een stopteken van de politie is op zichzelf ook een overtreding. Er staat een boete van 460 euro op, exclusief 9 euro administratiekosten. Dat komt dus bovenop eventuele andere boetes voor overtredingen die je gemaakt hebt. Daarbij vergroot het de kans aanzienlijk dat de politie je aanmeldt voor een EMG.
  zondag 7 december 2025 @ 13:56:17 #136
438527 MissButterflyy
pi_219433125
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 13:54 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Het negeren van een stopteken van de politie is op zichzelf ook een overtreding. Er staat een boete van 460 euro op, exclusief 9 euro administratiekosten. Dat komt dus bovenop eventuele andere boetes voor overtredingen die je gemaakt hebt. Daarbij vergroot het de kans aanzienlijk dat de politie je aanmeldt voor een EMG.
Ontzettend dom ja.
Vermoedelijk was meneer onder invloed van drank of drugs, of had hij ook wat bij zich.
  zondag 7 december 2025 @ 14:07:38 #137
287741 matspontius
pi_219433372
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 13:29 schreef D. het volgende:

[..]
Ow, dus als je een andere mening hebt ben je gelijk 'niet normaal denkend', chapeau
Ja, jij hebt het helemaal begrepen professor 🙏
"Hoka Hey!"
  Spellchecker zondag 7 december 2025 @ 14:15:09 #138
197773 crew  maily
pi_219433484
Familie noemt verlies jonge vrouwen door ongeluk in Den Haag onbeschrijfelijk
quote:
De familie van de twee jonge vrouwen die donderdag om het leven kwamen bij een ongeluk in Den Haag noemt het verlies "onbeschrijfelijk" en "oneerlijk". Bij het ongeluk overleden twee vrouwen van 20 en 21 jaar en een man van 24 jaar.
"Het is niet te bevatten dat zij er ineens niet meer zijn", schrijven de families in een verklaring van Namens de Familie. "De grond is onder onze voeten weggeslagen." De vrouwen "zijn op een tragische manier overleden op een dag die feestelijk had moeten zijn". De nabestaanden geven aan tijd nodig te hebben om het "tragische verlies" te verwerken.

De vriendinnen uit Den Haag waren volgens verschillende media op een verjaardag geweest waarna ze samen naar huis reden. De 24-jarige man was de chauffeur van de auto, schrijft onder meer het AD op basis van het Openbaar Ministerie (OM). Rond 4.40 uur gaf de politie een stopteken omdat agenten de auto wilde controleren vanwege opvallend rijgedrag. Dat stopteken werd genegeerd waarna de politie een achtervolging inzette, schreef het OM.

De chauffeur verloor de macht over het stuur en botste tegen een boom op de Bezuidenhoutseweg in Den Haag. De auto vloog daarna in brand. Van de vier inzittenden kwamen drie mensen om het leven.

Een 21-jarige vrouw overleefde de crash, maar raakte gewond. Volgens Namens de Familie maakt zij het naar omstandigheden goed. Ze is inmiddels thuis om daar verder te herstellen. "Ook zij is zeer aangeslagen en intens verdrietig om het verlies van haar vriendinnen."

Als onderdeel van het onderzoek worden de agenten gehoord die bij de achtervolging betrokken waren. Ook de Rijksrecherche doet onderzoek naar het incident. Dat is de standaardprocedure als iemand gewond raakt of overlijdt bij politieoptreden.
pi_219434724
quote:

[..]
Die heeft dit ook veroorzaakt.
pi_219434783
De 20 jarige jonge dame die het ongeluk overleefd heeft, heet (familie wil niet dat haar naam genoemd wordt).

[ Bericht 26% gewijzigd door Kip_Frites_Appelmoes op 07-12-2025 15:49:52 ]
pi_219435416
quote:
1s.gif Op zondag 7 december 2025 15:35 schreef MissButterflyy het volgende:
Waarom deel je de naam hier? Ik las net een bericht op een nieuwspagina dat de familie dit niet wil.
Ik heb het zojuist ook gelezen dat de familie dat niet wil.
Ik zal het direct verwijderen. Doe jij dat dan ook?
  zondag 7 december 2025 @ 16:00:48 #142
402274 Cruzinats
we were kings, and such
pi_219435607
Is dit trouwens femicide? Die drerrie zou namelijks nooit kerels in z'n leasebak mercedes hebben meegenomen om naar huis te brengen.
  Spellchecker zondag 7 december 2025 @ 16:01:07 #143
197773 crew  maily
pi_219435609
quote:
4s.gif Op zondag 7 december 2025 16:00 schreef Cruzinats het volgende:
Is dit trouwens femicide? Die drerrie zou namelijks nooit kerels in z'n leasebak mercedes hebben meegenomen om naar huis te brengen.
:')
  zondag 7 december 2025 @ 16:16:13 #144
438527 MissButterflyy
pi_219435770
quote:
Dat zijn de dames die het niet hebben overleefd.
Het ging om de dame die nog leeft.
  zondag 7 december 2025 @ 16:16:45 #145
438527 MissButterflyy
pi_219435775
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 15:49 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Ik heb het zojuist ook gelezen dat de familie dat niet wil.
Ik zal het direct verwijderen. Doe jij dat dan ook?
Heeft een mod dus al gedaan.
pi_219436018
quote:
Dus die werkte bij Service & Veiligheid. Passend hoor.
pi_219436058
Je vraagt je dan af wat die 3 dames bij yousuf in de auto deden als ze deze kerel niet eens zouden kennen, aldus de familie
pi_219436069
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 december 2025 11:42 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Ja, of ze waren allemaal ladderzat. Of de vrouwen spoorden hem aan om weg te rijden, omdat één van de dames cocaïne in haar tas had...
Dat moeten dan wel kilos zijn, want voor een grammetje (als ze dat al vinden) krijg je hooguit een fopstrafje, als dat al uberhaupt bestraft wordt.
Daar ga je toch niet voor wegvluchten
pi_219436089
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 16:40 schreef 111210 het volgende:

[..]
Dat moeten dan wel kilos zijn, want voor een grammetje (als ze dat al vinden) krijg je hooguit een fopstrafje, als dat al uberhaupt bestraft wordt.
Daar ga je toch niet voor wegvluchten
Klinkt mij vooral als een gevalletje stoerdoenerij voor 3 vrouwen in de oren

Enfin, de overlevende vrouw zal vast meer kunnen vertellen over wat er voorviel in de auto voor ie op de vlucht ging. Ze hoeft niemand meer te beschermen wat ze zijn allemaal dood.
  zondag 7 december 2025 @ 16:45:02 #150
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_219436099
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 16:43 schreef littlemindy het volgende:

[..]
Klinkt mij vooral als een gevalletje stoerdoenerij voor 3 vrouwen in de oren

Enfin, de overlevende vrouw zal vast meer kunnen vertellen over wat er voorviel in de auto voor ie op de vlucht ging. Ze hoeft niemand meer te beschermen wat ze zijn allemaal dood.
Zoiets denk ik ook ja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')