SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
• niet mijnse smilies
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:Op woensdag 3 december 2025 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Dr_Flash in TRV / Fles' centrale TravelsnackstopicWat een knapperd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zij mag er ook zijn.En een prettige scheut door de pielemuis.
Ik hou dat liever van mijn netvlies.quote:Op woensdag 3 december 2025 19:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Heb je Human Crayon ooit gekeken?
Ik zou ook geen krijtje in mijn oog willen neequote:Op woensdag 3 december 2025 19:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik hou dat liever van mijn netvlies.
Hoi vriendjequote:
Nee maar dat is ook niet zo relevant verder.quote:Op woensdag 3 december 2025 19:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik weet niet of Stig dat mooi staat
Ja dat is wel weer verstandig. Maar goed ook een kevlar slidepak kan best bloemetjes aan de buitenkant hebben toch?quote:Op woensdag 3 december 2025 19:36 schreef RockNijntje het volgende:
En BLOEMENJURKJE op de motor? Dress for the slide, not for the ride
Ben je aan het verstoppen? Volgens mij is bal al weg.quote:
Vroeg me af waar iedereen was gebleven, dus keek even voorzichtig om te zien dat jullie niet allemaal zombies waren gewordenquote:Op woensdag 3 december 2025 20:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ben je aan het verstoppen? Volgens mij is bal al weg.
Dat heb ik echt al jaren niet meer op, maar nu je het zegt heb ik er gelijk trek in ...quote:
Ik haal nog regelmatig een zak, maar die is echt binnen een uur leegquote:Op woensdag 3 december 2025 20:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat heb ik echt al jaren niet meer op, maar nu je het zegt heb ik er gelijk trek in ...
zoals het een KSCer betaamdquote:Op woensdag 3 december 2025 20:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik haal nog regelmatig een zak, maar die is echt binnen een uur leeg![]()
*Gluurt vanonder dekentjequote:Op woensdag 3 december 2025 20:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vroeg me af waar iedereen was gebleven, dus keek even voorzichtig om te zien dat jullie niet allemaal zombies waren geworden
Ja vooral dat laatste puntje zal wel zijn waarom ik het eigenlijk nooit haalquote:Op woensdag 3 december 2025 20:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik haal nog regelmatig een zak, maar die is echt binnen een uur leeg![]()
he jij ook hierquote:Op woensdag 3 december 2025 20:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
*Gluurt vanonder dekentje
Oh hai!
1 dekentje maar?quote:Op woensdag 3 december 2025 20:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh hai!
Ja, maar wel met dik vestquote:
Jaquote:
Als ik slaapquote:
Slapenquote:
Ze drijven de spot met jequote:Op woensdag 3 december 2025 20:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
Waarom denkt SPotify dat een Romantische mix iets voor me is.
Ik ben misschien wel veel, maar ook veel niet. Romantisch hoort bij dat tweede
Ja,quote:
Gelukkig, ik maakte me al een beetje zorgenquote:Op woensdag 3 december 2025 20:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, maar wel met dik vest
En het is een dubbele deken met Teddy voering
Ja stel je voor dat ik niet onder een dekentje lagquote:Op woensdag 3 december 2025 20:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig, ik maakte me al een beetje zorgen
Of er is een plotse hittegolfquote:Op woensdag 3 december 2025 20:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja stel je voor dat ik niet onder een dekentje lag
De wereld vergaat dan ofzo denk ik
Met een dekentje onder de kofferquote:Op woensdag 3 december 2025 20:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja stel je voor dat ik niet onder een dekentje lag
De wereld vergaat dan ofzo denk ik
Ja in de winter zou dat een beetje duiden op het einde der tijden denk ikquote:
Lekker in korte broek ipv thermoskleding naar buitenquote:Op woensdag 3 december 2025 20:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja in de winter zou dat een beetje duiden op het einde der tijden denk ik
quote:
moest even nadenken....quote:
Wie?quote:
Dobby. De vrije huiself uit Harry Potter.quote:
Ik zit gewoon weer met tranen in mijn ogen bij dat moment.quote:
volledig verklaarbaarquote:Op woensdag 3 december 2025 21:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zit gewoon weer met tranen in mijn ogen bij dat moment.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door essnhills op 03-12-2025 21:18:09 ]"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Oh vandaar dat het me niks zegt, dacht dat het om een surround set gingquote:Op woensdag 3 december 2025 21:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dobby. De vrije huiself uit Harry Potter.
je weet dat Dumbledore ook dood is?quote:
Lolquote:Op woensdag 3 december 2025 21:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh vandaar dat het me niks zegt, dacht dat het om een surround set ging
tranen met tuitenquote:Op woensdag 3 december 2025 21:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wij allemaal op school toen het 7e boek net uit was te huilen over Hedwig, en de dag erna over Dobby
Ohja sorry, zal even algemeen bekende info over een boek van bijna 20 jaar geleden even in een spoiler zettenquote:
Straks gaan ze ook nog vertellen dat de Titanic is gezonken.quote:
20 pas? dacht dat die boekenserie al wel ouder wasquote:Op woensdag 3 december 2025 21:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohja sorry, zal even algemeen bekende info over een boek van bijna 20 jaar geleden even in een spoiler zetten
En Jezus uit zijn grot kroopquote:Op woensdag 3 december 2025 21:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Straks gaan ze ook nog vertellen dat de Titanic is gezonken.
Het 7e deel kwam in 2007 uitquote:Op woensdag 3 december 2025 21:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
20 pas? dacht dat die boekenserie al wel ouder was
November 2007.quote:Op woensdag 3 december 2025 21:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
20 pas? dacht dat die boekenserie al wel ouder was
nooit echt bestaan heeft.quote:Op woensdag 3 december 2025 21:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
je weet dat Dumbledore ook dood is?
Het 1e boek komt uit 1997quote:
het ging om spoilers van de boeken/filmsquote:Op woensdag 3 december 2025 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nooit echt bestaan heeft.
Napalm op fantasy
Samequote:Op woensdag 3 december 2025 21:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ja, ik heb de boeken hier voor me op de boekenplank staan.
Ik las stoepkrijtquote:
Verstandig verstandigquote:Op woensdag 3 december 2025 20:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vroeg me af waar iedereen was gebleven, dus keek even voorzichtig om te zien dat jullie niet allemaal zombies waren geworden
Ik lig ook onder een dekentje. Komt wel dichtbij zo.quote:Op woensdag 3 december 2025 20:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh hai!
Heb je een hele teddybeer geslacht?quote:Op woensdag 3 december 2025 20:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, maar wel met dik vest
En het is een dubbele deken met Teddy voering
In decemberquote:
Ja dan welquote:Op woensdag 3 december 2025 20:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja in de winter zou dat een beetje duiden op het einde der tijden denk ik
Kan nu ook.quote:Op woensdag 3 december 2025 20:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker in korte broek ipv thermoskleding naar buiten
Ik heb het niet gelezen. Nu hoeft het ook niet meer door de spoilerquote:Op woensdag 3 december 2025 21:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohja sorry, zal even algemeen bekende info over een boek van bijna 20 jaar geleden even in een spoiler zetten
En er zit nog steeds water in het zwembad van de Titanic.quote:Op woensdag 3 december 2025 21:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Straks gaan ze ook nog vertellen dat de Titanic is gezonken.
3 keer zelfsquote:Op woensdag 3 december 2025 21:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Toen vond ik er nog niks aan. Pas toen de eerste film uit kwam, ben ik die gaan kijken en daarna de boeken gaan lezen.quote:
Van de zomer op de plek geweest waar ie gebouwd is.quote:Op woensdag 3 december 2025 21:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik las stoepkrijt
[..]
Verstandig verstandig
[..]
Ik lig ook onder een dekentje. Komt wel dichtbij zo.
[..]
Heb je een hele teddybeer geslacht?
[..]
In december
[..]
Ja dan wel
[..]
Kan nu ook.
[..]
Ik heb het niet gelezen. Nu hoeft het ook niet meer door de spoiler
[..]
En er zit nog steeds water in het zwembad van de Titanic.
quote:Op woensdag 3 december 2025 21:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
3 keer zelfsHarry gaat ook doodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
quote:Op woensdag 3 december 2025 21:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
3 keer zelfsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. gaat het ook niet goed.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Ouwe meukquote:
quote:Op woensdag 3 december 2025 21:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En met MDie ziet niet zo veel meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. gaat het ook niet goed.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Is dat niet hetzelfde danquote:Op woensdag 3 december 2025 21:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
het ging om spoilers van de boeken/films
Niet of het echt was of niet
neequote:
Tl;drquote:Op woensdag 3 december 2025 21:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik las stoepkrijt
[..]
Verstandig verstandig
[..]
Ik lig ook onder een dekentje. Komt wel dichtbij zo.
[..]
Heb je een hele teddybeer geslacht?
[..]
In december
[..]
Ja dan wel
[..]
Kan nu ook.
[..]
Ik heb het niet gelezen. Nu hoeft het ook niet meer door de spoiler
[..]
En er zit nog steeds water in het zwembad van de Titanic.
Wij allemaal tochquote:
Ik kan ze vastpakken iddquote:
Ik ben heul nog geen ouwe meukquote:
wie?quote:Op woensdag 3 december 2025 21:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nou Natte_Kat is nog een broekie
Die gedraagt zich wel als bejaardequote:Op woensdag 3 december 2025 21:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nou Natte_Kat is nog een broekie
quote:Op woensdag 3 december 2025 21:38 schreef Modus het volgende:
SupSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Jij bent nog een kittenquote:
quote:
*Knijpt in dudjes oorquote:
Ik vind essie meer een kittenquote:
Ik ga dan maar even Atomic Kitten luisteren en langzaam naar bed.quote:
Taartquote:Op woensdag 3 december 2025 21:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ga dan maar even Atomic Kitten luisteren en langzaam naar bed.
Morgen taart op het werk
ZEGquote:Op woensdag 3 december 2025 21:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
Proxisquote:Op woensdag 3 december 2025 21:21 schreef essnhills het volgende:
Boh,
Boek kwam volgens mij op een zaterdag uit. En ik had het al eerder besteld bij Proxis en toen werd ie netjes die dag ook bij me thuis bezorgd.
De week erop tentamenweek inclusief boekbespreking voor een ander boek.
Alsnog direct het halve boek gelezen
Alan Rickman is wel overleden.quote:Op woensdag 3 december 2025 21:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ZEG
Zo ga je nog vertellen dat Snape wordt vermoord.
en sirius ookquote:Op woensdag 3 december 2025 21:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ZEG
Zo ga je nog vertellen dat Snape wordt vermoord.
SPOILERquote:Op woensdag 3 december 2025 21:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alan Rickman is wel overleden.
Proxisquote:
Daar heb ik m'n eerste Engelstalige boek online gekochtquote:
Lolquote:Op woensdag 3 december 2025 21:52 schreef CherryLips het volgende:
Als ik die films kijk zit ik alleen maar aan te wijzen wie er allemaal dood is.
Alsof ik oude dia's kijk met m'n ouders.
Nee. Heb ooit eens een boek voor sinterklaas gekregen "de celestijnse belofte" van James Hetfield of zo (okee iemand anders, James Hetfield is van Metallica dat weet ik)quote:Op woensdag 3 december 2025 21:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar jij kijkt ook geen films of series ofzo, lees je ook geen fictie?
Ik heb daar toen ook best veel besteld iddquote:Op woensdag 3 december 2025 21:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar heb ik m'n eerste Engelstalige boek online gekochtDaar kon je verder gewoon amper aankomen in 1999.
quote:Op woensdag 3 december 2025 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Heb ooit eens een boek voor sinterklaas gekregen "de celestijnse belofte" van James Hetfield of zo (okee iemand anders, James Hetfield is van Metallica dat weet ik)
Na 15 bladzijden weggeflikkerd. totally niks voor mij.
Apart.quote:Op woensdag 3 december 2025 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Heb ooit eens een boek voor sinterklaas gekregen "de celestijnse belofte" van James Hetfield of zo (okee iemand anders, James Hetfield is van Metallica dat weet ik)
Daarna Play en Bookdepositoryquote:Op woensdag 3 december 2025 21:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb daar toen ook best veel besteld idd
Die hadden echt alles en leverden ook snel
Wat vind je daar precies apart aan eigenlijk?quote:
Dat was echt een geniale acteur. Vooral bekend van schurkenrollen, maar hij was veel meer dan datquote:Op woensdag 3 december 2025 21:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alan Rickman is wel overleden.
Nou ja, wat doe je dan de hele avond?quote:Op woensdag 3 december 2025 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat vind je daar precies apart aan eigenlijk?
emma aan het huilen makenquote:Op woensdag 3 december 2025 21:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat was echt een geniale acteur. Vooral bekend van schurkenrollen, maar hij was veel meer dan dat
En je hebt daarna nooit meer een ander boek, serie of film geprobeerd?quote:Op woensdag 3 december 2025 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dus datquote:
Ik kan niet wachten tot ik ook weer echt kan lezenquote:Op woensdag 3 december 2025 21:57 schreef CherryLips het volgende:
ik zou gek worden zonder tv en films en boeken
Mijn concentratie is lekker ver te zoeken dit jaar, maar hopelijk gaat dat volgend jaar weer beter.quote:Op woensdag 3 december 2025 22:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot ik ook weer echt kan lezen
Boeken
Supquote:
Ik heb voor het laatst in 2022 een boek gelezenquote:Op woensdag 3 december 2025 22:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn concentratie is lekker ver te zoeken dit jaar, maar hopelijk gaat dat volgend jaar weer beter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
quote:Op woensdag 3 december 2025 22:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb voor het laatst in 2022 een boek gelezen
Ik kan het verhaal niet volgen. Maar mijn hoofd wordt weer wat beter met die medicatie dus hopelijk lukt het straks weer.
En dan eerst maar makkelijk beginnen met een boek dat ik goed kenJa zo doe ik het ook als het niet wil. Dan lees ik een boek dat ik al goed ken. Meestal is dat een bepaald boek van James Herbert of Stephen KingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan is het ook niet erg als de helft langs me heengaat.
Tap tap tap
Hans Gruberquote:Op woensdag 3 december 2025 21:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat was echt een geniale acteur. Vooral bekend van schurkenrollen, maar hij was veel meer dan dat
Ff je brein weer in de juiste stand en flow krijgenquote:Op woensdag 3 december 2025 22:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja zo doe ik het ook als het niet wil. Dan lees ik een boek dat ik al goed ken. Meestal is dat een bepaald boek van James Herbert of Stephen KingDan is het ook niet erg als de helft langs me heengaat.
Ik lees 1 bladzijde per maand of drie boeken in een week. Geen tussenweg.quote:Op woensdag 3 december 2025 22:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ff je brein weer in de juiste stand en flow krijgen
Ohja, het is weer tijd voor kerstfilmsquote:
quote:Op woensdag 3 december 2025 22:04 schreef Modus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gremlins mag dan ook.quote:Op woensdag 3 december 2025 22:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ohja, het is weer tijd voor kerstfilms
Gelukkig maar, anders zou ik straks normaal zijnquote:Op woensdag 3 december 2025 22:05 schreef UitStraling het volgende:
Meer dan 1 film per week kijken en er klopt iets niet aan je leven, carrière-technisch, qua levensinvulling en gewoon sociaal.
Home Alone draait ook maar dan heb ik een verjaardagquote:Op woensdag 3 december 2025 22:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ohja, het is weer tijd voor kerstfilms
Moet het steeds een nieuwe film zijn om daarvoor in aanmerking te komen?quote:Op woensdag 3 december 2025 22:05 schreef UitStraling het volgende:
Meer dan 1 film per week kijken en er klopt iets niet aan je leven, carrière-technisch, qua levensinvulling en gewoon sociaal.
Lolquote:Op woensdag 3 december 2025 22:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik lees 1 bladzijde per maand of drie boeken in een week. Geen tussenweg.
quote:Op woensdag 3 december 2025 22:04 schreef Modus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel fijn dat de Kindle aangeeft hoelang je nog over het hoofdstuk doetquote:Op woensdag 3 december 2025 22:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lol
Ja strugglen om verder te komen met een boek of 3 stations nadat je had moeten uitstappen weer eens verstrooid opkijken vanuit je boek
Ja ik heb alleen fysieke boeken dus dat werkt nietquote:Op woensdag 3 december 2025 22:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel fijn dat de Kindle aangeeft hoelang je nog over het hoofdstuk doet
Ja geen wonder dat ze weer wakker wordt als je luidkeels naast haar staat te juichenquote:
Ik hou zoveel van m'n ereader. Ben er echt meer door gaan lezen.quote:Op woensdag 3 december 2025 22:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ik heb alleen fysieke boeken dus dat werkt niet
quote:Op woensdag 3 december 2025 22:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja geen wonder dat ze weer wakker wordt als je luidkeels naast haar staat te juichen
Echt?quote:Op woensdag 3 december 2025 22:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik hou zoveel van m'n ereader. Ben er echt meer door gaan lezen.
Plaspauze beste pauzequote:Op woensdag 3 december 2025 22:10 schreef CherryLips het volgende:
Ze gaan hier weer pauzes draaien in de bios! Dus ik denk dat ik m'n ereader maar meeneem
Oh sweet summer childquote:Op woensdag 3 december 2025 21:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, wat doe je dan de hele avond?Ik ben eigenlijk altijd wel iets van een verhaal in me op aan het nemen. Puzzelen, Lego, schoonmaken, zit je de hele dag op de hometrainer, wat dan?
Oh ik weet niet beter eigenlijk.quote:Op woensdag 3 december 2025 22:10 schreef CherryLips het volgende:
Ze gaan hier weer pauzes draaien in de bios! Dus ik denk dat ik m'n ereader maar meeneem
youtubve vervangt voor mij tv en films grotendeels..quote:Op woensdag 3 december 2025 21:57 schreef CherryLips het volgende:
ik zou gek worden zonder tv en films en boeken
Nee. Ik ben nog 1 keer een bioscoop in gelokt voor "Minoes" met Theo Maassen.quote:Op woensdag 3 december 2025 21:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
En je hebt daarna nooit meer een ander boek, serie of film geprobeerd?
Sow damn dat is lang geleden.quote:Op woensdag 3 december 2025 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Ik ben nog 1 keer een bioscoop in gelokt voor "Minoes" met Theo Maassen.
Ik was daarna nog bijna een uur bezig om de controle over mijn eigen gedachten terug te krijgen. Films zijn niet aan mij besteed
Jaa ik weet ook wel dat zwaar auti overdrive is maar goed. Dat ben ikquote:Op woensdag 3 december 2025 22:12 schreef Ama het volgende:
Ik vind het wel mooi hoe je het echt helemaal serieus aanpakt. @:dr_flash
Als jij er plezier aan hebt is het goed toch?quote:Op woensdag 3 december 2025 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jaa ik weet ook wel dat zwaar auti overdrive is maar goed. Dat ben ik
Nouja ieder zo zijn ding natuurlijk, ik ga je niet dwingen om het weer eens te proberen.quote:Op woensdag 3 december 2025 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Ik ben nog 1 keer een bioscoop in gelokt voor "Minoes" met Theo Maassen.
Ik was daarna nog bijna een uur bezig om de controle over mijn eigen gedachten terug te krijgen. Films zijn niet aan mij besteed
quote:
quote:
Ja James Bond keen ik nog wel daarna. Maar die is ook dood nu.quote:Op woensdag 3 december 2025 22:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nouja ieder zo zijn ding natuurlijk, ik ga je niet dwingen om het weer eens te proberen.
Maar dit komt een beetje op mij over alsof je 1x een pizza funghi hebt geprobeerd, die niet lekker vond en daarom vervolgens de Italiaanse, Griekse, Spaanse en Portugese keuken hebt afgezworen.
Ik vind ook niet ieder boek mooi, of genres die niet mijn ding zijn. Net als dat ik bepaalde gerechten niet lekker vind.
Zo werkt het niet met James Bond.quote:Op woensdag 3 december 2025 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja James Bond keen ik nog wel daarna. Maar die is ook dood nu.
Ja ik ben er nog. Is toch leuk? Ik ken alleen verder niemand die niets om bepaalde media geeft.quote:Op woensdag 3 december 2025 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh sweet summer child![]()
ik werk aan het Via Pecunia jaarboek if nothing else. Een autistische tic die ik graag tot in het extreme doordrijfGisteren nog ben ik een uur later gaan slapen dan ik had gewild, omdat ik met CoPilot aan het vechten was hoe ik in OpenStreetMap een interactieve kaart kon maken van al mijn vondsten.
Vanmorgen kwam er van KATEX.nl een paar opstrijkpatches binnen met nieuwe logo van Via Pecunia.
[ afbeelding ]
Over een paar dagen komt er van Etsy een mooie pouch binnen waar ik dat logo op kan strijken. Een pouch voor alle tools die ik waarschijnlijk toch nooit ga gebruiken, maar waar ik gewoon heel erg blij van word vanwege extreme hyper over engineering![]()
En verder moet ik dus nog wat artikelen schrijven over bijvoorbeeld Karma. Over alle keren waar ik lief voor de mensheid was en prompt een muntje vond. Of de False Positive Collection, alle horlogebatterijtjes, broodclipjes, stalen ringetjes, bierdopjes en vooral: shopping cart tokens, die ik ook tegenkom.
Hebben we het nog niet over statiegeld, wat eigenlijk buiten scope is maar waarvan ik dit jaar ook al ruim 35 euro van de straat gehaald heb. Onder te verdelen in flesjes, blikjes. En dan weer in merken etc.
Oh en volgend jaar wil ik gewoon voor de heck of it een dagje naar Amsterdam en dan kijken wat ik allemaal tegenkom.
Bent u daar nog?
Heul veel technische documentatie dat ik geen zin heb om privé wat te lezen. Af en toe wel wat journalistiek.quote:Op woensdag 3 december 2025 22:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik lees 1 bladzijde per maand of drie boeken in een week. Geen tussenweg.
Nou, dan ken je nu mijquote:Op woensdag 3 december 2025 22:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik ben er nog. Is toch leuk? Ik ken alleen verder niemand die niets om bepaalde media geeft.
Woahquote:
Documentaires misschien.quote:Op woensdag 3 december 2025 22:18 schreef Ama het volgende:
Ik vind het zo moeilijk te geloven dat er geen één soort film is die je leuk vindt.
Met wijlen m'n pa vaak BBC docu's gekeken met veel plezier.quote:
Oeh straks kijken of het met kerst lukt om A Knight before Christmas te kijkenquote:Op woensdag 3 december 2025 22:24 schreef CherryLips het volgende:
Is Alles is Liefde ergens te streamen? Die moet eigenlijk wel met Sinterklaas he.
Het was maar zachtjesquote:
ik pass, dankquote:Op woensdag 3 december 2025 22:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Willen jullie trouwens ook het Via Pecunia jaarboek? Moet wel ff weten hoeveel ik er moet laten maken.
Hmm nee volgens mij niet.quote:Op woensdag 3 december 2025 22:24 schreef CherryLips het volgende:
Is Alles is Liefde ergens te streamen? Die moet eigenlijk wel met Sinterklaas he.
als je een brave browser hebt heb ik wel een linkje....quote:Op woensdag 3 december 2025 22:24 schreef CherryLips het volgende:
Als je dat echt heel leuk vindt wil ik er best eentje hoor.quote:Op woensdag 3 december 2025 22:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Willen jullie trouwens ook het Via Pecunia jaarboek? Moet wel ff weten hoeveel ik er moet laten maken.
Ik heb hem volgens mij op dvdquote:Op woensdag 3 december 2025 22:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
als je een brave browser hebt heb ik wel een linkje....
Ik kwam laatst de kibbeling-almanak ook weer tegen.quote:Op woensdag 3 december 2025 22:29 schreef Ama het volgende:
Kan ik een Flash boekjes verzameling beginnen langzamerhand.
Tuurlijk. Ik maak er sowieso weer eentjequote:Op woensdag 3 december 2025 22:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Als je dat echt heel leuk vindt wil ik er best eentje hoor.
De echte bazen hebben die.quote:Op woensdag 3 december 2025 22:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kwam laatst de kibbeling-almanak ook weer tegen.
Ik vind je enthousiasme wel leuk hoor.quote:Op woensdag 3 december 2025 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ik maak er sowieso weer eentjeKan me niet voorstellen waarom iemand dat NIET zou willen maar okee
Nizno wil niet. Naja best
das makkelijker dan een browserquote:
en dan te bedenken dat 90 % van mijn boekjes reisgidsjes zijn. Daar heb je er geeneen vanquote:Op woensdag 3 december 2025 22:29 schreef Ama het volgende:
Kan ik een Flash boekjes verzameling beginnen langzamerhand.
Ja oké maar dat is wel heel random om te hebben als ik niet mee ben gegaan op reis.quote:Op woensdag 3 december 2025 22:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en dan te bedenken dat 90 % van mijn boekjes reisgidsjes zijn. Daar heb je er geeneen van
Echte bazen hebben de Kibbeling-bijbel. Niet die die in de OP staat.quote:
ja. Nou ja je geeft zelf de oplossing al aanquote:Op woensdag 3 december 2025 22:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja oké maar dat is wel heel random om te hebben als ik niet mee ben gegaan op reis.
Ik ben een arme pauper.quote:Op woensdag 3 december 2025 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja. Nou ja je geeft zelf de oplossing al aan
Ik heb heel Frankrijk weggedaan.quote:Op woensdag 3 december 2025 22:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en dan te bedenken dat 90 % van mijn boekjes reisgidsjes zijn. Daar heb je er geeneen van
Jezusquote:Op woensdag 3 december 2025 22:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Full collection Flesboekjes zijn er nu geloof ik 63. Ik betwijfel of er iemand is die er meer dan 15 heeft
Ja dat vindt hij dan wel weer wat minder en ik krijg die verhalen nu ook wel te horen als er iets was tijdens werk.quote:Op woensdag 3 december 2025 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja lekker met al die overlastgevende veiligelanders etc
even snel gestemd?quote:
quote:
jaquote:
ligt er ook wel aan waar je jeuk hebtquote:Op woensdag 3 december 2025 22:44 schreef Ama het volgende:
Weet je wat pas irritant is als je jeuk hebt en het stopt niet.
Ik ben een gevoelige jongen.quote:
Droge winterhuidquote:Op woensdag 3 december 2025 22:44 schreef Ama het volgende:
Weet je wat pas irritant is als je jeuk hebt en het stopt niet.
Ja gewoon overal en nergens.quote:Op woensdag 3 december 2025 22:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ligt er ook wel aan waar je jeuk hebt
oh ja die 63 zijn alleen reisgidsjes. Komen de kibbelingbijbels en de VP Jaarboeken nog bij.quote:Op woensdag 3 december 2025 22:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Jezusik wist dat het een hobby is van je maar zo erg wist ik ook weer niet.
Damn ben je dan niet een vermogen kwijt voor die boekjes?quote:Op woensdag 3 december 2025 22:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh ja die 63 zijn alleen reisgidsjes. Komen de kibbelingbijbels en de VP Jaarboeken nog bij.
Oké dat gaat misschien wel weer een beetje ver.quote:Op woensdag 3 december 2025 22:59 schreef Dr_Flash het volgende:
en andere dingen. Ooit was er een noodzaak om een boekje te maken over het maken van boekjes
Ik heb echt het idee dat ik vlooien heb maar dat kan niet.quote:Op woensdag 3 december 2025 22:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat had ik vannacht dus, werd helemaal gek.
Ja paar tientjes ieder keerquote:Op woensdag 3 december 2025 23:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Damn ben je dan niet een vermogen kwijt voor die boekjes?
Ik ben tot nu toe nog niet uitgelogd op het account van mijn vader maar hiervoor was ik ingelogd bij iemand anders en werd ik er constant uitgegooid. Maar ik ben ook de enige van ons twee die volgens mij Disney gebruikt want hij heeft het eigenlijk voor mij gedaan zei hij.quote:Op woensdag 3 december 2025 23:01 schreef CherryLips het volgende:
Er staat een nieuwe lange Beatles-docu op Disney maar m'n vader vergeet steeds dat hij gewoon op mijn gegevens kan inloggen. Ik snap ook niet dat hij steeds wordt uitgelogd.
Vind je?quote:Op woensdag 3 december 2025 23:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Oké dat gaat misschien wel weer een beetje ver.
Oke ik had meer echt een boekje verwacht.quote:Op woensdag 3 december 2025 23:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vind je?
https://www.smorgensindevroegte.nl/2025/fok/Boekjekwadraat.pdf
Kan wel weer eens bijgewerkt worden trouwens.
Er staat veel op maar ik kijk er eigenlijk amper naar. Maar dit wilde hij wel graag zien.quote:Op woensdag 3 december 2025 23:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben tot nu toe nog niet uitgelogd op het account van mijn vader maar hiervoor was ik ingelogd bij iemand anders en werd ik er constant uitgegooid. Maar ik ben ook de enige van ons twee die volgens mij Disney gebruikt want hij heeft het eigenlijk voor mij gedaan zei hij.
kunt het pdf alsnog afdrukkenquote:Op woensdag 3 december 2025 23:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Oke ik had meer echt een boekje verwacht.
Dit klinkt ineens heel spannend.quote:Op woensdag 3 december 2025 23:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar je staat op de lijst voor jet VP Jaarboek 2025 hoor Ama
Ze hebben soms wel een leuke nieuwe film en ik vind soms wel leuk om iets kijken van National Geographic.quote:Op woensdag 3 december 2025 23:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er staat veel op maar ik kijk er eigenlijk amper naar. Maar dit wilde hij wel graag zien.
Nou valt wel mee hoor. Eerst maar eens zien hoe de rest van het jaar gaat aflopen. en dan in de loop van januari nou ja ik heb je adres dus dat zie je vanzelf wel verschijnenquote:
Ben benieuwdquote:Op woensdag 3 december 2025 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou valt wel mee hoor. Eerst maar eens zien hoe de rest van het jaar gaat aflopen. en dan in de loop van januari nou ja ik heb je adres dus dat zie je vanzelf wel verschijnen
Misschien maak je teveel stapjes in dezelfde plaats en is daardoor de vindkans kleiner geworden?quote:Op woensdag 3 december 2025 23:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Moet wel echt nodig weer wat gevonden worden hoor. Sta al een maand droog en dat is zeer ongebruikelijk. De reeks "maanden met minstens 3 muntjes" is inmiddels gebroken, die van 2 muntjes ook. Ik moet echt nodig IETS vinden nu. Aan de andere kant, ik sta al 300k stappen droog. Normaal vind ik elke 80k stappen wel wat dus het wordt hoog tijd en het kan elk moment vallen. Gewoon blijven lopen.
quote:Op woensdag 3 december 2025 23:40 schreef liesje1979 het volgende:
@:Recce
Recs! Het gaat nu echt beginnen, mijn muzikale carriere. Ik heb een keyboard gekocht.
Hoe gaat het met je?
ook al aan gedacht inderdaadquote:Op woensdag 3 december 2025 23:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Misschien maak je teveel stapjes in dezelfde plaats en is daardoor de vindkans kleiner geworden?
Daar zal het uiteindelijk wel weer op uit draaien ja. Ding is ook veel groter dan ik dacht. Vond de doos uitpakken al vermoeiend.quote:
Een muntjes jaarboek? Ja!quote:Op woensdag 3 december 2025 23:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Wil je ook weer een jaarboek Liesjen?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 3 december 2025 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja James Bond keen ik nog wel daarna. Maar die is ook dood nu.
quote:Op donderdag 4 december 2025 05:58 schreef bitterbal het volgende:
@:ama
ik kijjk zo blij vanwege de jongen links
Veel plezier en niet alle hapjes opeten he, ook wat voor andere mensen overlatenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat je nieuwe lover?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
Veel plezierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Veel plezier bal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooie Arische jongenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
quote:Op donderdag 4 december 2025 08:27 schreef rival het volgende:
Werd ik mooi even jonger ingeschat zojuistOh je stond al om half negen bij de slijter ja? 16 te lijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Werd ik mooi even jonger ingeschat zojuistZo nu en dan ook last van, irl danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je moet de dag wel goed beginnen natuurlijkquote:Op donderdag 4 december 2025 08:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh je stond al om half negen bij de slijter ja? 16 te lijken
Opschepperquote:Op donderdag 4 december 2025 08:31 schreef STING het volgende:
[..]
Zo nu en dan ook last van, irl dan
Niet altijd blij mee hoor, als 'programma manager' weet ik niet of ik graag als jong wordt ingeschat. Ondanks m'n vele grijze harenquote:
Dat ze niks van je aannemen omdat je zo jeugdig oogtquote:Op donderdag 4 december 2025 08:38 schreef STING het volgende:
[..]
Niet altijd blij mee hoor, als 'programma manager' weet ik niet of ik graag als jong wordt ingeschat. Ondanks m'n vele grijze haren
moest lachen.quote:
LeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
quote:Op woensdag 3 december 2025 23:40 schreef liesje1979 het volgende:
@:Recce
Recs! Het gaat nu echt beginnen, mijn muzikale carriere. Ik heb een keyboard gekocht.
Hoe gaat het met je?
White Lotus vibes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je alles overleefd?
Werd ik mooi even jonger ingeschat zojuistIk nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
68
1 meer of minder was veel leuker geweestHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
Hoiquote:
YouTube Music geeft geen leeftijd aan.quote:Op donderdag 4 december 2025 09:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik niet
68
1 meer of minder was veel leuker geweest
Nee de wrapped is ieder jaar anders met andere rare infoquote:Op donderdag 4 december 2025 09:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoi
[..]
YouTube Music geeft geen leeftijd aan.
Ze willen natuurlijk wel uniek zijn.quote:Op donderdag 4 december 2025 09:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nee de wrapped is ieder jaar anders met andere rare info
Dit jaar wel beter dan vorig jaar, toen was het echt vaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |