SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
• niet mijnse smilies
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:Op woensdag 3 december 2025 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Dr_Flash in TRV / Fles' centrale TravelsnackstopicWat een knapperd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zij mag er ook zijn.En een prettige scheut door de pielemuis.
Ik hou dat liever van mijn netvlies.quote:Op woensdag 3 december 2025 19:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Heb je Human Crayon ooit gekeken?
Ik zou ook geen krijtje in mijn oog willen neequote:Op woensdag 3 december 2025 19:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik hou dat liever van mijn netvlies.
Hoi vriendjequote:
Nee maar dat is ook niet zo relevant verder.quote:Op woensdag 3 december 2025 19:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik weet niet of Stig dat mooi staat
Ja dat is wel weer verstandig. Maar goed ook een kevlar slidepak kan best bloemetjes aan de buitenkant hebben toch?quote:Op woensdag 3 december 2025 19:36 schreef RockNijntje het volgende:
En BLOEMENJURKJE op de motor? Dress for the slide, not for the ride
Ben je aan het verstoppen? Volgens mij is bal al weg.quote:
Vroeg me af waar iedereen was gebleven, dus keek even voorzichtig om te zien dat jullie niet allemaal zombies waren gewordenquote:Op woensdag 3 december 2025 20:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ben je aan het verstoppen? Volgens mij is bal al weg.
Dat heb ik echt al jaren niet meer op, maar nu je het zegt heb ik er gelijk trek in ...quote:
Ik haal nog regelmatig een zak, maar die is echt binnen een uur leegquote:Op woensdag 3 december 2025 20:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat heb ik echt al jaren niet meer op, maar nu je het zegt heb ik er gelijk trek in ...
zoals het een KSCer betaamdquote:Op woensdag 3 december 2025 20:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik haal nog regelmatig een zak, maar die is echt binnen een uur leeg![]()
*Gluurt vanonder dekentjequote:Op woensdag 3 december 2025 20:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vroeg me af waar iedereen was gebleven, dus keek even voorzichtig om te zien dat jullie niet allemaal zombies waren geworden
Ja vooral dat laatste puntje zal wel zijn waarom ik het eigenlijk nooit haalquote:Op woensdag 3 december 2025 20:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik haal nog regelmatig een zak, maar die is echt binnen een uur leeg![]()
he jij ook hierquote:Op woensdag 3 december 2025 20:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
*Gluurt vanonder dekentje
Oh hai!
1 dekentje maar?quote:Op woensdag 3 december 2025 20:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
*Gluurt vanonder dekentje
Oh hai!
Ja, maar wel met dik vestquote:
Jaquote:
Als ik slaapquote:
Slapenquote:
Ze drijven de spot met jequote:Op woensdag 3 december 2025 20:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
Waarom denkt SPotify dat een Romantische mix iets voor me is.
Ik ben misschien wel veel, maar ook veel niet. Romantisch hoort bij dat tweede
Ja,quote:
Gelukkig, ik maakte me al een beetje zorgenquote:Op woensdag 3 december 2025 20:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, maar wel met dik vest
En het is een dubbele deken met Teddy voering
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |