Home Alone draait ook maar dan heb ik een verjaardagquote:Op woensdag 3 december 2025 22:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ohja, het is weer tijd voor kerstfilms
Moet het steeds een nieuwe film zijn om daarvoor in aanmerking te komen?quote:Op woensdag 3 december 2025 22:05 schreef UitStraling het volgende:
Meer dan 1 film per week kijken en er klopt iets niet aan je leven, carrière-technisch, qua levensinvulling en gewoon sociaal.
Lolquote:Op woensdag 3 december 2025 22:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik lees 1 bladzijde per maand of drie boeken in een week. Geen tussenweg.
quote:Op woensdag 3 december 2025 22:04 schreef Modus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel fijn dat de Kindle aangeeft hoelang je nog over het hoofdstuk doetquote:Op woensdag 3 december 2025 22:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lol
Ja strugglen om verder te komen met een boek of 3 stations nadat je had moeten uitstappen weer eens verstrooid opkijken vanuit je boek
Ja ik heb alleen fysieke boeken dus dat werkt nietquote:Op woensdag 3 december 2025 22:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel fijn dat de Kindle aangeeft hoelang je nog over het hoofdstuk doet
Ja geen wonder dat ze weer wakker wordt als je luidkeels naast haar staat te juichenquote:
Ik hou zoveel van m'n ereader. Ben er echt meer door gaan lezen.quote:Op woensdag 3 december 2025 22:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ik heb alleen fysieke boeken dus dat werkt niet
quote:Op woensdag 3 december 2025 22:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja geen wonder dat ze weer wakker wordt als je luidkeels naast haar staat te juichen
Echt?quote:Op woensdag 3 december 2025 22:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik hou zoveel van m'n ereader. Ben er echt meer door gaan lezen.
Plaspauze beste pauzequote:Op woensdag 3 december 2025 22:10 schreef CherryLips het volgende:
Ze gaan hier weer pauzes draaien in de bios! Dus ik denk dat ik m'n ereader maar meeneem
Oh sweet summer childquote:Op woensdag 3 december 2025 21:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, wat doe je dan de hele avond?Ik ben eigenlijk altijd wel iets van een verhaal in me op aan het nemen. Puzzelen, Lego, schoonmaken, zit je de hele dag op de hometrainer, wat dan?
Oh ik weet niet beter eigenlijk.quote:Op woensdag 3 december 2025 22:10 schreef CherryLips het volgende:
Ze gaan hier weer pauzes draaien in de bios! Dus ik denk dat ik m'n ereader maar meeneem
youtubve vervangt voor mij tv en films grotendeels..quote:Op woensdag 3 december 2025 21:57 schreef CherryLips het volgende:
ik zou gek worden zonder tv en films en boeken
Nee. Ik ben nog 1 keer een bioscoop in gelokt voor "Minoes" met Theo Maassen.quote:Op woensdag 3 december 2025 21:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
En je hebt daarna nooit meer een ander boek, serie of film geprobeerd?
Sow damn dat is lang geleden.quote:Op woensdag 3 december 2025 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Ik ben nog 1 keer een bioscoop in gelokt voor "Minoes" met Theo Maassen.
Ik was daarna nog bijna een uur bezig om de controle over mijn eigen gedachten terug te krijgen. Films zijn niet aan mij besteed
Jaa ik weet ook wel dat zwaar auti overdrive is maar goed. Dat ben ikquote:Op woensdag 3 december 2025 22:12 schreef Ama het volgende:
Ik vind het wel mooi hoe je het echt helemaal serieus aanpakt. @:dr_flash
Als jij er plezier aan hebt is het goed toch?quote:Op woensdag 3 december 2025 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jaa ik weet ook wel dat zwaar auti overdrive is maar goed. Dat ben ik
Nouja ieder zo zijn ding natuurlijk, ik ga je niet dwingen om het weer eens te proberen.quote:Op woensdag 3 december 2025 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Ik ben nog 1 keer een bioscoop in gelokt voor "Minoes" met Theo Maassen.
Ik was daarna nog bijna een uur bezig om de controle over mijn eigen gedachten terug te krijgen. Films zijn niet aan mij besteed
quote:
quote:
Ja James Bond keen ik nog wel daarna. Maar die is ook dood nu.quote:Op woensdag 3 december 2025 22:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nouja ieder zo zijn ding natuurlijk, ik ga je niet dwingen om het weer eens te proberen.
Maar dit komt een beetje op mij over alsof je 1x een pizza funghi hebt geprobeerd, die niet lekker vond en daarom vervolgens de Italiaanse, Griekse, Spaanse en Portugese keuken hebt afgezworen.
Ik vind ook niet ieder boek mooi, of genres die niet mijn ding zijn. Net als dat ik bepaalde gerechten niet lekker vind.
Zo werkt het niet met James Bond.quote:Op woensdag 3 december 2025 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja James Bond keen ik nog wel daarna. Maar die is ook dood nu.
Ja ik ben er nog. Is toch leuk? Ik ken alleen verder niemand die niets om bepaalde media geeft.quote:Op woensdag 3 december 2025 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh sweet summer child![]()
ik werk aan het Via Pecunia jaarboek if nothing else. Een autistische tic die ik graag tot in het extreme doordrijfGisteren nog ben ik een uur later gaan slapen dan ik had gewild, omdat ik met CoPilot aan het vechten was hoe ik in OpenStreetMap een interactieve kaart kon maken van al mijn vondsten.
Vanmorgen kwam er van KATEX.nl een paar opstrijkpatches binnen met nieuwe logo van Via Pecunia.
[ afbeelding ]
Over een paar dagen komt er van Etsy een mooie pouch binnen waar ik dat logo op kan strijken. Een pouch voor alle tools die ik waarschijnlijk toch nooit ga gebruiken, maar waar ik gewoon heel erg blij van word vanwege extreme hyper over engineering![]()
En verder moet ik dus nog wat artikelen schrijven over bijvoorbeeld Karma. Over alle keren waar ik lief voor de mensheid was en prompt een muntje vond. Of de False Positive Collection, alle horlogebatterijtjes, broodclipjes, stalen ringetjes, bierdopjes en vooral: shopping cart tokens, die ik ook tegenkom.
Hebben we het nog niet over statiegeld, wat eigenlijk buiten scope is maar waarvan ik dit jaar ook al ruim 35 euro van de straat gehaald heb. Onder te verdelen in flesjes, blikjes. En dan weer in merken etc.
Oh en volgend jaar wil ik gewoon voor de heck of it een dagje naar Amsterdam en dan kijken wat ik allemaal tegenkom.
Bent u daar nog?
Heul veel technische documentatie dat ik geen zin heb om privé wat te lezen. Af en toe wel wat journalistiek.quote:Op woensdag 3 december 2025 22:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik lees 1 bladzijde per maand of drie boeken in een week. Geen tussenweg.
Nou, dan ken je nu mijquote:Op woensdag 3 december 2025 22:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik ben er nog. Is toch leuk? Ik ken alleen verder niemand die niets om bepaalde media geeft.
Woahquote:
Documentaires misschien.quote:Op woensdag 3 december 2025 22:18 schreef Ama het volgende:
Ik vind het zo moeilijk te geloven dat er geen één soort film is die je leuk vindt.
Met wijlen m'n pa vaak BBC docu's gekeken met veel plezier.quote:
Oeh straks kijken of het met kerst lukt om A Knight before Christmas te kijkenquote:Op woensdag 3 december 2025 22:24 schreef CherryLips het volgende:
Is Alles is Liefde ergens te streamen? Die moet eigenlijk wel met Sinterklaas he.
Het was maar zachtjesquote:
ik pass, dankquote:Op woensdag 3 december 2025 22:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Willen jullie trouwens ook het Via Pecunia jaarboek? Moet wel ff weten hoeveel ik er moet laten maken.
Hmm nee volgens mij niet.quote:Op woensdag 3 december 2025 22:24 schreef CherryLips het volgende:
Is Alles is Liefde ergens te streamen? Die moet eigenlijk wel met Sinterklaas he.
als je een brave browser hebt heb ik wel een linkje....quote:Op woensdag 3 december 2025 22:24 schreef CherryLips het volgende:
Als je dat echt heel leuk vindt wil ik er best eentje hoor.quote:Op woensdag 3 december 2025 22:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Willen jullie trouwens ook het Via Pecunia jaarboek? Moet wel ff weten hoeveel ik er moet laten maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |