Ik heb hem volgens mij op dvdquote:Op woensdag 3 december 2025 22:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
als je een brave browser hebt heb ik wel een linkje....
Ik kwam laatst de kibbeling-almanak ook weer tegen.quote:Op woensdag 3 december 2025 22:29 schreef Ama het volgende:
Kan ik een Flash boekjes verzameling beginnen langzamerhand.
Tuurlijk. Ik maak er sowieso weer eentjequote:Op woensdag 3 december 2025 22:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Als je dat echt heel leuk vindt wil ik er best eentje hoor.
De echte bazen hebben die.quote:Op woensdag 3 december 2025 22:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kwam laatst de kibbeling-almanak ook weer tegen.
Ik vind je enthousiasme wel leuk hoor.quote:Op woensdag 3 december 2025 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ik maak er sowieso weer eentjeKan me niet voorstellen waarom iemand dat NIET zou willen maar okee
Nizno wil niet. Naja best
das makkelijker dan een browserquote:
en dan te bedenken dat 90 % van mijn boekjes reisgidsjes zijn. Daar heb je er geeneen vanquote:Op woensdag 3 december 2025 22:29 schreef Ama het volgende:
Kan ik een Flash boekjes verzameling beginnen langzamerhand.
Ja oké maar dat is wel heel random om te hebben als ik niet mee ben gegaan op reis.quote:Op woensdag 3 december 2025 22:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en dan te bedenken dat 90 % van mijn boekjes reisgidsjes zijn. Daar heb je er geeneen van
Echte bazen hebben de Kibbeling-bijbel. Niet die die in de OP staat.quote:
ja. Nou ja je geeft zelf de oplossing al aanquote:Op woensdag 3 december 2025 22:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja oké maar dat is wel heel random om te hebben als ik niet mee ben gegaan op reis.
Ik ben een arme pauper.quote:Op woensdag 3 december 2025 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja. Nou ja je geeft zelf de oplossing al aan
Ik heb heel Frankrijk weggedaan.quote:Op woensdag 3 december 2025 22:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en dan te bedenken dat 90 % van mijn boekjes reisgidsjes zijn. Daar heb je er geeneen van
Jezusquote:Op woensdag 3 december 2025 22:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Full collection Flesboekjes zijn er nu geloof ik 63. Ik betwijfel of er iemand is die er meer dan 15 heeft
Ja dat vindt hij dan wel weer wat minder en ik krijg die verhalen nu ook wel te horen als er iets was tijdens werk.quote:Op woensdag 3 december 2025 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja lekker met al die overlastgevende veiligelanders etc
even snel gestemd?quote:
quote:
jaquote:
ligt er ook wel aan waar je jeuk hebtquote:Op woensdag 3 december 2025 22:44 schreef Ama het volgende:
Weet je wat pas irritant is als je jeuk hebt en het stopt niet.
Ik ben een gevoelige jongen.quote:
Droge winterhuidquote:Op woensdag 3 december 2025 22:44 schreef Ama het volgende:
Weet je wat pas irritant is als je jeuk hebt en het stopt niet.
Ja gewoon overal en nergens.quote:Op woensdag 3 december 2025 22:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ligt er ook wel aan waar je jeuk hebt
oh ja die 63 zijn alleen reisgidsjes. Komen de kibbelingbijbels en de VP Jaarboeken nog bij.quote:Op woensdag 3 december 2025 22:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Jezusik wist dat het een hobby is van je maar zo erg wist ik ook weer niet.
Damn ben je dan niet een vermogen kwijt voor die boekjes?quote:Op woensdag 3 december 2025 22:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh ja die 63 zijn alleen reisgidsjes. Komen de kibbelingbijbels en de VP Jaarboeken nog bij.
Oké dat gaat misschien wel weer een beetje ver.quote:Op woensdag 3 december 2025 22:59 schreef Dr_Flash het volgende:
en andere dingen. Ooit was er een noodzaak om een boekje te maken over het maken van boekjes
Ik heb echt het idee dat ik vlooien heb maar dat kan niet.quote:Op woensdag 3 december 2025 22:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat had ik vannacht dus, werd helemaal gek.
Ja paar tientjes ieder keerquote:Op woensdag 3 december 2025 23:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Damn ben je dan niet een vermogen kwijt voor die boekjes?
Ik ben tot nu toe nog niet uitgelogd op het account van mijn vader maar hiervoor was ik ingelogd bij iemand anders en werd ik er constant uitgegooid. Maar ik ben ook de enige van ons twee die volgens mij Disney gebruikt want hij heeft het eigenlijk voor mij gedaan zei hij.quote:Op woensdag 3 december 2025 23:01 schreef CherryLips het volgende:
Er staat een nieuwe lange Beatles-docu op Disney maar m'n vader vergeet steeds dat hij gewoon op mijn gegevens kan inloggen. Ik snap ook niet dat hij steeds wordt uitgelogd.
Vind je?quote:Op woensdag 3 december 2025 23:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Oké dat gaat misschien wel weer een beetje ver.
Oke ik had meer echt een boekje verwacht.quote:Op woensdag 3 december 2025 23:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vind je?
https://www.smorgensindevroegte.nl/2025/fok/Boekjekwadraat.pdf
Kan wel weer eens bijgewerkt worden trouwens.
Er staat veel op maar ik kijk er eigenlijk amper naar. Maar dit wilde hij wel graag zien.quote:Op woensdag 3 december 2025 23:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben tot nu toe nog niet uitgelogd op het account van mijn vader maar hiervoor was ik ingelogd bij iemand anders en werd ik er constant uitgegooid. Maar ik ben ook de enige van ons twee die volgens mij Disney gebruikt want hij heeft het eigenlijk voor mij gedaan zei hij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |