Ja stel je voor dat ik niet onder een dekentje lagquote:Op woensdag 3 december 2025 20:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig, ik maakte me al een beetje zorgen
Of er is een plotse hittegolfquote:Op woensdag 3 december 2025 20:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja stel je voor dat ik niet onder een dekentje lag
De wereld vergaat dan ofzo denk ik
Met een dekentje onder de kofferquote:Op woensdag 3 december 2025 20:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja stel je voor dat ik niet onder een dekentje lag
De wereld vergaat dan ofzo denk ik
Ja in de winter zou dat een beetje duiden op het einde der tijden denk ikquote:
Lekker in korte broek ipv thermoskleding naar buitenquote:Op woensdag 3 december 2025 20:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja in de winter zou dat een beetje duiden op het einde der tijden denk ik
quote:
moest even nadenken....quote:
Wie?quote:
Dobby. De vrije huiself uit Harry Potter.quote:
Ik zit gewoon weer met tranen in mijn ogen bij dat moment.quote:
volledig verklaarbaarquote:Op woensdag 3 december 2025 21:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zit gewoon weer met tranen in mijn ogen bij dat moment.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door essnhills op 03-12-2025 21:18:09 ]"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Oh vandaar dat het me niks zegt, dacht dat het om een surround set gingquote:Op woensdag 3 december 2025 21:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dobby. De vrije huiself uit Harry Potter.
je weet dat Dumbledore ook dood is?quote:
Lolquote:Op woensdag 3 december 2025 21:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh vandaar dat het me niks zegt, dacht dat het om een surround set ging
tranen met tuitenquote:Op woensdag 3 december 2025 21:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wij allemaal op school toen het 7e boek net uit was te huilen over Hedwig, en de dag erna over Dobby
Ohja sorry, zal even algemeen bekende info over een boek van bijna 20 jaar geleden even in een spoiler zettenquote:
Straks gaan ze ook nog vertellen dat de Titanic is gezonken.quote:
20 pas? dacht dat die boekenserie al wel ouder wasquote:Op woensdag 3 december 2025 21:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohja sorry, zal even algemeen bekende info over een boek van bijna 20 jaar geleden even in een spoiler zetten
En Jezus uit zijn grot kroopquote:Op woensdag 3 december 2025 21:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Straks gaan ze ook nog vertellen dat de Titanic is gezonken.
Het 7e deel kwam in 2007 uitquote:Op woensdag 3 december 2025 21:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
20 pas? dacht dat die boekenserie al wel ouder was
November 2007.quote:Op woensdag 3 december 2025 21:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
20 pas? dacht dat die boekenserie al wel ouder was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |