Taartquote:Op woensdag 3 december 2025 21:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ga dan maar even Atomic Kitten luisteren en langzaam naar bed.
Morgen taart op het werk
ZEGquote:Op woensdag 3 december 2025 21:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
je weet dat Dumbledore ook dood is?
Proxisquote:Op woensdag 3 december 2025 21:21 schreef essnhills het volgende:
Boh,
Boek kwam volgens mij op een zaterdag uit. En ik had het al eerder besteld bij Proxis en toen werd ie netjes die dag ook bij me thuis bezorgd.
De week erop tentamenweek inclusief boekbespreking voor een ander boek.
Alsnog direct het halve boek gelezen
Alan Rickman is wel overleden.quote:Op woensdag 3 december 2025 21:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ZEG
Zo ga je nog vertellen dat Snape wordt vermoord.
en sirius ookquote:Op woensdag 3 december 2025 21:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ZEG
Zo ga je nog vertellen dat Snape wordt vermoord.
SPOILERquote:Op woensdag 3 december 2025 21:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alan Rickman is wel overleden.
Proxisquote:
Daar heb ik m'n eerste Engelstalige boek online gekochtquote:
Lolquote:Op woensdag 3 december 2025 21:52 schreef CherryLips het volgende:
Als ik die films kijk zit ik alleen maar aan te wijzen wie er allemaal dood is.
Alsof ik oude dia's kijk met m'n ouders.
Nee. Heb ooit eens een boek voor sinterklaas gekregen "de celestijnse belofte" van James Hetfield of zo (okee iemand anders, James Hetfield is van Metallica dat weet ik)quote:Op woensdag 3 december 2025 21:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar jij kijkt ook geen films of series ofzo, lees je ook geen fictie?
Ik heb daar toen ook best veel besteld iddquote:Op woensdag 3 december 2025 21:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar heb ik m'n eerste Engelstalige boek online gekochtDaar kon je verder gewoon amper aankomen in 1999.
quote:Op woensdag 3 december 2025 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Heb ooit eens een boek voor sinterklaas gekregen "de celestijnse belofte" van James Hetfield of zo (okee iemand anders, James Hetfield is van Metallica dat weet ik)
Na 15 bladzijden weggeflikkerd. totally niks voor mij.
Apart.quote:Op woensdag 3 december 2025 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Heb ooit eens een boek voor sinterklaas gekregen "de celestijnse belofte" van James Hetfield of zo (okee iemand anders, James Hetfield is van Metallica dat weet ik)
Na 15 bladzijden weggeflikkerd. totally niks voor mij.
Daarna Play en Bookdepositoryquote:Op woensdag 3 december 2025 21:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb daar toen ook best veel besteld idd
Die hadden echt alles en leverden ook snel
Wat vind je daar precies apart aan eigenlijk?quote:
Dat was echt een geniale acteur. Vooral bekend van schurkenrollen, maar hij was veel meer dan datquote:Op woensdag 3 december 2025 21:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alan Rickman is wel overleden.
Nou ja, wat doe je dan de hele avond?quote:Op woensdag 3 december 2025 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat vind je daar precies apart aan eigenlijk?
emma aan het huilen makenquote:Op woensdag 3 december 2025 21:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat was echt een geniale acteur. Vooral bekend van schurkenrollen, maar hij was veel meer dan dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |