SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat hoeft niet, want ik loog.quote:Op woensdag 3 december 2025 14:46 schreef CruzerXtreme het volgende:
[..]
hier een zakdoek
[ afbeelding ]
Alsof dat uitmaakt 🤣quote:Op woensdag 3 december 2025 14:38 schreef ExTec het volgende: [..] Hier hebben ze memes voor: [ afbeelding ] En dan mag je in deze NAVO wel vervangen door EU.
Eh, ja, lijkt mij wel. Maar kan aan mij liggen.quote:
Nah, beetje dan!quote:Op woensdag 3 december 2025 14:50 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dat hoeft niet, want ik loog.
Want overmorgen komt meneer weer met dat we "toch vooral maar begrip moeten hebben voor de heer putin"
Nah, totaal niet.quote:
Gelukkig zeg je het zelf al.quote:Op woensdag 3 december 2025 14:53 schreef ExTec het volgende:
[..]
Eh, ja, lijkt mij wel. Maar kan aan mij liggen.
Je kan het aan de inwoners van mariupol vragen of die het verschil zien?quote:
Landspecifieke voorbeelden: sommige landen zijn bijzonder afhankelijk van wapens. Zo komt meer dan 90% van de wapenimport in landen als Noorwegen, Zweden, Italië en Nederland uit de VS.quote:Op woensdag 3 december 2025 15:25 schreef sp3c het volgende:
[..]
Vertaal het eens in je hoofd?
Vergelijk het daarna met je stelling
Das doelpalen verschuiven, je stelling was dat tweederde van ons wapentuig uit de VS kwamquote:Op woensdag 3 december 2025 15:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Landspecifieke voorbeelden: sommige landen zijn bijzonder afhankelijk van wapens. Zo komt meer dan 90% van de wapenimport in landen als Noorwegen, Zweden, Italië en Nederland uit de VS.
Die 90% laat ik ff in het midden want ik denk niet dat die klopt maar nu geen zin om de cijfers erbij te zoeken maar geen van die landen importeert twee derde van het materiaalquote:Op woensdag 3 december 2025 14:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Tweederde van ons huidige materieel komt uit de US. In Nederland zelfs nog meer,
Oeh laten we het nu over de settlers hebben, dat vinden murritards niet zo leuk.quote:Op woensdag 3 december 2025 16:25 schreef sp3c het volgende:
zo kun je ook stellen dat 100% van de Amerikanse wapenimport uit Europa komt
ik heb alleen deel 1 gespeeldquote:Op woensdag 3 december 2025 16:39 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Oeh laten we het nu over de settlers hebben, dat vinden murritards niet zo leuk.
90% van de import klopt uiteraard niet want wij halen al een hoop uit Duitsland.quote:Op woensdag 3 december 2025 16:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
Das doelpalen verschuiven, je stelling was dat tweederde van ons wapentuig uit de VS kwam
[..]
Die 90% laat ik ff in het midden want ik denk niet dat die klopt maar nu geen zin om de cijfers erbij te zoeken maar geen van die landen importeert twee derde van het materiaal
Italie en Zweden produceren nagenoeg alles zelf, die importeren bijna niets
alleen tanks en houwitzers volgens mijquote:Op woensdag 3 december 2025 16:51 schreef BEFEM het volgende:
[..]
90% van de import klopt uiteraard niet want wij halen al een hoop uit Duitsland.
Ze hoeven er niet per se iets mee te winnen. Het is nu toch wel bekend dat een hoop lui die in Amerika aan de touwtjes trekken een hekel aan Europa hebben?quote:Op woensdag 3 december 2025 16:52 schreef sp3c het volgende:
raar verhaal, wat winnen ze daar nu mee?
sure maar dit is informatie die dat soort vogels niet mee hadden gekregen als de Duitsers het niet wereldkundig hadden gemaaktquote:Op woensdag 3 december 2025 16:53 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Ze hoeven er niet per se iets mee te winnen. Het is nu toch wel bekend dat een hoop lui die in Amerika aan de touwtjes trekken een hekel aan Europa hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |