Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
ObamaDon't follow me. I am lost too
.
PokemonDon't follow me. I am lost too
.
KnopDon't follow me. I am lost too
.
![]()
Don't follow me. I am lost too
.
Man man
.
DhuwjnxIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Jullie laten mario laufen![]()
![]()
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
deze strijd doet me beetje denken aan de dts tijden vroeger
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
NetflixDon't follow me. I am lost too
.
Ik mis @martinmarvelous met zijn blote billen plaatjesquote:Op dinsdag 2 december 2025 22:42 schreef hemarookworst het volgende:
deze strijd doet me beetje denken aan de dts tijden vroeger![]()
![]()
en @appartementencomplexquote:Op dinsdag 2 december 2025 22:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik mis @:martinmarvelous met zijn blote billen plaatjesUw ADH vitamine Worst
quote:Op dinsdag 2 december 2025 22:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik mis @:martinmarvelous met zijn blote billen plaatjes
.
aplex kon er ook wat van maar dan rond een bepaalde themaUw ADH vitamine Worst
Zoveel voorbij zien komen hier
.
PlankDon't follow me. I am lost too
.
Al een jaar of 8Don't follow me. I am lost too
.
We hebben een hoop "mooie" karakters voorbij zien komen de afgelopen 8 jaarquote:Op dinsdag 2 december 2025 22:48 schreef hemarookworst het volgende:
je kan een mooi geschiedenisboek schrijven over dtsDTS is wel een stuk rustiger geworden qua karakter
![]()
Vertel eens wat?quote:Op dinsdag 2 december 2025 22:48 schreef hemarookworst het volgende:
je kan een mooi geschiedenisboek schrijven over dts![]()
Veel strenger geworden ook.quote:Op dinsdag 2 december 2025 22:49 schreef devzero het volgende:
[..]
We hebben een hoop "mooie" karakters voorbij zien komen de afgelopen 8 jaarDTS is wel een stuk rustiger geworden qua karakter
.
Allemaal opgesloten?quote:Op dinsdag 2 december 2025 22:49 schreef devzero het volgende:
[..]
We hebben een hoop "mooie" karakters voorbij zien komen de afgelopen 8 jaarDTS is wel een stuk rustiger geworden qua karakter
![]()
![]()
Ok, bij deze ben je gewaarschuwd! Al ben ik niet van plan je aan te vallen nuquote:Op dinsdag 2 december 2025 01:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Als jullie even een waarschuwing hadden gegeven, dan had ik me wel uitgekleed voor jullie
Lemme hear you say this shit is bananas
B-A-N-A-N-A-S 🎶![]()
1 iemand die ik niet mis is streepje @_--_ aka @SecretPret die het huisadres van Stien Struis had achterhaald en dat hier poste.quote:![]()
PrrrrtDon't follow me. I am lost too
.
Uit Groningen toch?quote:Op dinsdag 2 december 2025 22:50 schreef devzero het volgende:
[..]
1 iemand die ik niet mis is streepje @:_--_ aka @:secretpret die het huisadres van Stien Struis had achterhaald en dat hier poste.Don't follow me. I am lost too
.
watquote:Op dinsdag 2 december 2025 22:50 schreef devzero het volgende:
[..]
1 iemand die ik niet mis is streepje @:_--_ aka @:secretpret die het huisadres van Stien Struis had achterhaald en dat hier poste.dat wist ik niet
Uw ADH vitamine Worst
Ik heb een speciale "naked" loadout. Hoewel het eigenlijk "strand" moet heten, want ik heb natuurlijk wel nog een zwembroekje aan met snorkels.quote:Op dinsdag 2 december 2025 22:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ok, bij deze ben je gewaarschuwd! Al ben ik niet van plan je aan te vallen nu![]()
Ja. Hij was zo trots dat hij het gymnasium deed. Een soort Groningse masterberum die zich beter voelde dan iedereenquote:![]()
Een gele?quote:Op dinsdag 2 december 2025 22:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb een speciale "naked" loadout. Hoewel het eigenlijk "strand" moet heten, want ik heb natuurlijk wel nog een zwembroekje aan met snorkels.![]()
![]()
Best wel ja...quote:Op dinsdag 2 december 2025 22:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja. Hij was zo trots dat hij het gymnasium deed. Een soort Groningse masterberum die zich beter voelde dan iedereen
Apart mannetje.Don't follow me. I am lost too
.
Ja, ooit eens 's nachts. Maar toenmalig mod flippee zat op de DTS discord server (van naatje), dus die post was snel wegquote:![]()
Aah een narcist ofzo?quote:Op dinsdag 2 december 2025 22:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja. Hij was zo trots dat hij het gymnasium deed. Een soort Groningse masterberum die zich beter voelde dan iedereen![]()
Jij bent dan ook competent nudistquote:Op dinsdag 2 december 2025 22:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb een speciale "naked" loadout. Hoewel het eigenlijk "strand" moet heten, want ik heb natuurlijk wel nog een zwembroekje aan met snorkels.
B-A-N-A-N-A-S 🎶![]()
Ik hoop dat ik dat nudist blijf behoudenquote:Op dinsdag 2 december 2025 22:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jij bent dan ook competent nudist![]()
![]()
Oja. Flip was niet zo'n fan van mijquote:Op dinsdag 2 december 2025 22:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, ooit eens 's nachts. Maar toenmalig mod flippee zat op de DTS discord server (van naatje), dus die post was snel weg![]()
Met die Ronaldo ui.Don't follow me. I am lost too
.
Veel naked attacks blijven doen dan.quote:Op dinsdag 2 december 2025 22:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik dat nudist blijf behouden
Ik heb een bazaar geopend om tycoon te worden, vind ik toch leuker dan trader
B-A-N-A-N-A-S 🎶![]()
Die DTS server bestaat nog steedsEn de laatste post was op 10 december 2021 van ene "hemarookworst"
Bijna iedereen is daar weg nu
![]()
![]()
.
PijpDon't follow me. I am lost too
.
Ik zag laatst een video van een trader: gewoon een prijslijst in tornexchange + plugin en een trade is maar een paar klikkenquote:Op dinsdag 2 december 2025 22:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Veel naked attacks blijven doen dan.
Ik heb een bazaar geopend om tycoon te worden, vind ik toch leuker dan trader![]()
Ik vlieg nu gewoon wat heen en weer en verkoop mijn xanax aan een paar traders. Zelf een trader worden of een bazaar openen is natuurlijk een stuk makkelijker. Moet je online zijn voor een bazaar? Want dat staat me tegen met een trader worden.![]()
Maar goed, ik ben onderweg naar Honolulu en stuur @MizzezAmy wel een Mai Tai als ik land
eerst even koken![]()
![]()
ja gewoon zoals verwachtquote:Op dinsdag 2 december 2025 23:17 schreef StevenHyde het volgende:
Hoe smaakte je 1 euro bigmac hema?
Gewoon naar bigmac?Uw ADH vitamine Worst
Ja best wel stiekemquote:Op dinsdag 2 december 2025 23:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
mario is stiekem best wel een poepie he![]()
![]()
episode onkel charlie , charlie heeft gekotst
jake, er hat gekotst om dat hij niet erder
mastiziert hat![]()
![]()
Voor de bazaar hoef je niet online te zijn, je moet alleen wel spullen hebben om te verkopenquote:Op dinsdag 2 december 2025 23:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zag laatst een video van een trader: gewoon een prijslijst in tornexchange + plugin en een trade is maar een paar klikken![]()
Ik vlieg nu gewoon wat heen en weer en verkoop mijn xanax aan een paar traders. Zelf een trader worden of een bazaar openen is natuurlijk een stuk makkelijker. Moet je online zijn voor een bazaar? Want dat staat me tegen met een trader worden.
Ik denk ook niet direct dat de bazaar een goede investering is (250 points), maar ik vind het gewoon leuk om te hebben. Amy's Amazing Attic
Denk dat de meeste traders ook wel een bazaar hebben ja, want hoe raken ze anders de dingen die ze getrade hebben weer kwijt?
B-A-N-A-N-A-S 🎶![]()
Lekker!quote:Op dinsdag 2 december 2025 23:06 schreef devzero het volgende:
Maar goed, ik ben onderweg naar Honolulu en stuur @:mizzezamy wel een Mai Tai als ik land [ afbeelding ]
eerst even koken
B-A-N-A-N-A-S 🎶![]()
De hele "economie" van torn ontgaat me soms ook. Wie zou er een dartboard willen kopen en wat doen ze ermee?quote:Op dinsdag 2 december 2025 23:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Voor de bazaar hoef je niet online te zijn, je moet alleen wel spullen hebben om te verkopen
Ik denk ook niet direct dat de bazaar een goede investering is (250 points), maar ik vind het gewoon leuk om te hebben. Amy's Amazing Attic
Denk dat de meeste traders ook wel een bazaar hebben ja, want hoe raken ze anders de dingen die ze getrade hebben weer kwijt?![]()
Ik heb ook ooit een dartboard gekocht irl. Ik gebruikte het als prikbordquote:Op dinsdag 2 december 2025 23:45 schreef devzero het volgende:
[..]
De hele "economie" van torn ontgaat me soms ook. Wie zou er een dartboard willen kopen en wat doen ze ermee?
B-A-N-A-N-A-S 🎶![]()
Dat is tenminste nuttig, maar in torn?quote:Op dinsdag 2 december 2025 23:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb ook ooit een dartboard gekocht irl. Ik gebruikte het als prikbord![]()
was een reactie op meneer minipuntje die vraagt waar kree blijftquote:Op dinsdag 2 december 2025 23:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Nog 13 dagen werken en dan vakantie en wachten op 2026Uw ADH vitamine Worst
Ja geen idee. De plushies kun je omruilen voor punten als je het museum in mag. Maar wat kun je met de flowers?quote:Op dinsdag 2 december 2025 23:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is tenminste nuttig, maar in torn?
En waarom heeft niemand Sharknado gekocht in mn dvd store?
B-A-N-A-N-A-S 🎶![]()
Beetje matig, nog niet eens de zin gevonden om mn kerstboom op te zetten. Mja, komt wel weer.quote:
Hoe is het daar?Lemme hear you say this shit is bananas
B-A-N-A-N-A-S 🎶![]()
Kerstboomquote:Op woensdag 3 december 2025 00:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Beetje matig, nog niet eens de zin gevonden om mn kerstboom op te zetten. Mja, komt wel weer.
Hoe is het daar?hier staat hij al
Bod gedaan op huurhuis. Duimen.... donderdag 9 uur weet ik of ik hoogste bieder ben. Duimen![]()
![]()
Ik zet een nepboompje
Heel eerlijk? Zin in kerst
Kan nog niet afsluiten maar krijg hulpWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont![]()
Bieden op een huurhuis?quote:Op woensdag 3 december 2025 00:06 schreef _Mazi_ het volgende:
[..]
Kerstboomhier staat hij al
Bod gedaan op huurhuis. Duimen.... donderdag 9 uur weet ik of ik hoogste bieder ben. Duimen
Maar spannend, ik duim mee
B-A-N-A-N-A-S 🎶![]()
Ja huurhuizen die in de verkoop gaanquote:Op woensdag 3 december 2025 00:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Bieden op een huurhuis?
Maar spannend, ik duim mee![]()
![]()
BolkDon't follow me. I am lost too
.
![]()
.
Oooohhhh hahaha, ik dacht dat je voor de huurprijs boodquote:Op woensdag 3 december 2025 00:12 schreef _Mazi_ het volgende:
[..]
Ja huurhuizen die in de verkoop gaan1500 euro per maand ofzo
B-A-N-A-N-A-S 🎶![]()
Neequote:Op woensdag 3 december 2025 00:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Bieden op een huurhuis?
Maar spannend, ik duim mee
[..]
Oooohhhh hahaha, ik dacht dat je voor de huurprijs bood1500 euro per maand ofzo
Huurhuizen die in de verkoop gaan.
21.000 overboden. Maar ben bang dat ik er naast grijp![]()
quote:Op woensdag 3 december 2025 00:10 schreef mario390 het volgende:
schuren moet ik me , willt erder maar kunnt niet weg![]()
Ja, tegenwoordig moet je veel overbieden, maar hopelijk heb je geluk!quote:Op woensdag 3 december 2025 00:17 schreef _Mazi_ het volgende:
[..]
Nee
Huurhuizen die in de verkoop gaan.
21.000 overboden. Maar ben bang dat ik er naast grijp
En nu ga ik snel een slaappoging doen
B-A-N-A-N-A-S 🎶![]()
Mooiquote:Op woensdag 3 december 2025 00:31 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Fijn.
Ja hier gaat het wel oke.![]()
![]()
Ten eerste heb ik niet zulke rare poten en ten tweede wil ik geen konijn om mijn poot.quote:Op dinsdag 2 december 2025 20:09 schreef Kissingbird het volgende:
Oww schattige sokken voor @:homijn of rabbit![]()
[ afbeelding ]
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
![]()
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
![]()
![]()
![]()
Eitje, ondanks barstende hoofdpijn en een nachtmerrie van hier tot de maan
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Koekoek
Neus zit dicht en ik ben daardoor pissedWerewolf
Liever een neus die dicht zit dan een verstopte neus. Ik ben vorige maand drie kwartier aan het zoeken geweest
Hihiquote:Op woensdag 3 december 2025 01:50 schreef Homijn het volgende:
Liever een neus die dicht zit dan een verstopte neus. Ik ben vorige maand drie kwartier aan het zoeken geweest
SlaapwelWerewolf
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 03-12-2025 02:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Dat zijn 3 punten, dev. Voetbal is duidelijk niet jouw ding.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Oh, ik dacht dat het hockey wasquote:Op woensdag 3 december 2025 02:52 schreef KillemWieft het volgende:
Dat zijn 3 punten, dev. Voetbal is duidelijk niet jouw ding.![]()
Ja met mij wel en met jou?quote:
Ik lig al in bed, dus ik ben zo weg.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Gaat lekker hoor.quote:Op woensdag 3 december 2025 03:40 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ja met mij wel en met jou?
Ik lig al in bed, dus ik ben zo weg.
Oh slaap lekker man. Ik houd hier de wacht wel.![]()
Zover is het nog niet.quote:Op woensdag 3 december 2025 03:42 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Gaat lekker hoor.
Oh slaap lekker man. Ik houd hier de wacht wel.
Waar ga je vandaag aan werken?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Hij gaat de wereld veroveren. Duhquote:Op woensdag 3 december 2025 03:49 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Zover is het nog niet.
Waar ga je vandaag aan werken?![]()
Gaan er weer koppen rollen in Torn?quote:Op woensdag 3 december 2025 03:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij gaat de wereld veroveren. DuhProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ben bezig met een tool te ontwikkelen dmv vibe coding (wat overigens erg leuk is)quote:Op woensdag 3 december 2025 03:53 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Gaan er weer koppen rollen in Torn?
Wil vandaag eens kijken of de market data kan laden om zo goede deals te vinden.![]()
Moet opeens denken aan deze scène uit Scarface.quote:Op woensdag 3 december 2025 03:57 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ben bezig met een tool te ontwikkelen dmv vibe coding (wat overigens erg leuk is)
Wil vandaag eens kijken of de market data kan laden om zo goede deals te vinden.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Scarface, goede filmquote:Op woensdag 3 december 2025 04:08 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Moet opeens denken aan deze scène uit Scarface.
[ afbeelding ]![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Harold verwoerdThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Bolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Ja ik ga ook nog een uurtje liggen denk ikIk heb er één en ik ben er trots op
MorguhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Morguh. Dat gaat je niet meer lukken nuquote:Op woensdag 3 december 2025 06:13 schreef gebrokenglas het volgende:
Goedemorgen. Ik moet Lovely inhalen!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Blubskequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Helloquote:
Onrustig maar ben ongesteldWerewolf
quote:Op woensdag 3 december 2025 06:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh. Dat gaat je niet meer lukken nu![]()
![]()
Je bent er ook bijna niet. Lovely wel.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb helaas niet de tijd om hier veel te zitten.quote:Op woensdag 3 december 2025 06:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je bent er ook bijna niet. Lovely wel.![]()
ik kwam er te laat , van vanavond totquote:Op woensdag 3 december 2025 06:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je bent er ook bijna niet. Lovely wel.
ochtend hadde ik gastspel op 2![]()
ach, ik ben er ook enkel in de ochtend even en deed toch wel aardig mee bovenin, tot halverwege ik veel minder scoorde. Ben de laatste tijd ook later wakkerquote:Op woensdag 3 december 2025 06:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb helaas niet de tijd om hier veel te zitten.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Nee klopt. Jij hebt werk waar je niet bij kan bolken.quote:Op woensdag 3 december 2025 06:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb helaas niet de tijd om hier veel te zitten.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
zeker waar, maar ga mijn ritme er niet voor omgooien of weet ik wat
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Dat is jammer. Vannacht op tijd zijn hè.quote:Op woensdag 3 december 2025 06:27 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik kwam er te laat , van vanavond tot
ochtend hadde ik gastspel op 2Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik kom bewust wat later.quote:Op woensdag 3 december 2025 06:28 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
ach, ik ben er ook enkel in de ochtend even en deed toch wel aardig mee bovenin, tot halverwege ik veel minder scoorde. Ben de laatste tijd ook later wakkerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Groot gelijk UN. slapen is veel fijner en gezonder.quote:Op woensdag 3 december 2025 06:29 schreef _UserName_ het volgende:
zeker waar, maar ga mijn ritme er niet voor omgooien of weet ik watWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
meestal een uurtje, hooguit 2 in de ochtend. Dat is het voor mij. Ga zo ook de bank op, vrouwlief wordt ook zo wakker, ik werken straksTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
ben weer 1 ,maar hoe langquote:Op woensdag 3 december 2025 06:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is jammer. Vannacht op tijd zijn hè.![]()
Ja koffie gvd. En twee paracetamol graag. #hoofdpijnIk heb er één en ik ben er trots op
Ik denk niet lang, moet je vannacht maar goed je best doenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
* gebrokenglas schenkt koffie in voor DJMO, met 2 paracetamol, met een glas water (een heel glas, geen gebroken glas).quote:Op woensdag 3 december 2025 06:42 schreef DJMO het volgende:
Ja koffie gvd. En twee paracetamol graag. #hoofdpijn![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 december 2025 06:42 schreef DJMO het volgende:
Ja koffie gvd. En twee paracetamol graag. #hoofdpijn
gaat niet moet wakker donderdag rijdenquote:Op woensdag 3 december 2025 06:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk niet lang, moet je vannacht maar goed je best doen
met bus graz kerstmarkt![]()
quote:Op woensdag 3 december 2025 06:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas schenkt koffie in voor DJMO, met 2 paracetamol, met een glas water (een heel glas, geen gebroken glas).
[ afbeelding ]
Danku. Kan het vandaag goed gebruiken.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
Veel sterktequote:Op woensdag 3 december 2025 07:01 schreef DJMO het volgende:
[..]![]()
[..]
Danku. Kan het vandaag goed gebruiken.![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 december 2025 07:01 schreef DJMO het volgende:
[..]![]()
[..]
Danku. Kan het vandaag goed gebruiken.Ja snap ik,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gefeliciteerd DJMO. Je zit daar voor een goed doel, voor jou maar ook voor je kinderen. Ze weten waarom het niet kan nu, jij weet ook waarom het nu even niet kan. Gelukkig mogen ze wel op bezoek komen en hopelijk doen ze dat. En anders kan je ze daarna altijd weer in je armen sluiten moet je maar denken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat ik nou in Bosch en Duin zitten
Ik heb er één en ik ben er trots op
Morguhquote:
![]()
Lekker
![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 03-12-2025 07:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Ik voel me fucking slecht
SlaapwelWerewolf
Slaap lekkerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: