Voor de bazaar hoef je niet online te zijn, je moet alleen wel spullen hebben om te verkopenquote:Op dinsdag 2 december 2025 23:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zag laatst een video van een trader: gewoon een prijslijst in tornexchange + plugin en een trade is maar een paar klikken![]()
Ik vlieg nu gewoon wat heen en weer en verkoop mijn xanax aan een paar traders. Zelf een trader worden of een bazaar openen is natuurlijk een stuk makkelijker. Moet je online zijn voor een bazaar? Want dat staat me tegen met een trader worden.
Lekker!quote:Op dinsdag 2 december 2025 23:06 schreef devzero het volgende:
Maar goed, ik ben onderweg naar Honolulu en stuur @:mizzezamy wel een Mai Tai als ik land [ afbeelding ]
eerst even koken
De hele "economie" van torn ontgaat me soms ook. Wie zou er een dartboard willen kopen en wat doen ze ermee?quote:Op dinsdag 2 december 2025 23:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Voor de bazaar hoef je niet online te zijn, je moet alleen wel spullen hebben om te verkopen
Ik denk ook niet direct dat de bazaar een goede investering is (250 points), maar ik vind het gewoon leuk om te hebben. Amy's Amazing Attic
Denk dat de meeste traders ook wel een bazaar hebben ja, want hoe raken ze anders de dingen die ze getrade hebben weer kwijt?
Ik heb ook ooit een dartboard gekocht irl. Ik gebruikte het als prikbordquote:Op dinsdag 2 december 2025 23:45 schreef devzero het volgende:
[..]
De hele "economie" van torn ontgaat me soms ook. Wie zou er een dartboard willen kopen en wat doen ze ermee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |