Dat is tenminste nuttig, maar in torn?quote:Op dinsdag 2 december 2025 23:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb ook ooit een dartboard gekocht irl. Ik gebruikte het als prikbord
was een reactie op meneer minipuntje die vraagt waar kree blijftquote:Op dinsdag 2 december 2025 23:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Nog 13 dagen werken en dan vakantie en wachten op 2026
Ja geen idee. De plushies kun je omruilen voor punten als je het museum in mag. Maar wat kun je met de flowers?quote:Op dinsdag 2 december 2025 23:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is tenminste nuttig, maar in torn?
Beetje matig, nog niet eens de zin gevonden om mn kerstboom op te zetten. Mja, komt wel weer.quote:
Kerstboomquote:Op woensdag 3 december 2025 00:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Beetje matig, nog niet eens de zin gevonden om mn kerstboom op te zetten. Mja, komt wel weer.
Hoe is het daar?
Bieden op een huurhuis?quote:Op woensdag 3 december 2025 00:06 schreef _Mazi_ het volgende:
[..]
Kerstboomhier staat hij al
Bod gedaan op huurhuis. Duimen.... donderdag 9 uur weet ik of ik hoogste bieder ben. Duimen
Ja huurhuizen die in de verkoop gaanquote:Op woensdag 3 december 2025 00:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Bieden op een huurhuis?
Maar spannend, ik duim mee
Oooohhhh hahaha, ik dacht dat je voor de huurprijs boodquote:Op woensdag 3 december 2025 00:12 schreef _Mazi_ het volgende:
[..]
Ja huurhuizen die in de verkoop gaan
Neequote:Op woensdag 3 december 2025 00:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Bieden op een huurhuis?
Maar spannend, ik duim mee
[..]
Oooohhhh hahaha, ik dacht dat je voor de huurprijs bood1500 euro per maand ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |