Ik mis @martinmarvelous met zijn blote billen plaatjesquote:Op dinsdag 2 december 2025 22:42 schreef hemarookworst het volgende:
deze strijd doet me beetje denken aan de dts tijden vroeger
en @appartementencomplexquote:Op dinsdag 2 december 2025 22:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik mis @:martinmarvelous met zijn blote billen plaatjes
quote:Op dinsdag 2 december 2025 22:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik mis @:martinmarvelous met zijn blote billen plaatjes
We hebben een hoop "mooie" karakters voorbij zien komen de afgelopen 8 jaarquote:Op dinsdag 2 december 2025 22:48 schreef hemarookworst het volgende:
je kan een mooi geschiedenisboek schrijven over dts
Vertel eens wat?quote:Op dinsdag 2 december 2025 22:48 schreef hemarookworst het volgende:
je kan een mooi geschiedenisboek schrijven over dts
Veel strenger geworden ook.quote:Op dinsdag 2 december 2025 22:49 schreef devzero het volgende:
[..]
We hebben een hoop "mooie" karakters voorbij zien komen de afgelopen 8 jaarDTS is wel een stuk rustiger geworden qua karakter
Allemaal opgesloten?quote:Op dinsdag 2 december 2025 22:49 schreef devzero het volgende:
[..]
We hebben een hoop "mooie" karakters voorbij zien komen de afgelopen 8 jaarDTS is wel een stuk rustiger geworden qua karakter
Ok, bij deze ben je gewaarschuwd! Al ben ik niet van plan je aan te vallen nuquote:Op dinsdag 2 december 2025 01:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Als jullie even een waarschuwing hadden gegeven, dan had ik me wel uitgekleed voor jullie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |