gaat niet moet wakker donderdag rijdenquote:Op woensdag 3 december 2025 06:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk niet lang, moet je vannacht maar goed je best doen
quote:Op woensdag 3 december 2025 06:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas schenkt koffie in voor DJMO, met 2 paracetamol, met een glas water (een heel glas, geen gebroken glas).
[ afbeelding ]
Danku. Kan het vandaag goed gebruiken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Veel sterktequote:Op woensdag 3 december 2025 07:01 schreef DJMO het volgende:
[..]![]()
[..]
Danku. Kan het vandaag goed gebruiken.
quote:Op woensdag 3 december 2025 07:01 schreef DJMO het volgende:
[..]![]()
[..]
Danku. Kan het vandaag goed gebruiken.Ja snap ik,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gefeliciteerd DJMO. Je zit daar voor een goed doel, voor jou maar ook voor je kinderen. Ze weten waarom het niet kan nu, jij weet ook waarom het nu even niet kan. Gelukkig mogen ze wel op bezoek komen en hopelijk doen ze dat. En anders kan je ze daarna altijd weer in je armen sluiten moet je maar denken.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat ik nou in Bosch en Duin zitten
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Morguhquote:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 03-12-2025 07:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |