1 iemand die ik niet mis is streepje @_--_ aka @SecretPret die het huisadres van Stien Struis had achterhaald en dat hier poste.quote:
Uit Groningen toch?quote:Op dinsdag 2 december 2025 22:50 schreef devzero het volgende:
[..]
1 iemand die ik niet mis is streepje @:_--_ aka @:secretpret die het huisadres van Stien Struis had achterhaald en dat hier poste.
watquote:Op dinsdag 2 december 2025 22:50 schreef devzero het volgende:
[..]
1 iemand die ik niet mis is streepje @:_--_ aka @:secretpret die het huisadres van Stien Struis had achterhaald en dat hier poste.
Ik heb een speciale "naked" loadout. Hoewel het eigenlijk "strand" moet heten, want ik heb natuurlijk wel nog een zwembroekje aan met snorkels.quote:Op dinsdag 2 december 2025 22:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ok, bij deze ben je gewaarschuwd! Al ben ik niet van plan je aan te vallen nu
Ja. Hij was zo trots dat hij het gymnasium deed. Een soort Groningse masterberum die zich beter voelde dan iedereenquote:
Een gele?quote:Op dinsdag 2 december 2025 22:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb een speciale "naked" loadout. Hoewel het eigenlijk "strand" moet heten, want ik heb natuurlijk wel nog een zwembroekje aan met snorkels.
Best wel ja...quote:Op dinsdag 2 december 2025 22:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja. Hij was zo trots dat hij het gymnasium deed. Een soort Groningse masterberum die zich beter voelde dan iedereen
Ja, ooit eens 's nachts. Maar toenmalig mod flippee zat op de DTS discord server (van naatje), dus die post was snel wegquote:
Aah een narcist ofzo?quote:Op dinsdag 2 december 2025 22:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja. Hij was zo trots dat hij het gymnasium deed. Een soort Groningse masterberum die zich beter voelde dan iedereen
Jij bent dan ook competent nudistquote:Op dinsdag 2 december 2025 22:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb een speciale "naked" loadout. Hoewel het eigenlijk "strand" moet heten, want ik heb natuurlijk wel nog een zwembroekje aan met snorkels.
Ik hoop dat ik dat nudist blijf behoudenquote:Op dinsdag 2 december 2025 22:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jij bent dan ook competent nudist
Oja. Flip was niet zo'n fan van mijquote:Op dinsdag 2 december 2025 22:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, ooit eens 's nachts. Maar toenmalig mod flippee zat op de DTS discord server (van naatje), dus die post was snel weg
Veel naked attacks blijven doen dan.quote:Op dinsdag 2 december 2025 22:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik dat nudist blijf behouden
Ik zag laatst een video van een trader: gewoon een prijslijst in tornexchange + plugin en een trade is maar een paar klikkenquote:Op dinsdag 2 december 2025 22:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Veel naked attacks blijven doen dan.
Ik heb een bazaar geopend om tycoon te worden, vind ik toch leuker dan trader
ja gewoon zoals verwachtquote:Op dinsdag 2 december 2025 23:17 schreef StevenHyde het volgende:
Hoe smaakte je 1 euro bigmac hema?
Gewoon naar bigmac?
Ja best wel stiekemquote:Op dinsdag 2 december 2025 23:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
mario is stiekem best wel een poepie he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |