quote:Op dinsdag 2 december 2025 19:49 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Ja, stroom![]()
Heb trouwens gedaan, plaatje van de worst met de prompt: The sausage smokes the sigarette. He suddenly needs to cough and the sigarette flies out of his mouth
maaaaanquote:Op dinsdag 2 december 2025 19:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik ging toen trollen op random mensen omdat je ze kon krabbelen als vreemde
quote:Op dinsdag 2 december 2025 19:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
die ken ik al van hyves, toen ik nog geen hemarookworst heette op het internet
Birdiequote:Op dinsdag 2 december 2025 19:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]oh heb je die naam al zo lang!!
1 jaar eerder dan hier op een ander forumquote:Op dinsdag 2 december 2025 19:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]oh heb je die naam al zo lang!!
Ik draai het lokaal op twee GPU's met elk 24GB aan geheugenquote:Op dinsdag 2 december 2025 19:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ja hier ook. Zijn zat goede ai foto en filmpjes sites.
Benieuwd naar het filmpje.
Toch al wat jaartjes zie ikquote:Op dinsdag 2 december 2025 20:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
1 jaar eerder dan hier op een ander forum
echt? had jij sexy foto's van jezelf op hyves?quote:Op dinsdag 2 december 2025 19:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
maaaaan![]()
ik had mooie meisjes in hyvesvriendlist
nee hoor,niks van mequote:Op dinsdag 2 december 2025 20:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
echt? had jij sexy foto's van jezelf op hyves?
aaahhhhhhquote:Op dinsdag 2 december 2025 20:09 schreef Kissingbird het volgende:
Oww schattige sokken voor @:homijn of rabbit![]()
[ afbeelding ]
had je geen account met foto's van jezelf, maar de meiden accepteren jou wel als vriend?quote:
wel en ook selfde groupthemenquote:Op dinsdag 2 december 2025 20:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
had je geen account met foto's van jezelf, maar de meiden accepteren jou wel als vriend?
oww dat is jammerquote:Op dinsdag 2 december 2025 20:15 schreef Wrapster het volgende:
Filmpje is niet wat het zou moeten zijn
He bah..quote:
meisjes poepen niet???quote:Op dinsdag 2 december 2025 20:19 schreef mario390 het volgende:
[..]
music, meisjes poepen niet,
vakantie, en nog meer
Meisjes poepen nietquote:Op dinsdag 2 december 2025 20:19 schreef mario390 het volgende:
[..]
music, meisjes poepen niet,
vakantie, en nog meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |