wel en ook selfde groupthemenquote:Op dinsdag 2 december 2025 20:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
had je geen account met foto's van jezelf, maar de meiden accepteren jou wel als vriend?
oww dat is jammerquote:Op dinsdag 2 december 2025 20:15 schreef Wrapster het volgende:
Filmpje is niet wat het zou moeten zijn
He bah..quote:
meisjes poepen niet???quote:Op dinsdag 2 december 2025 20:19 schreef mario390 het volgende:
[..]
music, meisjes poepen niet,
vakantie, en nog meer
Meisjes poepen nietquote:Op dinsdag 2 december 2025 20:19 schreef mario390 het volgende:
[..]
music, meisjes poepen niet,
vakantie, en nog meer
Waar komt die onzin eigenlijk vandaan?quote:
hyves heeft echt overal groepen voorquote:Op dinsdag 2 december 2025 20:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waar komt die onzin eigenlijk vandaan?
Dat is al lang geleden Hyvesquote:Op dinsdag 2 december 2025 20:22 schreef mario390 het volgende:
zijn somige hyvesgroups gewezen met
meisjes poepen niet, poepen wel,
poepen niet in de school,
Nooit van gehoord. Lees het steeds hier.quote:Op dinsdag 2 december 2025 20:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hyves heeft echt overal groepen voor
Nee, geen idee waar die verwrongen AI dit nou weer vandaan heeft... De prompt was duidelijk lijkt me.quote:
De sigaret wordt niet nat, dat klopt al niet.quote:Op dinsdag 2 december 2025 20:25 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Nee, geen idee waar die verwrongen AI dit nou weer vandaan heeft... De prompt was duidelijk lijkt me.
Details...quote:Op dinsdag 2 december 2025 20:26 schreef RedShoe het volgende:
[..]
De sigaret wordt niet nat, dat klopt al niet.
de standaard beveiligingsinstellingen waren ook kut, dus je kon standaard vreemden gaan krabbelen, maakte ik dus met kloonaccount als trollpuber graag gebruik vanquote:Op dinsdag 2 december 2025 20:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nooit van gehoord. Lees het steeds hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |