Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11
[ afbeelding ]
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
[ afbeelding ]
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
[ afbeelding ]
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJan
[ afbeelding ]Cap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
[ afbeelding ]
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
[ afbeelding ]
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Hij zelf en 1 van de greta's, weet ff niet welke.quote:Op dinsdag 2 december 2025 20:03 schreef spapaars het volgende:
Wie is voor dat kapsel verantwoordelijk?
[ afbeelding ]
Kim heeft hem nog steedsquote:Op dinsdag 2 december 2025 20:05 schreef KinKiJan het volgende:
Die welbekende nostalgische loodsjas-look-a-like
hij geeft mij ook een te hoog creep gehalte afquote:Op dinsdag 2 december 2025 20:11 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Die kan echt niks meer goed doen lijkt het
Nou idd..maar ik denk dat hij dat zelf niet door heeft. Misschien dan wel goed dat hij even wordt aangepaktquote:Op dinsdag 2 december 2025 20:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij geeft mij ook een te hoog creep gehalte af
is ze te dun/mager dan?quote:Op dinsdag 2 december 2025 20:17 schreef Hagenesie het volgende:
Chess mag ook wel eens een rolletje krijgen.
Misschien moet ie Limburgs proberen bij 'T'quote:Op dinsdag 2 december 2025 20:12 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hij mag niet meer "Meit" zeggen en ook niet meer "Lievert"![]()
Die meiden hitsen elkaar ook wel op tegen hem, maar idd hij heeft een hoog stalker gehalte.quote:Op dinsdag 2 december 2025 20:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij geeft mij ook een te hoog creep gehalte af
Nee joh die zien we Donderdag pasquote:Op dinsdag 2 december 2025 20:23 schreef greysbones het volgende:
nou op de valreep mogen we de roast zien?
1 a 2quote:Op dinsdag 2 december 2025 20:23 schreef Cirilico het volgende:
Hoeveel roasts halen we nog voor het eind?
quote:Op dinsdag 2 december 2025 20:23 schreef greysbones het volgende:
nou op de valreep mogen we de roast zien?
Jan zit nu in India voor een of ander nieuw programmaquote:Op dinsdag 2 december 2025 20:24 schreef KinKiJan het volgende:
Is die gast nou nog niet weg bij SBS6? Die ging toch naar RTL 112 gebeuren doen?
quote:Op dinsdag 2 december 2025 20:28 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Van Pamelen
[ afbeelding ]
Zou een broer van Dilan Yeşilgöz kunnen zijn
quote:Op dinsdag 2 december 2025 20:28 schreef Cirilico het volgende:
Hij klonk minder vals nu Roma het oplas.
voor een Juf leest ze verrekte slecht voorquote:Op dinsdag 2 december 2025 20:28 schreef Cirilico het volgende:
Hij klonk minder vals nu Roma het oplas.
Wel zielig hoe ze steeds op hem zitten te haten.quote:Op dinsdag 2 december 2025 20:30 schreef ChocoFan het volgende:
Godzijdank het is afgelopen.
En morgen maken de dames Roland kapoet. Wat een loeders.
Ze hadden directeurtje als Sinterklaas moeten laten opdraven in de loods.quote:Op dinsdag 2 december 2025 21:29 schreef freaky40 het volgende:
Nou die Sinterklaas was daar vorig jaar ook al eens in de loods. Ook met gedichten, en ik vond het een beetje een deugsinterklaas toen en zat nu ook al weer wat zuinigjes te kijken bij sommige 'harde grappen'. Niet bepaald een SBS-Sinterklaas, maar we gaan het morgen zien wat zijn oordeel zal zijn.
Fadi 'ghost' Merlijn even lekker. Die bakvis denkt gelijk dat hij wat in haar ziet maar zegt zelf dat het een 'broer/zus relatie' is, nog zo'n dooddoener maar ondertussen. En dan helemaal door de grond zakken in de natte ruimte en gelijk Erik weer to the rescue, die ziet zijn kans schoon omdat Fatima toch wel afhaakt ondanks het uitpraten van de fittie. Roland blijft als een ware psychopaat om Mercedes heen zwermen en krijgt morgen pas een echte roast voor zijn kiezen van haar...
mwahhquote:Op dinsdag 2 december 2025 21:40 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Wel zielig hoe ze steeds op hem zitten te haten.
Eigenlijk doet Merlijn het zelfde met Fadi en daar kijkt men toch weer anders naar. Merlijn is zielig en Roland een lulquote:Op woensdag 3 december 2025 09:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
mwahh
hij lijkt ook een behoorlijke plaat voor zijn kop te hebben en gaat driftig door met zijn halve versier pogingen
ik zie er hier weinig die Merlijn zielig vindenquote:Op woensdag 3 december 2025 09:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Eigenlijk doet Merlijn het zelfde met Fadi en daar kijkt men toch weer anders naar. Merlijn is zielig en Roland een lul
Hier niet maar daar wel, ze wordt aan alle kanten getroost. Roland krijgt de éne kat na de andere naar zijn hoofd, mag geen meis zeggen of lieverd. Dames zijn erop uit om hem aan te pakken omdat hij verliefd is.quote:Op woensdag 3 december 2025 09:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zie er hier weinig die Merlijn zielig vinden
ik zou er ook voor passen meid en lieverdquote:Op woensdag 3 december 2025 09:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Hier niet maar daar wel, ze wordt aan alle kanten getroost. Roland krijgt de éne kat na de andere naar zijn hoofd, mag geen meis zeggen of lieverd. Dames zijn erop uit om hem aan te pakken omdat hij verliefd is.
Nahh.. hij zei "sorry meis" geen meid, redelijk onschuldig. Lieverd hou ik ook niet zo van maar dat kan denigrerend overkomen en denk niet dat hij dat zo bedoelde.quote:Op woensdag 3 december 2025 09:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zou er ook voor passen meid en lieverd
we hebben niet met elkaar geknikkerd
Dat is meer voor als je elkaar wel goed kent en een band hebt denk ik. Of als je niet op vrouwen valt en een wat nadrukkelijke vrouwelijke kant hebtquote:Op woensdag 3 december 2025 09:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Nahh.. hij zei "sorry meis" geen meid, redelijk onschuldig. Lieverd hou ik ook niet zo van maar dat kan denigrerend overkomen en denk niet dat hij dat zo bedoelde.
Same, net als Marlijn die op types als Thomas en Angelo valt, maar die zijn van Lisa, dus dan maar Fadi, die meer haar broer is en blablablaquote:Op woensdag 3 december 2025 09:57 schreef schetterklep het volgende:
Ik vind het geen boeiend hoofdstuk in het geheel eigenlijk
Hij zei sorry meis tegen Terese in de badkamer omdat hij tegen haar aanstoten of zo. Ik vond de reactie van haar wat overdreven en onnodig. Mag je hem wat creepy vinden maar die meiden zijn wel wat vals bezig.quote:Op woensdag 3 december 2025 09:57 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Dat is meer voor als je elkaar wel goed kent en een band hebt denk ik. Of als je niet op vrouwen valt en een wat nadrukkelijke vrouwelijke kant hebtRoland snapt dan weer niet dat die band er niet is vanuit Mercedes die daar ook wel wat duidelijker in mag zijn. Ik vind het geen boeiend hoofdstuk in het geheel eigenlijk
Er werd door Thérèse gedaan alsof ie een moord had gepleegd, nadat hij haar per ongeluk aanstootte met de lade en zich daar voor verontschuldigde. Het is een rare gast, maar het lijkt echt een missie van die dames om hem steeds als een of ander seksueel roofdier af te schilderen die hen ieder moment kan gaan bespringen. Een hoog 'mean girls' gehalte imo.quote:Op woensdag 3 december 2025 09:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
mwahh
hij lijkt ook een behoorlijke plaat voor zijn kop te hebben en gaat driftig door met zijn halve versier pogingen
ik vind Therése sowieso twijfelachtig in haar doen en latenquote:Op woensdag 3 december 2025 10:15 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Er werd door Thérèse gedaan alsof ie een moord had gepleegd, nadat hij haar per ongeluk aanstootte met de lade en zich daar voor verontschuldigde. Het is een rare gast, maar het lijkt echt een missie van die dames om hem steeds als een of ander seksueel roofdier af te schilderen die ze ieder moment kan gaan bespringen. Een hoog 'mean girls' gehalte imo.
Therese is een deugmutsje pur sang, een hysterica. Kon familie van die andere Limburgse zijn, Anna die daar heeft gezeten.quote:Op woensdag 3 december 2025 10:15 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Er werd door Thérèse gedaan alsof ie een moord had gepleegd, nadat hij haar per ongeluk aanstootte met de lade en zich daar voor verontschuldigde. Het is een rare gast, maar het lijkt echt een missie van die dames om hem steeds als een of ander seksueel roofdier af te schilderen die hen ieder moment kan gaan bespringen. Een hoog 'mean girls' gehalte imo.
Ik denk dat Therese de boel flink opstookt (ook buiten de uitzendingen om), zodat de kwestie Roland/Mercedes nooit helemaal kan worden afgesloten en ze in ieder geval over iets kan praten met Mercedes.quote:Op woensdag 3 december 2025 10:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind Therése sowieso twijfelachtig in haar doen en laten
maar blijft staan dat Roland zich als een creep gedraagt en overkomt
Maar daar krijg je toch ook de kriebels van. Heb dit een keer meegemaakt met een aanrijding van mijn zoon, op de fiets en een automobilist. Ik opperde om de politie te bellen. Automobilist: "Daar komen ze niet voor, schatje."quote:Op dinsdag 2 december 2025 20:12 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hij mag niet meer "Meit" zeggen en ook niet meer "Lievert"![]()
Onzin Roland zei het helemaal niet denigrerend. Compleet ander verhaal. Therese wilde duidelijk scoren bij Mercedes om hem af te katten.quote:Op woensdag 3 december 2025 12:23 schreef Gia het volgende:
[..]
Maar daar krijg je toch ook de kriebels van. Heb dit een keer meegemaakt met een aanrijding van mijn zoon, op de fiets en een automobilist. Ik opperde om de politie te bellen. Automobilist: "Daar komen ze niet voor, schatje."
Ja sorry, dan ben je bij mij aan het verkeerde adres. Heb die vent even goed bijgepeerd.
Sommige kerels gebruiken dat soort woorden op een denigrerende manier. Roland is zo'n kerel.
Lijkt het wel op ja, maar maak geen grapjes in de richting van haar relatie, dan is het weer huilen geblazenquote:Op woensdag 3 december 2025 12:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Onzin Roland zei het helemaal niet denigrerend. Compleet ander verhaal. Therese wilde duidelijk scoren bij Mercedes om hem af te katten.
Ja, snap ook niet zo goed waarom Therese zich er mee moet bemoeien, maar dat is een beetje dat jonge meisjes gegiechel. Snap ook niet waarom een gast van 35 iets wil met iemand die 15 jaar jonger is en ook nog denkt dat hij daar kans bij maakt! Dan vind ik het niet zielig dat hij belachelijk gemaakt wordt, want dat is ook belachelijk.quote:Op woensdag 3 december 2025 12:37 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Lijkt het wel op ja, maar maak geen grapjes in de richting van haar relatie, dan is het weer huilen geblazen
Ze doet mij aan Djinty denken qua gedrag. Die deed zich ook voor als keurig meisje maar was intussen net zo'n stokerd.quote:Op woensdag 3 december 2025 11:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Therese is een deugmutsje pur sang, een hysterica. Kon familie van die andere Limburgse zijn, Anna die daar heeft gezeten.
Djinty en Valentijnequote:Op woensdag 3 december 2025 19:20 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ze doet mij aan Djinty denken qua gedrag. Die deed zich ook voor als keurig meisje maar was intussen net zo'n stokerd.
Goedkoop was die of nietquote:Op woensdag 3 december 2025 19:31 schreef spapaars het volgende:
helaas geen keuken, we beginnen weer!
was meer eenquote:
quote:Op woensdag 3 december 2025 19:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
was meer een
ik maai Floris even onderuit
quote:Op woensdag 3 december 2025 19:35 schreef Was-beer het volgende:
Nooit gedacht dat ik dit ging zeggen maar ik mis Bern
Dat was een ander programma.quote:Op woensdag 3 december 2025 19:35 schreef Was-beer het volgende:
Nooit gedacht dat ik dit ging zeggen maar ik mis Bern
Niks mis mee, kun je verwachten als je er al 9 jaar in zit en die anderen net 3 dagenquote:
quote:Op woensdag 3 december 2025 19:36 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Niks mis mee, kun je verwachten als je er al 9 jaar in zit en die anderen net 3 dagen
Ja, dat is wat het is...quote:Op woensdag 3 december 2025 19:38 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Die gaan uitgesloten worden de volgende ronde
quote:Op woensdag 3 december 2025 19:40 schreef KinKiJan het volgende:
Opdonderen, daar houdt Fatima niet van
Ik dacht dat ze over zei, hoe dan ook, verschrikkelijk fout.quote:Op woensdag 3 december 2025 19:41 schreef greysbones het volgende:
roland is boven de gordel gegaan
ehhh boven roma??
beide fout jaquote:Op woensdag 3 december 2025 19:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze over zei, hoe dan ook, verschrikkelijk fout.
En nu tetteren, wat denk je dat mijn oma er van vindt. Had je misschien je benen bij elkaar moeten houden Roma.quote:
ja dat vind ik ook een beetje makkelijk scoren van Romaquote:Op woensdag 3 december 2025 19:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En nu tetteren, wat denk je dat mijn oma er van vindt. Had je misschien je benen bij elkaar moeten houden Roma.
Een loeder en Engels kan ze niet goed uitspreken, doe het dan niet.quote:
Dat ookquote:Op woensdag 3 december 2025 19:45 schreef Scottie16 het volgende:
XDie Roland is toch ook een domfiguur
Allemaal heb ik zojuist besloten.quote:Op woensdag 3 december 2025 19:45 schreef Scottie16 het volgende:
XDie Roland is toch ook een domfiguur
populariteit opkrikkenquote:
Nee die staan onderaan, mag niet, is ongeschreven regelquote:Op woensdag 3 december 2025 19:49 schreef greysbones het volgende:
dan kies je toch 100 punten de ratten
Merry als in: merry go round?quote:Op woensdag 3 december 2025 19:50 schreef schetterklep het volgende:
Merry was er klaar meeKomt goed uit, wij ook met jou
met dat aangeknaagde haarquote:
nee ik ook nietquote:
Beste vriendin geloof ik.quote:Op woensdag 3 december 2025 20:06 schreef greysbones het volgende:
Zus Fadi is een Valentijne
oow edit een beste vriendin
Echt de arrogantie straalt van dat smoelwerk afquote:Op woensdag 3 december 2025 20:05 schreef greysbones het volgende:
en dan zegt Julia
ik moet meer in mezelf gaan geloven![]()
Een hypocriet loeder.quote:Op woensdag 3 december 2025 20:07 schreef KinKiJan het volgende:
Therese zit te janken om 'meid', maar noemt die vrouw 'moedertje' ...
Maar niet in haar gezicht ..quote:Op woensdag 3 december 2025 20:07 schreef KinKiJan het volgende:
Therese zit te janken om 'meid', maar noemt die vrouw 'moedertje' ...
Ja, waarom doe je dat?quote:Op woensdag 3 december 2025 20:08 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Maar niet in haar gezicht ..
Waarom verdedig ik dat loeder eigenlijk ..
Das voor kinderen, weet niet of dat nou zo handig isquote:Op woensdag 3 december 2025 20:19 schreef greysbones het volgende:
kan iemand even een liedje opzetten voor roland?
LET IT GOOOOOO
Ich bin wie duquote:Op woensdag 3 december 2025 20:19 schreef greysbones het volgende:
kan iemand even een liedje opzetten voor roland?
LET IT GOOOOOO
werkt ook op FOK!quote:Op woensdag 3 december 2025 20:20 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Das voor kinderen, weet niet of dat nou zo handig is
FEBO blij, weer een week drama om niks.quote:Op woensdag 3 december 2025 20:20 schreef Chanel5 het volgende:
Kijk uit wat je zegt, ze lult alles door.
Hij zei zelfs nog .. Maar ik vindt je niet leukquote:Op woensdag 3 december 2025 20:22 schreef Soury het volgende:
Wat lieeeffffff zegt Therese, het is ook maar net wie het zegt.
Julia/romaquote:Op woensdag 3 december 2025 20:29 schreef KinKiJan het volgende:
Nou ja, die paar weken/dagen kunnen er ook nog wel bij, er zijn er die er al langer te lang zitten....
Ja drama om niks, ze had verleden maand al moeten wieberen.quote:Op woensdag 3 december 2025 20:28 schreef KinKiJan het volgende:
'Deze maand', dus gewoon aan het eind van de cyclus?
Wordt tijd voor de finalequote:Op woensdag 3 december 2025 20:29 schreef KinKiJan het volgende:
Nou ja, die paar weken/dagen kunnen er ook nog wel bij, er zijn er die er al langer te lang zitten....
Daarom verteld ze het nu ipv dat ze gewoon niet een maand verlengt. Ik dacht eigenlijk dat ze gelijk haar koffer ging pakken. Het was dus een emo showtje zodat de groep haar de finale evt. gaat gunnen (mocht het zover komen)quote:
Dat vermoeden had ik ook al. Zal wel weeer Floris worden die hem mag spelen.quote:Op woensdag 3 december 2025 21:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Daarom verteld ze het nu ipv dat ze gewoon niet een maand verlengt. Ik dacht eigenlijk dat ze gelijk haar koffer ging pakken. Het was dus een emo showtje zodat de groep haar de finale evt. gaat gunnen (mocht het zover komen)
Die zit niet met Fatima in een bondje.quote:Op woensdag 3 december 2025 21:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat vermoeden had ik ook al. Zal wel weeer Floris worden die hem mag spelen.
Het is ook nog niet bekend welk bondje de finale gaat spelen. Ben benieuwdquote:Op woensdag 3 december 2025 21:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Die zit niet met Fatima in een bondje.
Dat moeten dan de slangen zijn, die hebben een hondje hoorde ik in de aflevering vandaagquote:Op woensdag 3 december 2025 21:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is ook nog niet bekend welk hondje de finale gaat spelen. Ben benieuwd
Lolquote:Op woensdag 3 december 2025 21:47 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat moeten dan de slangen zijn, die hebben een hondje hoorde ik in de aflevering vandaag
Het is zn laatste maand en ik vermoedde eigenlijk hetzelfde zonder X te hebben... gewoon dat ie met zn overdreven sociale gedrag nu naar een ton wordt geloost!! Die nummers zullen verdeeld worden ... duidelijk wel om eerlijk te zijn ... maar het ligt wel te voor de hand dat dit ook gaat gebeuren dus als het gebeurt klopt het gewoonquote:Op donderdag 4 december 2025 01:04 schreef freaky40 het volgende:
Ben niet de enige die dit roept, gelukkig nog meer wakkere onder ons: https://lovereality.nl/de(...)-doorgestoken-kaart/
En Peter!quote:
quote:Op donderdag 4 december 2025 01:04 schreef freaky40 het volgende:
Ben niet de enige die dit roept, gelukkig nog meer wakkere onder ons: https://lovereality.nl/de(...)-doorgestoken-kaart/
Godverdomme, er zijn er nog meer.quote:Op donderdag 4 december 2025 01:04 schreef freaky40 het volgende:
Ze gingen ook voor maar 50 punten, zodat de slangen in elk geval op 1 zouden blijven staan en dan uitgesloten zouden worden voor de volgende verdienopdracht. Niet in de gaten hebbende dat ze ook uitgesloten zouden worden als ze op 2 staan, want de ratten mogen de Vossen niet uitsluiten. Ze hadden dus gewoon voor 100 punten kunnen gaan. Domme Julia!quote:Op woensdag 3 december 2025 20:08 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Echt de arrogantie straalt van dat smoelwerk af
Volgens mij moeten er nog 2 uitdagingsduels gespeeld worden. En bij de volgende verdienopdracht staan de Slangen buitenspel. Zou mooi zijn als de vossen dan winnen.quote:
Ja die moeten ook nog gespeeld worden. Duurt mij allemaal te langquote:Op donderdag 4 december 2025 15:45 schreef Gia het volgende:
[..]
Volgens mij moeten er nog 2 uitdagingsduels gespeeld worden. En bij de volgende verdienopdracht staan de Slangen buitenspel. Zou mooi zijn als de vossen dan winnen.
"LÈ-djuht" (legit).quote:Op woensdag 3 december 2025 19:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Een loeder en Engels kan ze niet goed uitspreken, doe het dan niet.
Gristus wat een volk daar.
Kutwijf? Kenau? K-hoer?quote:Op woensdag 3 december 2025 20:09 schreef greysbones het volgende:
wat een dominante k.. is het ook he
Tsja, ze zouden heel veel de Slangen uitsluiten maar van het ene op het andere moment besloten ze die wat vaker te sparen. Ik zeg niks.quote:Op woensdag 3 december 2025 21:36 schreef freaky40 het volgende:
Nou, dat was te verwachten dat Fatima haar laatste cyclus speelde deze maand. Maar om daar een heel dingetje van te maken vond ik ook wat onnodig. Meestal maken de deelnemers rond de knock-outs dat bekend. Ik weet niet wanneer deze nu gespeeld gaan worden want ze lopen een beetje achter heb ik het idee. Misschien vanwege het feit dat er nu ook een zaterdag aflevering is en proberen ze de boel weer op te rekken.
Die Mercedes/Roland gate gaat maar door en ze blijft maar raar doen terwijl hij het nu wel duidelijk had gemaakt hoe hij er nu in staat. Maar dan nog als een kleuter awkward weg lopen en maar blijven giebelen. En die deugtroela die haar maar wat graag opstookt, ook.
Dat de Slangen de rijmroast zouden winnen lag ook al in de lijn der verwachtingen met de Haaien en Slangen als laatste, terwijl de Haaien de leukste roast hadden maar ook de Ratten vond ik wel ok. De Vossen gaan zoals het nu gaat die finale niet halen vrees ik.
Ja echt he, is iedere dag nu.quote:Op donderdag 4 december 2025 19:31 schreef greysbones het volgende:
nou loopt weer uit met de italiaanse skivakantie
met stierquote:Op donderdag 4 december 2025 19:31 schreef ChocoFan het volgende:
Koe gaat zo weer ruzie krijgen zag ik in een voorstukje.
Echt hoor en wat ze nu doen is ernstig eeehhh tja, ernstig iig.quote:Op donderdag 4 december 2025 19:34 schreef greysbones het volgende:
dat gejank van Fa
omdat ze naar huis gaat
naar haar kind!!!
de niemand(behalve erik) wil op date met fatima showquote:
Hahah volgens mij is Erik haar ook wel zatquote:Op donderdag 4 december 2025 19:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
de niemand(behalve erik) wil op date met fatima show
Ze moeten iets...quote:Op donderdag 4 december 2025 19:39 schreef schetterklep het volgende:
Wat een tijdverspilling weer zeg
Ik vind het verschrikkelijk.quote:Op donderdag 4 december 2025 19:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ze moeten iets...
Alleen voor ons minder (voor mij iig)
Ik ookquote:
Mee eens en ook leuk met de feestdagenquote:Op donderdag 4 december 2025 19:40 schreef greysbones het volgende:
roma eindelijk eens iets leuks aan
Het was... pijnlijkquote:Op donderdag 4 december 2025 19:41 schreef KinKiJan het volgende:
NLZiet werkt hier niet, maar ik lees mee en geloof dat ik daar niet eens van hoef te balen
Als Mercedes eens al die troep van haar gezicht zou halenquote:Op donderdag 4 december 2025 19:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ook
Heb besloten dat ik Lisa toch knapper vindt dan Mercedes. Terwijl ik haar erg knal vind. Meer naturel is Lisa
quote:Op donderdag 4 december 2025 19:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ook
Heb besloten dat ik Lisa toch knapper vindt dan Mercedes. Terwijl ik haar erg knal vind. Meer naturel is Lisa
Je hebt nog niets bijzonders gemist.quote:Op donderdag 4 december 2025 19:41 schreef KinKiJan het volgende:
NLZiet werkt hier niet, maar ik lees mee en geloof dat ik daar niet eens van hoef te balen
Sorry het was oppervlakkig van mequote:Op donderdag 4 december 2025 19:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
En ik let daar verder niet op, de karakters verpesten ook veel voor hun uiterlijk.
Haha, ik kijk het later wel terug, kan ik de ellende spoelenquote:Op donderdag 4 december 2025 19:42 schreef greysbones het volgende:
een gillende Fa
dat mis je dan weer wel @:kinkijan
Nee joh, niet sorry. Je post maar wat je wil. Doe ik ook, ik vergeet alleen ook steeds nog de namen en weet ff niet welke lisa isquote:Op donderdag 4 december 2025 19:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Sorry het was oppervlakkig van me
Zag alleen Lisa lachen en ze zag er zo mooi uit.
Maar idd had ik niet moeten posten
Mee eens...quote:Op donderdag 4 december 2025 19:43 schreef Chanel5 het volgende:
Wat een zeikwijven zeg, omdat Erik het zegt heeft ie zieke fantasieen maar als een lekkere vent het zegt glijden ze weg.
Lisa is Gretaquote:Op donderdag 4 december 2025 19:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee joh, niet sorry. Je post maar wat je wil. Doe ik ook, ik vergeet alleen ook steeds nog de namen en weet ff niet welke lisa is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |