Dat ookquote:Op woensdag 3 december 2025 19:45 schreef Scottie16 het volgende:
XDie Roland is toch ook een domfiguur
Allemaal heb ik zojuist besloten.quote:Op woensdag 3 december 2025 19:45 schreef Scottie16 het volgende:
XDie Roland is toch ook een domfiguur
populariteit opkrikkenquote:
Nee die staan onderaan, mag niet, is ongeschreven regelquote:Op woensdag 3 december 2025 19:49 schreef greysbones het volgende:
dan kies je toch 100 punten de ratten
Merry als in: merry go round?quote:Op woensdag 3 december 2025 19:50 schreef schetterklep het volgende:
Merry was er klaar meeKomt goed uit, wij ook met jou
met dat aangeknaagde haarquote:
nee ik ook nietquote:
Beste vriendin geloof ik.quote:Op woensdag 3 december 2025 20:06 schreef greysbones het volgende:
Zus Fadi is een Valentijne
oow edit een beste vriendin
Echt de arrogantie straalt van dat smoelwerk afquote:Op woensdag 3 december 2025 20:05 schreef greysbones het volgende:
en dan zegt Julia
ik moet meer in mezelf gaan geloven![]()
Een hypocriet loeder.quote:Op woensdag 3 december 2025 20:07 schreef KinKiJan het volgende:
Therese zit te janken om 'meid', maar noemt die vrouw 'moedertje' ...
Maar niet in haar gezicht ..quote:Op woensdag 3 december 2025 20:07 schreef KinKiJan het volgende:
Therese zit te janken om 'meid', maar noemt die vrouw 'moedertje' ...
Ja, waarom doe je dat?quote:Op woensdag 3 december 2025 20:08 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Maar niet in haar gezicht ..
Waarom verdedig ik dat loeder eigenlijk ..
Das voor kinderen, weet niet of dat nou zo handig isquote:Op woensdag 3 december 2025 20:19 schreef greysbones het volgende:
kan iemand even een liedje opzetten voor roland?
LET IT GOOOOOO
Ich bin wie duquote:Op woensdag 3 december 2025 20:19 schreef greysbones het volgende:
kan iemand even een liedje opzetten voor roland?
LET IT GOOOOOO
werkt ook op FOK!quote:Op woensdag 3 december 2025 20:20 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Das voor kinderen, weet niet of dat nou zo handig is
FEBO blij, weer een week drama om niks.quote:Op woensdag 3 december 2025 20:20 schreef Chanel5 het volgende:
Kijk uit wat je zegt, ze lult alles door.
Hij zei zelfs nog .. Maar ik vindt je niet leukquote:Op woensdag 3 december 2025 20:22 schreef Soury het volgende:
Wat lieeeffffff zegt Therese, het is ook maar net wie het zegt.
Julia/romaquote:Op woensdag 3 december 2025 20:29 schreef KinKiJan het volgende:
Nou ja, die paar weken/dagen kunnen er ook nog wel bij, er zijn er die er al langer te lang zitten....
Ja drama om niks, ze had verleden maand al moeten wieberen.quote:Op woensdag 3 december 2025 20:28 schreef KinKiJan het volgende:
'Deze maand', dus gewoon aan het eind van de cyclus?
Wordt tijd voor de finalequote:Op woensdag 3 december 2025 20:29 schreef KinKiJan het volgende:
Nou ja, die paar weken/dagen kunnen er ook nog wel bij, er zijn er die er al langer te lang zitten....
Daarom verteld ze het nu ipv dat ze gewoon niet een maand verlengt. Ik dacht eigenlijk dat ze gelijk haar koffer ging pakken. Het was dus een emo showtje zodat de groep haar de finale evt. gaat gunnen (mocht het zover komen)quote:
Dat vermoeden had ik ook al. Zal wel weeer Floris worden die hem mag spelen.quote:Op woensdag 3 december 2025 21:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Daarom verteld ze het nu ipv dat ze gewoon niet een maand verlengt. Ik dacht eigenlijk dat ze gelijk haar koffer ging pakken. Het was dus een emo showtje zodat de groep haar de finale evt. gaat gunnen (mocht het zover komen)
Die zit niet met Fatima in een bondje.quote:Op woensdag 3 december 2025 21:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat vermoeden had ik ook al. Zal wel weeer Floris worden die hem mag spelen.
Het is ook nog niet bekend welk bondje de finale gaat spelen. Ben benieuwdquote:Op woensdag 3 december 2025 21:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Die zit niet met Fatima in een bondje.
Dat moeten dan de slangen zijn, die hebben een hondje hoorde ik in de aflevering vandaagquote:Op woensdag 3 december 2025 21:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is ook nog niet bekend welk hondje de finale gaat spelen. Ben benieuwd
Lolquote:Op woensdag 3 december 2025 21:47 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat moeten dan de slangen zijn, die hebben een hondje hoorde ik in de aflevering vandaag
Het is zn laatste maand en ik vermoedde eigenlijk hetzelfde zonder X te hebben... gewoon dat ie met zn overdreven sociale gedrag nu naar een ton wordt geloost!! Die nummers zullen verdeeld worden ... duidelijk wel om eerlijk te zijn ... maar het ligt wel te voor de hand dat dit ook gaat gebeuren dus als het gebeurt klopt het gewoonquote:Op donderdag 4 december 2025 01:04 schreef freaky40 het volgende:
Ben niet de enige die dit roept, gelukkig nog meer wakkere onder ons: https://lovereality.nl/de(...)-doorgestoken-kaart/
En Peter!quote:
quote:Op donderdag 4 december 2025 01:04 schreef freaky40 het volgende:
Ben niet de enige die dit roept, gelukkig nog meer wakkere onder ons: https://lovereality.nl/de(...)-doorgestoken-kaart/
Godverdomme, er zijn er nog meer.quote:Op donderdag 4 december 2025 01:04 schreef freaky40 het volgende:
Ze gingen ook voor maar 50 punten, zodat de slangen in elk geval op 1 zouden blijven staan en dan uitgesloten zouden worden voor de volgende verdienopdracht. Niet in de gaten hebbende dat ze ook uitgesloten zouden worden als ze op 2 staan, want de ratten mogen de Vossen niet uitsluiten. Ze hadden dus gewoon voor 100 punten kunnen gaan. Domme Julia!quote:Op woensdag 3 december 2025 20:08 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Echt de arrogantie straalt van dat smoelwerk af
Volgens mij moeten er nog 2 uitdagingsduels gespeeld worden. En bij de volgende verdienopdracht staan de Slangen buitenspel. Zou mooi zijn als de vossen dan winnen.quote:
Ja die moeten ook nog gespeeld worden. Duurt mij allemaal te langquote:Op donderdag 4 december 2025 15:45 schreef Gia het volgende:
[..]
Volgens mij moeten er nog 2 uitdagingsduels gespeeld worden. En bij de volgende verdienopdracht staan de Slangen buitenspel. Zou mooi zijn als de vossen dan winnen.
"LÈ-djuht" (legit).quote:Op woensdag 3 december 2025 19:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Een loeder en Engels kan ze niet goed uitspreken, doe het dan niet.
Gristus wat een volk daar.
Kutwijf? Kenau? K-hoer?quote:Op woensdag 3 december 2025 20:09 schreef greysbones het volgende:
wat een dominante k.. is het ook he
Tsja, ze zouden heel veel de Slangen uitsluiten maar van het ene op het andere moment besloten ze die wat vaker te sparen. Ik zeg niks.quote:Op woensdag 3 december 2025 21:36 schreef freaky40 het volgende:
Nou, dat was te verwachten dat Fatima haar laatste cyclus speelde deze maand. Maar om daar een heel dingetje van te maken vond ik ook wat onnodig. Meestal maken de deelnemers rond de knock-outs dat bekend. Ik weet niet wanneer deze nu gespeeld gaan worden want ze lopen een beetje achter heb ik het idee. Misschien vanwege het feit dat er nu ook een zaterdag aflevering is en proberen ze de boel weer op te rekken.
Die Mercedes/Roland gate gaat maar door en ze blijft maar raar doen terwijl hij het nu wel duidelijk had gemaakt hoe hij er nu in staat. Maar dan nog als een kleuter awkward weg lopen en maar blijven giebelen. En die deugtroela die haar maar wat graag opstookt, ook.
Dat de Slangen de rijmroast zouden winnen lag ook al in de lijn der verwachtingen met de Haaien en Slangen als laatste, terwijl de Haaien de leukste roast hadden maar ook de Ratten vond ik wel ok. De Vossen gaan zoals het nu gaat die finale niet halen vrees ik.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |