Ja die moeten ook nog gespeeld worden. Duurt mij allemaal te langquote:Op donderdag 4 december 2025 15:45 schreef Gia het volgende:
[..]
Volgens mij moeten er nog 2 uitdagingsduels gespeeld worden. En bij de volgende verdienopdracht staan de Slangen buitenspel. Zou mooi zijn als de vossen dan winnen.
"LÈ-djuht" (legit).quote:Op woensdag 3 december 2025 19:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Een loeder en Engels kan ze niet goed uitspreken, doe het dan niet.
Gristus wat een volk daar.
Kutwijf? Kenau? K-hoer?quote:Op woensdag 3 december 2025 20:09 schreef greysbones het volgende:
wat een dominante k.. is het ook he
Tsja, ze zouden heel veel de Slangen uitsluiten maar van het ene op het andere moment besloten ze die wat vaker te sparen. Ik zeg niks.quote:Op woensdag 3 december 2025 21:36 schreef freaky40 het volgende:
Nou, dat was te verwachten dat Fatima haar laatste cyclus speelde deze maand. Maar om daar een heel dingetje van te maken vond ik ook wat onnodig. Meestal maken de deelnemers rond de knock-outs dat bekend. Ik weet niet wanneer deze nu gespeeld gaan worden want ze lopen een beetje achter heb ik het idee. Misschien vanwege het feit dat er nu ook een zaterdag aflevering is en proberen ze de boel weer op te rekken.
Die Mercedes/Roland gate gaat maar door en ze blijft maar raar doen terwijl hij het nu wel duidelijk had gemaakt hoe hij er nu in staat. Maar dan nog als een kleuter awkward weg lopen en maar blijven giebelen. En die deugtroela die haar maar wat graag opstookt, ook.
Dat de Slangen de rijmroast zouden winnen lag ook al in de lijn der verwachtingen met de Haaien en Slangen als laatste, terwijl de Haaien de leukste roast hadden maar ook de Ratten vond ik wel ok. De Vossen gaan zoals het nu gaat die finale niet halen vrees ik.
Ja echt he, is iedere dag nu.quote:Op donderdag 4 december 2025 19:31 schreef greysbones het volgende:
nou loopt weer uit met de italiaanse skivakantie
met stierquote:Op donderdag 4 december 2025 19:31 schreef ChocoFan het volgende:
Koe gaat zo weer ruzie krijgen zag ik in een voorstukje.
Echt hoor en wat ze nu doen is ernstig eeehhh tja, ernstig iig.quote:Op donderdag 4 december 2025 19:34 schreef greysbones het volgende:
dat gejank van Fa
omdat ze naar huis gaat
naar haar kind!!!
de niemand(behalve erik) wil op date met fatima showquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |