quote:Op dinsdag 2 december 2025 20:28 schreef Cirilico het volgende:
Hij klonk minder vals nu Roma het oplas.
voor een Juf leest ze verrekte slecht voorquote:Op dinsdag 2 december 2025 20:28 schreef Cirilico het volgende:
Hij klonk minder vals nu Roma het oplas.
Wel zielig hoe ze steeds op hem zitten te haten.quote:Op dinsdag 2 december 2025 20:30 schreef ChocoFan het volgende:
Godzijdank het is afgelopen.
En morgen maken de dames Roland kapoet. Wat een loeders.
Ze hadden directeurtje als Sinterklaas moeten laten opdraven in de loods.quote:Op dinsdag 2 december 2025 21:29 schreef freaky40 het volgende:
Nou die Sinterklaas was daar vorig jaar ook al eens in de loods. Ook met gedichten, en ik vond het een beetje een deugsinterklaas toen en zat nu ook al weer wat zuinigjes te kijken bij sommige 'harde grappen'. Niet bepaald een SBS-Sinterklaas, maar we gaan het morgen zien wat zijn oordeel zal zijn.
Fadi 'ghost' Merlijn even lekker. Die bakvis denkt gelijk dat hij wat in haar ziet maar zegt zelf dat het een 'broer/zus relatie' is, nog zo'n dooddoener maar ondertussen. En dan helemaal door de grond zakken in de natte ruimte en gelijk Erik weer to the rescue, die ziet zijn kans schoon omdat Fatima toch wel afhaakt ondanks het uitpraten van de fittie. Roland blijft als een ware psychopaat om Mercedes heen zwermen en krijgt morgen pas een echte roast voor zijn kiezen van haar...
mwahhquote:Op dinsdag 2 december 2025 21:40 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Wel zielig hoe ze steeds op hem zitten te haten.
Eigenlijk doet Merlijn het zelfde met Fadi en daar kijkt men toch weer anders naar. Merlijn is zielig en Roland een lulquote:Op woensdag 3 december 2025 09:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
mwahh
hij lijkt ook een behoorlijke plaat voor zijn kop te hebben en gaat driftig door met zijn halve versier pogingen
ik zie er hier weinig die Merlijn zielig vindenquote:Op woensdag 3 december 2025 09:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Eigenlijk doet Merlijn het zelfde met Fadi en daar kijkt men toch weer anders naar. Merlijn is zielig en Roland een lul
Hier niet maar daar wel, ze wordt aan alle kanten getroost. Roland krijgt de éne kat na de andere naar zijn hoofd, mag geen meis zeggen of lieverd. Dames zijn erop uit om hem aan te pakken omdat hij verliefd is.quote:Op woensdag 3 december 2025 09:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zie er hier weinig die Merlijn zielig vinden
ik zou er ook voor passen meid en lieverdquote:Op woensdag 3 december 2025 09:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Hier niet maar daar wel, ze wordt aan alle kanten getroost. Roland krijgt de éne kat na de andere naar zijn hoofd, mag geen meis zeggen of lieverd. Dames zijn erop uit om hem aan te pakken omdat hij verliefd is.
Nahh.. hij zei "sorry meis" geen meid, redelijk onschuldig. Lieverd hou ik ook niet zo van maar dat kan denigrerend overkomen en denk niet dat hij dat zo bedoelde.quote:Op woensdag 3 december 2025 09:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zou er ook voor passen meid en lieverd
we hebben niet met elkaar geknikkerd
Dat is meer voor als je elkaar wel goed kent en een band hebt denk ik. Of als je niet op vrouwen valt en een wat nadrukkelijke vrouwelijke kant hebtquote:Op woensdag 3 december 2025 09:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Nahh.. hij zei "sorry meis" geen meid, redelijk onschuldig. Lieverd hou ik ook niet zo van maar dat kan denigrerend overkomen en denk niet dat hij dat zo bedoelde.
Same, net als Marlijn die op types als Thomas en Angelo valt, maar die zijn van Lisa, dus dan maar Fadi, die meer haar broer is en blablablaquote:Op woensdag 3 december 2025 09:57 schreef schetterklep het volgende:
Ik vind het geen boeiend hoofdstuk in het geheel eigenlijk
Hij zei sorry meis tegen Terese in de badkamer omdat hij tegen haar aanstoten of zo. Ik vond de reactie van haar wat overdreven en onnodig. Mag je hem wat creepy vinden maar die meiden zijn wel wat vals bezig.quote:Op woensdag 3 december 2025 09:57 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Dat is meer voor als je elkaar wel goed kent en een band hebt denk ik. Of als je niet op vrouwen valt en een wat nadrukkelijke vrouwelijke kant hebtRoland snapt dan weer niet dat die band er niet is vanuit Mercedes die daar ook wel wat duidelijker in mag zijn. Ik vind het geen boeiend hoofdstuk in het geheel eigenlijk
Er werd door Thérèse gedaan alsof ie een moord had gepleegd, nadat hij haar per ongeluk aanstootte met de lade en zich daar voor verontschuldigde. Het is een rare gast, maar het lijkt echt een missie van die dames om hem steeds als een of ander seksueel roofdier af te schilderen die hen ieder moment kan gaan bespringen. Een hoog 'mean girls' gehalte imo.quote:Op woensdag 3 december 2025 09:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
mwahh
hij lijkt ook een behoorlijke plaat voor zijn kop te hebben en gaat driftig door met zijn halve versier pogingen
ik vind Therése sowieso twijfelachtig in haar doen en latenquote:Op woensdag 3 december 2025 10:15 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Er werd door Thérèse gedaan alsof ie een moord had gepleegd, nadat hij haar per ongeluk aanstootte met de lade en zich daar voor verontschuldigde. Het is een rare gast, maar het lijkt echt een missie van die dames om hem steeds als een of ander seksueel roofdier af te schilderen die ze ieder moment kan gaan bespringen. Een hoog 'mean girls' gehalte imo.
Therese is een deugmutsje pur sang, een hysterica. Kon familie van die andere Limburgse zijn, Anna die daar heeft gezeten.quote:Op woensdag 3 december 2025 10:15 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Er werd door Thérèse gedaan alsof ie een moord had gepleegd, nadat hij haar per ongeluk aanstootte met de lade en zich daar voor verontschuldigde. Het is een rare gast, maar het lijkt echt een missie van die dames om hem steeds als een of ander seksueel roofdier af te schilderen die hen ieder moment kan gaan bespringen. Een hoog 'mean girls' gehalte imo.
Ik denk dat Therese de boel flink opstookt (ook buiten de uitzendingen om), zodat de kwestie Roland/Mercedes nooit helemaal kan worden afgesloten en ze in ieder geval over iets kan praten met Mercedes.quote:Op woensdag 3 december 2025 10:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind Therése sowieso twijfelachtig in haar doen en laten
maar blijft staan dat Roland zich als een creep gedraagt en overkomt
Maar daar krijg je toch ook de kriebels van. Heb dit een keer meegemaakt met een aanrijding van mijn zoon, op de fiets en een automobilist. Ik opperde om de politie te bellen. Automobilist: "Daar komen ze niet voor, schatje."quote:Op dinsdag 2 december 2025 20:12 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hij mag niet meer "Meit" zeggen en ook niet meer "Lievert"![]()
Onzin Roland zei het helemaal niet denigrerend. Compleet ander verhaal. Therese wilde duidelijk scoren bij Mercedes om hem af te katten.quote:Op woensdag 3 december 2025 12:23 schreef Gia het volgende:
[..]
Maar daar krijg je toch ook de kriebels van. Heb dit een keer meegemaakt met een aanrijding van mijn zoon, op de fiets en een automobilist. Ik opperde om de politie te bellen. Automobilist: "Daar komen ze niet voor, schatje."
Ja sorry, dan ben je bij mij aan het verkeerde adres. Heb die vent even goed bijgepeerd.
Sommige kerels gebruiken dat soort woorden op een denigrerende manier. Roland is zo'n kerel.
Lijkt het wel op ja, maar maak geen grapjes in de richting van haar relatie, dan is het weer huilen geblazenquote:Op woensdag 3 december 2025 12:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Onzin Roland zei het helemaal niet denigrerend. Compleet ander verhaal. Therese wilde duidelijk scoren bij Mercedes om hem af te katten.
Ja, snap ook niet zo goed waarom Therese zich er mee moet bemoeien, maar dat is een beetje dat jonge meisjes gegiechel. Snap ook niet waarom een gast van 35 iets wil met iemand die 15 jaar jonger is en ook nog denkt dat hij daar kans bij maakt! Dan vind ik het niet zielig dat hij belachelijk gemaakt wordt, want dat is ook belachelijk.quote:Op woensdag 3 december 2025 12:37 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Lijkt het wel op ja, maar maak geen grapjes in de richting van haar relatie, dan is het weer huilen geblazen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |