abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219397122
Als Fadi echt in dat gedicht zegt dat Merlijn op een volleybal lijkt ga ik helemaal stuk. (Marlijn ook maar dan anders)
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_219397126
:W
pi_219397152
Wat is dat Medisch Centrum West slecht zeg. _O-
Hotapnyc
pi_219397507
Nou die Sinterklaas was daar vorig jaar ook al eens in de loods. Ook met gedichten, en ik vond het een beetje een deugsinterklaas toen en zat nu ook al weer wat zuinigjes te kijken bij sommige 'harde grappen'. Niet bepaald een SBS-Sinterklaas, maar we gaan het morgen zien wat zijn oordeel zal zijn.
Fadi 'ghost' Merlijn even lekker. Die bakvis denkt gelijk dat hij wat in haar ziet maar zegt zelf dat het een 'broer/zus relatie' is, nog zo'n dooddoener maar ondertussen. En dan helemaal door de grond zakken in de natte ruimte en gelijk Erik weer to the rescue, die ziet zijn kans schoon omdat Fatima toch wel afhaakt ondanks het uitpraten van de fittie. Roland blijft als een ware psychopaat om Mercedes heen zwermen en krijgt morgen pas een echte roast voor zijn kiezen van haar...
Allemaal cabaretteketet!
pi_219397604
quote:
9s.gif Op dinsdag 2 december 2025 20:30 schreef ChocoFan het volgende:
Godzijdank het is afgelopen.
En morgen maken de dames Roland kapoet. Wat een loeders. :o
Wel zielig hoe ze steeds op hem zitten te haten.
All those angels with their wings glued on.
pi_219397709
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 21:29 schreef freaky40 het volgende:
Nou die Sinterklaas was daar vorig jaar ook al eens in de loods. Ook met gedichten, en ik vond het een beetje een deugsinterklaas toen en zat nu ook al weer wat zuinigjes te kijken bij sommige 'harde grappen'. Niet bepaald een SBS-Sinterklaas, maar we gaan het morgen zien wat zijn oordeel zal zijn.
Fadi 'ghost' Merlijn even lekker. Die bakvis denkt gelijk dat hij wat in haar ziet maar zegt zelf dat het een 'broer/zus relatie' is, nog zo'n dooddoener maar ondertussen. En dan helemaal door de grond zakken in de natte ruimte en gelijk Erik weer to the rescue, die ziet zijn kans schoon omdat Fatima toch wel afhaakt ondanks het uitpraten van de fittie. Roland blijft als een ware psychopaat om Mercedes heen zwermen en krijgt morgen pas een echte roast voor zijn kiezen van haar...
Ze hadden directeurtje als Sinterklaas moeten laten opdraven in de loods.
pi_219398123
Dan had het leuker geweest, gewoon een ranzige Sinterklaas.

Ik opteer toch meer voor deze Sinterklaas in deze :Y _O_

Bekijk deze YouTube-video

[ Bericht 59% gewijzigd door freaky40 op 02-12-2025 22:53:50 ]
Allemaal cabaretteketet!
pi_219398611
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 20:28 schreef Was-beer het volgende:
Die andere gier werd gespaard?
Ja, die Limburgse was gaan huilen dus die hebben ze gespaard
pi_219398648
ze zenden niet het hele gedicht uit, zo jammer want ik was zo benieuwd naar die over Julia. de kleine stukjes die we hoorden beloofde al veel goeds. datv was ook niet echt roasten meer, maar gewoon alle frustraties eruit gooien (begrijpelijk in het geval van Julia)
pi_219399263
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 december 2025 21:40 schreef MacDeMarco het volgende:

[..]
Wel zielig hoe ze steeds op hem zitten te haten.
mwahh
hij lijkt ook een behoorlijke plaat voor zijn kop te hebben en gaat driftig door met zijn halve versier pogingen
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_219399335
quote:
99s.gif Op woensdag 3 december 2025 09:22 schreef greysbones het volgende:

[..]
mwahh
hij lijkt ook een behoorlijke plaat voor zijn kop te hebben en gaat driftig door met zijn halve versier pogingen
Eigenlijk doet Merlijn het zelfde met Fadi en daar kijkt men toch weer anders naar. Merlijn is zielig en Roland een lul
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_219399343
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 09:33 schreef Soury het volgende:

[..]
Eigenlijk doet Merlijn het zelfde met Fadi en daar kijkt men toch weer anders naar. Merlijn is zielig en Roland een lul
ik zie er hier weinig die Merlijn zielig vinden :D
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_219399369
quote:
99s.gif Op woensdag 3 december 2025 09:34 schreef greysbones het volgende:

[..]
ik zie er hier weinig die Merlijn zielig vinden :D
Hier niet maar daar wel, ze wordt aan alle kanten getroost. Roland krijgt de éne kat na de andere naar zijn hoofd, mag geen meis zeggen of lieverd. Dames zijn erop uit om hem aan te pakken omdat hij verliefd is.
pi_219399376
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 09:39 schreef Soury het volgende:

[..]
Hier niet maar daar wel, ze wordt aan alle kanten getroost. Roland krijgt de éne kat na de andere naar zijn hoofd, mag geen meis zeggen of lieverd. Dames zijn erop uit om hem aan te pakken omdat hij verliefd is.
ik zou er ook voor passen meid en lieverd
we hebben niet met elkaar geknikkerd
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_219399396
quote:
99s.gif Op woensdag 3 december 2025 09:40 schreef greysbones het volgende:

[..]
ik zou er ook voor passen meid en lieverd
we hebben niet met elkaar geknikkerd
Nahh.. hij zei "sorry meis" geen meid, redelijk onschuldig. Lieverd hou ik ook niet zo van maar dat kan denigrerend overkomen en denk niet dat hij dat zo bedoelde.
pi_219399491
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 09:42 schreef Soury het volgende:

[..]
Nahh.. hij zei "sorry meis" geen meid, redelijk onschuldig. Lieverd hou ik ook niet zo van maar dat kan denigrerend overkomen en denk niet dat hij dat zo bedoelde.
Dat is meer voor als je elkaar wel goed kent en een band hebt denk ik. Of als je niet op vrouwen valt en een wat nadrukkelijke vrouwelijke kant hebt :) Roland snapt dan weer niet dat die band er niet is vanuit Mercedes die daar ook wel wat duidelijker in mag zijn. Ik vind het geen boeiend hoofdstuk in het geheel eigenlijk :N
you tokkie to me?
pi_219399579
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2025 09:57 schreef schetterklep het volgende:
Ik vind het geen boeiend hoofdstuk in het geheel eigenlijk
Same, net als Marlijn die op types als Thomas en Angelo valt, maar die zijn van Lisa, dus dan maar Fadi, die meer haar broer is en blablabla :O
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_219399590
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2025 09:57 schreef schetterklep het volgende:

[..]
Dat is meer voor als je elkaar wel goed kent en een band hebt denk ik. Of als je niet op vrouwen valt en een wat nadrukkelijke vrouwelijke kant hebt :) Roland snapt dan weer niet dat die band er niet is vanuit Mercedes die daar ook wel wat duidelijker in mag zijn. Ik vind het geen boeiend hoofdstuk in het geheel eigenlijk :N
Hij zei sorry meis tegen Terese in de badkamer omdat hij tegen haar aanstoten of zo. Ik vond de reactie van haar wat overdreven en onnodig. Mag je hem wat creepy vinden maar die meiden zijn wel wat vals bezig.
pi_219399615
quote:
99s.gif Op woensdag 3 december 2025 09:22 schreef greysbones het volgende:

[..]
mwahh
Er werd door Thérèse gedaan alsof ie een moord had gepleegd, nadat hij haar per ongeluk aanstootte met de lade en zich daar voor verontschuldigde. Het is een rare gast, maar het lijkt echt een missie van die dames om hem steeds als een of ander seksueel roofdier af te schilderen die hen ieder moment kan gaan bespringen. Een hoog 'mean girls' gehalte imo.
pi_219399624
quote:
7s.gif Op woensdag 3 december 2025 10:15 schreef MacDeMarco het volgende:

[..]
Er werd door Thérèse gedaan alsof ie een moord had gepleegd, nadat hij haar per ongeluk aanstootte met de lade en zich daar voor verontschuldigde. Het is een rare gast, maar het lijkt echt een missie van die dames om hem steeds als een of ander seksueel roofdier af te schilderen die ze ieder moment kan gaan bespringen. Een hoog 'mean girls' gehalte imo.
ik vind Therése sowieso twijfelachtig in haar doen en laten
maar blijft staan dat Roland zich als een creep gedraagt en overkomt
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_219399945
quote:
7s.gif Op woensdag 3 december 2025 10:15 schreef MacDeMarco het volgende:

[..]
Er werd door Thérèse gedaan alsof ie een moord had gepleegd, nadat hij haar per ongeluk aanstootte met de lade en zich daar voor verontschuldigde. Het is een rare gast, maar het lijkt echt een missie van die dames om hem steeds als een of ander seksueel roofdier af te schilderen die hen ieder moment kan gaan bespringen. Een hoog 'mean girls' gehalte imo.
Therese is een deugmutsje pur sang, een hysterica. Kon familie van die andere Limburgse zijn, Anna die daar heeft gezeten.
Allemaal cabaretteketet!
pi_219399959
De kijkcijfers van vorige week woensdag:

Kijkdichtheid: 3,8 Marktaandeel: 13,8 Kijkcijfer: 631.000

Kijkcijfer Top 25 nr. 18

553.000 lineaire kijkers zagen de aflevering gisterenavond.
Allemaal cabaretteketet!
pi_219400164
quote:
99s.gif Op woensdag 3 december 2025 10:16 schreef greysbones het volgende:

[..]
ik vind Therése sowieso twijfelachtig in haar doen en laten
maar blijft staan dat Roland zich als een creep gedraagt en overkomt
Ik denk dat Therese de boel flink opstookt (ook buiten de uitzendingen om), zodat de kwestie Roland/Mercedes nooit helemaal kan worden afgesloten en ze in ieder geval over iets kan praten met Mercedes.

Roland doet mij een beetje denken aan Napoleon Dynamite 8}
  woensdag 3 december 2025 @ 12:23:17 #84
3542 Gia
User under construction
pi_219400371
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 20:12 schreef Fritsie1960 het volgende:

[..]
Hij mag niet meer "Meit" zeggen en ook niet meer "Lievert" _O- })
Maar daar krijg je toch ook de kriebels van. Heb dit een keer meegemaakt met een aanrijding van mijn zoon, op de fiets en een automobilist. Ik opperde om de politie te bellen. Automobilist: "Daar komen ze niet voor, schatje."
Ja sorry, dan ben je bij mij aan het verkeerde adres. Heb die vent even goed bijgepeerd.

Sommige kerels gebruiken dat soort woorden op een denigrerende manier. Roland is zo'n kerel.
pi_219400388
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 12:23 schreef Gia het volgende:

[..]
Maar daar krijg je toch ook de kriebels van. Heb dit een keer meegemaakt met een aanrijding van mijn zoon, op de fiets en een automobilist. Ik opperde om de politie te bellen. Automobilist: "Daar komen ze niet voor, schatje."
Ja sorry, dan ben je bij mij aan het verkeerde adres. Heb die vent even goed bijgepeerd.

Sommige kerels gebruiken dat soort woorden op een denigrerende manier. Roland is zo'n kerel.
Onzin Roland zei het helemaal niet denigrerend. Compleet ander verhaal. Therese wilde duidelijk scoren bij Mercedes om hem af te katten.
  woensdag 3 december 2025 @ 12:36:42 #86
3542 Gia
User under construction
pi_219400433
Had wel wat scherpere kritiek verwacht op de roast van de haaien. Het waren best lovende woorden voor ranzige teksten. En een Julia die dan trots en glunderend met twee handen naar zichzelf wijst.

Hoop echt dat ze geen 1ste worden met die slechte teksten.

Mercedes en Roland is gewoon een gevalletje generatiekloof. Mercedes is nog van de leeftijd giecheltrutje, die als een man naar haar kijkt, continu die persoon in de gaten houdt. "Oh, kijkt hij naar mij?" En Roland ziet een jonge vrouw die wel heel veel naar hem kijkt en denkt daardoor dat zij in hem geinteresseerd is.
Een meisje als Mercedes, zeker in haar job als DJ, heeft continu te maken met mannen die haar leuk vinden en daar zitten weleens mannen bij die mogelijk een beetje eng of creepy overkomen. En die houdt ze dan vanuit haar ooghoeken, denkt ze, in de gaten. Is echt haar leeftijd. Ze kan beter Roland helemaal negeren. Keihard weigeren te knuffelen en zeggen: "Nee, Roland, dat wil ik niet, want jij denkt dan kans te maken bij mij en dat is niet zo."
pi_219400436
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 12:26 schreef Soury het volgende:

[..]
Onzin Roland zei het helemaal niet denigrerend. Compleet ander verhaal. Therese wilde duidelijk scoren bij Mercedes om hem af te katten.
Lijkt het wel op ja, maar maak geen grapjes in de richting van haar relatie, dan is het weer huilen geblazen -O-
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
  woensdag 3 december 2025 @ 14:13:03 #88
3542 Gia
User under construction
pi_219401040
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 12:37 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Lijkt het wel op ja, maar maak geen grapjes in de richting van haar relatie, dan is het weer huilen geblazen -O-
Ja, snap ook niet zo goed waarom Therese zich er mee moet bemoeien, maar dat is een beetje dat jonge meisjes gegiechel. Snap ook niet waarom een gast van 35 iets wil met iemand die 15 jaar jonger is en ook nog denkt dat hij daar kans bij maakt! Dan vind ik het niet zielig dat hij belachelijk gemaakt wordt, want dat is ook belachelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')