Goed man!quote:Op zaterdag 6 december 2025 22:04 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Huuppiiequote:
Jaquote:Op maandag 15 december 2025 23:15 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Huuppiie. Nog wel 'ns zwaar over z'n zeik gekregen toen hij kwam posten na de Gouden Kooi
O ja, die dame.quote:Op maandag 15 december 2025 23:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja
Het is net uitgegaan met die rondborstige vrouw van hem
Weet ik nog.quote:Op maandag 15 december 2025 23:15 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Huuppiie. Nog wel 'ns zwaar over z'n zeik gekregen toen hij kwam posten na de Gouden Kooi
Dus toch, was al verdacht dat hij zo enorm aan zijn lijf ging werken.quote:Op maandag 15 december 2025 23:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja
Het is net uitgegaan met die rondborstige vrouw van hem
Denk dat er al een opvolgster is gevondenquote:Op vrijdag 20 juni 2025 18:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Big Brother. Ik vraag me trouwens wat af. Huub heeft Robin niet meer in zijn profiel foto staan, plus een boel afgevallen. Mmmm... man van middelbare leeftijd. Misschien wat trouble in paradise.
quote:Op dinsdag 16 december 2025 12:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Dus toch, was al verdacht dat hij zo enorm aan zijn lijf ging werken.
[..]
Denk dat er al een opvolgster is gevonden
quote:Op dinsdag 16 december 2025 12:26 schreef spapaars het volgende:
[..]
Weet ik nog.
Kreeg met mijn inmenning een eeuwige ban van jouw.
Was jij dan niet de dictator van die forum?quote:Op dinsdag 16 december 2025 19:14 schreef sly-nl het volgende:
[..]![]()
Haha, hoe dan?![]()
Ik was geen mod, ooit en de ever.
Haha, dat dan weer welquote:Op dinsdag 16 december 2025 19:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Was jij dan niet de dictator van die forum?
Sloeg ook hier om zich heen, in samenwerking met Eric/Erik.quote:Op dinsdag 16 december 2025 19:22 schreef sly-nl het volgende:
Zal 'ns kijken of ik dat akkefietje met Huub nog kan vinden
Echt waar?quote:Op dinsdag 16 december 2025 19:25 schreef spapaars het volgende:
[..]
Sloeg ook hier om zich heen, in samenwerking met Eric/Erik.
Haha het is nog steeds een goudmijntjequote:Op dinsdag 16 december 2025 20:19 schreef sly-nl het volgende:
Kwam dit clipje tegen![]()
Ongelooflijk, ze zijn zich er totaal niet meer bewust van dat er camera's hangen. In combi met een wat laag IQ. Bizar wel![]()
Bekijk deze YouTube-video
Ik vind dit zo eng! Maar ook de agressie juist. Klinkt allemaal niet heel erg liefdelijk.quote:
Nice, ben even op pad dus vanaf volgende week houd ik het ook weer bijquote:Op maandag 5 januari 2026 14:24 schreef DaniqueV het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een poepiequote:Op maandag 5 januari 2026 14:24 schreef DaniqueV het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zag dat je ff niet had gepost met bijlezen hier, verwachte al... je bent vast paar dagen weg. En daarna las ik dat van de baby van hun, dacht... dan zal ik er snel caps van maken voor het weg is en kan je het zelf ook zien en lezenquote:Op maandag 5 januari 2026 18:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Nice, ben even op pad dus vanaf volgende week houd ik het ook weer bij
Ja mooi kindje, komt zo op de foto over als een best flink kindje. Maar kan ook soms best wel door de foto komen, die geven soms vertekend beeldquote:
Zwart pakje is ook wel stoer, ik vind dat leuk.quote:Op maandag 5 januari 2026 18:38 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja mooi kindje, komt zo op de foto over als een best flink kindje. Maar kan ook door de foto komen ;-)
Ja stoer ventje zo met die wijze kleding/kleuren.quote:Op maandag 5 januari 2026 18:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Zwart pakje is ook wel stoer, ik vind dat leuk.
Mensen kinderen nou!!!! deze heeft hij niet van kleins af aan, dit dier is primitief.quote:Op zondag 11 januari 2026 20:12 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Best wel weer een pittig project dat hij op zich heeft genomen met weer een wat oudere stier
Ja zag die stier al dreigen naar hem en dacht meteen: NIET DOEN!!quote:Op zondag 11 januari 2026 22:45 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Mensen kinderen nou!!!! deze heeft hij niet van kleins af aan, dit dier is primitief.
En een best bedrag heeft hij er voor over, chapeau Ruud en ik wens hem dat het gaat lukken, jullie verdienen het allebei.
Wat ontzettend fijn voor ze.quote:Op maandag 12 januari 2026 18:09 schreef DaniqueV het volgende:
Een wondertje van jou en mij.
Van een jaar proberen, maar de diagnose asherman. Vier baarmoeder operaties en ineens sta je samen bij de laatste halte: IVF. Hormonen, spuiten, hopen, bang zijn, zo gezond mogelijk leven, de beste vitaminen zoeken, mezelf gek maken dat ik het zo goed mogelijk moet doen. Maar wat is zo goed mogelijk?
Eerste ronde: Te lage dosering hormoon, te weinig resultaat. Een maand verloren en nog een maand rust. Maar we hebben geen tijd te verspillen. Gaat het wel gebeuren voor ons? Word ik ooit wel mama? Kan ik jou ooit wel papa maken? Onzekerheid, nee angst. Maar we zetten de schouders eronder en gaan door. Ik droom over jou en ga voor je vechten.
Ronde 2 spuiten. Hoge dosering, mezelf verliezend. Eenzaam maar gefocust en strijdlustig. De eenzaamheid van IVF snapt niemand, die is niet uit te leggen. Maar je bent het waard. Ik hou nu al van je, al hebben onze wegen naar elkaar elkaar nog niet gevonden. 8 eitjes! Tijd voor een punctie: 5 embryo’s, 1 terugplaatsing en 4 cryo’s. Spanning. 2 weken wachten, test negatief. Auw, verscheurd. Onszelf oprapend en door. We geloven in jou. Je gaat er komen. Je hoort bij ons.
Terugplaatsing 2. Spanning, weer wachten. Voel ik de symptomen van een teleurstelling of innesteling? Het lijkt op elkaar. We gaan testen.. en toen was jij daar ❤️
Ik wil eerlijk zijn over onze reis en niets verbloemen. Taboes blijven taboes zolang ze niet verbroken worden en ik wil mezelf bevrijden van de donkere wolk die 2 jaar over mijn leven hing. Zwanger mogen zijn, een kindje mogen krijgen, ouders mogen worden, je ouders grootouders zien worden, het is allemaal geen gegeven. Ik deel vandaag de vreugde van ons wonder, maar weet hoe moeilijk dit bericht kan zijn als je nog zit in diepe onzekerheid. Tegen die mensen wil ik zeggen dat ik aan ze denk en houd moed.
Ons kleine wondertje, daar ben je dan eindelijk. We zijn al jaren ouders met een wens en binnenkort mogen we dan eindelijk gewoon jouw ouders zijn.
Dominique Gruter
[ afbeelding ]
Nieuw jaar, nieuw huis en een kleine op komst ?
2025 kwam met zijn uitdagingen maar in 2026 gaan we hier de vruchten van plukken?
Trots op jou schat, trots op wat je hiervoor allemaal hebt gedaan en wat je hebt gelaten. Trots op jou discipline en doorzettingsvermogen. Trots op de moeder die je nu al bent.
Love you baby(s)
Bas Veldhoven
Ja vind ik ook, is nogal een lang medisch traject aan vooraf gegaanquote:
Zou je ook bij Ruud op bezoek kunnen komen?quote:Op woensdag 21 januari 2026 17:23 schreef pullup het volgende:
Die kleine heeft lol
[ afbeelding ]
En dit gaat nog wel een lange zit worden
[ afbeelding ]
Mjah het is wel een openbare boerderij natuurlijk, denk dat als je echt de stal in wil je wel een chatberichtje via zijn insta account kan proberen?quote:Op woensdag 21 januari 2026 18:15 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Zou je ook bij Ruud op bezoek kunnen komen?
Lijkt mij best gaaf om die beestenboel met eigen ogen te kunnen bekijken
Stelt hij de boerderie ook open voor publiek, lijkt me wel dat ie wil pronken met dat mooisquote:Op woensdag 21 januari 2026 21:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Mjah het is wel een openbare boerderij natuurlijk, denk dat als je echt de stal in wil je wel een chatberichtje via zijn insta account kan proberen?
Hier staat ook een contact mogelijkheid. In de buurt van Leiderdorp geloof ik maar precies wee tik het ook nietquote:Op woensdag 21 januari 2026 21:44 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Stelt hij de boerderie ook open voor publiek, lijkt me wel dat ie wil pronken met dat moois
Insta enzo heb ik niet, maar als ik zou weten waar het is ging ik er eens langs
Hee, leukquote:Op woensdag 21 januari 2026 21:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Hier staat ook een contact mogelijkheid. In de buurt van Leiderdorp geloof ik maar precies wee tik het ook niet
https://steunactie.nl/actie/project-bruno-1/-60977
Is het een reuzenkind?quote:
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |