Goed man!quote:Op zaterdag 6 december 2025 22:04 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Huuppiiequote:
Jaquote:Op maandag 15 december 2025 23:15 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Huuppiie. Nog wel 'ns zwaar over z'n zeik gekregen toen hij kwam posten na de Gouden Kooi
O ja, die dame.quote:Op maandag 15 december 2025 23:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja
Het is net uitgegaan met die rondborstige vrouw van hem
Weet ik nog.quote:Op maandag 15 december 2025 23:15 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Huuppiie. Nog wel 'ns zwaar over z'n zeik gekregen toen hij kwam posten na de Gouden Kooi
Dus toch, was al verdacht dat hij zo enorm aan zijn lijf ging werken.quote:Op maandag 15 december 2025 23:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja
Het is net uitgegaan met die rondborstige vrouw van hem
Denk dat er al een opvolgster is gevondenquote:Op vrijdag 20 juni 2025 18:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Big Brother. Ik vraag me trouwens wat af. Huub heeft Robin niet meer in zijn profiel foto staan, plus een boel afgevallen. Mmmm... man van middelbare leeftijd. Misschien wat trouble in paradise.
quote:Op dinsdag 16 december 2025 12:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Dus toch, was al verdacht dat hij zo enorm aan zijn lijf ging werken.
[..]
Denk dat er al een opvolgster is gevonden
quote:Op dinsdag 16 december 2025 12:26 schreef spapaars het volgende:
[..]
Weet ik nog.
Kreeg met mijn inmenning een eeuwige ban van jouw.
Was jij dan niet de dictator van die forum?quote:Op dinsdag 16 december 2025 19:14 schreef sly-nl het volgende:
[..]![]()
Haha, hoe dan?![]()
Ik was geen mod, ooit en de ever.
Haha, dat dan weer welquote:Op dinsdag 16 december 2025 19:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Was jij dan niet de dictator van die forum?
Sloeg ook hier om zich heen, in samenwerking met Eric/Erik.quote:Op dinsdag 16 december 2025 19:22 schreef sly-nl het volgende:
Zal 'ns kijken of ik dat akkefietje met Huub nog kan vinden
Echt waar?quote:Op dinsdag 16 december 2025 19:25 schreef spapaars het volgende:
[..]
Sloeg ook hier om zich heen, in samenwerking met Eric/Erik.
Haha het is nog steeds een goudmijntjequote:Op dinsdag 16 december 2025 20:19 schreef sly-nl het volgende:
Kwam dit clipje tegen![]()
Ongelooflijk, ze zijn zich er totaal niet meer bewust van dat er camera's hangen. In combi met een wat laag IQ. Bizar wel![]()
Bekijk deze YouTube-video
Ik vind dit zo eng! Maar ook de agressie juist. Klinkt allemaal niet heel erg liefdelijk.quote:
Nice, ben even op pad dus vanaf volgende week houd ik het ook weer bijquote:Op maandag 5 januari 2026 14:24 schreef DaniqueV het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een poepiequote:Op maandag 5 januari 2026 14:24 schreef DaniqueV het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zag dat je ff niet had gepost met bijlezen hier, verwachte al... je bent vast paar dagen weg. En daarna las ik dat van de baby van hun, dacht... dan zal ik er snel caps van maken voor het weg is en kan je het zelf ook zien en lezenquote:Op maandag 5 januari 2026 18:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Nice, ben even op pad dus vanaf volgende week houd ik het ook weer bij
Ja mooi kindje, komt zo op de foto over als een best flink kindje. Maar kan ook soms best wel door de foto komen, die geven soms vertekend beeldquote:
Zwart pakje is ook wel stoer, ik vind dat leuk.quote:Op maandag 5 januari 2026 18:38 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja mooi kindje, komt zo op de foto over als een best flink kindje. Maar kan ook door de foto komen ;-)
Ja stoer ventje zo met die wijze kleding/kleuren.quote:Op maandag 5 januari 2026 18:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Zwart pakje is ook wel stoer, ik vind dat leuk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |