Zou je ook bij Ruud op bezoek kunnen komen?quote:Op woensdag 21 januari 2026 17:23 schreef pullup het volgende:
Die kleine heeft lol
[ afbeelding ]
En dit gaat nog wel een lange zit worden
[ afbeelding ]
Mjah het is wel een openbare boerderij natuurlijk, denk dat als je echt de stal in wil je wel een chatberichtje via zijn insta account kan proberen?quote:Op woensdag 21 januari 2026 18:15 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Zou je ook bij Ruud op bezoek kunnen komen?
Lijkt mij best gaaf om die beestenboel met eigen ogen te kunnen bekijken
Stelt hij de boerderie ook open voor publiek, lijkt me wel dat ie wil pronken met dat mooisquote:Op woensdag 21 januari 2026 21:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Mjah het is wel een openbare boerderij natuurlijk, denk dat als je echt de stal in wil je wel een chatberichtje via zijn insta account kan proberen?
Hier staat ook een contact mogelijkheid. In de buurt van Leiderdorp geloof ik maar precies wee tik het ook nietquote:Op woensdag 21 januari 2026 21:44 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Stelt hij de boerderie ook open voor publiek, lijkt me wel dat ie wil pronken met dat moois
Insta enzo heb ik niet, maar als ik zou weten waar het is ging ik er eens langs
Hee, leukquote:Op woensdag 21 januari 2026 21:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Hier staat ook een contact mogelijkheid. In de buurt van Leiderdorp geloof ik maar precies wee tik het ook niet
https://steunactie.nl/actie/project-bruno-1/-60977
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |