Update Marciano
De meesten weten dat ik hartfalen heb en dat mijn hart, vanwege een vergrote hartspier, pompkracht verliest.
Lang verhaal kort: er is stilstaand bloed op de bodem van mijn boezems blijven liggen. Dat is gaan stollen en uiteindelijk naar mijn hersenen geschoten.
Ik ben links getroffen, waardoor rechts alles uitviel. Superraar gevoel. Ik kon niet meer praten en ook niet meer schrijven. Mijn rechterarm was helemaal de weg kwijt.
Ik weet niet waar ik de kracht vandaan haalde, maar ik heb mijn zoontje gebeld dat hij mij moest komen halen omdat het niet goed ging. Terwijl Rayno onderweg was, wist ik van de bank op te staan en naar de wc te gaan, omdat ik mijn gezicht wilde zien.
Toen zag ik dat mijn rechteroog net een glazen oog leek. Op dat moment dacht ik echt dat het klaar was.
Rayno kwam aan, ik ben in de auto gestapt en bij zijn moeder hebben we de ambulance gebeld. In het ziekenhuis werd meteen een CT-scan gedaan, waaruit een herseninfarct werd geconstateerd. Ik kreeg een hoge dosis bloedverdunners via een infuus om de bloedprop af te breken.
Poh… wat een lang verhaal 🤣
Vanuit Boxmeer ben ik vervoerd naar het Radboud. Daar wilden ze me opereren via een katheterisatie. Maar omdat ik ineens alles weer kon bewegen, behalve praten, vonden ze het risico te groot. Ze hebben me 24 uur geobserveerd.
Na 24 uur mocht ik naar huis. Ik moest nog wel terugkomen voor een echo, en mijn hart blijkt nu gelukkig ook schoon te zijn.
https://www.instagram.com/p/DUx4MyEiFAb/?hl=nl
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Op
zaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef
JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P