Enge gast met zijn spillebeentjes! Moet er geen vliegtuig op de achtergrond? Hij laat altijd graag zien hoeveel hij wel niet reist.quote:
Respect, mooi om te zien hoe hij met al zijn dieren omgaat.quote:Op zondag 22 februari 2026 17:48 schreef Verida het volgende:
[..]
Deze heeft hij echt vanaf heel klein stierkalfje opgevoed, dat is echt wel wat anders dan dat grote monster
Die gozer is blijkbaar bijzonder succesvol in zijn werk. Je klinkt een tikkeltje jaloers.quote:Op woensdag 25 februari 2026 10:16 schreef Chea49 het volgende:
Eng
[..]
Enge gast met zijn spillebeentjes! Moet er geen vliegtuig op de achtergrond? Hij laat altijd graag zien hoeveel hij wel niet reist.
Die is de weg kwijt dus.quote:
ik houd ook mijn hart vast wat ze nu weer verzonnen heeftquote:Op donderdag 26 februari 2026 15:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die is de weg kwijt dus.
Een 'komende reset' verwijst meestal naar een gepland moment om fysiek, mentaal of digitaal opnieuw op te starten,
Is ze uit Griekenland weggeschopt?quote:Op donderdag 26 februari 2026 20:12 schreef pullup het volgende:
[..]
ik houd ook mijn hart vast wat ze nu weer verzonnen heeft
Heeft ze nog niets over gemeldquote:Op donderdag 26 februari 2026 20:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Is ze uit Griekenland weggeschopt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |