Bijna goedquote:
Blijf rustig zitten en zeg dat je er klaar voor bent om te vertrekken zodra 31 juni aanbreekt.quote:
Je ziet gewoon dat die dieren het zo goed hebben bij Ruud, ik had echt mijn twijfels over hem met die eerste stier.quote:
Ik kijk ook die filmpjes met veel plezier, het is echt een goede plek voor al die dierenquote:Op maandag 9 juni 2025 23:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Je ziet gewoon dat die dieren het zo goed hebben bij Ruud, ik had echt mijn twijfels over hem met die eerste stier.
Die dieren kunnen redelijk agressief zijn. Ook kamelen kunnen gemeen bijten als ze sjaggie zijn maar daar ligt die honden pup ook gewoon bij. En al zijn dieren stralen tevreden en gelukkig uit![]()
Wat een held
Die denkt volgens mij dat ze een soort geschenk van God aan de mensheid is ..quote:
Is zij nog samen met die man? Zie altijd alleen foto's van haar en die kleine voorbij komen?quote:
Volgens mij zijn ze uit elkaar, Dylan en zijquote:Op zaterdag 14 juni 2025 08:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is zij nog samen met die man? Zie altijd alleen foto's van haar en die kleine voorbij komen?
Vermoedde ik dus al, omdat ze alleen zichzelf en die kleine postquote:Op zaterdag 14 juni 2025 19:12 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze uit elkaar, Dylan en zij
Inderdaad, en ze zoekt kennelijk ook woonruimte voor zichzelf en de kleine meid las ik netquote:Op zaterdag 14 juni 2025 19:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vermoedde ik dus al, omdat ze alleen zichzelf en die kleine post
Ja het is al een tijdje uit, ze had er over gepost en heel af en toe verschijnt ie nog op de stories van haar. Het was geen slechte breuk of zo ookquote:Op zaterdag 14 juni 2025 19:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vermoedde ik dus al, omdat ze alleen zichzelf en die kleine post
Rienkosan of Andrea zijn er niets bij vergeleken.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:12 schreef freaky40 het volgende:
Godsdienstwaanzinnige tegenwoordig die Rowena, gaat helemaal full-wappie.
quote:Op zondag 15 juni 2025 10:39 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Ja lekker een klomp kouwe margarine in je bek 🤣
Haha ja inderdaad er zijn een boel relaties ontstaan en een paar houden zowaar nog standquote:Op maandag 16 juni 2025 00:54 schreef freaky40 het volgende:
Utopia is een veel betere matchmaker gebleken dan MAFS en LLDL bij elkaar...track record ligt vele malen hoger dan bij deze programma's
🤣 die hondquote:Op maandag 16 juni 2025 13:22 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Beter streamt hij alles live, scheelt weer opnemen. Gewoon die stallen en zo vol hangen met camera's en live streamen op Twitch of Kick. Top contentquote:Op donderdag 19 juni 2025 20:22 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Waar is dit van?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 15:47 schreef Paul het volgende:
Het Kartel heeft shirts te koop
[ afbeelding ]
Big Brother. Ik vraag me trouwens wat af. Huub heeft Robin niet meer in zijn profiel foto staan, plus een boel afgevallen. Mmmm... man van middelbare leeftijd. Misschien wat trouble in paradise.quote:
En dan komt er net deze langsquote:Op vrijdag 20 juni 2025 18:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Big Brother. Ik vraag me trouwens wat af. Huub heeft Robin niet meer in zijn profiel foto staan, plus een boel afgevallen. Mmmm... man van middelbare leeftijd. Misschien wat trouble in paradise.
Lolquote:Op vrijdag 20 juni 2025 19:50 schreef pullup het volgende:
[..]
En dan komt er net deze langs
[ afbeelding ]
toch niet op hetzelfde moment.quote:Op zondag 29 juni 2025 10:35 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
OMG een wapen en je baby .........
Tegelijk zou idd raar zijn maar er zitten heel veel mensen bij een schietverenigingquote:Op zondag 29 juni 2025 14:13 schreef Verida het volgende:
[..]
toch niet op hetzelfde moment.
misschien is het een hobby van haar, dan is er helemaal niets mis mee toch?
Met die filters is het wel de Robin puppetshow, zelfs Huub zijn ogen zien er gek uit. (Mijn ogen zijn hier hoor)quote:
Uit is uit blijkbaarquote:
Dat zou zo maar kunnenquote:
Iets verderop die reel had ze hem wel onherkenbaar gemaaktquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 15:49 schreef Flow3r het volgende:
[..]SherlockSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 15:49 schreef Flow3r het volgende:
[..]Dat dus!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |