Bijna goedquote:
Blijf rustig zitten en zeg dat je er klaar voor bent om te vertrekken zodra 31 juni aanbreekt.quote:
Je ziet gewoon dat die dieren het zo goed hebben bij Ruud, ik had echt mijn twijfels over hem met die eerste stier.quote:
Ik kijk ook die filmpjes met veel plezier, het is echt een goede plek voor al die dierenquote:Op maandag 9 juni 2025 23:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Je ziet gewoon dat die dieren het zo goed hebben bij Ruud, ik had echt mijn twijfels over hem met die eerste stier.
Die dieren kunnen redelijk agressief zijn. Ook kamelen kunnen gemeen bijten als ze sjaggie zijn maar daar ligt die honden pup ook gewoon bij. En al zijn dieren stralen tevreden en gelukkig uit![]()
Wat een held
Die denkt volgens mij dat ze een soort geschenk van God aan de mensheid is ..quote:
Is zij nog samen met die man? Zie altijd alleen foto's van haar en die kleine voorbij komen?quote:
Volgens mij zijn ze uit elkaar, Dylan en zijquote:Op zaterdag 14 juni 2025 08:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is zij nog samen met die man? Zie altijd alleen foto's van haar en die kleine voorbij komen?
Vermoedde ik dus al, omdat ze alleen zichzelf en die kleine postquote:Op zaterdag 14 juni 2025 19:12 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze uit elkaar, Dylan en zij
Inderdaad, en ze zoekt kennelijk ook woonruimte voor zichzelf en de kleine meid las ik netquote:Op zaterdag 14 juni 2025 19:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vermoedde ik dus al, omdat ze alleen zichzelf en die kleine post
Ja het is al een tijdje uit, ze had er over gepost en heel af en toe verschijnt ie nog op de stories van haar. Het was geen slechte breuk of zo ookquote:Op zaterdag 14 juni 2025 19:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vermoedde ik dus al, omdat ze alleen zichzelf en die kleine post
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |