Nice, ben even op pad dus vanaf volgende week houd ik het ook weer bijquote:Op maandag 5 januari 2026 14:24 schreef DaniqueV het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een poepiequote:Op maandag 5 januari 2026 14:24 schreef DaniqueV het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zag dat je ff niet had gepost met bijlezen hier, verwachte al... je bent vast paar dagen weg. En daarna las ik dat van de baby van hun, dacht... dan zal ik er snel caps van maken voor het weg is en kan je het zelf ook zien en lezenquote:Op maandag 5 januari 2026 18:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Nice, ben even op pad dus vanaf volgende week houd ik het ook weer bij
Ja mooi kindje, komt zo op de foto over als een best flink kindje. Maar kan ook soms best wel door de foto komen, die geven soms vertekend beeldquote:
Zwart pakje is ook wel stoer, ik vind dat leuk.quote:Op maandag 5 januari 2026 18:38 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja mooi kindje, komt zo op de foto over als een best flink kindje. Maar kan ook door de foto komen ;-)
Ja stoer ventje zo met die wijze kleding/kleuren.quote:Op maandag 5 januari 2026 18:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Zwart pakje is ook wel stoer, ik vind dat leuk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |