Zelfde lijst, Zelfde persoon maar het was een oud accountquote:Op maandag 1 december 2025 15:01 schreef laxus11 het volgende:
Een mooier lijstje kun je niet krijgen:
A Flock Of Seagulls - I Ran
Bee Gees - To Love Somebody
Billy Joel - Scenes From An Italian Restaurant
Black Sabbath - Paranoid
Bruce Springsteen - Jungleland
David Bowie - Heroes (Albumversie)
Deep Purple - Child In Time (Albumversie)
Dire Straits - Sultans Of Swing
Don McLean - American Pie (Albumversie)
Eagles - The Last Resort (Albumversie)
Elton John - Tiny Dancer
Elvis Presley - If I Can Dream
Fleetwood Mac - Go Your Own Way
Genesis - Firth Of Fifth
Iron Maiden - The Number Of The Beast
Jimi Hendrix - Hey Joe
John Denver - Leaving On A Jet Plane
Led Zeppelin - Dazed And Confused
Lynyrd Skynyrd - Free Bird (Albumversie)
Metallica - Master Of Puppets
Pink Floyd - Shine On You Crazy Diamond (Pts. 1-5)
Prince - Sign 'O' The Times (Albumversie)
Queen - Innuendo
Rainbow - Catch The Rainbow
Simon & Garfunkel - Bridge Over Troubled Water
Sinead O'Connor - Troy
Talk Talk - Living In Another World
The Beach Boys - Good Vibrations
The Beatles - I Am The Walrus
The Doors - L.A. Woman
The Mamas & The Papas - California Dreamin'
The War On Drugs - Thinking Of A Place (Albumversie)
The Who - Won't Get Fooled Again (Albumversie)
Toto - Home Of The Brave
U2 - Sunday Bloody Sunday
Beiden correctquote:Op maandag 1 december 2025 15:19 schreef Gunner het volgende:
Ligt het aan mij of is het zoeken ruk? Of staan er geen nummers van Wet Leg in?
ook geen Missippi Goddamnquote:Op maandag 1 december 2025 15:15 schreef ReibRekkel het volgende:
11 nummers van Nina Simone in de keuzelijst, maar het meest geprezen nummer mist nog steeds. Misschien voegen ze liever geen extra nummer van 10 minuten toe aan de keuzelijst? Indien dat wel zou gebeuren dan kan Sinnerman wel doorstromen naar een vaste top 500 notering zou ik inschatten
Pussycat staat er wel in en niet vloeken aubquote:
Pussycat is kutquote:Op maandag 1 december 2025 15:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Pussycat staat er wel in en niet vloeken aub
FTFYquote:
Ja, alleen is Wet Leg nu wel net een van de weinige Kink-artiesten die ik mis als kiespijn tbh.quote:Op maandag 1 december 2025 15:21 schreef Gunner het volgende:
[..]
Blijkbaar meer voor een KINK publiek/lijstje
Last Dinner Party had ook wel op de lijst gemogenquote:Op maandag 1 december 2025 15:28 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ja, alleen is Wet Leg nu wel net een van de weinige Kink-artiesten die ik mis als kiespijn tbh.
Ze zijn The Last Dinner Party (idd), The Beaches en Hiqpy ook vergeten, ondanks hoge noteringen in de Kink 1500. Hun grootste hits staan niet in het systeem waarmee NPO Radio 2 werkt. Voor Wet Leg geldt hetzelfde. Op 3fm komen bovengenoemde artiesten wel genoeg voorbij, maar er is blijkbaar nooit iemand op het idee gekomen om de populairste nummers op de playlist van 3fm ook even aan de Top 2000-keuzelijst toe te voegen.quote:Op maandag 1 december 2025 15:19 schreef Gunner het volgende:
Ligt het aan mij of is het zoeken ruk? Of staan er geen nummers van Wet Leg in?
Het is dan ook een andere zender met een ander zenderprofielquote:Op maandag 1 december 2025 15:31 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ze zijn The Last Dinner Party (idd), The Beaches en Hiqpy ook vergeten, ondanks hoge noteringen in de Kink 1500. Hun grootste hits staan niet in het systeem waarmee NPO Radio 2 werkt. Voor Wet Leg geldt hetzelfde. Op 3fm komen bovengenoemde artiesten wel genoeg voorbij, maar er is blijkbaar nooit iemand op het idee gekomen om de populairste nummers op de playlist van 3fm ook even aan de Top 2000-keuzelijst toe te voegen.
Klopt, maar we kunnen ook jaarlijks onze lol op met de toevoegingen aan de keuzelijst die volstrekt random lijken.quote:Op maandag 1 december 2025 15:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Het is dan ook een andere zender met een ander zenderprofiel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vermoed dat het commentaar van Scorpion nog het dichtst in de buurt van de waarheid komtquote:Op maandag 1 december 2025 11:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Tis echt de stagiair die met zn meest gedraaide nummers op Spotify in de hand de keuzes zit door te voeren he?
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
TLDP is gewoon meerdere keren gedraaid. Gewoon andere keuzes gemaakt dit jaar.quote:Op maandag 1 december 2025 15:31 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ze zijn The Last Dinner Party (idd), The Beaches en Hiqpy ook vergeten, ondanks hoge noteringen in de Kink 1500. Hun grootste hits staan niet in het systeem waarmee NPO Radio 2 werkt. Voor Wet Leg geldt hetzelfde. Op 3fm komen bovengenoemde artiesten wel genoeg voorbij, maar er is blijkbaar nooit iemand op het idee gekomen om de populairste nummers op de playlist van 3fm ook even aan de Top 2000-keuzelijst toe te voegen.
Ah dat kan. smaken verschillen gelukkig.quote:Op maandag 1 december 2025 15:28 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ja, alleen is Wet Leg nu wel net een van de weinige Kink-artiesten die ik mis als kiespijn tbh.
Als je meerdere persoonlijkheden hebt, mag je ook vaker stemmen!quote:Op maandag 1 december 2025 15:20 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Zelfde lijst, Zelfde persoon maar het was een oud account
Ja, maar Missippi nietquote:Op maandag 1 december 2025 15:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Pussycat staat er wel in en niet vloeken aub
Ieder jaar ditzelfde riedeltje.quote:Op maandag 1 december 2025 15:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Mee eens vwb de randomness, maarde toevoegingen passen wel binnen het radio 2 profiel.
Het is ook geen vergaarbak, de topnummers van NPO klassiek worden ook niet toegevoegd,
3fm is ook Pinkpop, Lowlands, radio 2 is Concert at Sea, Bospop.
Ik Missippi op zich ook niet.quote:
Ook als je dezelfde persoon met meerdere e-mailadressen bent.quote:Op maandag 1 december 2025 15:42 schreef camilero het volgende:
[..]
Als je meerdere persoonlijkheden hebt, mag je ook vaker stemmen!
Dat laatste da's logisch. Maar voor ons blijft de hamvraag: waarom bepaalde artiesten structureel negeren (met Eefje als #1 schoolvoorbeeld) en anderen wel al vlot een kans geven, ook al worden die nummers door het jaar heen ook maar 1-3x gedraaid op Radio 2?quote:Op maandag 1 december 2025 15:41 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
TLDP is gewoon meerdere keren gedraaid. Gewoon andere keuzes gemaakt dit jaar.
Edit: oh.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
Dat is wel wat te kort door de bocht. Genoeg artiesten die in het verleden op meerdere van deze festivals hebben gespeeld. Kan zo tientallen artiesten noemen die recentelijk nog te zien waren op PP en Lowlands en gewoon in de Top 2000 staan.quote:Op maandag 1 december 2025 15:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Mee eens vwb de randomness, maarde toevoegingen passen wel binnen het radio 2 profiel.
Het is ook geen vergaarbak, de topnummers van NPO klassiek worden ook niet toegevoegd,
Hier komen we helaas nooit achter. Geloof me, ik heb hetcgeprobeerd.quote:Op maandag 1 december 2025 15:44 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Dat laatste da's logisch. Maar voor ons blijft de hamvraag: waarom bepaalde artiesten structureel negeren (met Eefje als #1 schoolvoorbeeld) en anderen wel al vlot een kans geven, ook al worden die nummers door het jaar heen ook maar 1-3x gedraaid op Radio 2?
Tuurlijk is er overlap maar het gaat meer om het profiel en welk festival door wie 'gecovered' wordtquote:Op maandag 1 december 2025 15:46 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Dat is wel wat te kort door de bocht. Genoeg artiesten die in het verleden op meerdere van deze festivals hebben gespeeld. Kan zo tientallen artiesten noemen die recentelijk nog te zien waren op PP en Lowlands en gewoon in de Top 2000 staan.
Anderzijds hebben ze in het verleden vaker wel de hoogste noteringen uit de Snob 2000 toegevoegd aan de keuzelijst. Die passen dan wel in het Radio 2-profiel?
Die popquiznaam is al lang geleden gebruikt door user Burnettquote:Op maandag 1 december 2025 15:47 schreef Berkery het volgende:
Ook leuk: ga je zoeken op Tool, is de eerste suggestie Tol Hansse - Big city.
Die arme kerel heet hier nu voortaan 'Tool Hansse'.
Iemand hier zou eens voor Paard van Troje moeten gaan spelenquote:Op maandag 1 december 2025 15:47 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Hier komen we helaas nooit achter. Geloof me, ik heb hetcgeprobeerd.
Gedaan wat je kan, maar alles gaat verkeerd....quote:Op maandag 1 december 2025 15:47 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Hier komen we helaas nooit achter. Geloof me, ik heb het geprobeerd.
Ik gebruik tegenwoordig 'Killing Orgel Joke'quote:Op maandag 1 december 2025 15:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Die popquiznaam is al lang geleden gebruikt door user Burnett
Emmelyquote:Op maandag 1 december 2025 15:48 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Iemand hier zou eens voor Paard van Troje moeten gaan spelen![]()
[ link | afbeelding ]
https://www.mediastages.n(...)wat-op-npo-radio-2-3
Ik heb er nog zoveel niet gebruikt, YMCA Marina, Lykke Li Towers..quote:Op maandag 1 december 2025 15:50 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik gebruik tegenwoordig 'Killing Orgel Joke'
True, maar de Top 2000 is wel van ons allemaal. Misschien al wel 20 jaar. Vermoed dat het gros van de vaste 3fm-luisteraars in de week tussen kerst en oud en nieuw ook wel intuned. Laatste dagen van het jaar draait in radioland gewoon álles om de lijst der lijsten.quote:Op maandag 1 december 2025 15:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Tuurlijk is er overlap maar het gaat meer om het profiel en welk festival door wie 'gecovered' wordt
Samenwerken met Emmely lijkt me best leuk, en op papier zou ik nog best in het profiel passen, maar in de praktijk denk ik niet dat ik kans zou maken op deze stagequote:Op maandag 1 december 2025 15:48 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Iemand hier zou eens voor Paard van Troje moeten gaan spelen![]()
[ link | afbeelding ]
https://www.mediastages.n(...)wat-op-npo-radio-2-3
Fontaines DC Lewis al overwogen?quote:Op maandag 1 december 2025 15:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik heb er nog zoveel niet gebruikt, YMCA Marina, Lykke Li Towers..
Huldequote:Op maandag 1 december 2025 15:50 schreef MTheBassman het volgende:
Ik had voor dit jaar weer een thema bedacht: nummers vanaf het jaar 2000. Voornamelijk omdat ik wel snel geneigd ben op ouwe knarrenmuziek te stemmen, dus was benieuwd hoe het eruit zou zien. Conclusie: Het was best pittig, samen met de maar 1 artiest per jaar regel die ik normaliter hanteer. Maar zo heb ik wel een keer een wat andere lijst met wat nummers en artiesten waar ik normaliter nooit op zou stemmen. Wel is dit ietwat in elkaar geflanst dus kan best zijn dat ik een paar gemist heb maar boeiuh:
Vraag me af of mensen die geen Evergreen luisteren die laatste wel kennenquote:Op maandag 1 december 2025 15:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Fontaines DC Lewis al overwogen?
Li Towers Likke? GADVERDAMME!quote:Op maandag 1 december 2025 15:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Niks komt voorbij Iron Maidoen is belangrijker dan winnen. En Die Benny Neymannschaftquote:Op maandag 1 december 2025 15:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Tonny Eyk & Tina Turnerquote:Op maandag 1 december 2025 15:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 december 2025 15:50 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik gebruik tegenwoordig 'Killing Orgel Joke'
quote:Op maandag 1 december 2025 15:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Niks komt voorbij Iron Maidoen is belangrijker dan winnen. En Die Benny Neymannschaft
quote:Op maandag 1 december 2025 15:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Fontaines DC Lewis al overwogen?
We zouden nog eens verkiezing moeten doen wat de leukste (popquiz) teamnaam ever is. Mijn favoriet is vooralsnog:quote:Op maandag 1 december 2025 15:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Aardig, aardig..quote:Op maandag 1 december 2025 15:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Niks komt voorbij Iron Maidoen is belangrijker dan winnen. En Die Benny Neymannschaft
Die met die smerige koffie, bedoel je?quote:Op maandag 1 december 2025 15:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Aardig, aardig..
(volgens DJ St, Paul heb ik nog steeds de beste naam ooit verzonnen, dus ik mag connaisseur spelen)
Ze hebben er bij de grootste platenzaak van Amsterdam zelfs mokken vanquote:Op maandag 1 december 2025 15:56 schreef camilero het volgende:
[..]
Die met die smerige koffie, bedoel je?
Hij is inderdaad leuk!quote:Op maandag 1 december 2025 15:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ze hebben er bij de grootste platenzaak van Amsterdam zelfs mokken van
Forum Voor Discografie kwam ik al eens tegen.quote:Op maandag 1 december 2025 15:55 schreef Gretzl het volgende:
We zouden nog eens verkiezing moeten doen wat de leukste (popquiz) teamnaam ever is.
Zo bekeken, snap ik bepaalde meezingers ook niet op de keuzelijst: Kali, je krijgt de lach niet van mijn gezicht en dat soort onderbroekenlol. Niet bepaald het profiel van radio 2.quote:Op maandag 1 december 2025 15:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Het is dan ook een andere zender met een ander zenderprofiel
Helaas sinds Frank en Wouter toch juist wel een beetje?quote:Op maandag 1 december 2025 15:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zo bekeken, snap ik bepaalde meezingers ook niet op de keuzelijst: Kali, je krijgt de lach niet van mijn gezicht en dat soort onderbroekenlol. Niet bepaald het profiel van radio 2.
Misschien willen ze wel iets meer die kant op ivm de populariteit van het genrequote:Op maandag 1 december 2025 15:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zo bekeken, snap ik bepaalde meezingers ook niet op de keuzelijst: Kali, je krijgt de lach niet van mijn gezicht en dat soort onderbroekenlol. Niet bepaald het profiel van radio 2.
die zijn al even weg... en ik hoor die nummers nooit op radio 2quote:Op maandag 1 december 2025 15:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Helaas sinds Frank en Wouter toch juist wel een beetje?
slecht planquote:Op maandag 1 december 2025 16:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Misschien willen ze wel iets meer die kant op ivm de populariteit van het genre
Kali wel, schuurmans niet.quote:Op maandag 1 december 2025 16:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vraag me wel af hoe vaak men op Kali of Schuurmans zal stemmen. Hoe populair is dat bij Q?
Bullet for My Bloody Valentine. Oh nee, die bestonden echt.quote:Op maandag 1 december 2025 16:03 schreef Tussle266 het volgende:
Rage against the emptiness machine natuurlijk.
Allebei wel zie ik. 669 en 781. Ter vergelijking, Schuitmakertje staat op 22. Leef op 255.quote:
Net als Tom Waits For No Onequote:Op maandag 1 december 2025 16:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bullet for My Bloody Valentine. Oh nee, die bestonden echt.
Onder de jeugd zijn dat soort nummers enorm populair.quote:Op maandag 1 december 2025 16:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vraag me wel af hoe vaak men op Kali of Schuurmans zal stemmen. Hoe populair is dat bij Q?
Mijn jongere collega vindt dat ook geweldig. Verder is het best een goeie jongen, maar ik heb het idee dat ik nog wat aan zijn muzikale opvoeding kan bijdragen maar opgegeven.quote:Op maandag 1 december 2025 16:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
Onder de jeugd zijn dat soort nummers enorm populair.
Over smaak valt niet te twisten enzulks.quote:Op maandag 1 december 2025 16:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik heb liever een populair volks nummer in de lijst dan het favoriete nummer van 1 van de 170.000 overledenen van dat jaar
De echte cijfers daargelaten, maar áls de jonge mensen die ik ken al radio luisteren, is het Slam of 100% NLquote:Op maandag 1 december 2025 16:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stond dat AI-liedje van de PTSS-veteraan daar op 1 in de Top 2000?quote:
Ik ben toch geen jong mensquote:Op maandag 1 december 2025 16:22 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Stond dat AI-liedje van de PTSS-veteraan daar op 1 in de Top 2000?
Hopelijk blijven ze dat dan ook vooral deze maand doen.quote:Op maandag 1 december 2025 16:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
De echte cijfers daargelaten, maar áls de jonge mensen die ik ken al radio luisteren, is het Slam of 100% NL
Ze willen nog wel eens overstappen naar Sky deze maand, maar da's ook harmlessquote:Op maandag 1 december 2025 16:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hopelijk blijven ze dat dan ook vooral deze maand doen.
Jawel joh, nieuw heupje erin en je kan weer jaren mee!quote:Op maandag 1 december 2025 16:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik ben toch geen jong mens
Bijzonder, want deze reeks is nog niet gereekst!quote:Op maandag 1 december 2025 09:10 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ontdek deze reeks nu pas.
Dit is dus een tvp
De charme van de eerste jaren top2000 was juist dat al die voorspelbare en/of 67 in een dozijn muk die er nu in gestemd wordt door Jan en Truus er toen juist niet in stond.quote:Op maandag 1 december 2025 15:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mensen die op Cloudbusting stemmenquote:Op maandag 1 december 2025 16:33 schreef Peter88Online het volgende:
Mijn worp voor dit jaar.
Kate Bush - Cloudbusting
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
quote:Op maandag 1 december 2025 16:47 schreef CherryLips het volgende:
Mag gewoon openbaar hier hoor, we hebben eerder dit jaar nog een ander Spice Girls nummer bewierookt, dus we vinden niks raar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All Day I Dream About Stemlijsten
quote:Op maandag 1 december 2025 16:52 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Mag gewoon openbaar hier hoor, we hebben eerder dit jaar nog een ander Spice Girls nummer bewierookt, dus we vinden niks raar.
Echte FOK!kers zitten achter hun zolderkamerpc.quote:Op maandag 1 december 2025 16:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Was meer tegen het eeuwige scrollen, ik ontzie jullie duimen.
Mijn favoriet is meteen wel een onbekende: 13 beaches. Jouwe?quote:Op maandag 1 december 2025 17:00 schreef ReibRekkel het volgende:
Nog steeds maar drie nummers van Lana in de keuzelijst waarvan twee totaal willekeurig gekozen lijken te zijn. Zonde, met een beetje goede keuzelijstsamenstelling had ze er mooi een stuk of 8x in kunnen staan
Jij houdt niet van verrassingen he?quote:Op maandag 1 december 2025 17:30 schreef Tussle266 het volgende:
Het is wel jammer dat het genderneutrale berichtjesplatform van Elon zo gesloopt is door diezelfde Elon. Het is daarmee een stuk lastiger geworden om bij te houden wat de gemiddelde mens uitvreet met hun stemlijstjes.
Nou ja, het gat tussen Bankzitters in de lijst en tien strippers voor je verjaardag is nog wel behoorlijk hoor.quote:Op maandag 1 december 2025 17:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Jij houdt niet van verrassingen he?
Ik moest die van jou even luisteren om te weten welke dat was, maar dat is idd ook een mooie keuze. Lastig kiezen tussen al dat moois, vandaag ga ik voor Mariners Apartment Complex..... of toch California. Te lastig dit!quote:Op maandag 1 december 2025 17:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Mijn favoriet is meteen wel een onbekende: 13 beaches. Jouwe?
Lapdance van NERD mag best in de lijst.quote:Op maandag 1 december 2025 17:45 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Nou ja, het gat tussen Bankzitters in de lijst en tien strippers voor je verjaardag is nog wel behoorlijk hoor.
Californiaquote:Op maandag 1 december 2025 17:45 schreef ReibRekkel het volgende:
[..]
Ik moest die van jou even luisteren om te weten welke dat was, maar dat is idd ook een mooie keuze. Lastig kiezen tussen al dat moois, vandaag ga ik voor Mariners Apartment Complex..... of toch California. Te lastig dit!
quote:Op maandag 1 december 2025 16:42 schreef Modus het volgende:
[..]
De charme van de eerste jaren top2000 was juist dat al die voorspelbare en/of 67 in een dozijn muk die er nu in gestemd wordt door Jan en Truus er toen juist niet in stond.
Was ook een duidelijke afspiegeling van het zenderprofiel toen. Helaas ging doorsnee debiel NL er steeds meer mee aan de haal, en is het zenderprofiel ook steeds meer richting popiejopie gegaan.
De recente Nostalgie Top xxxx lijst lijkt erg veel op de eerste jaren top2000.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb proefondervindelijk vastgesteld dat de lijst voor mij beter is geworden in de eerste 15 jaar, als je puur naar de kwaliteit van de liedjes kijkt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarna, ja, niet echt meer.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Liever wel, maar bij een paar kom ik er uiteindelijk toch niet uit.quote:Op maandag 1 december 2025 18:31 schreef Gunner het volgende:
Ben met mijn lijstje bezig en in principe wil ik van elke artiest maar 1 plaat maar lastig!!
voor pink floyd heb ik al een uitzondering gemaakt, dat lijkt me okay nietwaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |