Zo bekeken, snap ik bepaalde meezingers ook niet op de keuzelijst: Kali, je krijgt de lach niet van mijn gezicht en dat soort onderbroekenlol. Niet bepaald het profiel van radio 2.quote:Op maandag 1 december 2025 15:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Het is dan ook een andere zender met een ander zenderprofiel
Helaas sinds Frank en Wouter toch juist wel een beetje?quote:Op maandag 1 december 2025 15:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zo bekeken, snap ik bepaalde meezingers ook niet op de keuzelijst: Kali, je krijgt de lach niet van mijn gezicht en dat soort onderbroekenlol. Niet bepaald het profiel van radio 2.
Misschien willen ze wel iets meer die kant op ivm de populariteit van het genrequote:Op maandag 1 december 2025 15:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zo bekeken, snap ik bepaalde meezingers ook niet op de keuzelijst: Kali, je krijgt de lach niet van mijn gezicht en dat soort onderbroekenlol. Niet bepaald het profiel van radio 2.
die zijn al even weg... en ik hoor die nummers nooit op radio 2quote:Op maandag 1 december 2025 15:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Helaas sinds Frank en Wouter toch juist wel een beetje?
slecht planquote:Op maandag 1 december 2025 16:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Misschien willen ze wel iets meer die kant op ivm de populariteit van het genre
Kali wel, schuurmans niet.quote:Op maandag 1 december 2025 16:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vraag me wel af hoe vaak men op Kali of Schuurmans zal stemmen. Hoe populair is dat bij Q?
Bullet for My Bloody Valentine. Oh nee, die bestonden echt.quote:Op maandag 1 december 2025 16:03 schreef Tussle266 het volgende:
Rage against the emptiness machine natuurlijk.
Allebei wel zie ik. 669 en 781. Ter vergelijking, Schuitmakertje staat op 22. Leef op 255.quote:
Net als Tom Waits For No Onequote:Op maandag 1 december 2025 16:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bullet for My Bloody Valentine. Oh nee, die bestonden echt.
Onder de jeugd zijn dat soort nummers enorm populair.quote:Op maandag 1 december 2025 16:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vraag me wel af hoe vaak men op Kali of Schuurmans zal stemmen. Hoe populair is dat bij Q?
Mijn jongere collega vindt dat ook geweldig. Verder is het best een goeie jongen, maar ik heb het idee dat ik nog wat aan zijn muzikale opvoeding kan bijdragen maar opgegeven.quote:Op maandag 1 december 2025 16:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
Onder de jeugd zijn dat soort nummers enorm populair.
Over smaak valt niet te twisten enzulks.quote:Op maandag 1 december 2025 16:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik heb liever een populair volks nummer in de lijst dan het favoriete nummer van 1 van de 170.000 overledenen van dat jaar
De echte cijfers daargelaten, maar áls de jonge mensen die ik ken al radio luisteren, is het Slam of 100% NLquote:Op maandag 1 december 2025 16:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stond dat AI-liedje van de PTSS-veteraan daar op 1 in de Top 2000?quote:
Ik ben toch geen jong mensquote:Op maandag 1 december 2025 16:22 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Stond dat AI-liedje van de PTSS-veteraan daar op 1 in de Top 2000?
Hopelijk blijven ze dat dan ook vooral deze maand doen.quote:Op maandag 1 december 2025 16:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
De echte cijfers daargelaten, maar áls de jonge mensen die ik ken al radio luisteren, is het Slam of 100% NL
Ze willen nog wel eens overstappen naar Sky deze maand, maar da's ook harmlessquote:Op maandag 1 december 2025 16:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hopelijk blijven ze dat dan ook vooral deze maand doen.
Jawel joh, nieuw heupje erin en je kan weer jaren mee!quote:Op maandag 1 december 2025 16:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik ben toch geen jong mens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |