Bijzonder, want deze reeks is nog niet gereekst!quote:Op maandag 1 december 2025 09:10 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ontdek deze reeks nu pas.
Dit is dus een tvp
De charme van de eerste jaren top2000 was juist dat al die voorspelbare en/of 67 in een dozijn muk die er nu in gestemd wordt door Jan en Truus er toen juist niet in stond.quote:Op maandag 1 december 2025 15:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Mee eens vwb de randomness, maarde toevoegingen passen wel binnen het radio 2 profiel.
Het is ook geen vergaarbak, de topnummers van NPO klassiek worden ook niet toegevoegd,
3fm is ook Pinkpop, Lowlands, radio 2 is Concert at Sea, Bospop.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mensen die op Cloudbusting stemmenquote:Op maandag 1 december 2025 16:33 schreef Peter88Online het volgende:
Mijn worp voor dit jaar.
Kate Bush - Cloudbusting
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
quote:Op maandag 1 december 2025 16:47 schreef CherryLips het volgende:
Mag gewoon openbaar hier hoor, we hebben eerder dit jaar nog een ander Spice Girls nummer bewierookt, dus we vinden niks raar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All Day I Dream About Stemlijsten
quote:Op maandag 1 december 2025 16:52 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Mag gewoon openbaar hier hoor, we hebben eerder dit jaar nog een ander Spice Girls nummer bewierookt, dus we vinden niks raar.
Echte FOK!kers zitten achter hun zolderkamerpc.quote:Op maandag 1 december 2025 16:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Was meer tegen het eeuwige scrollen, ik ontzie jullie duimen.
Mijn favoriet is meteen wel een onbekende: 13 beaches. Jouwe?quote:Op maandag 1 december 2025 17:00 schreef ReibRekkel het volgende:
Nog steeds maar drie nummers van Lana in de keuzelijst waarvan twee totaal willekeurig gekozen lijken te zijn. Zonde, met een beetje goede keuzelijstsamenstelling had ze er mooi een stuk of 8x in kunnen staan
Jij houdt niet van verrassingen he?quote:Op maandag 1 december 2025 17:30 schreef Tussle266 het volgende:
Het is wel jammer dat het genderneutrale berichtjesplatform van Elon zo gesloopt is door diezelfde Elon. Het is daarmee een stuk lastiger geworden om bij te houden wat de gemiddelde mens uitvreet met hun stemlijstjes.
Nou ja, het gat tussen Bankzitters in de lijst en tien strippers voor je verjaardag is nog wel behoorlijk hoor.quote:Op maandag 1 december 2025 17:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Jij houdt niet van verrassingen he?
Ik moest die van jou even luisteren om te weten welke dat was, maar dat is idd ook een mooie keuze. Lastig kiezen tussen al dat moois, vandaag ga ik voor Mariners Apartment Complex..... of toch California. Te lastig dit!quote:Op maandag 1 december 2025 17:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Mijn favoriet is meteen wel een onbekende: 13 beaches. Jouwe?
Lapdance van NERD mag best in de lijst.quote:Op maandag 1 december 2025 17:45 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Nou ja, het gat tussen Bankzitters in de lijst en tien strippers voor je verjaardag is nog wel behoorlijk hoor.
Californiaquote:Op maandag 1 december 2025 17:45 schreef ReibRekkel het volgende:
[..]
Ik moest die van jou even luisteren om te weten welke dat was, maar dat is idd ook een mooie keuze. Lastig kiezen tussen al dat moois, vandaag ga ik voor Mariners Apartment Complex..... of toch California. Te lastig dit!
quote:Op maandag 1 december 2025 16:42 schreef Modus het volgende:
[..]
De charme van de eerste jaren top2000 was juist dat al die voorspelbare en/of 67 in een dozijn muk die er nu in gestemd wordt door Jan en Truus er toen juist niet in stond.
Was ook een duidelijke afspiegeling van het zenderprofiel toen. Helaas ging doorsnee debiel NL er steeds meer mee aan de haal, en is het zenderprofiel ook steeds meer richting popiejopie gegaan.
De recente Nostalgie Top xxxx lijst lijkt erg veel op de eerste jaren top2000.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb proefondervindelijk vastgesteld dat de lijst voor mij beter is geworden in de eerste 15 jaar, als je puur naar de kwaliteit van de liedjes kijkt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarna, ja, niet echt meer.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Liever wel, maar bij een paar kom ik er uiteindelijk toch niet uit.quote:Op maandag 1 december 2025 18:31 schreef Gunner het volgende:
Ben met mijn lijstje bezig en in principe wil ik van elke artiest maar 1 plaat maar lastig!!
voor pink floyd heb ik al een uitzondering gemaakt, dat lijkt me okay nietwaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |