'Lastige' media?quote:Op zaterdag 29 november 2025 21:56 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het is een verzameling van een hoop organisaties die diverse geluiden hebben. Beweren dat dat allemaal D66 is, is aantoonbare nonsens.
[..]
Ja dat doen politici die lastige media willen smoren. Die roepen dan dat het allemaal een complot is. Daar trappen we niet in.
[..]
Het aanvallen van instituties zoals de publieke media hoort daar inderdaad bij. Maar je negeert het liever.
Heeft Mona daar ook over getweet?quote:Op zaterdag 29 november 2025 21:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
'Lastige' media?
Zoals GeenStijl, Telegraaf, Wierd Duk?
Leuk bedacht, maar daar gaat het niet om.quote:Het bekritiseren van publieke media hoort bij een vrije samenleving. Vraag het de Oost-Duisters, de Hongaren, de Polen, de Tsjechoslowaken, de Russen, de Iranezen, de Noord-Koreanen.
Hoe vaster je je in deze materie bijt, hoe duidelijker het wordt dat je gewoon graag hebt dat er een publiek bestel is dat welgevallige media promoot
Het verspreiden van leugens is geen "bekritiseren". Je blijft het maar bagatelliseren en goedpraten.quote:Op zaterdag 29 november 2025 21:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
'Lastige' media?
Zoals GeenStijl, Telegraaf, Wierd Duk?
Het bekritiseren van publieke media hoort bij een vrije samenleving. Vraag het de Oost-Duisters, de Hongaren, de Polen, de Tsjechoslowaken, de Russen, de Iranezen, de Noord-Koreanen.
Hoe vaster je je in deze materie bijt, hoe duidelijker het wordt dat je gewoon graag hebt dat er een publiek bestel is dat welgevallige media promoot
Inderdaad. En ondertussen iedere extreemrechtse autocraat bewonderen…quote:Op zaterdag 29 november 2025 21:59 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het verspreiden van leugens is geen "bekritiseren". Je blijft het maar bagatelliseren en goedpraten.
Waarom niet?quote:Op zaterdag 29 november 2025 21:59 schreef Wantie het volgende:
[..]
Heeft Mona daar ook over getweet?
[..]
Leuk bedacht, maar daar gaat het niet om.
Verspreiden van leugens... welke leugens?quote:Op zaterdag 29 november 2025 21:59 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het verspreiden van leugens is geen "bekritiseren". Je blijft het maar bagatelliseren en goedpraten.
Dat de publieke omroep alleen maar D66-dingen zou verkondigen. Of dat ze in de zak van Hamas zitten zoals Mona zegt.quote:Op zaterdag 29 november 2025 22:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Verspreiden van leugens... welke leugens?
Zitten PVV en FvD in de zak van Putin?quote:Op zaterdag 29 november 2025 22:07 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat de publieke omroep alleen maar D66-dingen zou verkondigen. Of dat ze in de zak van Hamas zitten zoals Mona zegt.
quote:Op zaterdag 29 november 2025 21:11 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Alleen is de VS al 500 miljoen tweets per dag
https://nl.blogpascher.co(...)tistieken-op-twitter
In totaal paar biljoen tweets.
Linkje over de definitie van een tweet -> https://www.encyclo.nl/begrip/tweet
S6
Je doet net alsof Wilders van de PVV niet al jaren in gevecht met de NPO is. Deze week, dinsdag, meldde Caroline van der Plas (BBB, zelfde partij als Keijzer) dat de NPO in haar ogen activistisch is. Ze wilde een debat en 1 keer raden welke vier partijen haar initiatief steunde….quote:Op zaterdag 29 november 2025 21:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Uhm nee, het argument was, Hex, dat de PO daadwerkelijk neutraal zou zijn.
Keijzer denkt daar anders over, en zij niet alleen.
Dat maakt het kennelijk allemaal meteen een extreemrechtse poging om het land over te nemen.
Hou eens op met dat persoonlijke gesneer Etto, je bent slim genoeg om zonder onderling gekibbel te discussieren.quote:
Je ontwijkt weer de kern.quote:Op zaterdag 29 november 2025 22:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zitten PVV en FvD in de zak van Putin?
Laat Karel dat even weten; die gast is al jaren met me bezig.quote:Op zaterdag 29 november 2025 22:10 schreef Jippie het volgende:
[..]
Hou eens op met dat persoonlijke gesneer Etto, je bent slim genoeg om zonder onderling gekibbel te discussieren.
Waar kan ik lezen dat Keijzer "extreemrechts" is?quote:Op zaterdag 29 november 2025 21:11 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nou een voorbeeld dat. De PVV wil de publieke omroep weg
https://www.nu.nl/politie(...)n-bezuinigingen.html
Veel concreter kun je een aanval van extreemrechts op media niet krijgen.
Omdat het hier enkel gaat om een bewindspersoon die iets heeft getweet, waar haar eigen rechtse kabinet afstand van heeft genomen.quote:
Hubert Humphrey was verre van extreemrechts en autocraat.quote:Op zaterdag 29 november 2025 22:02 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Inderdaad. En ondertussen iedere extreemrechtse autocraat bewonderen…
Volgens mij is er maar 1 persoon die de bewering maakte. En dat ben ik niet.quote:
Je kan er lezen dat wat ze aan het doen is, extreemrechtse propaganda nablaten s.quote:Op zaterdag 29 november 2025 22:13 schreef AchJa het volgende:
[..]
Waar kan ik lezen dat Keijzer "extreemrechts" is?
De kern is dat het verspreiden van leugens over de publieke omroep een extreemrechtse klassieker is. En je dat dit topic aan het nablaten bent.quote:Op zaterdag 29 november 2025 22:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
De kern?
LOL.
Wat is de kern, hex?
Vind hem juist erg sterk.quote:Op zaterdag 29 november 2025 22:13 schreef Wantie het volgende:
[..]
Omdat het hier enkel gaat om een bewindspersoon die iets heeft getweet, waar haar eigen rechtse kabinet afstand van heeft genomen.
Dat betekent niet dat vervolgens iedereen op deze aardkloot niets mag zeggen over de NOS.
Dat is totaal niet aan de orde.
Sterker nog: er is heel veel kritiek op de NOS.
Dus wat dat betreft werkt ons land prima en raakt jouw Ceausescu analogie kant noch wal.
Nee, dat is geen 'klassieker', laat staan een extreemrechtse.quote:Op zaterdag 29 november 2025 22:17 schreef Hexagon het volgende:
[..]
De kern is dat het verspreiden van leugens over de publieke omroep een extreemrechtse klassieker is. En je dat dit topic aan het nablaten bent.
Waarom reageer je dan op mijn vraag?quote:Op zaterdag 29 november 2025 22:14 schreef Wantie het volgende:
Volgens mij is er maar 1 persoon die de bewering maakte. En dat ben ik niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |