das denk ik ook maar goedquote:Op vrijdag 28 november 2025 09:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die heb ik nooit geweten.
Dat is een verschrikking idd.quote:
De volgorde is inderdaad wat merkwaardig. Vooral die andere dingen staan verhoudingsgewijs nogal laag.quote:Op vrijdag 28 november 2025 10:05 schreef Tussle266 het volgende:
Buiten Cecilia zou ik alle Paul en Arts die we al gehad hebben boven deze zetten.
Het is niet raar dat dood een wat grotere rol speelt in deze lijst.quote:Op vrijdag 28 november 2025 10:10 schreef Eightyone het volgende:
Er staan best wat draken hoog in de lijst.
De generatie die daarmee opgegroeid is, valt inmiddels zelfs buiten Radio 5's doelgroep.quote:Op vrijdag 28 november 2025 10:10 schreef Fred_B het volgende:
Had hier dan een totaal onbekende Duitse plaat uit 1958 gezet ofzo
Emoties.quote:Op vrijdag 28 november 2025 10:11 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Waarom toch zoveel NL talige drek hoog in allertijden lijsten
De tekst komt beter binnen waarschijnlijkquote:Op vrijdag 28 november 2025 10:11 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Het is nog slecht gezongen ook.quote:Op vrijdag 28 november 2025 10:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De tekst komt beter binnen waarschijnlijk
Ook dit soort pathetische scholieren-rijmelarij.
Het beleid van Daniel Dekker draagt daar ook aan bijquote:Op vrijdag 28 november 2025 10:11 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Vanuit dit perspectief staan er nog wel een ruime 800 te laag dan.quote:Op vrijdag 28 november 2025 10:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze staan echt in de foute volgorde.
Er zouden ook nog een paar liedjes tussen mogen ja.quote:Op vrijdag 28 november 2025 10:44 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Vanuit dit perspectief staan er nog wel een ruime 800 te laag dan.
Dat was dus deze en niet de air that i breathequote:
Het doet altijd zo denken aan recepties met net-net-orkestjes waar ik eind jaren 80, begin jaren 90 mee naartoe moest.quote:Op vrijdag 28 november 2025 10:49 schreef camilero het volgende:
De meest populaire liedjes van meneer Cohen snap ik nooit zo. Hij heeft zoveel mooiers gemaakt wat de lijsten niet haalt
GREEN fridayquote:
Ontbijtkoek*quote:
Ik ben al heel lang niet in coffeeshops geweest, wist niet dat ze dat tegenwoordig ook hebben.quote:
bij radio 5 kan hetquote:Op vrijdag 28 november 2025 11:36 schreef TLC het volgende:
Twee keer Benny Neyman in een ochtend, dat is ook zeldzaam tegenwoordig
Leverzwembad kan er nogal weinig van.quote:Op vrijdag 28 november 2025 11:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
With hope in your heart.
Ja, dat hebben ze daar nu wel nodig.
Die kan je heel simpel inkoppen.quote:Op vrijdag 28 november 2025 11:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hierna nog 1 grote stijger toch?
In mijn lijstje is er inderdaad nog een nummer 853 niet afgestreept.quote:Op vrijdag 28 november 2025 11:57 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Die kan je heel simpel inkoppen.
Ja die saaie weg van Valentijn Driessen en consorten. Hoor liever die weg uit de tovenaar van Oz maar die is niet eens present deze weekquote:Op vrijdag 28 november 2025 11:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hierna nog 1 grote stijger toch?
Ik vind de weg van wakker nederland eigenlijk wel heel fijn. Daar kijk ik best wel naar uit straks.quote:Op vrijdag 28 november 2025 12:01 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ja die saaie weg van Valentijn Driessen en consorten. Hoor liever die weg uit de tovenaar van Oz maar die is niet eens present deze week
Wel exemplarisch voor mij voor de top 2000 kant die deze lijst is opgegaan. Zonder plek hoog in de top 2000 was ie hier niet in de lijst gekomenquote:Op vrijdag 28 november 2025 12:06 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik vind de weg van wakker nederland eigenlijk wel heel fijn. Daar kijk ik best wel naar uit straks.
ZZ vind ik wel leuk om 1x per jaar te horen. Daarna zijn ze ook altijd allemaal present in week 53. Al heb je ook de Ode aan Maastricht nog die wel eens hoger staat.quote:Op vrijdag 28 november 2025 12:25 schreef Fred_B het volgende:
Ik ZZ en De Maskers even af want ik CCR al aankomen.
Ja, het blijft wel bijzonder dat al die enthousiast stemmende ouwetjes toch niet genoeg zijn om de 2000e plaats te halen.quote:Op vrijdag 28 november 2025 12:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ZZ vind ik wel leuk om 1x per jaar te horen. Daarna zijn ze ook altijd allemaal present in week 53. Al heb je ook de Ode aan Maastricht nog die wel eens hoger staat.
Benny of ZZ? Misschien als iemand ze op de keuzelijst terug zz, want daar zijn ze allebei vanaf.quote:Op vrijdag 28 november 2025 12:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, het blijft wel bijzonder dat al die enthousiast stemmende ouwetjes toch niet genoeg zijn om de 2000e plaats te halen.
Dit is echt verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 28 november 2025 12:35 schreef Fred_B het volgende:
Ik vind Vaya Con Dios normaal al niet zo bijzonder.
Heb al best wat verschrikkelijkers gehoord vandaagquote:Op vrijdag 28 november 2025 12:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is echt verschrikkelijk.
Alleen Claudia en Benny denk ik.quote:Op vrijdag 28 november 2025 12:39 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Heb al best wat verschrikkelijkers gehoord vandaag
Ok Wouterquote:Op vrijdag 28 november 2025 12:44 schreef Tussle266 het volgende:
Ik word hier dus echt heel blij van.
Ik kan hem vandaag goed hebben.quote:Op vrijdag 28 november 2025 12:44 schreef Tussle266 het volgende:
Ik word hier dus echt heel blij van.
De beste zelfs!quote:Op vrijdag 28 november 2025 13:18 schreef Fred_B het volgende:
Dit is in elk geval een stuk beter dan de vorige.
Nou nou nou nou nou. Desperado, die andere Cats, Dancing Queen, Ede.. we moeten niet overdrijven.quote:Op vrijdag 28 november 2025 13:24 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Beste uur van deze lijst. Al gooit die Groninger nog een beetje roet in het eten
Nou van de 4 ABBA's dit uur staan er ook 3 in de Gale500quote:Op vrijdag 28 november 2025 13:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nou nou nou nou nou. Desperado, die andere Cats, Dancing Queen, Ede.. we moeten niet overdrijven.
Dat zijn idd de 3 beste.quote:Op vrijdag 28 november 2025 13:26 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Nou van de 4 ABBA's dit uur staan er ook 3 in de Gale500
quote:
quote:
jazeker welquote:Op vrijdag 28 november 2025 13:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit had er niet in hoeven staan.
Er mag best wat Ede Stalin de lijst.quote:Op vrijdag 28 november 2025 13:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit had er niet in hoeven staan.
In Rusland ja...quote:Op vrijdag 28 november 2025 13:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Er mag best wat Ede Stalin de lijst.
niet zo doenquote:Op vrijdag 28 november 2025 13:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb niet zoveel met Ede's taal.
in het riool met een rode ballonquote:Op vrijdag 28 november 2025 13:59 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
en waar plaats je de It dan?
Twee nummers achter elkaar die niet gehoeven hadden.quote:Op vrijdag 28 november 2025 14:01 schreef Tussle266 het volgende:
Oh, fax you, dan kan ik wel even rustig thee gaan zetten.
Stemplaatje Our Last Summer is uit deze lijst gevallen. Schandequote:Op vrijdag 28 november 2025 13:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Summer Night City, Voulez-Vous, Head Over Heels en The Visitors moeten hier nog moeiteloos bij kunnen namelijk.
Gewaagdquote:Op vrijdag 28 november 2025 14:22 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Toch wel een stuk mooier dan dat origineel van Froger
Tour de France van Kraftwerk volgend jaar in de lijst!quote:
Kraftwerk gisteren alweer gedraaid op 2.quote:Op vrijdag 28 november 2025 14:33 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Tour de France van Kraftwerk volgend jaar in de lijst!
Hier zouden ze boetes voor moeten uitdelen zodra je meerderjarig bent.quote:
quote:Op vrijdag 28 november 2025 14:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hier zouden ze boetes voor moeten uitdelen zodra je meerderjarig bent.
We vragen @Diaan73 hoe dat toch kan.quote:Op vrijdag 28 november 2025 14:56 schreef Tussle266 het volgende:
Duurt wel lang voor ze gaan zingen.
laat haar in peacequote:Op vrijdag 28 november 2025 14:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
We vragen @:Diaan73 hoe dat toch kan.
Dat is een beetje gek...quote:
andersom had vunzig geklonkenquote:
Jij denkt in ouderwetse normen en waarden!quote:
Zij deden de boodschap overbrengen via een liedje omdat appen nog niet bestond.quote:Op vrijdag 28 november 2025 15:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Go Your Own Way, wat een pareltje is het toch.
nee denk jij net als @peacemanquote:Op vrijdag 28 november 2025 15:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij denkt in ouderwetse normen en waarden!
Vandaag wel de mooiste met Words en Massachussets en ook het bij de buren al jaren afwezige Don't Forget To Remember.quote:Op vrijdag 28 november 2025 15:17 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Hoor wel erg veel BG's de afgelopen dagen
De beste imo stond ongeveer het laagst. Nights On Broadwayquote:Op vrijdag 28 november 2025 15:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vandaag wel de mooiste met Words en Massachussets en ook het bij de buren al jaren afwezige Don't Forget To Remember.
Volgens mij is er dan een kraaltje van het telraam verdwenen. Volgens mij stond de laagste die nu nog moet komen in de 90-regionen. Maar ik ben niet zo goed met cijfers, dus mogelijk heb ik het mis.quote:Op vrijdag 28 november 2025 15:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als ik goed tel komt er nog 1 die vorig jaar niet bij de bovenste 100 stond, toch?
Ja, correct. Ik liep nog een nummertje achter. Kayak, Private Investigations, Brabant, Riders on the Storm, My Boy, Hey Jude, Oude Maasweg, Question zijn de zekere stijgers. Daarvoor hebben we Blackbird, Ede, Dancing Queen, In The Ghetto en 3x Cats afgestreept.quote:Op vrijdag 28 november 2025 15:20 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Volgens mij is er dan een kraaltje van het telraam verdwenen. Volgens mij stond de laagste die nu nog moet komen in de 90-regionen. Maar ik ben niet zo goed met cijfers, dus mogelijk heb ik het mis.
Misschien kunnen we Daniël vragen waarom Private Investigations hiertussen staat.quote:Op vrijdag 28 november 2025 15:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, correct. Ik liep nog een nummertje achter. Kayak, Private Investigations, Brabant, Riders on the Storm, My Boy, Hey Jude, Oude Maasweg, Question zijn de zekere stijgers. Daarvoor hebben we Blackbird, Ede, Dancing Queen, In The Ghetto en 3x Cats afgestreept.
Als die op 72 stond had het mij ook niet verbaasd.quote:Op vrijdag 28 november 2025 15:23 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Misschien kunnen we Daniël vragen waarom Private Investigations hiertussen staat.
Katten + stroopwafels kwartet. Je zou voor minderquote:
Stroopwafels zijn lekkerder dan kattenquote:Op vrijdag 28 november 2025 15:26 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Katten + stroopwafels kwartet. Je zou voor minder
Ik kom er echt nooit meer vanaf.quote:Op vrijdag 28 november 2025 14:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
We vragen @:Diaan73 hoe dat toch kan.
Jep en ook nog de beste van de vierquote:Op vrijdag 28 november 2025 15:31 schreef camilero het volgende:
[..]
Stroopwafels zijn lekkerder dan katten
ook dat, ja!quote:Op vrijdag 28 november 2025 15:34 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Jep en ook nog de beste van de vier
Ach welja, dan hebben we alles maar gehad.quote:Op vrijdag 28 november 2025 16:15 schreef Tussle266 het volgende:
We jagen even het hele weerbericht erdoorheen.
En Hazes op zijn manierquote:Op vrijdag 28 november 2025 16:23 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Dit is ook al verkracht door Froger
quote:Op vrijdag 28 november 2025 17:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het was weer leuk, ik moet nu naar de vreetschuur dus de vinale zal ik missen. Tot volgend jaar. Of volgende maand.
Tot maandag toch zeker. Huilen om alle gemiste kansen van 2?quote:Op vrijdag 28 november 2025 17:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het was weer leuk, ik moet nu naar de vreetschuur dus de vinale zal ik missen. Tot volgend jaar. Of volgende maand.
Vreet ze!quote:Op vrijdag 28 november 2025 17:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tot de volgendequote:Op vrijdag 28 november 2025 17:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die was gister alquote:Op vrijdag 28 november 2025 17:16 schreef Nizno het volgende:
worn down piano had hier ook niet misstaan
Dit raakt mij ook totaal niet. Het verbaast me altijd dat dit vaak de favoriet is.quote:Op vrijdag 28 november 2025 17:46 schreef camilero het volgende:
Ik vind dit eigenlijk maar een saaie versie van het liedje van Dire Straits
In had de poes van zijn grootje wel in de Top 5 verwacht.quote:Op vrijdag 28 november 2025 17:50 schreef Nizno het volgende:
ondanks dat radio5 hem zo gepusht heeft afgelopen jaar komt er gelukkig nog maar 1 rob.
Ze hebben "vriendin" er niet eens in gekregenquote:Op vrijdag 28 november 2025 17:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In had de poes van zijn grootje wel in de Top 5 verwacht.
Hond Bo welquote:Op vrijdag 28 november 2025 17:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ze hebben "vriendin" er niet eens in gekregen
Ik had ook wel een beetje meer Rob verwacht.quote:Op vrijdag 28 november 2025 17:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ze hebben "vriendin" er niet eens in gekregen
HEY!!! dudequote:
Er komen er nog welneen paar, ben ik bangquote:Op vrijdag 28 november 2025 18:32 schreef Nizno het volgende:
en dit is nog steeds niet de laatste kets
Tot de top2000!quote:Op vrijdag 28 november 2025 18:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Gelukkig nieuwjaar alvast.
Tot de volgende
ik heb al geen stemquote:
dealquote:
quote:Op vrijdag 28 november 2025 19:20 schreef Nizno het volgende:
ik sluit af... mijn bedje roept al de hele dag en ik ga er nu aan toegeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |