Er zouden ook nog een paar liedjes tussen mogen ja.quote:Op vrijdag 28 november 2025 10:44 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Vanuit dit perspectief staan er nog wel een ruime 800 te laag dan.
Dat was dus deze en niet de air that i breathequote:
Het doet altijd zo denken aan recepties met net-net-orkestjes waar ik eind jaren 80, begin jaren 90 mee naartoe moest.quote:Op vrijdag 28 november 2025 10:49 schreef camilero het volgende:
De meest populaire liedjes van meneer Cohen snap ik nooit zo. Hij heeft zoveel mooiers gemaakt wat de lijsten niet haalt
GREEN fridayquote:
Ontbijtkoek*quote:
Ik ben al heel lang niet in coffeeshops geweest, wist niet dat ze dat tegenwoordig ook hebben.quote:
bij radio 5 kan hetquote:Op vrijdag 28 november 2025 11:36 schreef TLC het volgende:
Twee keer Benny Neyman in een ochtend, dat is ook zeldzaam tegenwoordig
Leverzwembad kan er nogal weinig van.quote:Op vrijdag 28 november 2025 11:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
With hope in your heart.
Ja, dat hebben ze daar nu wel nodig.
Die kan je heel simpel inkoppen.quote:Op vrijdag 28 november 2025 11:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hierna nog 1 grote stijger toch?
In mijn lijstje is er inderdaad nog een nummer 853 niet afgestreept.quote:Op vrijdag 28 november 2025 11:57 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Die kan je heel simpel inkoppen.
Ja die saaie weg van Valentijn Driessen en consorten. Hoor liever die weg uit de tovenaar van Oz maar die is niet eens present deze weekquote:Op vrijdag 28 november 2025 11:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hierna nog 1 grote stijger toch?
Ik vind de weg van wakker nederland eigenlijk wel heel fijn. Daar kijk ik best wel naar uit straks.quote:Op vrijdag 28 november 2025 12:01 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ja die saaie weg van Valentijn Driessen en consorten. Hoor liever die weg uit de tovenaar van Oz maar die is niet eens present deze week
Wel exemplarisch voor mij voor de top 2000 kant die deze lijst is opgegaan. Zonder plek hoog in de top 2000 was ie hier niet in de lijst gekomenquote:Op vrijdag 28 november 2025 12:06 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik vind de weg van wakker nederland eigenlijk wel heel fijn. Daar kijk ik best wel naar uit straks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |