Zij deden de boodschap overbrengen via een liedje omdat appen nog niet bestond.quote:Op vrijdag 28 november 2025 15:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Go Your Own Way, wat een pareltje is het toch.
nee denk jij net als @peacemanquote:Op vrijdag 28 november 2025 15:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij denkt in ouderwetse normen en waarden!
Vandaag wel de mooiste met Words en Massachussets en ook het bij de buren al jaren afwezige Don't Forget To Remember.quote:Op vrijdag 28 november 2025 15:17 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Hoor wel erg veel BG's de afgelopen dagen
De beste imo stond ongeveer het laagst. Nights On Broadwayquote:Op vrijdag 28 november 2025 15:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vandaag wel de mooiste met Words en Massachussets en ook het bij de buren al jaren afwezige Don't Forget To Remember.
Volgens mij is er dan een kraaltje van het telraam verdwenen. Volgens mij stond de laagste die nu nog moet komen in de 90-regionen. Maar ik ben niet zo goed met cijfers, dus mogelijk heb ik het mis.quote:Op vrijdag 28 november 2025 15:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als ik goed tel komt er nog 1 die vorig jaar niet bij de bovenste 100 stond, toch?
Ja, correct. Ik liep nog een nummertje achter. Kayak, Private Investigations, Brabant, Riders on the Storm, My Boy, Hey Jude, Oude Maasweg, Question zijn de zekere stijgers. Daarvoor hebben we Blackbird, Ede, Dancing Queen, In The Ghetto en 3x Cats afgestreept.quote:Op vrijdag 28 november 2025 15:20 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Volgens mij is er dan een kraaltje van het telraam verdwenen. Volgens mij stond de laagste die nu nog moet komen in de 90-regionen. Maar ik ben niet zo goed met cijfers, dus mogelijk heb ik het mis.
Misschien kunnen we Daniël vragen waarom Private Investigations hiertussen staat.quote:Op vrijdag 28 november 2025 15:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, correct. Ik liep nog een nummertje achter. Kayak, Private Investigations, Brabant, Riders on the Storm, My Boy, Hey Jude, Oude Maasweg, Question zijn de zekere stijgers. Daarvoor hebben we Blackbird, Ede, Dancing Queen, In The Ghetto en 3x Cats afgestreept.
Als die op 72 stond had het mij ook niet verbaasd.quote:Op vrijdag 28 november 2025 15:23 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Misschien kunnen we Daniël vragen waarom Private Investigations hiertussen staat.
Katten + stroopwafels kwartet. Je zou voor minderquote:
Stroopwafels zijn lekkerder dan kattenquote:Op vrijdag 28 november 2025 15:26 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Katten + stroopwafels kwartet. Je zou voor minder
Ik kom er echt nooit meer vanaf.quote:Op vrijdag 28 november 2025 14:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
We vragen @:Diaan73 hoe dat toch kan.
Jep en ook nog de beste van de vierquote:Op vrijdag 28 november 2025 15:31 schreef camilero het volgende:
[..]
Stroopwafels zijn lekkerder dan katten
ook dat, ja!quote:Op vrijdag 28 november 2025 15:34 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Jep en ook nog de beste van de vier
Ach welja, dan hebben we alles maar gehad.quote:Op vrijdag 28 november 2025 16:15 schreef Tussle266 het volgende:
We jagen even het hele weerbericht erdoorheen.
En Hazes op zijn manierquote:Op vrijdag 28 november 2025 16:23 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Dit is ook al verkracht door Froger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |