ZZ vind ik wel leuk om 1x per jaar te horen. Daarna zijn ze ook altijd allemaal present in week 53. Al heb je ook de Ode aan Maastricht nog die wel eens hoger staat.quote:Op vrijdag 28 november 2025 12:25 schreef Fred_B het volgende:
Ik ZZ en De Maskers even af want ik CCR al aankomen.
Ja, het blijft wel bijzonder dat al die enthousiast stemmende ouwetjes toch niet genoeg zijn om de 2000e plaats te halen.quote:Op vrijdag 28 november 2025 12:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ZZ vind ik wel leuk om 1x per jaar te horen. Daarna zijn ze ook altijd allemaal present in week 53. Al heb je ook de Ode aan Maastricht nog die wel eens hoger staat.
Benny of ZZ? Misschien als iemand ze op de keuzelijst terug zz, want daar zijn ze allebei vanaf.quote:Op vrijdag 28 november 2025 12:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, het blijft wel bijzonder dat al die enthousiast stemmende ouwetjes toch niet genoeg zijn om de 2000e plaats te halen.
Dit is echt verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 28 november 2025 12:35 schreef Fred_B het volgende:
Ik vind Vaya Con Dios normaal al niet zo bijzonder.
Heb al best wat verschrikkelijkers gehoord vandaagquote:Op vrijdag 28 november 2025 12:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is echt verschrikkelijk.
Alleen Claudia en Benny denk ik.quote:Op vrijdag 28 november 2025 12:39 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Heb al best wat verschrikkelijkers gehoord vandaag
Ok Wouterquote:Op vrijdag 28 november 2025 12:44 schreef Tussle266 het volgende:
Ik word hier dus echt heel blij van.
Ik kan hem vandaag goed hebben.quote:Op vrijdag 28 november 2025 12:44 schreef Tussle266 het volgende:
Ik word hier dus echt heel blij van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |