quote:Op vrijdag 28 november 2025 17:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het was weer leuk, ik moet nu naar de vreetschuur dus de vinale zal ik missen. Tot volgend jaar. Of volgende maand.
Tot maandag toch zeker. Huilen om alle gemiste kansen van 2?quote:Op vrijdag 28 november 2025 17:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het was weer leuk, ik moet nu naar de vreetschuur dus de vinale zal ik missen. Tot volgend jaar. Of volgende maand.
Vreet ze!quote:Op vrijdag 28 november 2025 17:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tot de volgendequote:Op vrijdag 28 november 2025 17:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die was gister alquote:Op vrijdag 28 november 2025 17:16 schreef Nizno het volgende:
worn down piano had hier ook niet misstaan
Dit raakt mij ook totaal niet. Het verbaast me altijd dat dit vaak de favoriet is.quote:Op vrijdag 28 november 2025 17:46 schreef camilero het volgende:
Ik vind dit eigenlijk maar een saaie versie van het liedje van Dire Straits
In had de poes van zijn grootje wel in de Top 5 verwacht.quote:Op vrijdag 28 november 2025 17:50 schreef Nizno het volgende:
ondanks dat radio5 hem zo gepusht heeft afgelopen jaar komt er gelukkig nog maar 1 rob.
Ze hebben "vriendin" er niet eens in gekregenquote:Op vrijdag 28 november 2025 17:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In had de poes van zijn grootje wel in de Top 5 verwacht.
Hond Bo welquote:Op vrijdag 28 november 2025 17:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ze hebben "vriendin" er niet eens in gekregen
Ik had ook wel een beetje meer Rob verwacht.quote:Op vrijdag 28 november 2025 17:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ze hebben "vriendin" er niet eens in gekregen
HEY!!! dudequote:
Er komen er nog welneen paar, ben ik bangquote:Op vrijdag 28 november 2025 18:32 schreef Nizno het volgende:
en dit is nog steeds niet de laatste kets
Tot de top2000!quote:Op vrijdag 28 november 2025 18:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Gelukkig nieuwjaar alvast.
Tot de volgende
ik heb al geen stemquote:
dealquote:
quote:Op vrijdag 28 november 2025 19:20 schreef Nizno het volgende:
ik sluit af... mijn bedje roept al de hele dag en ik ga er nu aan toegeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |