Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You're making me laugh, but your jokes ain't funny 🎶![]()
Aal?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Kerstvakantie 2 weken vakantie
Hopelijk kan ik mijn hoofd resetten hihiWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025![]()
* gebrokenglas drukt op de reset knop van Mutske.quote:Op donderdag 27 november 2025 19:39 schreef Pinnenmutske het volgende:
Kerstvakantie 2 weken vakantie
Hopelijk kan ik mijn hoofd resetten hihiLack of common cents![]()
Ik had deze TTIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Pingquote:Op donderdag 27 november 2025 19:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas drukt op de reset knop van Mutske.Werewolf
Ja goed hoor! Altijd weer blij als Moon er weer isquote:Op donderdag 27 november 2025 19:23 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ben een beetje moemaarrrr verder wel oke
Met jou dan?
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
DJMO in GC / DJMO's Travel Stories #2 - zoektocht naar hulp
Voor de mensen die het willen volgen: ben vanmorgen om hall twaalf eindelijk opgenomen in de dubbele diagnose kliniek in castricum, voor onbepaalde tijd. Verdere updates kunnen daar gelezen worden.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
quote:Op donderdag 27 november 2025 19:52 schreef DJMO het volgende:
Voor de mensen die het willen volgen: ben vanmorgen om hall twaalf eindelijk opgenomen in de dubbele diagnose kliniek in castricum, voor onbepaalde tijd. Verdere updates kunnen daar gelezen worden.
Werewolf
thanks dat je dat deelt, naja ik ook niet ongewoon ermee. Zal het lezen.quote:Op donderdag 27 november 2025 19:52 schreef DJMO het volgende:
Voor de mensen die het willen volgen: ben vanmorgen om hall twaalf eindelijk opgenomen in de dubbele diagnose kliniek in castricum, voor onbepaalde tijd. Verdere updates kunnen daar gelezen worden.
Denk dat dingen delen ookal is het hier op fok wel kunnen helpen.Do what you love, love what you do!![]()
Succes en sterkte!quote:Op donderdag 27 november 2025 19:52 schreef DJMO het volgende:
Voor de mensen die het willen volgen: ben vanmorgen om hall twaalf eindelijk opgenomen in de dubbele diagnose kliniek in castricum, voor onbepaalde tijd. Verdere updates kunnen daar gelezen worden.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
![]()
![]()
![]()
Kusje eropquote:
Net gedaan dus..quote:Op donderdag 27 november 2025 20:02 schreef kree het volgende:
[..]
ff goed kakken wil wel eens helpen
I have a therapist, her name is music. ♪![]()
Denk iets gegeten waar ik niet goed tegen kan denk ikquote:Op donderdag 27 november 2025 20:03 schreef kree het volgende:
[..]
beetje buikgriepje dan?
Soepje eten helpt ook.
Gaat wel weer overI have a therapist, her name is music. ♪![]()
venkel theetje pakkenquote:Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
Heb ik nietquote:
Misschien ewn tabletje straks als ik nog last hebI have a therapist, her name is music. ♪![]()
en een kruikje?quote:Op donderdag 27 november 2025 20:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb ik niet
Misschien ewn tabletje straks als ik nog last heb
of pittenzak?dag mutskequote:Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Heb ik ook nietquote:Op donderdag 27 november 2025 20:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
en een kruikje?
of pittenzak?
[..]
dag mutske![]()
een lege flesquote:
vullen met warm water
handdoek erom
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
ja wss heb ik ook wel eens. of sowieso voelde me beetje ziekjes, maar is beetje tekort vitamine B2 ofzo denk. LOL. mijn zusje heeft het ook.quote:Op donderdag 27 november 2025 20:04 schreef Lovely het volgende:
[..]
Denk iets gegeten waar ik niet goed tegen kan denk ik
Gaat wel weer over
Gewoon geen energie ofzo.Do what you love, love what you do!![]()
Misschien eens kijken naar wat vitamine tabletjes..quote:Op donderdag 27 november 2025 20:16 schreef kree het volgende:
[..]
ja wss heb ik ook wel eens. of sowieso voelde me beetje ziekjes, maar is beetje tekort vitamine B2 ofzo denk. LOL. mijn zusje heeft het ook.
Gewoon geen energie ofzo.
ja dat is de tip die ik ook kreeg. Tekort vitamine B ofzoquote:Op donderdag 27 november 2025 20:18 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien eens kijken naar wat vitamine tabletjes..
Do what you love, love what you do!![]()
ik kijk nog verder ff de homeland serie van Netflix. tis al beetje oud en keer gezien al. Maar lang genoeg terug dat ik me er toch weer mee vermaak
hey Kree
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
poffertje op je hoofd GGEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
beetje een poffertjesbolk doenEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
"ja maar"....quote:
* gebrokenglas mompelt binnensmonds en eet nog een paar poffertjes...Lack of common cents![]()
niks te maren meneertje koekepeertjequote:Op donderdag 27 november 2025 20:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
"ja maar"....
* gebrokenglas mompelt binnensmonds en eet nog een paar poffertjes...Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
nouquote:Op donderdag 27 november 2025 20:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
niks te maren meneertje koekepeertje![]()
Lack of common cents![]()
* gebrokenglas eet snel de laatste poffertjes op en doet net of er niets gebeurd is.Lack of common cents![]()
Wel goed. Met jou dan?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
mjah zit wel weer in mijn "winter" dipje ofzo wel. Over het algemeen gaat het trouwens wel oke, iig beter ala vorige jaren.quote:Do what you love, love what you do!![]()
👍Fijn tochquote:Op donderdag 27 november 2025 21:18 schreef kree het volgende:
[..]
mjah zit wel weer in mijn "winter" dipje ofzo wel. Over het algemeen gaat het trouwens wel oke, iig beter ala vorige jaren.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja zeker. vooral en kan me de jaren nog herinneren dat ik niet eens meer de deur uit ging zonder me te bezatten. naja die tijden zijn voorbij en weet dat ik ook gewoon leuk ben zonder dik te drinken.quote:
Dat heb ik geleerd onderhand over de jaren.
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 27-11-2025 21:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiėle liefje van @ieniminimuis O+![]()
dat het laat weer licht wordt en vroeg weer donker, donker en nat dus niet lekker wandelen na het eten in de vroege avondquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Dat is een hele mooie stap Kreegquote:Op donderdag 27 november 2025 21:20 schreef kree het volgende:
[..]
ja zeker. vooral en kan me de jaren nog herinneren dat ik niet eens meer de deur uit ging zonder me te bezatten. naja die tijden zijn voorbij en weet dat ik ook gewoon leuk ben zonder dik te drinken.
Dat heb ik geleerd onderhand over de jaren.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zijn genoeg droge avonden. Lekker dik inpakken en gaan wandelen.quote:Op donderdag 27 november 2025 21:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat het laat weer licht wordt en vroeg weer donker, donker en nat dus niet lekker wandelen na het eten in de vroege avondWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dit.quote:Op donderdag 27 november 2025 21:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zijn genoeg droge avonden. Lekker dik inpakken en gaan wandelen.
Lack of common cents![]()
vandaag en gisteren niet en is toch anders dan een lente/zomer zonnetjequote:Op donderdag 27 november 2025 21:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zijn genoeg droge avonden. Lekker dik inpakken en gaan wandelen.Uw ADH vitamine Worst
Soms is wandelen in de regen best fijnquote:Op donderdag 27 november 2025 21:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat het laat weer licht wordt en vroeg weer donker, donker en nat dus niet lekker wandelen na het eten in de vroege avond
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Dat is zeker waar. Maar het doorbreekt wel je dag en wandelen is altijd goed. De natte avonden niet gaan snap ik.quote:Op donderdag 27 november 2025 21:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
vandaag en gisteren niet en is toch anders dan een lente/zomer zonnetjeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ben vandaag niet buiten geweest. Maar het zag er niet lekker uit.quote:Op donderdag 27 november 2025 21:39 schreef gebrokenglas het volgende:
Het was goed koud, de afgelopen dagen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
dat heb ik nietquote:Op donderdag 27 november 2025 21:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Soms is wandelen in de regen best fijnUw ADH vitamine Worst
Soms is regen net als een harde windquote:Op donderdag 27 november 2025 21:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nee hekel aan regen als ik buiten ben
Even de demonen uit je hoofd laten regenenEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Dann gaan als het droog isquote:Op donderdag 27 november 2025 21:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nee hekel aan regen als ik buiten benWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 27 november 2025 21:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je bent verbaasd? Ik zit vol verrassingen.
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
ze zeggen wel eens dat je huis staat waar je laptop automatisch met de wifi verbind, maar dit is toch geen plaats waar ik zou willen wonentijdelijk logeren tot ik hersteld ben is nog tot daar aan toe
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
heel koud ja idd. ff buiten met werk. haha.quote:Op donderdag 27 november 2025 21:39 schreef gebrokenglas het volgende:
Het was goed koud, de afgelopen dagen.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op donderdag 27 november 2025 22:32 schreef DJMO het volgende:
ze zeggen wel eens dat je huis staat waar je laptop automatisch met de wifi verbind, maar dit is toch geen plaats waar ik zou willen wonentijdelijk logeren tot ik hersteld ben is nog tot daar aan toe
![]()
![]()
hmmms vertel maar ff in andere topic DJMOquote:Op donderdag 27 november 2025 22:32 schreef DJMO het volgende:
Jij hebt genoeg gel#l dat je hier dumpt wat in andere topics pastquote:Op donderdag 27 november 2025 22:35 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms vertel maar ff in andere topic DJMO![]()
Niets meer gehoord. Dat wordt niet meer wat hoor.quote:Op donderdag 27 november 2025 22:29 schreef kree het volgende:
[..]
hey hoe is het nu? na dat vorige? wat nieuws al?Nooit meer slapen![]()
??? ik heb niks anders meegemaakt. en dat ik nu nog wel genoeg geld heb komt door de hulp die ik kreeg.quote:Op donderdag 27 november 2025 22:35 schreef Rob het volgende:
[..]
Jij hebt genoeg gel#l dat je hier dumpt wat in andere topics pastDo what you love, love what you do!![]()
bij de shiwatesten die ze afnemen waar schrik je van? mijn antwoord; van jou. vrouw lachen.
andere vraag: zie of je wel eens dingen die er niet zijn: ja, geesten in de televisieserie the ghost wisperer. vrouw nog harder lachen.![]()
stel dan ook niet van die stomme vragen aan mij denk ik dan(ja ja, het is een standaard test om de te kunnen hoe je op dat moment functioneert
Ik heb er één en ik ben er trots op
dit was gewoon lollig en past prima haar. de serieuze zaken hou ik wel daar.quote:Op donderdag 27 november 2025 22:35 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms vertel maar ff in andere topic DJMOIk heb er één en ik ben er trots op
als ik begrijp he en wat je zegt. wat je nu besloot, helemaal geen slechte keus.?quote:Op donderdag 27 november 2025 22:37 schreef DJMO het volgende:
bij de shiwatesten die ze afnemen waar schrik je van? mijn antwoord; van jou. vrouw lachen.
andere vraag: zie of je wel eens dingen die er niet zijn: ja, geesten in de televisieserie the ghost wisperer. vrouw nog harder lachen.![]()
stel dan ook niet van die stomme vragen aan mij denk ik dan(ja ja, het is een standaard test om de te kunnen hoe je op dat moment functioneert
Mij hielp het. dat moet ik toch toegeven.Do what you love, love what you do!![]()
snap ik en ken je ook wel genoeg om dat te begrijpen. Heel DJMO. soms werkt het allemaal niet zo goed ofzo voor ons.quote:Op donderdag 27 november 2025 22:38 schreef DJMO het volgende:
[..]
dit was gewoon lollig en past prima haar. de serieuze zaken hou ik wel daar.
neemt niks weg dat het goed idee is om ff naar pro hulp te vragen, het hielp mij iig... maarja in andere topic ofzo dat.Do what you love, love what you do!![]()
begrepen. en hoop doe je daar eerlijk ookquote:Op donderdag 27 november 2025 22:38 schreef DJMO het volgende:
[..]
dit was gewoon lollig en past prima haar. de serieuze zaken hou ik wel daar.
![]()
Hey Robquote:GGquote:KkWquote:
Bye byeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heerlijke noedels.![]()
En tevens is dit natuurlijk een bolk, zonder te benoemen dat het een bolk is.:PLack of common cents![]()
AI sucks maat ik zie er geen voordeel in?quote:
Zeker biet met muziek. het is een herhaling wat het maakt van geleerd. zo tegen en Wim zouden ze het moeten bannen op muziek.Do what you love, love what you do!![]()
Nou ja AI is al intelligenter dan de meeste personen, weet betere antwoorden te geven in ieder geval. Misschien is het ook beter met het maken van muziek, who knows![]()
naja gelukkig kun je nu nog horen wat origineel is en gemaakt door muzikanten., succes met de rest AI ermee.Do what you love, love what you do!![]()
alles wat AI nu maakt is gebaseerd op muzikanten eigenlijk wel. en som er van.quote:Op donderdag 27 november 2025 23:33 schreef Masberum het volgende:
Nou ja AI is al intelligenter dan de meeste personen, weet betere antwoorden te geven in ieder geval. Misschien is het ook beter met het maken van muziek, who knows
Of dat nieuwe muziek maakt die beter is of leuker? naja. we zullen zien.
Wij muzikanten zijn niet meer nodig blijkbaar.Do what you love, love what you do!![]()
Heb wel een vacature in mijn bookmark balk staan. Volgende week maar even naar kijken.quote:Op donderdag 27 november 2025 23:35 schreef Shii het volgende:
[..]
Goed om te horen. Nog een sollicitatiegesprek in het vooruitzicht?
Ben jij nog met leuke dingen bezig de laatste tijd?Nooit meer slapen![]()
Niets bijzonders, gewoon, beetje rustig aan.quote:Op donderdag 27 november 2025 23:36 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heb wel een vacature in mijn bookmark balk staan. Volgende week maar even naar kijken.
Ben jij nog met leuke dingen bezig de laatste tijd?![]()
Leuke UIquote:Op donderdag 27 november 2025 23:38 schreef Shii het volgende:
[..]
Niets bijzonders, gewoon, beetje rustig aan.
Nooit meer slapen![]()
heb geen zin meer om live muziek te maken met bandjes eigenlijk?
Ben er gewoon beetje klaar mee, niemand boeit het toch meer en AI maakt het beter.Do what you love, love what you do!![]()
Over 5 jaar hoef je niet meer te werken man. Legt een robot die waterleidingen aan.quote:Nooit meer slapen![]()
Muziek maken doe je voor jezelf. Niet zo dramatisch doen.quote:Op donderdag 27 november 2025 23:38 schreef kree het volgende:
heb geen zin meer om live muziek te maken met bandjes eigenlijk?
Ben er gewoon beetje klaar mee, niemand boeit het toch meer en AI maakt het beter.![]()
kijk weet je jongens en meiden, ik heb mij inkomen niet afhankelijk van muziek enzo. of het maken en spelen dus.
Dat ik dat leuk vind in amateur, ja dat wel. maarja. goed mss heeft het steeds minder zin idd omdat niemand meer live muziek waardeert.Do what you love, love what you do!![]()
ai kan betere scheetconcerten maken maar dat weerhoudt mij niet om een scheetsymfonie te producerenUw ADH vitamine Worst
min of meer wel, maarja hoop je dat mensen het boeit ook nog he?quote:Op donderdag 27 november 2025 23:40 schreef Shii het volgende:
[..]
Muziek maken doe je voor jezelf. Niet zo dramatisch doen.Do what you love, love what you do!![]()
Nou er gaat toch nog steeds niets boven een live performance dus snap niet zo goed dat jij als amateur muzikant je door AI zo uit het veld laat slaan.quote:Op donderdag 27 november 2025 23:42 schreef kree het volgende:
[..]
min of meer wel, maarja hoop je dat mensen het boeit ook nog he?![]()
jij snapt dat mss? maar jeugd hier op zeg maar tiener leeftijd kent het verschil niet meer.quote:Op donderdag 27 november 2025 23:43 schreef Shii het volgende:
[..]
Nou er gaat toch nog steeds niets boven een live performance dus snap niet zo goed dat jij als amateur muzikant je door AI zo uit het veld laat slaan.Do what you love, love what you do!![]()
Jij maakt toch geen muziek voor de jeugd. Doe gewoon wat je leuk vindt om te doen, muziek maken.quote:Op donderdag 27 november 2025 23:45 schreef kree het volgende:
[..]
jij snapt dat mss? maar jeugd hier op zeg maar tiener leeftijd kent het verschil niet meer.![]()
nee waar en wat ik maak is eigenlijk wel divers.quote:Op donderdag 27 november 2025 23:47 schreef Shii het volgende:
[..]
Jij maakt toch geen muziek voor de jeugd. Doe gewoon wat je leuk vindt om te doen, muziek maken.
Maar het is altijd met bandje weer een nieuw idee, ik ben echt zwaar tegen van dat AI. en dat is geleerd van wat we deden mss leuke of bijzondere dingen?
Oke ik kan het niet tegen houden AI doet wat meeste wss leuk vinden. uiteindelijk is het uitgeput en niks nieuws meer. Daarom ben ik tegen AI.Do what you love, love what you do!![]()
btw heb geen zin ook meer om muziek te maken die origineel is en daarna door weet ik veel wie via AI misbruikt wordt voor de credits ervan n.Do what you love, love what you do!![]()
Je kunt toch ook muziek maken met AI. Ga je dat doen. Kijk eens verder dan je eigen conservatieve tunnelvisie.quote:Op donderdag 27 november 2025 23:51 schreef kree het volgende:
btw heb geen zin ook meer om muziek te maken die origineel is en daarna door weet ik veel wie via AI misbruikt wordt voor de credits ervan n.Nooit meer slapen![]()
Ik durf wel te beweren dat jullie met het bandje ook gewoon heel veel covers spelen. Hoeveel nummers zijn origineel door jullie zelf geschreven en uitgevoerd?quote:Op donderdag 27 november 2025 23:51 schreef kree het volgende:
btw heb geen zin ook meer om muziek te maken die origineel is en daarna door weet ik veel wie via AI misbruikt wordt voor de credits ervan n.![]()
zo tegen daarmee ben ik koning?quote:Op donderdag 27 november 2025 23:53 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Je kunt toch ook muziek maken met AI. Ga je dat doen. Kijk eens verder dan je eigen conservatieve tunnelvisie.
Ik snap wel dat ik dat kan., maar dat is gebaseerd op alles wat er eerder was enzo. en min of meer kopie.
ik ga uit van wat ik zelf kan maken =enzo.Do what you love, love what you do!![]()
waar? maar dat is altijd al, en is niet dingen opnieuw uitgebracht op basis van AIquote:Op donderdag 27 november 2025 23:55 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik durf wel te beweren dat jullie met het bandje ook gewoon heel veel covers spelen. Hoeveel nummers zijn origineel door jullie zelf geschreven en uitgevoerd?Do what you love, love what you do!![]()
Over 5 jaar verslaat een robot je op de pianoquote:Op donderdag 27 november 2025 23:57 schreef kree het volgende:
en iig live muziek. dat doet ai ook nog niet na.Nooit meer slapen![]()
is het nu al, alleen nog niet fysiek. maarja. boeie ik sta achter live en zelf maken. en wat jullie denken? najaquote:Op donderdag 27 november 2025 23:57 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Over 5 jaar verslaat een robot je op de pianoDo what you love, love what you do!![]()
Maak je wat minder druk, helpt toch niet. AI gaat niet stoppen omdat jij het niet leuk vindt.quote:Op donderdag 27 november 2025 23:59 schreef kree het volgende:
[..]
is het nu al, alleen nog niet fysiek. maarja. boeie ik sta achter live en zelf maken. en wat jullie denken? najaNooit meer slapen![]()
Dat zei ik net ook al.quote:Op vrijdag 28 november 2025 00:00 schreef kree het volgende:
iets echt live zien verslaat nu nog steeds niks wmb.![]()
nouja idd.quote:Op vrijdag 28 november 2025 00:00 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Maak je wat minder druk, helpt toch niet. AI gaat niet stoppen omdat jij het niet leuk vindt.Do what you love, love what you do!![]()
AI verslaat al grootmeesters in schaken, betekent niet dat schaken geen betekenis meer heeftquote:Op donderdag 27 november 2025 23:57 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Over 5 jaar verslaat een robot je op de pianoUw ADH vitamine Worst
Wijze woordenquote:Op vrijdag 28 november 2025 00:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
AI verslaat al grootmeesters in schaken, betekent niet dat schaken geen betekenis meer heeft![]()
![]()
Ik mis niets, praat niet voor een ander. Jongens en meiden? Sommige users hier zijn ouder dan jij bent.quote:Op vrijdag 28 november 2025 00:05 schreef kree het volgende:
jullie missen echte artiesten jongens en meiden. ?
Check dit
Bekijk deze YouTube-video
dat is geen AI![]()
fan van die gozer trouwens, geen idee waarom dat nooit meer bekend werd. ,maar met piano zit ie er aardig goe Din wmb.Do what you love, love what you do!![]()
jaja geen drama over maken dat, ik noem het in het algemeen, weet ook wel jonger en ouderquote:Op vrijdag 28 november 2025 00:07 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik mis niets, praat niet voor een ander. Jongens en meiden? Sommige users hier zijn ouder dan jij bent.
ik ben fan van die soort die met alleen piano goeie groove kunnen maken wel.
Ik maak geen drama hoor, dit is gewoon discussiėren, ik reageer op jou, jij op mij, prima toch, voordat er weer verkeerde conclusies getrokken worden.quote:Op vrijdag 28 november 2025 00:08 schreef kree het volgende:
[..]
jaja geen drama over maken dat, ik noem het in het algemeen, weet ook wel jonger en ouder![]()
ja dat is prima ook hoor? ik weet soms allemaal niet mee eens hier. maar gewoon over praten zonder oordeel te vellen ben ik oke mequote:Op vrijdag 28 november 2025 00:10 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik maak geen drama hoor, dit is gewoon discussiėren, ik reageer op jou, jij op mij, prima toch, voordat er weer verkeerde conclusies getrokken worden.
Muziek luisteren en zelf maken is gewoon mooi, en zeer goed ter ontspanning geeft rust en maakt je koppie leegquote:Op vrijdag 28 november 2025 00:09 schreef kree het volgende:
ik ben fan van die soort die met alleen piano goeie groove kunnen maken wel.![]()
![]()
jaaquote:Op vrijdag 28 november 2025 00:15 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Muziek luisteren en zelf maken is gewoon mooi, en zeer goed ter ontspanning geeft rust en maakt je koppie leeg
Ik ben het soms ook niet allemaal eens hier. Zo zitten mensen in elkaar toch, ieder z'n mening. Respect voor elkaars mening zou soms wel fijn zijn.quote:Op vrijdag 28 november 2025 00:14 schreef kree het volgende:
[..]
ja dat is prima ook hoor? ik weet soms allemaal niet mee eens hier. maar gewoon over praten zonder oordeel te vellen ben ik oke me![]()
Ook goedquote:Op vrijdag 28 november 2025 00:15 schreef kree het volgende:
toto ook natuurlijk
Bekijk deze YouTube-video![]()
![]()
juist.quote:Op vrijdag 28 november 2025 00:16 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik ben het soms ook niet allemaal eens hier. Zo zitten mensen in elkaar toch, ieder z'n mening. Respect voor elkaars mening zou soms wel fijn zijn.Do what you love, love what you do!![]()
Eensquote:Op vrijdag 28 november 2025 00:16 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik ben het soms ook niet allemaal eens hier. Zo zitten mensen in elkaar toch, ieder z'n mening. Respect voor elkaars mening zou soms wel fijn zijn.![]()
Wat ben je aan het bouwen?quote:Op vrijdag 28 november 2025 00:17 schreef KoningWouter het volgende:
Ga denk ik nog maar een uurtje lego bouwen.![]()
Wel gaaf, maar jammer dat ie toch wat minder leuk is om te bouwen.quote:Op vrijdag 28 november 2025 00:18 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hogwarts
[ afbeelding ]
Maar vind hem eigenlijk niet zo leuk![]()
![]()
Ja vind het leuker als een deur even groot is als een lego poppetje. Deze is microscale. Dus mannetjes zijn 4x zo klein.quote:Op vrijdag 28 november 2025 00:19 schreef Shii het volgende:
[..]
Wel gaaf, maar jammer dat ie toch wat minder leuk is om te bouwen.
En ik heb eigenlijk niet zoveel met Harry Potter ben ik achter gekomen
Nooit meer slapen![]()
ja hier ben ik altijd fan van. haha topper wel. NO AI dat iig.quote:Op vrijdag 28 november 2025 00:20 schreef Doc-holliday het volgende:
Deze ff lekker keihard luisteren, muziek steengoed in dit nrDo what you love, love what you do!![]()
jaaaaa heb deze trouwens nooit live gespeeld, wel geoefend enzo voor de lol.quote:Op vrijdag 28 november 2025 00:27 schreef Doc-holliday het volgende:
@:kree Deze dan
<aar ,meer van dat ben ik en wat oudere als alle nieuwe shit.Do what you love, love what you do!![]()
![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciėle sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
![]()
Nijntje is dan ook gewoon een commerciėle sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Altijd
BedanktMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Lekker, ik heb er net een pizza speciale van de Laild in gemieterd.quote:Op vrijdag 28 november 2025 00:50 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Heb hier nog tartaar, zo maar op een paar kadetten doen met peper zout en uitjesNooit meer slapen![]()
UI-politie™ interventiequote:Op vrijdag 28 november 2025 00:50 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Heb hier nog tartaar, zo maar op een paar kadetten doen met peper zout en uitjes
MT6 loopt nog altijd UI-loos hier rondquote:Op vrijdag 28 november 2025 00:51 schreef Homijn het volgende:
[..]
UI-politie™ interventie
[ afbeelding ]Uw ADH vitamine Worst
Klopt. Daar heeft de UI-politie™ al een UI voor gemaakt.quote:Op vrijdag 28 november 2025 01:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
MT6 loopt nog altijd UI-loos hier rond
OkéMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
ik had wat van besteld nog. naja... Matig maar oke om ff te eten
![]()
ik denk niet dat alle vrijgezellen hier uitgebreid gaan koken? althans ik niet?
najan wil nog wel eens koken met kree doen ofzo n:PDo what you love, love what you do!![]()
Ik kook soms noodgedwongen, sinds mijn combi-magnetron denkt dat -ie een stoomoven is
KLB / Combi-magnetron denkt stoomoven te zijnMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
snap wel. wss vind je keuken en koken wel leuk, alleen geen reet zin in om voor je zelf alleen te doen?quote:Op vrijdag 28 november 2025 01:16 schreef Homijn het volgende:
Ik kook soms noodgedwongen, sinds mijn combi-magnetron denkt dat -ie een stoomoven is
KLB / Combi-magnetron denkt stoomoven te zijnDo what you love, love what you do!![]()
Wortels zijn rauw ook prima te eten.MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
na serieus ik vind koken wel leuk, alleen het alleen voor mezelf doen niet zo enzo.Do what you love, love what you do!![]()
met wortels denk ik toch aan stamppot ofzo wel ?quote:Op vrijdag 28 november 2025 01:29 schreef Homijn het volgende:
Ik heb een heel kookboek geschreven.
[ afbeelding ]
Helaas is de eerste oplage uitverkocht.Do what you love, love what you do!![]()
Wortelpuree, wortellikeur, worteltjestaart... van allesMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
kunnen jullie maken denk? tis wel weer beetje dat we leiden ervoor berijden hebben enzo.
Bij mij is het meestal lijden tijdens het bereiden. Ik ben geen dressuur-ruiterMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
hutspot eten dus eens. als je getrouw wil zijn.quote:Op vrijdag 28 november 2025 01:53 schreef Homijn het volgende:
Bij mij is het meestal lijden tijdens het bereiden. Ik ben geen dressuur-ruiter
detail nog steeds hier in Katwijk wordt dat op die datum gegeten, om het in ere re houden.Do what you love, love what you do!![]()
![]()
ik kan dus niet meer vinden nu als dit even, terwijl ik dit met bandje speelde tien jaar terug.
Het is maar 1 nr>. maar ik vond die hele stijl van die man wel oke.
deeltjes ervan gedaan dus maar
Bekijk deze YouTube-videoDo what you love, love what you do!![]()
deze heb ik goeie herinneringen aan ook met heel amateur groep en kinderen enzo.
enn amatuer band dus. haat het dat ik Ier geen opname van heb.
maar het was mooi
ver voor opname van serie Netflix btw dat al. als het bedoelt was als musical ding.Do what you love, love what you do!![]()
![]()
of je dit ff speelt. hahaha. jullie snappen geen reet ervan ook hoe dat kwam met mij?
ond dat leuk en wil je dat ff meedoen, tuurlijk zei ik toen. Maarrree. hoewel ik heel goed bladmuziek kan lezen. dat was al next level.. LOL
Bekijk deze YouTube-videoDo what you love, love what you do!![]()
btw toen maar deeltje meegedaan muziek enzo, had andere die me nog meer aansprak.Do what you love, love what you do!![]()
fan van dit van jaren terug, tis nooit meer gelukt, maar toch fan van dat idee enzo.Do what you love, love what you do!![]()
![]()
ik heb de beetje originele eerder gehoord trouwens. maar dit is gewoon nooit zo echt uitgevoerd ook niet op Broadway en nergens, terwijl het is goed idee,.
Naja ook mij met amateur niet, voor de liefhebbers heb ik bladmuziek btw.Do what you love, love what you do!![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 28-11-2025 02:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiėle liefje van @ieniminimuis O+![]()
![]()
nu is die bladmuziek er he van dat hele verhaal. en kan uit ervaring zeggen dat die niet zo makkelijk is.
dus naja hoor je grinniken enzo van iemand. maar al met a heb ik respect als ze dat allemaal zo kunnen spelen.
zou dat btw nog wel keer willen kunnen doen laterDo what you love, love what you do!![]()
Voor wie net als ik muzikanten nerds zijn, mail je de partituren wel. doe ff DM.Do what you love, love what you do!![]()
![]()
![]()
. haha gevoelens aan heb ik daar die musical dingen in het verleden. tis ook al weer jaren terug.
Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: