"ja maar"....quote:
niks te maren meneertje koekepeertjequote:Op donderdag 27 november 2025 20:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
"ja maar"....
* gebrokenglas mompelt binnensmonds en eet nog een paar poffertjes...
nouquote:Op donderdag 27 november 2025 20:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
niks te maren meneertje koekepeertje
Wel goed. Met jou dan?quote:
mjah zit wel weer in mijn "winter" dipje ofzo wel. Over het algemeen gaat het trouwens wel oke, iig beter ala vorige jaren.quote:
👍Fijn tochquote:Op donderdag 27 november 2025 21:18 schreef kree het volgende:
[..]
mjah zit wel weer in mijn "winter" dipje ofzo wel. Over het algemeen gaat het trouwens wel oke, iig beter ala vorige jaren.
ja zeker. vooral en kan me de jaren nog herinneren dat ik niet eens meer de deur uit ging zonder me te bezatten. naja die tijden zijn voorbij en weet dat ik ook gewoon leuk ben zonder dik te drinken.quote:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 27-11-2025 21:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
dat het laat weer licht wordt en vroeg weer donker, donker en nat dus niet lekker wandelen na het eten in de vroege avondquote:
Dat is een hele mooie stap Kreegquote:Op donderdag 27 november 2025 21:20 schreef kree het volgende:
[..]
ja zeker. vooral en kan me de jaren nog herinneren dat ik niet eens meer de deur uit ging zonder me te bezatten. naja die tijden zijn voorbij en weet dat ik ook gewoon leuk ben zonder dik te drinken.
Dat heb ik geleerd onderhand over de jaren.
Zijn genoeg droge avonden. Lekker dik inpakken en gaan wandelen.quote:Op donderdag 27 november 2025 21:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat het laat weer licht wordt en vroeg weer donker, donker en nat dus niet lekker wandelen na het eten in de vroege avond
Dit.quote:Op donderdag 27 november 2025 21:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zijn genoeg droge avonden. Lekker dik inpakken en gaan wandelen.
vandaag en gisteren niet en is toch anders dan een lente/zomer zonnetjequote:Op donderdag 27 november 2025 21:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zijn genoeg droge avonden. Lekker dik inpakken en gaan wandelen.
Soms is wandelen in de regen best fijnquote:Op donderdag 27 november 2025 21:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat het laat weer licht wordt en vroeg weer donker, donker en nat dus niet lekker wandelen na het eten in de vroege avond
Dat is zeker waar. Maar het doorbreekt wel je dag en wandelen is altijd goed. De natte avonden niet gaan snap ik.quote:Op donderdag 27 november 2025 21:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
vandaag en gisteren niet en is toch anders dan een lente/zomer zonnetje
Ben vandaag niet buiten geweest. Maar het zag er niet lekker uit.quote:Op donderdag 27 november 2025 21:39 schreef gebrokenglas het volgende:
Het was goed koud, de afgelopen dagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |