quote:Op donderdag 27 november 2025 22:32 schreef DJMO het volgende:
ze zeggen wel eens dat je huis staat waar je laptop automatisch met de wifi verbind, maar dit is toch geen plaats waar ik zou willen wonentijdelijk logeren tot ik hersteld ben is nog tot daar aan toe
hmmms vertel maar ff in andere topic DJMOquote:Op donderdag 27 november 2025 22:32 schreef DJMO het volgende:
ze zeggen wel eens dat je huis staat waar je laptop automatisch met de wifi verbind, maar dit is toch geen plaats waar ik zou willen wonentijdelijk logeren tot ik hersteld ben is nog tot daar aan toe
Jij hebt genoeg gel#l dat je hier dumpt wat in andere topics pastquote:Op donderdag 27 november 2025 22:35 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms vertel maar ff in andere topic DJMO
Niets meer gehoord. Dat wordt niet meer wat hoor.quote:Op donderdag 27 november 2025 22:29 schreef kree het volgende:
[..]
hey hoe is het nu? na dat vorige? wat nieuws al?
??? ik heb niks anders meegemaakt. en dat ik nu nog wel genoeg geld heb komt door de hulp die ik kreeg.quote:Op donderdag 27 november 2025 22:35 schreef Rob het volgende:
[..]
Jij hebt genoeg gel#l dat je hier dumpt wat in andere topics past
dit was gewoon lollig en past prima haar. de serieuze zaken hou ik wel daar.quote:Op donderdag 27 november 2025 22:35 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms vertel maar ff in andere topic DJMO
als ik begrijp he en wat je zegt. wat je nu besloot, helemaal geen slechte keus.?quote:Op donderdag 27 november 2025 22:37 schreef DJMO het volgende:
bij de shiwatesten die ze afnemen waar schrik je van? mijn antwoord; van jou. vrouw lachen.
andere vraag: zie of je wel eens dingen die er niet zijn: ja, geesten in de televisieserie the ghost wisperer. vrouw nog harder lachen.![]()
stel dan ook niet van die stomme vragen aan mij denk ik dan(ja ja, het is een standaard test om de te kunnen hoe je op dat moment functioneert
snap ik en ken je ook wel genoeg om dat te begrijpen. Heel DJMO. soms werkt het allemaal niet zo goed ofzo voor ons.quote:Op donderdag 27 november 2025 22:38 schreef DJMO het volgende:
[..]
dit was gewoon lollig en past prima haar. de serieuze zaken hou ik wel daar.
begrepen. en hoop doe je daar eerlijk ookquote:Op donderdag 27 november 2025 22:38 schreef DJMO het volgende:
[..]
dit was gewoon lollig en past prima haar. de serieuze zaken hou ik wel daar.
Hey Robquote:
GGquote:
KkWquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |