dat heb ik nietquote:Op donderdag 27 november 2025 21:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Soms is wandelen in de regen best fijn
Soms is regen net als een harde windquote:Op donderdag 27 november 2025 21:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nee hekel aan regen als ik buiten ben
Dann gaan als het droog isquote:Op donderdag 27 november 2025 21:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nee hekel aan regen als ik buiten ben
quote:Op donderdag 27 november 2025 21:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je bent verbaasd? Ik zit vol verrassingen.
heel koud ja idd. ff buiten met werk. haha.quote:Op donderdag 27 november 2025 21:39 schreef gebrokenglas het volgende:
Het was goed koud, de afgelopen dagen.
quote:Op donderdag 27 november 2025 22:32 schreef DJMO het volgende:
ze zeggen wel eens dat je huis staat waar je laptop automatisch met de wifi verbind, maar dit is toch geen plaats waar ik zou willen wonentijdelijk logeren tot ik hersteld ben is nog tot daar aan toe
hmmms vertel maar ff in andere topic DJMOquote:Op donderdag 27 november 2025 22:32 schreef DJMO het volgende:
ze zeggen wel eens dat je huis staat waar je laptop automatisch met de wifi verbind, maar dit is toch geen plaats waar ik zou willen wonentijdelijk logeren tot ik hersteld ben is nog tot daar aan toe
Jij hebt genoeg gel#l dat je hier dumpt wat in andere topics pastquote:Op donderdag 27 november 2025 22:35 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms vertel maar ff in andere topic DJMO
Niets meer gehoord. Dat wordt niet meer wat hoor.quote:Op donderdag 27 november 2025 22:29 schreef kree het volgende:
[..]
hey hoe is het nu? na dat vorige? wat nieuws al?
??? ik heb niks anders meegemaakt. en dat ik nu nog wel genoeg geld heb komt door de hulp die ik kreeg.quote:Op donderdag 27 november 2025 22:35 schreef Rob het volgende:
[..]
Jij hebt genoeg gel#l dat je hier dumpt wat in andere topics past
dit was gewoon lollig en past prima haar. de serieuze zaken hou ik wel daar.quote:Op donderdag 27 november 2025 22:35 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms vertel maar ff in andere topic DJMO
als ik begrijp he en wat je zegt. wat je nu besloot, helemaal geen slechte keus.?quote:Op donderdag 27 november 2025 22:37 schreef DJMO het volgende:
bij de shiwatesten die ze afnemen waar schrik je van? mijn antwoord; van jou. vrouw lachen.
andere vraag: zie of je wel eens dingen die er niet zijn: ja, geesten in de televisieserie the ghost wisperer. vrouw nog harder lachen.![]()
stel dan ook niet van die stomme vragen aan mij denk ik dan(ja ja, het is een standaard test om de te kunnen hoe je op dat moment functioneert
snap ik en ken je ook wel genoeg om dat te begrijpen. Heel DJMO. soms werkt het allemaal niet zo goed ofzo voor ons.quote:Op donderdag 27 november 2025 22:38 schreef DJMO het volgende:
[..]
dit was gewoon lollig en past prima haar. de serieuze zaken hou ik wel daar.
begrepen. en hoop doe je daar eerlijk ookquote:Op donderdag 27 november 2025 22:38 schreef DJMO het volgende:
[..]
dit was gewoon lollig en past prima haar. de serieuze zaken hou ik wel daar.
Hey Robquote:
GGquote:
KkWquote:
AI sucks maat ik zie er geen voordeel in?quote:
alles wat AI nu maakt is gebaseerd op muzikanten eigenlijk wel. en som er van.quote:Op donderdag 27 november 2025 23:33 schreef Masberum het volgende:
Nou ja AI is al intelligenter dan de meeste personen, weet betere antwoorden te geven in ieder geval. Misschien is het ook beter met het maken van muziek, who knows
Heb wel een vacature in mijn bookmark balk staan. Volgende week maar even naar kijken.quote:Op donderdag 27 november 2025 23:35 schreef Shii het volgende:
[..]
Goed om te horen. Nog een sollicitatiegesprek in het vooruitzicht?
Niets bijzonders, gewoon, beetje rustig aan.quote:Op donderdag 27 november 2025 23:36 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heb wel een vacature in mijn bookmark balk staan. Volgende week maar even naar kijken.
Ben jij nog met leuke dingen bezig de laatste tijd?
Leuke UIquote:Op donderdag 27 november 2025 23:38 schreef Shii het volgende:
[..]
Niets bijzonders, gewoon, beetje rustig aan.
Over 5 jaar hoef je niet meer te werken man. Legt een robot die waterleidingen aan.quote:
Muziek maken doe je voor jezelf. Niet zo dramatisch doen.quote:Op donderdag 27 november 2025 23:38 schreef kree het volgende:
heb geen zin meer om live muziek te maken met bandjes eigenlijk?
Ben er gewoon beetje klaar mee, niemand boeit het toch meer en AI maakt het beter.
min of meer wel, maarja hoop je dat mensen het boeit ook nog he?quote:Op donderdag 27 november 2025 23:40 schreef Shii het volgende:
[..]
Muziek maken doe je voor jezelf. Niet zo dramatisch doen.
Nou er gaat toch nog steeds niets boven een live performance dus snap niet zo goed dat jij als amateur muzikant je door AI zo uit het veld laat slaan.quote:Op donderdag 27 november 2025 23:42 schreef kree het volgende:
[..]
min of meer wel, maarja hoop je dat mensen het boeit ook nog he?
jij snapt dat mss? maar jeugd hier op zeg maar tiener leeftijd kent het verschil niet meer.quote:Op donderdag 27 november 2025 23:43 schreef Shii het volgende:
[..]
Nou er gaat toch nog steeds niets boven een live performance dus snap niet zo goed dat jij als amateur muzikant je door AI zo uit het veld laat slaan.
Jij maakt toch geen muziek voor de jeugd. Doe gewoon wat je leuk vindt om te doen, muziek maken.quote:Op donderdag 27 november 2025 23:45 schreef kree het volgende:
[..]
jij snapt dat mss? maar jeugd hier op zeg maar tiener leeftijd kent het verschil niet meer.
nee waar en wat ik maak is eigenlijk wel divers.quote:Op donderdag 27 november 2025 23:47 schreef Shii het volgende:
[..]
Jij maakt toch geen muziek voor de jeugd. Doe gewoon wat je leuk vindt om te doen, muziek maken.
Je kunt toch ook muziek maken met AI. Ga je dat doen. Kijk eens verder dan je eigen conservatieve tunnelvisie.quote:Op donderdag 27 november 2025 23:51 schreef kree het volgende:
btw heb geen zin ook meer om muziek te maken die origineel is en daarna door weet ik veel wie via AI misbruikt wordt voor de credits ervan n.
Ik durf wel te beweren dat jullie met het bandje ook gewoon heel veel covers spelen. Hoeveel nummers zijn origineel door jullie zelf geschreven en uitgevoerd?quote:Op donderdag 27 november 2025 23:51 schreef kree het volgende:
btw heb geen zin ook meer om muziek te maken die origineel is en daarna door weet ik veel wie via AI misbruikt wordt voor de credits ervan n.
zo tegen daarmee ben ik koning?quote:Op donderdag 27 november 2025 23:53 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Je kunt toch ook muziek maken met AI. Ga je dat doen. Kijk eens verder dan je eigen conservatieve tunnelvisie.
waar? maar dat is altijd al, en is niet dingen opnieuw uitgebracht op basis van AIquote:Op donderdag 27 november 2025 23:55 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik durf wel te beweren dat jullie met het bandje ook gewoon heel veel covers spelen. Hoeveel nummers zijn origineel door jullie zelf geschreven en uitgevoerd?
Over 5 jaar verslaat een robot je op de pianoquote:Op donderdag 27 november 2025 23:57 schreef kree het volgende:
en iig live muziek. dat doet ai ook nog niet na.
is het nu al, alleen nog niet fysiek. maarja. boeie ik sta achter live en zelf maken. en wat jullie denken? najaquote:Op donderdag 27 november 2025 23:57 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Over 5 jaar verslaat een robot je op de piano
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |