abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 maart 2022 @ 17:03:10 #1
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_204128672
Ik heb getwijfeld of ik dit topic in R&P zou posten, of toch maar hier in KLB. Ik heb voor dat laatste gekozen.
Ik zal meteen maar met de deur in huis vallen: mijn combi-magnetron denkt dat -ie een stoomoven is. -O-

Vandaag kwam het hoge woord eruit. De consternatie in Hol Homijn is compleet. De identiteitscrisis is enorm.

Ik had deze magnetron speciaal vanwege het goede merk gekozen. Want AEG laat je niet in de steek, is de belofte. Mooi wél dus. Gisteren had ik een worteltjestaart klaargemaakt en die wilde ik in de combi-oven doen, maar nee hoor. Begint meneer ineens hete lucht te blazen. Het stoom kwam 'm uit de oren.

Toen ik ermee dreigde om hem in zee te gooien, kwam het er ineens uit: "Ik identificeer mij voortaan als stoomoven." Daar heb ik dus geen hol aan. Met stoom kun je geen worteltaart bakken. Ik ben sowieso niet van de stoomgerechten. Ik heb één keer stamppot wortels-uien als stoomgerecht gehad, maar dat nooit meer. :N

Hij wil ook dat ik voortaan 230, in plaats van 220 volt voor hem regel. "Ik ben nu anders geaard", was de verklaring.
Wat moet je hier nou mee? :?

Ik heb al gebeld met het COC (Contact Orgaan Combimagnetrons), maar daar zeggen ze dat ik blij moet zijn dat hij z'n ware identiteit durft te tonen. Diversiteit is goed en stoomgerechten kunnen best heel lekker zijn, zeggen ze. Ja, zo lust ik er nog wel wat. :{w

Ik dacht: dan maar op het hoogste niveau juridisch advies inwinnen. Maar bij Hoogovens zeiden ze dat ze nu Tata Steel heten. }:| Nu weet ik dus nog steeds niet of een aanklacht wegens holvredebreuk kans van slagen heeft. Ik wil gewoon mijn oude combi-magnetron terug. Ik hoef al die stoom niet en ik wil geen koude worteltjestaart eten. :{

Klacht: mijn combi-magnetron denkt dat -ie een stoomoven is :N

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Homijn op 20-03-2022 16:47:51 ]
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
  vrijdag 18 maart 2022 @ 17:08:23 #2
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_204128735
quote:
Ik heb getwijfeld of ik dit topic in R&P zou posten
:D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_204128744
Wees blij. Worteltjestaart is vies. Ik denk dat je combimagnetron je wil behoeden voor een fout.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_204129349
quote:
15s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 17:03 schreef Homijn het volgende:
Ik heb al gebeld met het COC (Contact Orgaan Combimagnetrons), maar daar zeggen ze dat ik blij moet zijn dat hij z'n ware identiteit durft te tonen. Diversiteit is goed en stoomgerechten kunnen best heel lekker zijn, zeggen ze. Ja, zo lust ik er nog wel wat. :{w

Klacht: mijn combi-magnetron dat -ie een stoomoven is :N

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je oven is wel geschikt voor Woke-groente
"An idiot admires complexity, while a genius appreciates simplicity" - Terry A. Davis
pi_204129429
quote:
15s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 17:03 schreef Homijn het volgende:
Ik heb getwijfeld of ik dit topic in R&P zou posten, of toch maar hier in KLB. Ik heb voor dat laatste gekozen.
Ik zal meteen maar met de deur in huis vallen: mijn combi-magnetron dat -ie een stoomoven is. -O-

Vandaag kwam het hoge woord eruit. De consternatie in Hol Homijn is compleet. De identiteitscrisis is enorm.

Ik had deze magnetron speciaal vanwege het goede merk gekozen. Want AEG laat je niet in de steek, is de belofte. Mooi wél dus. Gisteren had ik een worteltjestaart klaargemaakt en die wilde ik in de combi-oven doen, maar nee hoor. Begint meneer ineens hete lucht te blazen. Het stoom kwam 'm uit de oren.

Toen ik ermee dreigde om hem in zee te gooien, kwam het er ineens uit: "Ik identificeer mij voortaan als stoomoven." Daar heb ik dus geen hol aan. Met stoom kun je geen worteltaart bakken. Ik ben sowieso niet van de stoomgerechten. Ik heb één keer stamppot wortels-uien als stoomgerecht gehad, maar dat nooit meer. :N

Hij wil ook dat ik voortaan 230, in plaats van 220 volt voor hem regel. "Ik ben nu anders geaard", was de verklaring.
Wat moet je hier nou mee? :?

Ik dacht: dan maar op het hoogste niveau juridisch advies inwinnen. Maar bij Hoogovens zeiden ze dat ze nu Tata Steel heten. }:| Nu weet ik dus nog steeds niet of een aanklacht wegens holvredebreuk kans van slagen heeft. Ik wil gewoon mijn oude combi-magnetron terug. Ik hoef al die stoom niet en ik wil geen koude worteltjestaart eten. :{

Klacht: mijn combi-magnetron dat -ie een stoomoven is :N

SPOILER
Wat is dit nou weer voor lultopic. En als het verzonnen is, waarom doe je dit? Gaat totaal nergens over. Ik ken je anders. Hoe verzin je dit?
pi_204132409
Je zus d'r puni is wel een stoomoven iig.
  vrijdag 18 maart 2022 @ 22:12:18 #7
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_204132602
Hoe bevalt de ingebouwde afzuigfunctie?
pi_204141523
Verzonnen topic derhalve slotje.
<a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif" target="_blank" rel="nofollow"><a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif&lt" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif<</a>;/a>
pi_204142440
Mijn piemel is te groot.
  Moderator zaterdag 19 maart 2022 @ 21:09:34 #10
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_204143426
Onzin is hier gewoon om de hoek, hoor.
F.K.A. SuperwormJim
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: