Lekker, ik heb er net een pizza speciale van de Laild in gemieterd.quote:Op vrijdag 28 november 2025 00:50 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Heb hier nog tartaar, zo maar op een paar kadetten doen met peper zout en uitjes
UI-politie™ interventiequote:Op vrijdag 28 november 2025 00:50 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Heb hier nog tartaar, zo maar op een paar kadetten doen met peper zout en uitjes
MT6 loopt nog altijd UI-loos hier rondquote:Op vrijdag 28 november 2025 00:51 schreef Homijn het volgende:
[..]
UI-politie™ interventie
[ afbeelding ]
Klopt. Daar heeft de UI-politie™ al een UI voor gemaakt.quote:Op vrijdag 28 november 2025 01:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
MT6 loopt nog altijd UI-loos hier rond
snap wel. wss vind je keuken en koken wel leuk, alleen geen reet zin in om voor je zelf alleen te doen?quote:Op vrijdag 28 november 2025 01:16 schreef Homijn het volgende:
Ik kook soms noodgedwongen, sinds mijn combi-magnetron denkt dat -ie een stoomoven is
KLB / Combi-magnetron denkt stoomoven te zijn
met wortels denk ik toch aan stamppot ofzo wel ?quote:Op vrijdag 28 november 2025 01:29 schreef Homijn het volgende:
Ik heb een heel kookboek geschreven.
[ afbeelding ]
Helaas is de eerste oplage uitverkocht.
hutspot eten dus eens. als je getrouw wil zijn.quote:Op vrijdag 28 november 2025 01:53 schreef Homijn het volgende:
Bij mij is het meestal lijden tijdens het bereiden. Ik ben geen dressuur-ruiter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |