Ik ben het soms ook niet allemaal eens hier. Zo zitten mensen in elkaar toch, ieder z'n mening. Respect voor elkaars mening zou soms wel fijn zijn.quote:Op vrijdag 28 november 2025 00:14 schreef kree het volgende:
[..]
ja dat is prima ook hoor? ik weet soms allemaal niet mee eens hier. maar gewoon over praten zonder oordeel te vellen ben ik oke me
Ook goedquote:Op vrijdag 28 november 2025 00:15 schreef kree het volgende:
toto ook natuurlijk
Bekijk deze YouTube-video
juist.quote:Op vrijdag 28 november 2025 00:16 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik ben het soms ook niet allemaal eens hier. Zo zitten mensen in elkaar toch, ieder z'n mening. Respect voor elkaars mening zou soms wel fijn zijn.
Eensquote:Op vrijdag 28 november 2025 00:16 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik ben het soms ook niet allemaal eens hier. Zo zitten mensen in elkaar toch, ieder z'n mening. Respect voor elkaars mening zou soms wel fijn zijn.
Wat ben je aan het bouwen?quote:Op vrijdag 28 november 2025 00:17 schreef KoningWouter het volgende:
Ga denk ik nog maar een uurtje lego bouwen.
Wel gaaf, maar jammer dat ie toch wat minder leuk is om te bouwen.quote:Op vrijdag 28 november 2025 00:18 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hogwarts
[ afbeelding ]
Maar vind hem eigenlijk niet zo leuk
Ja vind het leuker als een deur even groot is als een lego poppetje. Deze is microscale. Dus mannetjes zijn 4x zo klein.quote:Op vrijdag 28 november 2025 00:19 schreef Shii het volgende:
[..]
Wel gaaf, maar jammer dat ie toch wat minder leuk is om te bouwen.
ja hier ben ik altijd fan van. haha topper wel. NO AI dat iig.quote:Op vrijdag 28 november 2025 00:20 schreef Doc-holliday het volgende:
Deze ff lekker keihard luisteren, muziek steengoed in dit nr
jaaaaa heb deze trouwens nooit live gespeeld, wel geoefend enzo voor de lol.quote:Op vrijdag 28 november 2025 00:27 schreef Doc-holliday het volgende:
@:kree Deze dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |