Toch nog uitgezonden. Zeer kort item. En als het zo doorgaat mag de rechter het weer oplossen.quote:Op vrijdag 28 november 2025 21:37 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Omdat nieuwsuur het ook over haar pers uitspraken wil hebben en dat lijkt me volkomen terecht. Nogal laf om dan maar weg te blijven.
Het interview met de Israëlische ambassadeur nu is zeer de moeite waard. Nieuwsuur bijt zich er weer goed in vastquote:Op vrijdag 28 november 2025 21:48 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
Toch nog uitgezonden. Zeer kort item. En als het zo doorgaat mag de rechter het weer oplossen.
shit... hij werd dus niet vertegenwoordiger van terroristen genoemd ?quote:Op vrijdag 28 november 2025 21:57 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Het interview met de Israëlische ambassadeur nu is zeer de moeite waard. Nieuwsuur bijt zich er weer goed in vastzonder de grens over te gaan richting zo'n diplomaat.
Ik lees net in NWS dat de NOS en Nieuwsuur alleen maar extreemlinkse en antisemitische standpunten propageren.quote:Op vrijdag 28 november 2025 21:57 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Het interview met de Israëlische ambassadeur nu is zeer de moeite waard. Nieuwsuur bijt zich er weer goed in vastzonder de grens over te gaan richting zo'n diplomaat.
Bijna omgekeerde wereld, als kind werd mij verteld dat al die commerciele omroepen alleen maar goedkope bagger uitzonden tussen de reklameblokken door. Nu wordt een kind verteld dat kijken naar de NPO een en al gore linkse indoctrinatie is.quote:Op vrijdag 28 november 2025 22:36 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Ik lees net in NWS dat de NOS en Nieuwsuur alleen maar extreemlinkse en antisemitische standpunten propageren.
Je moet ze gewoon vragen wie het gaat betalen en uitleggen dat verschil er moet zijn.quote:Op vrijdag 28 november 2025 23:26 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Bijna omgekeerde wereld, als kind werd mij verteld dat al die commerciele omroepen alleen maar goedkope bagger uitzonden tussen de reklameblokken door. Nu wordt een kind verteld dat kijken naar de NPO een en al gore linkse indoctrinatie is.
Verschil tussen wat?quote:Op vrijdag 28 november 2025 23:41 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Je moet ze gewoon vragen wie het gaat betalen en uitleggen dat verschil er moet zijn.
Als een VVD informateur het in 2021 in een privé app over Kaag had gezegd, was het huis ook te klein geweest. En dan had de Volkskrant daarover het hardst geschreeuwd, mevrouw Sitalsing voorop.quote:Op vrijdag 28 november 2025 19:02 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Niemand heeft gezegd dat "feeks" een bos bloemen verdient. Wel is er een wezenlijk verschil tussen publieke opruiing en daarmee het bespelen van je fans, en privé correspondentie.
Ja en dan? Wat helpt dit om een formatie voor elkaar te krijgen? Dit gebagger remt alleen maar en leidt af van waar het werkelijk om gaat, zorg dat de zaken voor elkaar komen. Logisch dat er zo weinig vertrouwen is in de politiek, doorpakken ho maar, kop laten hangen naar populistische non talk. Zo ontiegelijk dom en achterlijk dat zelfs elk mens denkt dat de politiek alleen maar bestaat uit mensen met onderbuikgevoelens met hersenscapaciteiten van een beginnend lijdende aan dementie.quote:Op vrijdag 28 november 2025 23:57 schreef JaxStrumley het volgende:
[..]
Als een VVD informateur het in 2021 in een privé app over Kaag had gezegd, was het huis ook te klein geweest. En dan had de Volkskrant daarover het hardst geschreeuwd, mevrouw Sitalsing voorop.
Allemaal leuk en aardig, we zullen zo iemand die een vrouwelijke politicus een feeks noemt maar door de vingers zien, maar dan ook geen ophef meer over tweets. Deal?quote:Op zaterdag 29 november 2025 01:09 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ja en dan? Wat helpt dit om een formatie voor elkaar te krijgen? Dit gebagger remt alleen maar en leidt af van waar het werkelijk om gaat, zorg dat de zaken voor elkaar komen. Logisch dat er zo weinig vertrouwen is in de politiek, doorpakken ho maar, kop laten hangen naar populistische non talk. Zo ontiegelijk dom en achterlijk dat zelfs elk mens denkt dat de politiek alleen maar bestaat uit mensen met onderbuikgevoelens met hersenscapaciteiten van een beginnend lijdende aan dementie.
Je ziet werkelijk geen verschil tussen in het openbaar wat roepen of publiceren en iets wat ik een besloten groep gezegd of geschreven wordt?quote:Op zaterdag 29 november 2025 09:47 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig, we zullen zo iemand die een vrouwelijke politicus een feeks noemt maar door de vingers zien, maar dan ook geen ophef meer over tweets. Deal?
Het grappige is dat niemand uit kan leggen wat hier mis mee is. Kritiek op de NOS is altijd goed, ook van een minister. Het idee dat kritiek geven de zogenaamde onafhankelijkheid aantast is een verzonnen illusie, het omgekeerde is juist waar. Zie ook de reden van de tweet: de NOS die stopt met posten op een bepaald platform. De NOS zegt hiermee expliciet bepaalde mensen uit te willen sluiten, dat maakt elke claim van onafhankelijkheid natuurlijk al absurd. Mijn mening is dat social media geen plaats is voor nieuws en dat alle journalisten en media er mee moeten stoppen, maar de NOS vindt social media juist enorm belangrijk.quote:Op vrijdag 28 november 2025 21:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Ook het bekritiseren vd NOS en niet de CBS-cijfers gebruiken bijvoorbeeld.
Haha leuke poging weerquote:Op zaterdag 29 november 2025 10:06 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Je ziet werkelijk geen verschil tussen in het openbaar wat roepen of publiceren en iets wat ik een besloten groep gezegd of geschreven wordt?
Thnx voor de linkquote:Op zaterdag 29 november 2025 10:23 schreef Bluesdude het volgende:
De Volkskrant deed onderzoek naar de logtenbergaffaire. Degelijk werk itt tot Logtenberg die nauwelijks genoemd werd in dit artikel. Ons dekt ons?
Die Neefjes lijkt toch wel een heel dubieuze rol te hebben gespeeld. Daar zou ook wel wat meer verontwaardiging over mogen zijn, en die zou ook mogen afstralen op VVD/Yesilgöz.quote:Op zaterdag 29 november 2025 10:23 schreef Bluesdude het volgende:
De Volkskrant deed onderzoek naar de logtenbergaffaire. Degelijk werk itt tot Logtenberg die nauwelijks genoemd werd in dit artikel. Ons dekt ons?
Zwolluhhquote:Op zaterdag 29 november 2025 11:24 schreef Astro_boy het volgende:
Gaan er nog mensen naar het Malieveld vandaag? Demonstreren voor onze vlag, onze cultuur, ons ras? Thema is woningnood en dure boodschappen. En Agenda 2030.
Ben onderweg vanuit Zwolle
Wat hebben woningnood en dure boodschappen met onze vlag, cultuur en ras te maken?quote:Op zaterdag 29 november 2025 11:24 schreef Astro_boy het volgende:
Gaan er nog mensen naar het Malieveld vandaag? Demonstreren voor onze vlag, onze cultuur, ons ras? Thema is woningnood en dure boodschappen. En Agenda 2030.
Ben onderweg vanuit Zwolle
Niet eens een besloten groep; een privéapp die Sijthoff het wel waard vond om te forwarden naar een groepsapp. Sowieso al een naaistreek natuurlijk. Maar goed, het is inmiddels wel water under the bridge, maar die Sijthoff speelt een zeer bijzondere rol.quote:Op zaterdag 29 november 2025 10:06 schreef KareldeStoute het volgende:
Je ziet werkelijk geen verschil tussen in het openbaar wat roepen of publiceren en iets wat ik een besloten groep gezegd of geschreven wordt?
Die Neefjes ook..quote:Op zaterdag 29 november 2025 11:43 schreef nostra het volgende:
[..]
Niet eens een besloten groep; een privéapp die Sijthoff het wel waard vond om te forwarden naar een groepsapp. Sowieso al een naaistreek natuurlijk. Maar goed, het is inmiddels wel water under the bridge, maar die Sijthoff speelt een zeer bijzondere rol.
Dat vroeg ik me ook af. Maar dat is waar de ‘Mars voor Veilig Nederland’ voor staat.quote:Op zaterdag 29 november 2025 11:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wat hebben woningnood en dure boodschappen met onze vlag, cultuur en ras te maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |